0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

patman46

Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
« Απάντηση #45 - : Μάρτιος 18, 2009, 08:42:34 μμ »
Dεν είμαι ειδικός. Απλά γράφω αυτά που έχω διαβάσει και είμαι επιφυλακτικός.

Ο amauri μπορεί να μην έχει δουλειά, αλλά ο άνθρωπος δεν προτείνει το kit του, αν τοποθετηθεί σε όποιο να΄ναι συνεργείο. Αν θυμάμαι καλά προτέινει μόνο το QMS στο Βέλγιο και το SouthernCross στο Λονδίνο. Κάτι θα ξέρει για το δικό του κιτ φυσικά.... :bye:

ρε σε ρωτάω γιατί αν ειναι κάποιος που εχει διαβάσει τα πάντα για το tuono εισαι εσυ παλιοσουζάκια. αν πρόλαβα να διαβάσω κάτι λεει ότι οποιος πάει να το βάλει καλό θα είναι να επικοινωνήσει μαζί  του.. πάντως μια χαρά τιμή το δίνει (και από ότι διάβασα στα μηνύματα αυτών που έχουν βάλει το κιτ μια χαρά λειτουργεί)
χμμμ λες? :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
« Απάντηση #46 - : Μάρτιος 18, 2009, 08:50:14 μμ »
http://kaemna.de/cms_en/katalog.htm?&file=/cms_de/katalog.htm?&view=artikel&artikel=1870

OK επειδή το θέμα σοβάρεψε πάμε να δούμε ποια είναι η πιο αξιοπιστη λύση? ο ΚΑΕΜΝΑ έχει κάνει την παραπάνω μετατροπή (με κόστος 1350 ευρά)   

ο AF1 προτεινει (πουλάει να λεμε καλύτερα)
http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=4596

και ο ίδιος ο Amauri έκανε αυτά:
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=170507


χμμμ μια ομαδική παραγγελία στον κύριο Amauri ή στον kaemna??? που ???

οι ειδικοί (nitroargi και byron ) πλιζ να δωσουν φώτα

 :bye:


Αν και τα εχουμε πει face to face καλο ειναι να δωσω και μια απαντηση εδω για να υπαρχει....καταρχην το κοστος τις βελτιωσης δεν ειναι τα €1350 που θελει ο Kaemna για να σου πουλησει το κιτ. Σε αυτο πρεπει να προστεθουν τα μεταφορικα, φλατσες αλλα και η δουλεια του μηχανικου. Επειδη στα λογια τα πραγματα απο ΚΤΜ και Βuell θα ηταν τζαμπα αλλα οπως εμαθα με ενα τηλεφωνακι σημερα ειναι Παναγια βοηθεια μας καλο θα ειναι πριν κανεις κινηση να εχεις υπολογισει και αυτο το κοστος...

Αν ΕΠΡΕΠΕ να μαντεψω για τα μεταφορικα θα ελεγα max €100, περιπου €250 για τις φλατζες γενικης και ευκολα ενα 500ρικακι για το μαστορα.....οποτε αν επιλεγει η λυση του Kaemna το συνολο φτανει τα €2200 πολυ στο περιπου....ποιος εχει κανει ολα τα αλλα που μπορουν να γινουν στο Tuono/Mille και εχει φτασει στο σημειο να μην του φτανει ωστε να δωσει αυτα τα χρηματα???? Ρωταω επειδη κατι αναφερθηκε για group buy....

Εγω επειδη με ρωτας θα προτιμουσα τη δοκιμασμενη λυση των 100mm ειτε απο AF1 ειτε απο Amauri....by the way ο Bill συνεργαζεται με τον Βελγο QMS....λεω εγω τωρα...

Next question please...

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
« Απάντηση #47 - : Μάρτιος 18, 2009, 10:19:11 μμ »
αν πρόλαβα να διαβάσω κάτι λεει ότι οποιος πάει να το βάλει καλό θα είναι να επικοινωνήσει μαζί  του..

Στο περίπου.... :bye:

Παράθεση από: amauri;2076190
Installing these is not a simple job and I have avoided selling them to anyone other than qualified shops like AF1 in TX, Southern Cross in the UK and QMS in Belgium.
I would prefer to install the kits myself if you live in the west coast, or have one of the above shops install them if you can’t bring the bike to me.

I will also sell the kits outright, but only after speaking to the person/shop who will be installing it for you.

Thanks

*

patman46

Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
« Απάντηση #48 - : Μάρτιος 18, 2009, 10:07:18 μμ »
περιεργος είμαι ρε βυρωνάκο να οδηγούσα ενα τεζα φταγμένο τετοιο μηχανάκι (με κιτ, εβο6 pc3 κλπ κλπ )
btw νομίχω ότι το apriliabikers εχει μάλλον τα καλύτερα παγκοσμίως tuono σε θέματα μεταροπών και εικαστικών παρεμβάσεων

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
« Απάντηση #49 - : Μάρτιος 19, 2009, 12:47:12 πμ »
Να το οδηγήσεις χλωμό, αλλά πάρε μια ιδέα

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=169766

*

nasos-v

Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
« Απάντηση #50 - : Μάρτιος 19, 2009, 07:51:57 πμ »
Ρε συ Νασο, εαν εφτασε η ωρα και θεωρεις οτι το Mille σου πεφτει λιγο, δως το και παρε ενα 1198.........

Δεν νομιζω οτι οι ευθειες ειναι το μελημα σου πλεον, οποτε αυτο που χρειαζεσαι, ισως να το βρεις σε ενα ντουκο...........

Τωρα τι λεμε για λυσιματα-δεσιματα, ΜΕ ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ και παραλληλα αμφισβητουμενη αξιοπιστια..................... :thnk: :thnk:

Τι λες?

+ 997 ;)

παιδια ποτε δεν ημουν της ευθειας!
δεν ψαχνω αυτο που νομιζετε ουτε το μηχανακι το εχω φτασει στο ΤΕΡΜΑ του! (και μαλλον ουτε προκειτε)
το μιλλε μου αρεσει παρα πολυ! για ντουκ δεν το σκεφτομαι παρολο που μου αρεσει πολυ!

το μιλλε ειναι μια χαρα . το εμπιστευομαι, το θεωρω πολλα χρονια μπροστα σε ''στισιμο'' , γενικα ειναι ενα μηχανακι που αν καταφερεις και το πας γρηγορα, οτι και να πεσει στα χερια σου , θα το δενεις κομπο.

θελω να το παω γυρω στα 140 τροχο ωστε να μην υστερει ιδιαιτερα απο τα υπολοιπα σε γκαζι!( χρειαζετε και αυτο στης στροφες, μην νομιζετε)

αν μπω στην διαδηκασια για αλλαγη μοτο πρωτα εχει σειρα το ν4 που μου αρεσει πιο πολυ απο καθε αλλο μηχανακι !


τελικα εχω καταληξη στο αν θα ανοιξω μοτερ στο μιλλε μου θα αλλαξω μπιστονια!!!  δεν μπαινω στην διαδηκασια αλλαγης κυλινδρων, γιατι παει μακρια η βαλιτσα!

*

patman46

Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
« Απάντηση #51 - : Μάρτιος 19, 2009, 09:02:41 πμ »
Να το οδηγήσεις χλωμό, αλλά πάρε μια ιδέα

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=169766


ασεεεε το διαβασα το διαβασααα τον σιχαμένο τα λεφτά μου μεσα...  :psdof: ...  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
« Απάντηση #52 - : Μάρτιος 19, 2009, 05:21:53 μμ »
θελω να το παω γυρω στα 140 τροχο ωστε να μην υστερει ιδιαιτερα απο τα υπολοιπα σε γκαζι!( χρειαζετε και αυτο στης στροφες, μην νομιζετε)


Αυτο που χρειάζεται είναι χέρια και όχι τόσο τα άλογα στις στροφές. Φυσικά δεν το λέω για σένα αλλά για όλους μας. Δες τους χρόνους που κάνουν τα 600άρια στις Σέρρες και στα Μέγαρα και θα συμφωνήσεις ότι το ένα μεγάλο κομμάτι των δυνατοτήτων των SS μένει ανεκμετάλλευτο στα δικά μας χέρια. Μην ξεχνάς ότι ο Μπούστας (οκ είναι ο top, αλλά έχει τρέξει με Mille) γύρναγε στα 58" και στο 1.21" με το mille.


τελικα εχω καταληξη στο αν θα ανοιξω μοτερ στο μιλλε μου θα αλλαξω μπιστονια!!!  δεν μπαινω στην διαδηκασια αλλαγης κυλινδρων, γιατι παει μακρια η βαλιτσα!

Δεν το κατάλαβα αυτό φίλε. Αν δεν αλλάξεις κυλίνδρους πως θα βάλεις πιστόνια?  :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
« Απάντηση #53 - : Μάρτιος 19, 2009, 06:43:28 μμ »


Δεν το κατάλαβα αυτό φίλε. Αν δεν αλλάξεις κυλίνδρους πως θα βάλεις πιστόνια?  :thnk:

Ιδιας διαμετρου και βαρους αλλα που ανεβαζουν μεγαλυτερη συμπιεση/
Drop-in που λενε και τα αμερικανακια
 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
« Απάντηση #54 - : Μάρτιος 19, 2009, 06:44:44 μμ »
ΡΕ ΑΥΤΟΣ (patman) ΣΟΒΡΑΚΟΛΟΓΕΙ :tez: :pray: :pray: :pray:

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=170507&page=2

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
« Απάντηση #55 - : Μάρτιος 19, 2009, 07:15:03 μμ »
παιδια ποτε δεν ημουν της ευθειας!
δεν ψαχνω αυτο που νομιζετε ουτε το μηχανακι το εχω φτασει στο ΤΕΡΜΑ του! (και μαλλον ουτε προκειτε)
το μιλλε μου αρεσει παρα πολυ! για ντουκ δεν το σκεφτομαι παρολο που μου αρεσει πολυ!

το μιλλε ειναι μια χαρα . το εμπιστευομαι, το θεωρω πολλα χρονια μπροστα σε ''στισιμο'' , γενικα ειναι ενα μηχανακι που αν καταφερεις και το πας γρηγορα, οτι και να πεσει στα χερια σου , θα το δενεις κομπο.

θελω να το παω γυρω στα 140 τροχο ωστε να μην υστερει ιδιαιτερα απο τα υπολοιπα σε γκαζι!( χρειαζετε και αυτο στης στροφες, μην νομιζετε)

αν μπω στην διαδηκασια για αλλαγη μοτο πρωτα εχει σειρα το ν4 που μου αρεσει πιο πολυ απο καθε αλλο μηχανακι !


τελικα εχω καταληξη στο αν θα ανοιξω μοτερ στο μιλλε μου θα αλλαξω μπιστονια!!!  δεν μπαινω στην διαδηκασια αλλαγης κυλινδρων, γιατι παει μακρια η βαλιτσα!

Nασο, εαν διαβασεις καλυτερα αυτα που σου εγραψα, σου δειχνω οτι ουτε και εγω σε θεωρω ατομο της ευθειας........Ενα το κρατουμενο

Εαν το Mille ειναι μπροστα απο τα αλλα σε στησιμο, σκεψου οτι ενα ducati ειναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ (για μενα καλυτερα) στημενο........Βαλε σε αυτο και τα παραπανω αλογα.

Εν ολιγης, πιστευω οτι ενας ντουκος θα σε κανει να βρεις αυτο που ψαχνεις: ΣΤΗΣΙΜΟ και ΓΚΑΖΙ (και ειναι Κ@ΥΛ@  :D)

Για μενα ολα τα αλλα σκαλισματα, απλα δεν εχουν νοημα..Ειδικα δε για αυτα που αναφερετε εσεις, ουτε για trackbike δεν θα τα σκεφτομουν..........

ps.Οταν με το καλο γνωρισεις τον thodoris, θα καταλαβεις γιατι στα λεω αυτα;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
« Απάντηση #56 - : Μάρτιος 19, 2009, 08:14:43 μμ »
ΡΕ ΑΥΤΟΣ (patman) ΣΟΒΡΑΚΟΛΟΓΕΙ :tez: :pray: :pray: :pray:

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=170507&page=2
Πεστε του ότι κι εμείς στον QMS πηγαίναμε αλλά...μας τέλειωσε. :h22: :h22:

*

nasos-v

Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
« Απάντηση #57 - : Μάρτιος 20, 2009, 11:08:02 πμ »
θελω να το παω γυρω στα 140 τροχο ωστε να μην υστερει ιδιαιτερα απο τα υπολοιπα σε γκαζι!( χρειαζετε και αυτο στης στροφες, μην νομιζετε)


Αυτο που χρειάζεται είναι χέρια και όχι τόσο τα άλογα στις στροφές. Φυσικά δεν το λέω για σένα αλλά για όλους μας. Δες τους χρόνους που κάνουν τα 600άρια στις Σέρρες και στα Μέγαρα και θα συμφωνήσεις ότι το ένα μεγάλο κομμάτι των δυνατοτήτων των SS μένει ανεκμετάλλευτο στα δικά μας χέρια. Μην ξεχνάς ότι ο Μπούστας (οκ είναι ο top, αλλά έχει τρέξει με Mille) γύρναγε στα 58" και στο 1.21" με το mille.


τελικα εχω καταληξη στο αν θα ανοιξω μοτερ στο μιλλε μου θα αλλαξω μπιστονια!!!  δεν μπαινω στην διαδηκασια αλλαγης κυλινδρων, γιατι παει μακρια η βαλιτσα!

Δεν το κατάλαβα αυτό φίλε. Αν δεν αλλάξεις κυλίνδρους πως θα βάλεις πιστόνια?  :thnk:

στο δευτερο σου απαντησε ο backys οσο τωρα για το πανω σιγουρα δεν μου λειπουν τα αλογα για να παω πιο γρηγορα μες στην πιστα! μπορω ακομα να κατεβω αρκετα!(χερακια θελει)
αλλα μην νομιζεις οτι και το μιλλε του μπουστα ή τα 600αρια ειναι και νορμαλ... εχουν τα αντερα τους πανω

μεχρι το 1.26-27 μπορεις να κατεβεις οπως ειναι το μοτο! μετα θες και αλλα βυρωνα! (μεγαλο παιχνιδι παιζετε στο στησιμο και στο γραναζομα αλλα σιγουρα και κανα 10 αλογακια δεν θα καναν κακο)(ουτε το 1.27 ερχετε χωρις στησιμο, απλα δεν χρειαζετε τοσο ''ψαγμενο'')
δεν λεω οτι ειναι λιγα τα αλογα αλλα οπως και να εχει οσο πιο πολλα τοσο πιο καλα! ειναι και θεμα κ@@λας ,ρε φιλε! :blus: :blus:
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 20, 2009, 05:33:31 μμ από nasos-v »

*

nasos-v

Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
« Απάντηση #58 - : Μάρτιος 20, 2009, 11:24:20 πμ »
παιδια ποτε δεν ημουν της ευθειας!
δεν ψαχνω αυτο που νομιζετε ουτε το μηχανακι το εχω φτασει στο ΤΕΡΜΑ του! (και μαλλον ουτε προκειτε)
το μιλλε μου αρεσει παρα πολυ! για ντουκ δεν το σκεφτομαι παρολο που μου αρεσει πολυ!

το μιλλε ειναι μια χαρα . το εμπιστευομαι, το θεωρω πολλα χρονια μπροστα σε ''στισιμο'' , γενικα ειναι ενα μηχανακι που αν καταφερεις και το πας γρηγορα, οτι και να πεσει στα χερια σου , θα το δενεις κομπο.

θελω να το παω γυρω στα 140 τροχο ωστε να μην υστερει ιδιαιτερα απο τα υπολοιπα σε γκαζι!( χρειαζετε και αυτο στης στροφες, μην νομιζετε)

αν μπω στην διαδηκασια για αλλαγη μοτο πρωτα εχει σειρα το ν4 που μου αρεσει πιο πολυ απο καθε αλλο μηχανακι !


τελικα εχω καταληξη στο αν θα ανοιξω μοτερ στο μιλλε μου θα αλλαξω μπιστονια!!!  δεν μπαινω στην διαδηκασια αλλαγης κυλινδρων, γιατι παει μακρια η βαλιτσα!

Nασο, εαν διαβασεις καλυτερα αυτα που σου εγραψα, σου δειχνω οτι ουτε και εγω σε θεωρω ατομο της ευθειας........Ενα το κρατουμενο

Εαν το Mille ειναι μπροστα απο τα αλλα σε στησιμο, σκεψου οτι ενα ducati ειναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ (για μενα καλυτερα) στημενο........Βαλε σε αυτο και τα παραπανω αλογα.

Εν ολιγης, πιστευω οτι ενας ντουκος θα σε κανει να βρεις αυτο που ψαχνεις: ΣΤΗΣΙΜΟ και ΓΚΑΖΙ (και ειναι Κ@ΥΛ@  :D)

Για μενα ολα τα αλλα σκαλισματα, απλα δεν εχουν νοημα..Ειδικα δε για αυτα που αναφερετε εσεις, ουτε για trackbike δεν θα τα σκεφτομουν..........

ps.Οταν με το καλο γνωρισεις τον thodoris, θα καταλαβεις γιατι στα λεω αυτα;)


κοσμα και τα δυο ειναι πολυ καλα μηχανακια απο τη μαμα τους! με πραγματα καλα πανω , απο τη μαμα τους!

το μιλλε υστερη σε αλογα! οκ μια καλη λυση ειναι το ντουκατι!

εμενα μου αρεσει ομως το μιλλε μου. και αν μπορω να του δωσω τα αλογα που του λειπουν (χωρις παρατραγουδα) το προτιμω!

τον thodoris τον ξερω! μηλαμε που και που! γυρναει γυρω στο 28!

παιδια μην παρεξηγητε αυτα που λεω! το μηχανακι μπορει να παει πιο γρηγορα , εγω δεν μπορω να το παω!
αν το φτιαξω ειναι απλα για με βοηθισει λιγο! και απο κα@λα! αυτα

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
« Απάντηση #59 - : Μάρτιος 20, 2009, 11:35:42 πμ »
Αντι ρε Νασο να δωσεις €800 περιπου για να βαλεις πιστονια υψηλης συμπιεσης που θα σου δωσουν ζορι 3 αλογα κρατα αυτα τα λεφτα και καντα γραναζια και λαστιχα....δε χρειαζεσαι περισσοτερη δυναμη για να πας πιο γρηγορα...

Αλκης Συνιωρης με μαμα οσο δε παει Yamaha R6 δυο γενιες πισω γυρναγε 1.25 με τα ελαστικα πρωτης τοποθετησης και οχι slick που χρησιμοποιεις εσυ....Το ξερω οτι κανεις απο εμας δεν ειναι Συνιωρης απλα ειναι ενδεικτικο της δυνατοτητας μιας στοκ μοτοσυκλετας

Μηπως εχουμε spamαρει λιγακι το Post???

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης