Λίγες περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ζήτημα αν και νομίζω με κάλυψαν οι απαντήσεις:
Συνήθως η νεκρά μπαίνει στην αλλαγή από 5η σε 6η ταχύτητα και σχεδόν πάντα στην εθνική όταν συνήθως η ταχύτητα (και οι στροφές του κινητήρα) είναι σχετικά σταθερές. Για να μπει μετά η 6η χρειάζεται δύναμη στο λεβιέ και ο θόρυβος που ακούγεται από τα γρανάζια στη φάση αυτή δεν είναι και ο πιο ευχάριστος. Το μηχανάκι έχει λίγο πάνω από 3.000 χλμ.. Στο στρώσιμο το πρόβλημα ήταν συχνότερο. Στην τελευταία βόλτα (χτες Κυριακή 14/9) το έκανε για πρώτη φορά και σε κατέβασμα από 6η σε 5η.
Σε πρώτη φάση πάντως θα δοκιμάσω να ρυθμίσω λίγο τη θέση του λεβιέ...