0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Dεν είμαι ειδικός. Απλά γράφω αυτά που έχω διαβάσει και είμαι επιφυλακτικός. Ο amauri μπορεί να μην έχει δουλειά, αλλά ο άνθρωπος δεν προτείνει το kit του, αν τοποθετηθεί σε όποιο να΄ναι συνεργείο. Αν θυμάμαι καλά προτέινει μόνο το QMS στο Βέλγιο και το SouthernCross στο Λονδίνο. Κάτι θα ξέρει για το δικό του κιτ φυσικά....
http://kaemna.de/cms_en/katalog.htm?&file=/cms_de/katalog.htm?&view=artikel&artikel=1870OK επειδή το θέμα σοβάρεψε πάμε να δούμε ποια είναι η πιο αξιοπιστη λύση? ο ΚΑΕΜΝΑ έχει κάνει την παραπάνω μετατροπή (με κόστος 1350 ευρά) ο AF1 προτεινει (πουλάει να λεμε καλύτερα) http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=4596και ο ίδιος ο Amauri έκανε αυτά:http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=170507χμμμ μια ομαδική παραγγελία στον κύριο Amauri ή στον kaemna??? που ???οι ειδικοί (nitroargi και byron ) πλιζ να δωσουν φώτα
αν πρόλαβα να διαβάσω κάτι λεει ότι οποιος πάει να το βάλει καλό θα είναι να επικοινωνήσει μαζί του..
Installing these is not a simple job and I have avoided selling them to anyone other than qualified shops like AF1 in TX, Southern Cross in the UK and QMS in Belgium.I would prefer to install the kits myself if you live in the west coast, or have one of the above shops install them if you can’t bring the bike to me.I will also sell the kits outright, but only after speaking to the person/shop who will be installing it for you.Thanks
Παράθεση από: bros400pgm στις Μάρτιος 18, 2009, 03:42:18 μμΡε συ Νασο, εαν εφτασε η ωρα και θεωρεις οτι το Mille σου πεφτει λιγο, δως το και παρε ενα 1198.........Δεν νομιζω οτι οι ευθειες ειναι το μελημα σου πλεον, οποτε αυτο που χρειαζεσαι, ισως να το βρεις σε ενα ντουκο...........Τωρα τι λεμε για λυσιματα-δεσιματα, ΜΕ ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ και παραλληλα αμφισβητουμενη αξιοπιστια..................... Τι λες?+ 997
Ρε συ Νασο, εαν εφτασε η ωρα και θεωρεις οτι το Mille σου πεφτει λιγο, δως το και παρε ενα 1198.........Δεν νομιζω οτι οι ευθειες ειναι το μελημα σου πλεον, οποτε αυτο που χρειαζεσαι, ισως να το βρεις σε ενα ντουκο...........Τωρα τι λεμε για λυσιματα-δεσιματα, ΜΕ ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ και παραλληλα αμφισβητουμενη αξιοπιστια..................... Τι λες?
Να το οδηγήσεις χλωμό, αλλά πάρε μια ιδέα http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=169766
θελω να το παω γυρω στα 140 τροχο ωστε να μην υστερει ιδιαιτερα απο τα υπολοιπα σε γκαζι!( χρειαζετε και αυτο στης στροφες, μην νομιζετε)
τελικα εχω καταληξη στο αν θα ανοιξω μοτερ στο μιλλε μου θα αλλαξω μπιστονια!!! δεν μπαινω στην διαδηκασια αλλαγης κυλινδρων, γιατι παει μακρια η βαλιτσα!
Δεν το κατάλαβα αυτό φίλε. Αν δεν αλλάξεις κυλίνδρους πως θα βάλεις πιστόνια?
παιδια ποτε δεν ημουν της ευθειας!δεν ψαχνω αυτο που νομιζετε ουτε το μηχανακι το εχω φτασει στο ΤΕΡΜΑ του! (και μαλλον ουτε προκειτε)το μιλλε μου αρεσει παρα πολυ! για ντουκ δεν το σκεφτομαι παρολο που μου αρεσει πολυ!το μιλλε ειναι μια χαρα . το εμπιστευομαι, το θεωρω πολλα χρονια μπροστα σε ''στισιμο'' , γενικα ειναι ενα μηχανακι που αν καταφερεις και το πας γρηγορα, οτι και να πεσει στα χερια σου , θα το δενεις κομπο.θελω να το παω γυρω στα 140 τροχο ωστε να μην υστερει ιδιαιτερα απο τα υπολοιπα σε γκαζι!( χρειαζετε και αυτο στης στροφες, μην νομιζετε)αν μπω στην διαδηκασια για αλλαγη μοτο πρωτα εχει σειρα το ν4 που μου αρεσει πιο πολυ απο καθε αλλο μηχανακι !τελικα εχω καταληξη στο αν θα ανοιξω μοτερ στο μιλλε μου θα αλλαξω μπιστονια!!! δεν μπαινω στην διαδηκασια αλλαγης κυλινδρων, γιατι παει μακρια η βαλιτσα!
ΡΕ ΑΥΤΟΣ (patman) ΣΟΒΡΑΚΟΛΟΓΕΙ http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=170507&page=2
Παράθεση από: nasos-v στις Μάρτιος 19, 2009, 07:51:57 πμθελω να το παω γυρω στα 140 τροχο ωστε να μην υστερει ιδιαιτερα απο τα υπολοιπα σε γκαζι!( χρειαζετε και αυτο στης στροφες, μην νομιζετε)Αυτο που χρειάζεται είναι χέρια και όχι τόσο τα άλογα στις στροφές. Φυσικά δεν το λέω για σένα αλλά για όλους μας. Δες τους χρόνους που κάνουν τα 600άρια στις Σέρρες και στα Μέγαρα και θα συμφωνήσεις ότι το ένα μεγάλο κομμάτι των δυνατοτήτων των SS μένει ανεκμετάλλευτο στα δικά μας χέρια. Μην ξεχνάς ότι ο Μπούστας (οκ είναι ο top, αλλά έχει τρέξει με Mille) γύρναγε στα 58" και στο 1.21" με το mille.Παράθεση από: nasos-v στις Μάρτιος 19, 2009, 07:51:57 πμτελικα εχω καταληξη στο αν θα ανοιξω μοτερ στο μιλλε μου θα αλλαξω μπιστονια!!! δεν μπαινω στην διαδηκασια αλλαγης κυλινδρων, γιατι παει μακρια η βαλιτσα!Δεν το κατάλαβα αυτό φίλε. Αν δεν αλλάξεις κυλίνδρους πως θα βάλεις πιστόνια?
Παράθεση από: nasos-v στις Μάρτιος 19, 2009, 07:51:57 πμπαιδια ποτε δεν ημουν της ευθειας!δεν ψαχνω αυτο που νομιζετε ουτε το μηχανακι το εχω φτασει στο ΤΕΡΜΑ του! (και μαλλον ουτε προκειτε)το μιλλε μου αρεσει παρα πολυ! για ντουκ δεν το σκεφτομαι παρολο που μου αρεσει πολυ!το μιλλε ειναι μια χαρα . το εμπιστευομαι, το θεωρω πολλα χρονια μπροστα σε ''στισιμο'' , γενικα ειναι ενα μηχανακι που αν καταφερεις και το πας γρηγορα, οτι και να πεσει στα χερια σου , θα το δενεις κομπο.θελω να το παω γυρω στα 140 τροχο ωστε να μην υστερει ιδιαιτερα απο τα υπολοιπα σε γκαζι!( χρειαζετε και αυτο στης στροφες, μην νομιζετε)αν μπω στην διαδηκασια για αλλαγη μοτο πρωτα εχει σειρα το ν4 που μου αρεσει πιο πολυ απο καθε αλλο μηχανακι !τελικα εχω καταληξη στο αν θα ανοιξω μοτερ στο μιλλε μου θα αλλαξω μπιστονια!!! δεν μπαινω στην διαδηκασια αλλαγης κυλινδρων, γιατι παει μακρια η βαλιτσα!Nασο, εαν διαβασεις καλυτερα αυτα που σου εγραψα, σου δειχνω οτι ουτε και εγω σε θεωρω ατομο της ευθειας........Ενα το κρατουμενοΕαν το Mille ειναι μπροστα απο τα αλλα σε στησιμο, σκεψου οτι ενα ducati ειναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ (για μενα καλυτερα) στημενο........Βαλε σε αυτο και τα παραπανω αλογα.Εν ολιγης, πιστευω οτι ενας ντουκος θα σε κανει να βρεις αυτο που ψαχνεις: ΣΤΗΣΙΜΟ και ΓΚΑΖΙ (και ειναι Κ@ΥΛ@ )Για μενα ολα τα αλλα σκαλισματα, απλα δεν εχουν νοημα..Ειδικα δε για αυτα που αναφερετε εσεις, ουτε για trackbike δεν θα τα σκεφτομουν..........ps.Οταν με το καλο γνωρισεις τον thodoris, θα καταλαβεις γιατι στα λεω αυτα;)
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι