0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος lord

  • *******
  • 2214
  • Φύλο: Άντρας
  • NERO DIABLO
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
« Απάντηση #30 - : Μάρτιος 17, 2009, 07:50:41 μμ »
:bye: :bye:

αααααααα δεν πατε καλα!!! :ohyes: :tez: :tez:
ρε σεις γιατι να ριξετΕ τοσα λεφτα σε ενα εργαλειο που απο μαμα κανει ΤΑ ΠΑΝΤΑ???
γιατι δεν επενδυετε στο να γινετε εσεις καλυτεροι οδηγοι........?? ( οχι οτι δεν εισαστε τωρα..... αλλα ενα kevin swantch school δεν θα ηταν πολλη καλη κινηση?)

 :D :bye:


αυτο κανουμε νικο!! επενδύουμε τωρα μπας και γλυτωσουμε την αγορα του ν4......... λεμε τωρα....... :P :P :P

 :hha% :hha% :hha% :hha% ειναι πολλα τα $$$$$ ΑΡΗ!!! :tez: :tez: :tez:

το ξερω ρε νικο.... :( :(


 :P
beer drinker 'n hell raiser



 The Wolf is loose....

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
« Απάντηση #31 - : Μάρτιος 17, 2009, 11:46:58 μμ »
Φοιλαρακι βαλαι μοτερ απ Κ8. Ποιω φθοινα θα σουρθει.
Ησα με 3 χιλοιομετρα θα κανι το μοτορι σου με αυτά που λαις να βάλις. Μαιτα θα το κανις γλάστρα  :bye:

*

nasos-v

Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
« Απάντηση #32 - : Μάρτιος 18, 2009, 08:58:10 πμ »
Φοιλαρακι βαλαι μοτερ απ Κ8. Ποιω φθοινα θα σουρθει.
Ησα με 3 χιλοιομετρα θα κανι το μοτορι σου με αυτά που λαις να βάλις. Μαιτα θα το κανις γλάστρα  :bye:

1ον μηλαμε για ν2! τελος! κ8 και μ@λ@κιες.......  :P

γιατι το λες αυτο φιλε βυρωνα? λες να μας δωσει τον στροφαλο στο χερι?
η αληθεια ειναι οτι απο το RC8 δεν ξερω αν θα τα αντεξει τα αλογα ο στροφαλος μας........ :thnk: :thnk:

τωρα για το 1125 δεν νομιζω να εχει θεμα..
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 18, 2009, 09:00:22 πμ από nasos-v »

*

patman46

Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
« Απάντηση #33 - : Μάρτιος 18, 2009, 10:02:22 πμ »
αιγο λαιο να παρο το Κ10 που θα αιχι 200 αλογα και 8α ινε 175 κηλα και θα το βγαλλουν σε 6 μιναις προσφορρα 11.000χιλιαρηκα
αμα δεν σπασι το πλεσοιο χεχε


*

zlionakis

Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
« Απάντηση #34 - : Μάρτιος 18, 2009, 11:23:17 πμ »
αιγο λαιο να παρο το Κ10 που θα αιχι 200 αλογα και 8α ινε 175 κηλα και θα το βγαλλουν σε 6 μιναις προσφορρα 11.000χιλιαρηκα
αμα δεν σπασι το πλεσοιο χεχε



+1000 :h22: :h22: :h22:

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
« Απάντηση #35 - : Μάρτιος 18, 2009, 11:28:42 πμ »
Καλός ο χαβαλές αλλά πρέπει να είμαστε λιγάκι προσγειωμένοι και να ζούμε στη πραγματικότητα…

Για να δούμε μερικά στοιχεία:

Aprilia Tuono Factory (τα νούμερα μου φαίνονται λιγάκι χαμηλά και επιφυλάσσομαι αν είναι εντελώς σωστά)
Ισχύς στο τροχό: 111Ps@8500rpm
Ροπή στο τροχό: 9.7kgm@7500rpm
Διάμετρος Χ Διαδρομή: 97mmX67.5mm

KTM RC8
Ισχύς στο τροχό: 132,6Ps@10000rpm
Ροπή στο τροχό: 10,3kgm@7700rpm
Διάμετρος Χ Διαδρομή: 103mmX69mm

BUELL 1125R
Ισχύς στο τροχό: 117,4Ps@9200rpm
Ροπή στο τροχό: 9.4Ps@7600rpm
Διάμετρος Χ Διαδρομή: 103mmX67.5mm

Τα παραπάνω τι σημαίνουν ακριβώς? Έχουμε ένα κινητήρα της Rotax στο Tuono στον οποίο θέλουμε, θεωρητικά πάντα, να αλλάξουμε κυλίνδρους και πιστόνια και στη θέση τους να τοποθετήσουμε είτε από KTM RC8 είτε από BUELL 1125R. Υποθέτουμε λοιπόν ότι οι νέοι πίροι πιστονιών θα κάνουν στις μπιέλες του Aprilia. Υποθέτουμε επίσης ότι δε θα υπάρχουν προβλήματα με τις βαλβίδες του Aprilia να βρίσκουν στα νέα πιστόνια παρόλο που η διαδρομή θα παραμείνει η ίδια (αλλάζει όμως η σχέση συμπίεσης και δε ξέρουμε τι παίζει με το σχήμα των νέων πιστονιών). Οι φλάντζες είναι επίσης ένα θέμα στο οποίο πρέπει να δοθεί απάντηση με επιπλέον κόστος βέβαια…

Ας δούμε όμως λίγο και το κόστος για μια μετατροπή που δεν έχει γίνει πουθενά και που το αποτέλεσμα της εκτός από αβέβαιο είναι και ενδεχομένως επικίνδυνο μιας και κανείς δε ξέρει αν το κάτω μέρος του κινητήρα του Tuono αντέχει τόσο μεγάλο υπερκυβισμό….λέω εγώ τώρα…

KTM RC8 ΚΥΛΙΝΔΡΑ: €380 το ένα….σύνολο: €760
KTM RC8 ΠΙΣΤΟΝΙΑ ΚΟΜΠΛΕ: €298 το ένα….σύνολο: €596

ΣΥΝΟΛΟ: €1356

BUELL 1125R ΚΥΛΙΝΔΡΑ: €1515 το ένα….σύνολο: €3030 (ΜΑΛΛΟΝ η τιμη περιλαμβανει και τιμες πιστονιων)

ΣΥΝΟΛΟ: €3030

ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΦΤΑ (ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΤΜ) ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑ (ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ BUELL) ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΞΕΡΕΙ ΑΝ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΤΙΝΑΞΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ??????
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 18, 2009, 11:31:16 πμ από NitroArgi »

*

nasos-v

Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
« Απάντηση #36 - : Μάρτιος 18, 2009, 11:42:10 πμ »
Καλός ο χαβαλές αλλά πρέπει να είμαστε λιγάκι προσγειωμένοι και να ζούμε στη πραγματικότητα…

Για να δούμε μερικά στοιχεία:

Aprilia Tuono Factory (τα νούμερα μου φαίνονται λιγάκι χαμηλά και επιφυλάσσομαι αν είναι εντελώς σωστά)
Ισχύς στο τροχό: 111Ps@8500rpm
Ροπή στο τροχό: 9.7kgm@7500rpm
Διάμετρος Χ Διαδρομή: 97mmX67.5mm

KTM RC8
Ισχύς στο τροχό: 132,6Ps@10000rpm
Ροπή στο τροχό: 10,3kgm@7700rpm
Διάμετρος Χ Διαδρομή: 103mmX69mm

BUELL 1125R
Ισχύς στο τροχό: 117,4Ps@9200rpm
Ροπή στο τροχό: 9.4Ps@7600rpm
Διάμετρος Χ Διαδρομή: 103mmX67.5mm

Τα παραπάνω τι σημαίνουν ακριβώς? Έχουμε ένα κινητήρα της Rotax στο Tuono στον οποίο θέλουμε, θεωρητικά πάντα, να αλλάξουμε κυλίνδρους και πιστόνια και στη θέση τους να τοποθετήσουμε είτε από KTM RC8 είτε από BUELL 1125R. Υποθέτουμε λοιπόν ότι οι νέοι πίροι πιστονιών θα κάνουν στις μπιέλες του Aprilia. Υποθέτουμε επίσης ότι δε θα υπάρχουν προβλήματα με τις βαλβίδες του Aprilia να βρίσκουν στα νέα πιστόνια παρόλο που η διαδρομή θα παραμείνει η ίδια (αλλάζει όμως η σχέση συμπίεσης και δε ξέρουμε τι παίζει με το σχήμα των νέων πιστονιών). Οι φλάντζες είναι επίσης ένα θέμα στο οποίο πρέπει να δοθεί απάντηση με επιπλέον κόστος βέβαια…

Ας δούμε όμως λίγο και το κόστος για μια μετατροπή που δεν έχει γίνει πουθενά και που το αποτέλεσμα της εκτός από αβέβαιο είναι και ενδεχομένως επικίνδυνο μιας και κανείς δε ξέρει αν το κάτω μέρος του κινητήρα του Tuono αντέχει τόσο μεγάλο υπερκυβισμό….λέω εγώ τώρα…

KTM RC8 ΚΥΛΙΝΔΡΑ: €380 το ένα….σύνολο: €760
KTM RC8 ΠΙΣΤΟΝΙΑ ΚΟΜΠΛΕ: €298 το ένα….σύνολο: €596

ΣΥΝΟΛΟ: €1356

BUELL 1125R ΚΥΛΙΝΔΡΑ: €1515 το ένα….σύνολο: €3030 (ΜΑΛΛΟΝ η τιμη περιλαμβανει και τιμες πιστονιων)

ΣΥΝΟΛΟ: €3030

ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΦΤΑ (ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΤΜ) ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑ (ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ BUELL) ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΞΕΡΕΙ ΑΝ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΤΙΝΑΞΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ??????


απο οτι ειδα πιο πανω με τα κοκκινα η διαμετρος και τον δυο ειναι 103mm

οποτε μηλαμε και στης δυο περιπτωσης για περιπου 1125 κυβικα και οχι 1190 στην περιπτωση του ΚΤΜ αφου η διαδρομη δεν θα αλλαξη. σωστα?
δηλαδη μηλαμε για +6,4 αλογα ΑΝ δεν αλαζει κατι στης βαλβιδες του BUELL...

μηπως θα ηταν καλητερο να μην πειραζαμε αυτα και να περναμε δυο πιστονακια με πιο υψηλη συμπιεση?
ποσα αλογα θα περναμε και ποσο ροπη?
αν ξερεις και το κοστος ακομα καλητερα


« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 18, 2009, 11:55:29 πμ από nasos-v »

*

nasos-v

Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
« Απάντηση #37 - : Μάρτιος 18, 2009, 11:45:37 πμ »
βεβαια στο να ανεβει η συμπιεση παιζει και το πλανισμα ή μια πιο λεπτη φλατσα αλλα δεν ξερω κατα ποσο εφικτο ειναι :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
« Απάντηση #38 - : Μάρτιος 18, 2009, 01:58:48 μμ »
Ξαναλέω για ακόμα μια φορά πως ότι και να συζητάμε για τις συγκεκριμένες μετατροπές υπάρχουν υπερβολικά πολλές παράμετροι που δε γνωρίζουμε και οι οποίες είναι σημαντικότατες στο τελικό αποτέλεσμα!!!

Για παράδειγμα δε μπορούμε να πούμε ότι θα αυξηθεί η ιπποδύναμη κατά ΧΧΧ άλογα μιας και στο παιχνίδι του να δουλέψει αυτό το μοτέρ μετά μπαίνουν και τα ηλεκτρικά….θα τρέξεις το κάτω μέρος του Rotax στα 1125cc, που εξ αρχής δε ξέρουμε αν αντέχει τα επιπλέον κυβικά, με τα ηλεκτρικά του Tuono??? Με το ίδιο αβάνς και χάρτη ανάφλεξης? Το όριο στροφών θα είναι του Aprilia? Και ποιος λέει ότι δε θα σφίξει το μοτέρ αν στροφάρει στις 11000rpm???

Οικονομικά είναι το ίδιο πράγμα με το να πάει το ίδιο μοτέρ στα 1060cc που φτάνει μόνο με την αλλαγή των πιστονιών των 100mm η οποία έχει ξαναγίνει και ξέρει τι να περιμένει κανείς….γιατί το κουράζουμε με άκυρα σενάρια που και επικίνδυνα είναι και μπορεί να βλάψουν ανεπανόρθωτα ένα κινητήρα???

Όσον αφορά τα πιστόνια υψηλής συμπίεσης με την διάμετρο των 97mm τα έχουμε ξαναπεί σε άλλο post μη λέμε τα ίδια και τα ίδια…

Υ.Γ. Τα παραπανω μοντελα εχουν αυξημενη συμπιεση απο πιστονια κυριως...

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
« Απάντηση #39 - : Μάρτιος 18, 2009, 03:42:18 μμ »
Ρε συ Νασο, εαν εφτασε η ωρα και θεωρεις οτι το Mille σου πεφτει λιγο, δως το και παρε ενα 1198.........

Δεν νομιζω οτι οι ευθειες ειναι το μελημα σου πλεον, οποτε αυτο που χρειαζεσαι, ισως να το βρεις σε ενα ντουκο...........

Τωρα τι λεμε για λυσιματα-δεσιματα, ΜΕ ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ και παραλληλα αμφισβητουμενη αξιοπιστια..................... :thnk: :thnk:

Τι λες?
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος lord

  • *******
  • 2214
  • Φύλο: Άντρας
  • NERO DIABLO
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
« Απάντηση #40 - : Μάρτιος 18, 2009, 03:57:18 μμ »
Ρε συ Νασο, εαν εφτασε η ωρα και θεωρεις οτι το Mille σου πεφτει λιγο, δως το και παρε ενα 1198.........

Δεν νομιζω οτι οι ευθειες ειναι το μελημα σου πλεον, οποτε αυτο που χρειαζεσαι, ισως να το βρεις σε ενα ντουκο...........

Τωρα τι λεμε για λυσιματα-δεσιματα, ΜΕ ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ και παραλληλα αμφισβητουμενη αξιοπιστια..................... :thnk: :thnk:

Τι λες?

+ 997 ;)
beer drinker 'n hell raiser



 The Wolf is loose....

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
« Απάντηση #41 - : Μάρτιος 18, 2009, 05:00:50 μμ »
Τεσπα καλή η πλάκα, αλλά τα ίδια περίπου με τον Argi έγραψα εχθές αλλά όταν πήγα να πατήσω αποστολή, είχε πέσει το ΑΒ και χάθηκε.
Αν δεν με απατά η μνήμη μου οι πειραματισμοί που έχουν γίνει με πιστόνια πάνω από 100mm, οδήγησαν σε διαλυμένα μοτέρ. Η μόνη περίπτωση που θα μπορούσε να δουλέψει το 103mm είναι ΑΝ είχαν το ίδιο ακριβώς βάρος με τα μαμά, κάτι που το θεωρώ απίθανο.
Αυτό ήταν και το κύριο μέλημα του amauri με τα custom made πιστόνια των 100mm για να μην σκορπίσει το μοτέρ.

*

patman46

Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
« Απάντηση #42 - : Μάρτιος 18, 2009, 06:53:32 μμ »
http://kaemna.de/cms_en/katalog.htm?&file=/cms_de/katalog.htm?&view=artikel&artikel=1870

OK επειδή το θέμα σοβάρεψε πάμε να δούμε ποια είναι η πιο αξιοπιστη λύση? ο ΚΑΕΜΝΑ έχει κάνει την παραπάνω μετατροπή (με κόστος 1350 ευρά)   

ο AF1 προτεινει (πουλάει να λεμε καλύτερα)
http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=4596

και ο ίδιος ο Amauri έκανε αυτά:
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=170507


χμμμ μια ομαδική παραγγελία στον κύριο Amauri ή στον kaemna??? που ???

οι ειδικοί (nitroargi και byron ) πλιζ να δωσουν φώτα

 :bye:

*

patman46

Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
« Απάντηση #43 - : Μάρτιος 18, 2009, 06:59:41 μμ »
αααα και κατι ακομα ο Αμαούρι δεν έχει φέτος δουλειά οπότε τα deal που κανει είναι πολύ καλά... χμμμμμ λες???? :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
« Απάντηση #44 - : Μάρτιος 18, 2009, 07:51:06 μμ »
Dεν είμαι ειδικός. Απλά γράφω αυτά που έχω διαβάσει και είμαι επιφυλακτικός.

Ο amauri μπορεί να μην έχει δουλειά, αλλά ο άνθρωπος δεν προτείνει το kit του, αν τοποθετηθεί σε όποιο να΄ναι συνεργείο. Αν θυμάμαι καλά προτέινει μόνο το QMS στο Βέλγιο και το SouthernCross στο Λονδίνο. Κάτι θα ξέρει για το δικό του κιτ φυσικά.... :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης