0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Περί Factory ο λόγος...
« Απάντηση #15 - : Απρίλιος 28, 2009, 11:09:50 μμ »
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Οι τσιμούχα δεξιά αποδήμησε για τόπους χλοερούς ...  ;)

Γραψε μας με τι την αλλαξες (suzi, aprilia kit, ohlins)??
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Περί Factory ο λόγος...
« Απάντηση #16 - : Απρίλιος 28, 2009, 11:19:51 μμ »

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Περί Factory ο λόγος...
« Απάντηση #17 - : Απρίλιος 28, 2009, 11:34:27 μμ »
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Περί Factory ο λόγος...
« Απάντηση #18 - : Απρίλιος 28, 2009, 11:54:05 μμ »

How much money? :D

Δεν ξέρω ακόμα. Τα πήγα στο Κ-shock και αύριο που θα τα παραλάβω θα γράψω το κόστος.
Είναι κοινό μυστικό (αν και προσωπικά δεν το ήξερα και μου το είπε ο bill) ότι τα ohlins έχουν ευαίσθητες τσιμούχες και καλό είναι όταν αντικατασταθούν να μπουν από gixxer.
Αλλωστε και η ίδια η ohlins απ΄το 2007+ φοράει στα μπροστινά της βελτιωμένες τσιμούχες (μπροστινό με κωδικό FG8903).
 

*

RSVF

Απ: Περί Factory ο λόγος...
« Απάντηση #19 - : Απρίλιος 29, 2009, 02:32:14 πμ »
και επειδη σας αγαπαω απο εγκυρη πηγη δηλαδη μεσα απο την ΜΑΜΑ ΑΠΡΙΛΙΑ λιγες πληροφοριες και λιγα βιντεο για ολους τους ΑΠΡΙΛΙΑΝΟΥΣ κωστας is BACK ΧΑΧΑΧΑΧΑ



      

REGULAR MAINTENANCE SERVICE OPERATIONS SEQUENCE
1    Unscrew completely the rebound damping adjustment
2    Unscrew the spring preload blue nut ("R" type top nut) - Unscrew the spring preload metal nut ("SP" type top nut)
3    Unscrew the top nut from the sleeve with the special tool
4    Remove the top nut acting with two keys between the blue nut and the lower locking nut ("R" type top nut) - Remove the top nut unscrewing first the two blue nuts, then acting with two keys between the upper metal nut (spring preload adj.) and the lower locking nut ("SP" type top nut)
5    Remove the washer, the locking nut and the support
6    Remove the aluminium spacer together with the teflon lower plug
7    Tip out the oil
     Operate with the following operations (orange color background) only if oil leaking problems have been detected.
8    Take off the sleeve from the fork leg
9    Remove dust scraper ring, seeger ring, oil seal
10    Replace the parts
11    Insert the sleeve
12    Inside the fork leg there must be only the cartridge and the spring (with the printed number facing upwards)
13    Lift the sleeve at the beginning of its stroke
14    Fill in with avg. 400cc of Öhlins fork oil
15    Lower the sleeve at full stroke
16    Lift the cartridge and bleed the air inside, lifting it and lowering it several times
17    Lift the sleeve at the beginning of its stroke to bleed the air between the sliding bushes
18    Put back the sleeve at full stroke (fully compressed fork)
19    Remove the exceeding oil, leaving a gap of 85 mm of air measured from the top end of the sleeve (fully compressed fork and spring inside)
20    Insert the aluminium spacer together with the teflon lower plug
21    Insert the top nut support, the locking nut and the washer
22    Insert the top nut
23    Screw the sleeve to the top nut with the special tool, hand tightening


Κωδικοι για τα ανταλακτικα τους  για τα πηρουνια εννοω


REGULAR MAINTENANCE SERVICE AVAILABLE SPARE PARTS

 

    * "Revision kit" (2 oil seals, 2 dust scraper rings) - 8123975

    * Öhlins fork oil (1 lt) - 8116071

*

RSVF

Απ: Περί Factory ο λόγος...
« Απάντηση #20 - : Απρίλιος 29, 2009, 02:33:52 πμ »
εχω και 4 βιντεακια αλλα δεν ηερω πως ανεβαινουν εαν ηερει καποιος ας πει για να τα βαλω να τα εχουμε ολοι μας μου φενεται οτι πρεπει σιγουρα να γινω σε κατι MODERATOR ΑΑΑ πειτε και καννενα ευχαριστω πλακα κανω  :P :P :P :P  τα βιντεακια εχουν να κανουν με τις αναρτησεις πως γινεται η ολη διαδικασια εχω και ια τα ΧΡΥΣΑ και για τα καννονικα πηρουνια τωρα βαζω μονο για τα χρυσα γιατι μου φενεται οτι οι πιο πολυ εδω μεσα εχουμε χρυσα αρε χρημα το φορουμ πεινα σου λεει μετα
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 29, 2009, 02:35:34 πμ από RSVF »

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Περί Factory ο λόγος...
« Απάντηση #21 - : Απρίλιος 29, 2009, 07:41:33 πμ »
Δεν ξέρω ακόμα. Τα πήγα στο Κ-shock και αύριο που θα τα παραλάβω θα γράψω το κόστος.
Είναι κοινό μυστικό (αν και προσωπικά δεν το ήξερα και μου το είπε ο bill) ότι τα ohlins έχουν ευαίσθητες τσιμούχες και καλό είναι όταν αντικατασταθούν να μπουν από gixxer.
Αλλωστε και η ίδια η ohlins απ΄το 2007+ φοράει στα μπροστινά της βελτιωμένες τσιμούχες (μπροστινό με κωδικό FG8903).

Eγω ειχα βαλει το κιτ που δινει η απριλια (2 τσιμουχες με 2πλο χειλος και 2 ξυστρες)..............Εχει κανει περιπου 16000χλμ και δεν εχει το παραμικρο ακομα...........Αλλα κοστισε και 50ευρω η αγορα του.................
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Drakos

Απ: Περί Factory ο λόγος...
« Απάντηση #22 - : Απρίλιος 29, 2009, 12:03:58 μμ »
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Οι τσιμούχα δεξιά αποδήμησε για τόπους χλοερούς ...  ;)

ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕ ΦΗΛΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙς ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΗ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ
ΒΟΛΤ;Α ΠΟΥ ΚΕ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΕΧΗς ΤΕΤΙΑ ΠΡΟΛΒΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΜΕΛΟΝ ΜΕ ΑΚΙΝΗΣΙΑ !  :D

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Περί Factory ο λόγος...
« Απάντηση #23 - : Απρίλιος 29, 2009, 12:16:52 μμ »

ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕ ΦΗΛΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙς ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΗ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ
ΒΟΛΤ;Α ΠΟΥ ΚΕ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΕΧΗς ΤΕΤΙΑ ΠΡΟΛΒΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΜΕΛΟΝ ΜΕ ΑΚΙΝΗΣΙΑ !  :D

Eσυ ρε φιλε, δεν του κανεις κανα κονε με τον πεθερο σου ;) που σου κανει καλες τιμες?

ξερεις εσυ τι λεω
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Drakos

Απ: Περί Factory ο λόγος...
« Απάντηση #24 - : Απρίλιος 29, 2009, 02:17:20 μμ »
Και γιατί να μην έρθει Πάτρα να του το σερβίσεις εσύ που πιάνουν τα χέρια σου και να δει και τη πλατεία του Αγ. Γεωργίου ;

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Περί Factory ο λόγος...
« Απάντηση #25 - : Απρίλιος 29, 2009, 04:19:27 μμ »
Και γιατί να μην έρθει Πάτρα να του το σερβίσεις εσύ που πιάνουν τα χέρια σου και να δει και τη πλατεία του Αγ. Γεωργίου ;

Μαθε μπαλιτσα καβουροδεινοσαυρε.....................πλατεια βασιλεως Γεωργιου λεγεται........Αλλα που να ξερεις εσυ, λες και σταματας ποτε για εναν καφε, για ενα τσαι ρε παιδι μου......................



Βυρωναααααααααααααααααααααααααααα, παρε τα ανταλλακτικα και ελα λεμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Περί Factory ο λόγος...
« Απάντηση #26 - : Απρίλιος 29, 2009, 06:24:32 μμ »

*

zlionakis

Απ: Περί Factory ο λόγος...
« Απάντηση #27 - : Απρίλιος 30, 2009, 09:45:24 πμ »
ωραίος!! καλή τιμούλα για Ελλαδα :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης