0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Υπάρχει ρε παιδιά κανένα μέλος ενεργό που να είχε κάνει την πατέντα που αναφέρεται στο θέμα με τους μαμά λαιμούς?Αν ναι ας μας δώσει καμία πληροφορία... Υπάρχει όντως αποτέλεσμα? επισυνάπτω και την φώτο που είχε ανεβάσει κάποιος συνforumίτης...
Κάπου είχα δει κ πατέντα bypass με σωληνάκια στο σαλιγκάρι αλλά Δν βρίσκω φωτογραφία.......
Τι ακριβώς κάνει αυτό το bypass ρε παιδιά?
Παράθεση από: bip-bip manos στις Φεβρουάριος 16, 2021, 10:49:13 μμΚάπου είχα δει κ πατέντα bypass με σωληνάκια στο σαλιγκάρι αλλά Δν βρίσκω φωτογραφία....... Μάνο, αν θυμάμαι καλά αυτό γινόταν στα πρώτης γενιάς. Δεν θυμάμαι να εχω πετύχει δεύτερης γενιάς με ένωση με σωληνάκια...https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?141552-Modified-OE-Manifoldhttps://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?138578-another-collector-pipe-mod&p=2334312&viewfull=1#post2334312https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?138578-another-collector-pipe-mod&p=2486120&viewfull=1#post2486120
Παράθεση από: nskalko στις Φεβρουάριος 17, 2021, 12:06:23 πμΤι ακριβώς κάνει αυτό το bypass ρε παιδιά?Είναι κάτι σαν κ αυτό τς φωτογραφίας αλλά σε gen2..... Λαιμούς.....
Απ'ότι έχω καταλάβει εγώ με τον τρόπο αυτό τα καυσαέρια του ενός κυλίνδρου επικοινωνούν με αυτά του άλλου κυλίνδρου και συντελείται κάποιου είδους εξισορρόπηση/επιτάχυνση στη ροή/απελευθέρωση των καυσαερίων η οποία στα πρώτης γενιάς tuono/mille έδινε πολύ καλύτερη απόκριση στις χαμηλομεσαίες ιδιαίτερα αλλά και ψηλά. Η καλύτερη μετατροπή για τα πρώτης γενιάς απ' ότι έχω διαβάσει βέβαια είναι να μπουν τα downpipes από 2ης γενιάς. Φυσικά ιδανικά ολόσωμη aftermarket αλλά τα downpipes των δεύτερης γενιάς είναι πιο οικονομική λύση. Από άποψη φυσικής δεν είμαι σίγουρος για να σου εξηγήσων μηχανικά πως βοηθάνε τα 2 σωληνάκια παραπάνω.Στη μετατροπή που ανέβασε ο Μάνος στο "σαλιγκάρι" των 2ης γενιάς η κοπτοραπτική βοηθάει να απελευθερωθούν τα καυσαέρια του ενός κυλίνδρου πολύ καλύτερα καθώς η aprilia έχει κάνει την πατάτα και η μια σωλήνα της εξαγωγής μπαίνει μέσα στην άλλη με αποτέλεσμα να φράσει ένα μέρος της διατομής της δεύτερης και να εμποδίζει την ομαλή ροή των καυσαερίων. Επίσης με την επικοινωνία μεταξύ των δυο εξαγωγών έχουμε και βελτιώση παρόμοια με παραπάνω. Στα δεύτερης γενιάς downpipes αν προσέξεις και οι κολλήσεις σε διάφορα σημεία είναι του ποδαριού και δεν βοηθάνει στην ομαλή ροή των καυσαερίων. Με ενα dremel κάποιοι έχουν λειάνει εσωτερικά την κόλληση της σωλήνας του πίσω κυλίνδρου που είναι πολύ κοντά στην ενωση με την κεφαλή. Βοηθάει και αυτό λιγάκι στην ομαλότερη/ταχύτερη ροή των καυσαερίων.Ελπίζω να σε βοήθησα έστω και λίγο διότι όταν δε γνωρίζεις κάτι καλά δεν είναι εύκολο να το κάνεις και απολύτως κατανοητό στους άλλους...
Παράθεση από: bip-bip manos στις Φεβρουάριος 17, 2021, 08:13:05 πμΠαράθεση από: nskalko στις Φεβρουάριος 17, 2021, 12:06:23 πμΤι ακριβώς κάνει αυτό το bypass ρε παιδιά?Είναι κάτι σαν κ αυτό τς φωτογραφίας αλλά σε gen2..... Λαιμούς.....Το κατάλαβα αυτό... Τι προσφέρει αυτο το bypass όμως?Κάνουν κύκλο τα καυσαέρια? Έχει καλύτερη ροή το καυσαέριο?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι