0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Επειδή μόλις πιάσουν τα κρύα θα το κάνω και εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τι έκανες στο σαλιγκάρι. Εκτός από τον εξωτερικό σωλήνα που έκοψες για να έχεις πρόσβαση μέσα έκοψες και κάτι άλλο ή απλά λείανες τα εξογκώματα ;
παιδια ανεβαζω καποιες φωτο το μονο που ξεχασα να τραβηξω είναι πως ηταν μεσα όταν το ανοιξα.αλλα δεν πειραζει δεν θα χρειαστεί αν την ανοίξετε.παρεπιμπτοντος τοποθετηθηκε παλι η εξατμιση και βγηκε βολτα.εμα εχω να πω υπαρχει διαφορα τουλάχιστον ένα 20%.στην πρωτη φωτο είναι πως φαινεται χωρις να εχει ανοιχτη.η σωληνα σε αυτό το σημειο εσωτερικα γινεται 38 mm τουλάχιστον σε εμενα.στην δευτερη φωτο είναι ετοιμη το πως πρεπει να γινει μετα και το σαλιγκαρι ανοιγμα φαινεται που εχει και εμπρος ένα εξόγκωμα το οποιο θελει φαγωμα πρεπει να γινει λειο.αν το δειτε πριν και μετα θα καταλάβετε τι εννοω.στην τριτη φωτο φαινεται πως είναι ετοιμη από εμπρος.χωρις κανενα φράξιμο η σωληνα.στην τεταρτη φαινεται η λειανση του σωληνα του πισω κυλινδρου που η κοληση εκλεινε κατά 3 χιλιοστα περιπου τον σωληνα.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για εμενα αυτές οι κολησεις.όταν θα ανοίξετε την εξατμιση θα κοψετε λιγο πισω από το παξιμαδι του λαμδα εως αρκετα εμπρος.θελει προσοχη να μην βγειτε εξω και χαλατε τζαμπα την σωληνα και το κομματι που θα κοψετε το ξανακολατε παλι με αργκον η τικ και ειστε παλι κομπλε με ολοσωμη εξατμιση evo1.εστειλα τις φωτο του αγγλου και μου ειπε ότι είναι ακριβως σαν την evo1 τωρα.
Ωραίοι και οι δύο σας που τα καταφέρατε!!! Μια ερώτηση.. Αλήθεια πως κεντραρατε το κομμάτι που κόψατε ώστε να σας κάτσει σωστά το δεξί τελικό ??
Παράθεση από: aristuono στις Οκτώβριος 16, 2014, 09:12:12 μμπαιδια ανεβαζω καποιες φωτο το μονο που ξεχασα να τραβηξω είναι πως ηταν μεσα όταν το ανοιξα.αλλα δεν πειραζει δεν θα χρειαστεί αν την ανοίξετε.παρεπιμπτοντος τοποθετηθηκε παλι η εξατμιση και βγηκε βολτα.εμα εχω να πω υπαρχει διαφορα τουλάχιστον ένα 20%.στην πρωτη φωτο είναι πως φαινεται χωρις να εχει ανοιχτη.η σωληνα σε αυτό το σημειο εσωτερικα γινεται 38 mm τουλάχιστον σε εμενα.στην δευτερη φωτο είναι ετοιμη το πως πρεπει να γινει μετα και το σαλιγκαρι ανοιγμα φαινεται που εχει και εμπρος ένα εξόγκωμα το οποιο θελει φαγωμα πρεπει να γινει λειο.αν το δειτε πριν και μετα θα καταλάβετε τι εννοω.στην τριτη φωτο φαινεται πως είναι ετοιμη από εμπρος.χωρις κανενα φράξιμο η σωληνα.στην τεταρτη φαινεται η λειανση του σωληνα του πισω κυλινδρου που η κοληση εκλεινε κατά 3 χιλιοστα περιπου τον σωληνα.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για εμενα αυτές οι κολησεις.όταν θα ανοίξετε την εξατμιση θα κοψετε λιγο πισω από το παξιμαδι του λαμδα εως αρκετα εμπρος.θελει προσοχη να μην βγειτε εξω και χαλατε τζαμπα την σωληνα και το κομματι που θα κοψετε το ξανακολατε παλι με αργκον η τικ και ειστε παλι κομπλε με ολοσωμη εξατμιση evo1.εστειλα τις φωτο του αγγλου και μου ειπε ότι είναι ακριβως σαν την evo1 τωρα.Επειδή το έκανα και εγώ είπα να βάλω φώτο του πριν και του μετά . Ευχαριστώ πολύ όλα τα παιδιά που έδωσαν τις πληροφορίες και μοιράστηκαν τη γνώση τους .
Το οδήγησα πολύ λίγο αλλά ένιωσα διαφορά στο πώς ανέβαιναν οι στροφές πολύ γραμμικα. Αν κάνει καμιά καλή μέρα εδώ στον βορρά θα πάω καμιά βόλτα να δω τι αλλαγές θα κάνει και το autotune στο μίγμα .
Καμιά ιδέα?Οποιαδήποτε συμβουλή ευπρόσδεκτη και πολυτιμη
Το ολόσωμο σύστημα είχε αισθητή διαφορά σε απόδοση? Δεν ξέρω τι εννοεις με το αισθητή αλλά μια μικρή διαφορά την είχε, πάντως σίγουρα δεν είχε τη διάφορα που είδα όταν έβαλα τους λαιμούς από το gen2 σε σχέση με τους oem . Επειδή είδα μια βελτίωση με την πατέντα,στην ολόσωμη της ακραποβικ όντως απουσιάζει το φράξιμο? Ναι αλλά δεν έχω φωτογραφίες . Από θέμα σχεδιασμού και διαστάσεων υπάρχουν διάφορες σε σχέση με την εργοστασιακή? Σίγουρα υπάρχουν διαφορές στις κολλήσεις ( εσωτερικά ειναι πιο λείες από μέσα ) και σίγουρα πολύ πιο ελαφριά , διαστάσεις δεν έχω μετρήσει πέρα από τα link pipes Πιστεύεις ότι τα link pipes των 60μμ ευθύνονται για την όποια παραπάνω απόδοση? Θα έλεγα ότι η διαφορά ειναι από το σύνολο και όχι από τα link pipes γιατί όταν είχα προσαρμόσει τους oem από gen2 είχα φτιάξει link pipes 60mm με αντίστοιχα τελικά Οποιαδήποτε πρόταση η συμβουλή μετά την εμπειρία χρήσης και των δυο θα ήταν διαφωτιστικήΕυχαριστω Αν βρεις κάποια after market σε καλή κατάστασή και καλή τιμή πάρε την αλλιως μεινε με αυτήν που έχεις Ελπίζω να βοήθησα πάντως με 700€ μπορείς να κάνεις πολλά περισσότερα για την απόδοση ή το βάρος της μοτοσυκλέτας
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι