0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: nasos-v στις Μάρτιος 17, 2009, 07:20:03 μμΠαράθεση από: nick2ono στις Μάρτιος 17, 2009, 07:18:12 μμ αααααααα δεν πατε καλα!!! ρε σεις γιατι να ριξετΕ τοσα λεφτα σε ενα εργαλειο που απο μαμα κανει ΤΑ ΠΑΝΤΑ???γιατι δεν επενδυετε στο να γινετε εσεις καλυτεροι οδηγοι........?? ( οχι οτι δεν εισαστε τωρα..... αλλα ενα kevin swantch school δεν θα ηταν πολλη καλη κινηση?) αυτο κανουμε νικο!! επενδύουμε τωρα μπας και γλυτωσουμε την αγορα του ν4......... λεμε τωρα....... ειναι πολλα τα $$$$$ ΑΡΗ!!!
Παράθεση από: nick2ono στις Μάρτιος 17, 2009, 07:18:12 μμ αααααααα δεν πατε καλα!!! ρε σεις γιατι να ριξετΕ τοσα λεφτα σε ενα εργαλειο που απο μαμα κανει ΤΑ ΠΑΝΤΑ???γιατι δεν επενδυετε στο να γινετε εσεις καλυτεροι οδηγοι........?? ( οχι οτι δεν εισαστε τωρα..... αλλα ενα kevin swantch school δεν θα ηταν πολλη καλη κινηση?) αυτο κανουμε νικο!! επενδύουμε τωρα μπας και γλυτωσουμε την αγορα του ν4......... λεμε τωρα.......
αααααααα δεν πατε καλα!!! ρε σεις γιατι να ριξετΕ τοσα λεφτα σε ενα εργαλειο που απο μαμα κανει ΤΑ ΠΑΝΤΑ???γιατι δεν επενδυετε στο να γινετε εσεις καλυτεροι οδηγοι........?? ( οχι οτι δεν εισαστε τωρα..... αλλα ενα kevin swantch school δεν θα ηταν πολλη καλη κινηση?)
Φοιλαρακι βαλαι μοτερ απ Κ8. Ποιω φθοινα θα σουρθει.Ησα με 3 χιλοιομετρα θα κανι το μοτορι σου με αυτά που λαις να βάλις. Μαιτα θα το κανις γλάστρα
αιγο λαιο να παρο το Κ10 που θα αιχι 200 αλογα και 8α ινε 175 κηλα και θα το βγαλλουν σε 6 μιναις προσφορρα 11.000χιλιαρηκα αμα δεν σπασι το πλεσοιο χεχε
Καλός ο χαβαλές αλλά πρέπει να είμαστε λιγάκι προσγειωμένοι και να ζούμε στη πραγματικότητα…Για να δούμε μερικά στοιχεία:Aprilia Tuono Factory (τα νούμερα μου φαίνονται λιγάκι χαμηλά και επιφυλάσσομαι αν είναι εντελώς σωστά)Ισχύς στο τροχό: 111Ps@8500rpmΡοπή στο τροχό: 9.7kgm@7500rpmΔιάμετρος Χ Διαδρομή: 97mmX67.5mmKTM RC8Ισχύς στο τροχό: 132,6Ps@10000rpmΡοπή στο τροχό: 10,3kgm@7700rpmΔιάμετρος Χ Διαδρομή: 103mmX69mmBUELL 1125RΙσχύς στο τροχό: 117,4Ps@9200rpmΡοπή στο τροχό: 9.4Ps@7600rpmΔιάμετρος Χ Διαδρομή: 103mmX67.5mmΤα παραπάνω τι σημαίνουν ακριβώς? Έχουμε ένα κινητήρα της Rotax στο Tuono στον οποίο θέλουμε, θεωρητικά πάντα, να αλλάξουμε κυλίνδρους και πιστόνια και στη θέση τους να τοποθετήσουμε είτε από KTM RC8 είτε από BUELL 1125R. Υποθέτουμε λοιπόν ότι οι νέοι πίροι πιστονιών θα κάνουν στις μπιέλες του Aprilia. Υποθέτουμε επίσης ότι δε θα υπάρχουν προβλήματα με τις βαλβίδες του Aprilia να βρίσκουν στα νέα πιστόνια παρόλο που η διαδρομή θα παραμείνει η ίδια (αλλάζει όμως η σχέση συμπίεσης και δε ξέρουμε τι παίζει με το σχήμα των νέων πιστονιών). Οι φλάντζες είναι επίσης ένα θέμα στο οποίο πρέπει να δοθεί απάντηση με επιπλέον κόστος βέβαια…Ας δούμε όμως λίγο και το κόστος για μια μετατροπή που δεν έχει γίνει πουθενά και που το αποτέλεσμα της εκτός από αβέβαιο είναι και ενδεχομένως επικίνδυνο μιας και κανείς δε ξέρει αν το κάτω μέρος του κινητήρα του Tuono αντέχει τόσο μεγάλο υπερκυβισμό….λέω εγώ τώρα…KTM RC8 ΚΥΛΙΝΔΡΑ: €380 το ένα….σύνολο: €760KTM RC8 ΠΙΣΤΟΝΙΑ ΚΟΜΠΛΕ: €298 το ένα….σύνολο: €596ΣΥΝΟΛΟ: €1356BUELL 1125R ΚΥΛΙΝΔΡΑ: €1515 το ένα….σύνολο: €3030 (ΜΑΛΛΟΝ η τιμη περιλαμβανει και τιμες πιστονιων)ΣΥΝΟΛΟ: €3030ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΦΤΑ (ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΤΜ) ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑ (ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ BUELL) ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΞΕΡΕΙ ΑΝ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΤΙΝΑΞΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ??????
Ρε συ Νασο, εαν εφτασε η ωρα και θεωρεις οτι το Mille σου πεφτει λιγο, δως το και παρε ενα 1198.........Δεν νομιζω οτι οι ευθειες ειναι το μελημα σου πλεον, οποτε αυτο που χρειαζεσαι, ισως να το βρεις σε ενα ντουκο...........Τωρα τι λεμε για λυσιματα-δεσιματα, ΜΕ ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ και παραλληλα αμφισβητουμενη αξιοπιστια..................... Τι λες?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι