0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος makerm

  • ***
  • 182
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ολοσωμη για tuono
« Απάντηση #30 - : Οκτώβριος 16, 2014, 09:56:05 μμ »
 Επειδή μόλις πιάσουν τα κρύα θα το κάνω και εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τι έκανες στο σαλιγκάρι. Εκτός από τον εξωτερικό σωλήνα που έκοψες για να έχεις πρόσβαση μέσα έκοψες και κάτι άλλο ή απλά λείανες τα εξογκώματα ;
 

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 327
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: ολοσωμη για tuono
« Απάντηση #31 - : Οκτώβριος 16, 2014, 11:06:33 μμ »
Επειδή μόλις πιάσουν τα κρύα θα το κάνω και εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τι έκανες στο σαλιγκάρι. Εκτός από τον εξωτερικό σωλήνα που έκοψες για να έχεις πρόσβαση μέσα έκοψες και κάτι άλλο ή απλά λείανες τα εξογκώματα ;
ολη η δουλεια και η αποδοση είναι στο κομματι του σαλιγκαριου με το λαιμο.εχει ένα κομματι εκει που κλεινει τον σωληνα του δεξιου τελικου από 48 εσωτερικο το κανει 38 σχεδόν.κλεινει και το σαλιγκαρι κιολας σχεδόν κατά το ημιση και αναγκαζει τα καυσαερια του μπροστα κυλινδρου να φυγουν μαζι με του πισω σχεδόν στο 70% ενο κανονικα εκει μαζεύονται και από τους δυο κυλίνδρους σε ισόποσα στρωματα  είναι δηλαδή το 2-1-2 συστημα.θα το καταλάβεις όταν το ανοίξεις.
Εγω με την σειρα μου για να μην το παιζω και εξυπνος θελω να ευχαριστησω τον χρηστη bip-bip γιατι χωρις αυτον  του δεν θα το εψαχνα καν αυτό να μαθω ότι γινονται κατά 90% ετσι evo1.

*

Αποσυνδεδεμένος bip-bip manos

  • *****
  • 928
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: tuono 07
  • Αντιδράσεις: +153
Απ: ολοσωμη για tuono
« Απάντηση #32 - : Οκτώβριος 18, 2014, 10:50:47 πμ »
Άρη γιαυτό γράφουμε εδώ μέσα όλοι για να βοηθάμε ο ένας τν άλλο......

*

Αποσυνδεδεμένος makerm

  • ***
  • 182
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ολοσωμη για tuono
« Απάντηση #33 - : Νοέμβριος 06, 2014, 08:12:47 μμ »
παιδια ανεβαζω καποιες φωτο το μονο που ξεχασα να τραβηξω είναι πως ηταν μεσα όταν το ανοιξα.αλλα δεν πειραζει δεν θα χρειαστεί αν την ανοίξετε.παρεπιμπτοντος τοποθετηθηκε παλι η εξατμιση και βγηκε βολτα.εμα εχω να πω υπαρχει διαφορα τουλάχιστον ένα 20%.

στην πρωτη φωτο είναι πως φαινεται χωρις να εχει ανοιχτη.η σωληνα σε αυτό το σημειο εσωτερικα γινεται 38 mm τουλάχιστον σε εμενα.
στην δευτερη φωτο είναι ετοιμη το πως πρεπει να γινει μετα και το σαλιγκαρι ανοιγμα φαινεται που εχει και εμπρος ένα εξόγκωμα το οποιο θελει φαγωμα πρεπει να γινει λειο.αν το δειτε πριν και μετα θα καταλάβετε τι εννοω.
στην τριτη φωτο φαινεται πως είναι ετοιμη από εμπρος.χωρις κανενα φράξιμο η σωληνα.
στην τεταρτη φαινεται η λειανση του σωληνα του πισω κυλινδρου που η κοληση εκλεινε  κατά 3 χιλιοστα περιπου τον σωληνα.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για εμενα αυτές οι κολησεις.

όταν θα ανοίξετε την εξατμιση θα κοψετε λιγο πισω από το παξιμαδι του λαμδα εως αρκετα εμπρος.θελει προσοχη να μην βγειτε εξω και χαλατε τζαμπα την σωληνα και το κομματι που θα κοψετε το ξανακολατε παλι με αργκον η τικ και ειστε παλι κομπλε με ολοσωμη εξατμιση evo1.εστειλα τις φωτο του αγγλου και μου ειπε ότι είναι ακριβως σαν την evo1 τωρα.




Επειδή το έκανα και εγώ είπα να βάλω φώτο του πριν και του μετά . Ευχαριστώ πολύ όλα τα παιδιά που έδωσαν τις πληροφορίες και μοιράστηκαν τη γνώση τους .


*

Αποσυνδεδεμένος bip-bip manos

  • *****
  • 928
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: tuono 07
  • Αντιδράσεις: +153
Απ: ολοσωμη για tuono
« Απάντηση #34 - : Νοέμβριος 07, 2014, 07:02:53 πμ »
Ωραίοι και οι δύο σας που τα καταφέρατε!!!  :kalo:
Μια ερώτηση.. Αλήθεια πως κεντραρατε το κομμάτι που κόψατε ώστε να σας κάτσει σωστά το δεξί τελικό ?? :D :D :D :P :P

*

Αποσυνδεδεμένος makerm

  • ***
  • 182
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ολοσωμη για tuono
« Απάντηση #35 - : Νοέμβριος 07, 2014, 10:55:27 πμ »
Ωραίοι και οι δύο σας που τα καταφέρατε!!!  :kalo:
Μια ερώτηση.. Αλήθεια πως κεντραρατε το κομμάτι που κόψατε ώστε να σας κάτσει σωστά το δεξί τελικό ?? :D :D :D :P :P

Δεν μπορώ να καταλάβω την ερώτηση αλλά απο τα motion καταλαβαίνω οτι κάνεις πλάκα  για κάτι που κάναμε και οι δυο. Τι κάναμε καμιά μαλακία?   :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 327
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: ολοσωμη για tuono
« Απάντηση #36 - : Νοέμβριος 07, 2014, 07:12:58 μμ »
παιδια ανεβαζω καποιες φωτο το μονο που ξεχασα να τραβηξω είναι πως ηταν μεσα όταν το ανοιξα.αλλα δεν πειραζει δεν θα χρειαστεί αν την ανοίξετε.παρεπιμπτοντος τοποθετηθηκε παλι η εξατμιση και βγηκε βολτα.εμα εχω να πω υπαρχει διαφορα τουλάχιστον ένα 20%.

στην πρωτη φωτο είναι πως φαινεται χωρις να εχει ανοιχτη.η σωληνα σε αυτό το σημειο εσωτερικα γινεται 38 mm τουλάχιστον σε εμενα.
στην δευτερη φωτο είναι ετοιμη το πως πρεπει να γινει μετα και το σαλιγκαρι ανοιγμα φαινεται που εχει και εμπρος ένα εξόγκωμα το οποιο θελει φαγωμα πρεπει να γινει λειο.αν το δειτε πριν και μετα θα καταλάβετε τι εννοω.
στην τριτη φωτο φαινεται πως είναι ετοιμη από εμπρος.χωρις κανενα φράξιμο η σωληνα.
στην τεταρτη φαινεται η λειανση του σωληνα του πισω κυλινδρου που η κοληση εκλεινε  κατά 3 χιλιοστα περιπου τον σωληνα.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για εμενα αυτές οι κολησεις.

όταν θα ανοίξετε την εξατμιση θα κοψετε λιγο πισω από το παξιμαδι του λαμδα εως αρκετα εμπρος.θελει προσοχη να μην βγειτε εξω και χαλατε τζαμπα την σωληνα και το κομματι που θα κοψετε το ξανακολατε παλι με αργκον η τικ και ειστε παλι κομπλε με ολοσωμη εξατμιση evo1.εστειλα τις φωτο του αγγλου και μου ειπε ότι είναι ακριβως σαν την evo1 τωρα.




Επειδή το έκανα και εγώ είπα να βάλω φώτο του πριν και του μετά . Ευχαριστώ πολύ όλα τα παιδιά που έδωσαν τις πληροφορίες και μοιράστηκαν τη γνώση τους .

καταλαβες βλεπω τι γινεται.εισαι αψογος και εκανες και εσυ πολύ σωστη και ωραια δουλεια.ειδες ποσο κομματι κλεινει αυτή η βλακια που εχουν κανει στους λαιμους?το δοκιμασες καθολου να δεις αποδοση?

το κομματι κεντράρετε το τελικο γιατι να κατσει στραβα δεν τον κοβεις τελειως τον λαιμο.

*

Αποσυνδεδεμένος makerm

  • ***
  • 182
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ολοσωμη για tuono
« Απάντηση #37 - : Νοέμβριος 08, 2014, 09:55:31 πμ »
Το οδήγησα πολύ λίγο αλλά ένιωσα διαφορά στο πώς ανέβαιναν οι στροφές πολύ γραμμικα.  Αν κάνει καμιά καλή μέρα εδώ στον βορρά θα πάω καμιά βόλτα να δω τι αλλαγές θα κάνει και το autotune στο μίγμα .  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 327
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: ολοσωμη για tuono
« Απάντηση #38 - : Νοέμβριος 08, 2014, 06:54:49 μμ »
Το οδήγησα πολύ λίγο αλλά ένιωσα διαφορά στο πώς ανέβαιναν οι στροφές πολύ γραμμικα.  Αν κάνει καμιά καλή μέρα εδώ στον βορρά θα πάω καμιά βόλτα να δω τι αλλαγές θα κάνει και το autotune στο μίγμα .  :bye:
εμενα ανεβαζει πολύ ακαριαια και τρα το καταλαβαινω ότι λιγο στεγνωνει μετα την πεμπτη.θα κατσω να του περασω το map2 για την evo.

*

Αποσυνδεδεμένος geobarb

  • ***
  • 184
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia rsvr 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ολοσωμη για tuono
« Απάντηση #39 - : Αύγουστος 09, 2015, 04:53:36 μμ »
Γεια σε όλους.θα ήθελα να ευχαριστήσω όλα τα παιδιά για τις πληροφορίες και τις προτάσεις :kalo:.
Τελικά έκανα και εγώ την συγκεκριμένη βελτίωση,και ήθελα να επιβεβαιώσω ότι είναι o πιο απλός και φτηνός τρόπος βελτίωσης του συστήματος εξάτμισης στον v2. Πράγματι υπαρχει αισθητή διαφορά στον τρόπο που ανεβάζει τώρα το μοτέρ(πιο γραμμικά εκεί που υπήρχε η τρύπα)και ίσως να έχει κερδίσει και λίγο δύναμη.
Τώρα έχω τελικά acrapovic sp,και σε επόμενο στάδιο σκέφτομαι να πάρω τα link pipes με τα τελικά της smaltmoto(φωτο)που μεγαλώνουν την διάμετρο από 50 σε 60μμ.
Τι λετε? το κοστος θα ειναι περιπου 700e.Θα αξιζει,η δεν θα κερδισω τιποτα επιπλεον?
Και παλι ευχαριστω  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος geobarb

  • ***
  • 184
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia rsvr 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ολοσωμη για tuono
« Απάντηση #40 - : Αύγουστος 10, 2015, 05:23:34 μμ »
Καμιά ιδέα?Οποιαδήποτε συμβουλή ευπρόσδεκτη και πολυτιμη :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 327
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: ολοσωμη για tuono
« Απάντηση #41 - : Αύγουστος 10, 2015, 10:15:04 μμ »
Καμιά ιδέα?Οποιαδήποτε συμβουλή ευπρόσδεκτη και πολυτιμη :bye:

φιλε πρωτον εχεις τα εισερχομενα σου γεματα.αδειασε τα να σου σειλω ένα μυνημα να σου πω κατι.

*

Αποσυνδεδεμένος geobarb

  • ***
  • 184
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia rsvr 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ολοσωμη για tuono
« Απάντηση #42 - : Αύγουστος 10, 2015, 10:23:54 μμ »
Μόλις τα άδειασα

*

Αποσυνδεδεμένος geobarb

  • ***
  • 184
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia rsvr 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ολοσωμη για tuono
« Απάντηση #43 - : Οκτώβριος 29, 2015, 07:49:04 μμ »
Καλησπέρα σε ολους, επαναφέρω το θέμα εδώ,μιας και είδα ότι ο φίλος makerm που έχει κάνει την πατέντα με το άνοιγμα της εξάτμισης,τελικά έβαλε ολόσωμο σύστημα.
Με αυτό δεδομένο θα ήθελα να ρωτήσω τον φίλο makerm τα παρακάτω,εδώ,και να μην κανιβαλισω το υπέροχη προσπάθεια του φίλου nitroargi.
Το ολόσωμο σύστημα είχε αισθητή διαφορά σε απόδοση?
Επειδή είδα μια βελτίωση με την πατέντα,στην ολόσωμη της ακραποβικ όντως απουσιάζει το φράξιμο?
Από θέμα σχεδιασμού και διαστάσεων υπάρχουν διάφορες σε σχέση με την εργοστασιακή?
Πιστεύεις ότι τα link pipes των 60μμ ευθύνονται για την όποια παραπάνω απόδοση?
Οποιαδήποτε πρόταση η συμβουλή μετά την εμπειρία χρήσης και των δυο θα ήταν διαφωτιστική
Ευχαριστω

*

Αποσυνδεδεμένος makerm

  • ***
  • 182
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ολοσωμη για tuono
« Απάντηση #44 - : Οκτώβριος 29, 2015, 09:26:32 μμ »

Το ολόσωμο σύστημα είχε αισθητή διαφορά σε απόδοση? Δεν ξέρω τι εννοεις με το αισθητή αλλά μια μικρή διαφορά την είχε, πάντως σίγουρα δεν είχε τη διάφορα που είδα όταν έβαλα τους λαιμούς από το gen2 σε σχέση με τους oem .

Επειδή είδα μια βελτίωση με την πατέντα,στην ολόσωμη της ακραποβικ όντως απουσιάζει το φράξιμο? Ναι αλλά δεν έχω φωτογραφίες .

Από θέμα σχεδιασμού και διαστάσεων υπάρχουν διάφορες σε σχέση με την εργοστασιακή? Σίγουρα υπάρχουν διαφορές στις κολλήσεις ( εσωτερικά ειναι πιο λείες από μέσα ) και σίγουρα πολύ πιο ελαφριά , διαστάσεις δεν έχω μετρήσει πέρα από τα link pipes

Πιστεύεις ότι τα link pipes των 60μμ ευθύνονται για την όποια παραπάνω απόδοση? Θα έλεγα ότι η διαφορά ειναι από το σύνολο και όχι από τα link pipes γιατί όταν είχα προσαρμόσει τους oem από gen2 είχα φτιάξει link pipes 60mm με αντίστοιχα τελικά

Οποιαδήποτε πρόταση η συμβουλή μετά την εμπειρία χρήσης και των δυο θα ήταν διαφωτιστική
Ευχαριστω Αν βρεις κάποια after market σε καλή κατάστασή και καλή τιμή πάρε την αλλιως μεινε με αυτήν που έχεις

Ελπίζω να βοήθησα πάντως με 700€ μπορείς να κάνεις πολλά περισσότερα για την απόδοση ή το βάρος της μοτοσυκλέτας 

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης