Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: zlionakis στις Ιανουάριος 06, 2009, 12:30:48 μμ
Τίτλος: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: zlionakis στις Ιανουάριος 06, 2009, 12:30:48 μμ
Λοιπόν, έψαξα έψαξα....και τελικά βρήκα αυτό το αρχείο σε pdf...
Είναι επίσημο από την Aprilia οπότε και το έκανα! με πολλή υπομονή και λίγο βοήθεια (δεν μπορείτε μόνοι σας)! ειδικά το δεύτερο βήμα ....γιατί εκεί που έλεγα οτι σταμάτησε να βγάζει αέρα....ξανά φουσκαλίτσες!!
Τέλος πάντων, το έδεσα ξανά αφού ακολούθησα πιστά την διαδικασία και...
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΦΡΕΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡΩ!!!!!! δεν νομίζω οτι πατάω πια σε ξύλο!
Καλή τύχη σε όλους...και επιτέλους μπορούμε να κλείσουμε το θέμα για τα παράπονα του πίσω φρένου νομίζω!
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιανουάριος 06, 2009, 01:03:08 μμ
Την μιση αληθεια λες......... Προυποθετει την αλλαγη της τρομπας και του δοχειου, και στο af1 αναφερουν πολλοι οτι δεν το εχουν πετυχει ποτε......
kzmille και theknurl υποστηριζουν οτι ειναι χρονοβορα διαδικασια για να γινει (και δεν την κανουν ακριβως ετσι ;) ), αλλα εχουν δει αποτελεσματα....... Αρκετοι αλλοι, απλα δεν το πετυχαινουν
Σωστος τροπος εξαερωσης πισω φρενου για mille+tuono (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=15500)
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: Drakos στις Ιανουάριος 06, 2009, 03:51:13 μμ
Τα Αμερικανάκια επίσης έχουν δοκιμάσει και άλλη πατέντα πιο ευκολή : Αφήστε όλο το βράδυ το πίσω φρένο συνέχεια πατημένο, χρησιμοποιώντας ένας βάρος για να το πιέζει, π.χ. ένα τούβλο.
;)
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: ast.sainis στις Ιανουάριος 06, 2009, 05:00:08 μμ
προσωπικα δεν εχω κανενα προβλημα με το πισω.ισως για το παταω σπανια!ελπιζω οι λυσεις που βρηκατε να ειναι σωστες!
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: kompimen στις Ιανουάριος 06, 2009, 11:07:01 μμ
εγώ πάντως από τότε που ανακάλυψα πως να κάνω σωστή εξαέρωση έχω πάρα πολύ καλό πίσω φρένο , που μάλιστα δε "χαλάει " με τη χρήση!!! πάνω από 5000κμ και δεν έχω ξανακάνει εξαέρωση!!!!!
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: zlionakis στις Ιανουάριος 06, 2009, 11:18:24 μμ
Την μιση αληθεια λες......... Προυποθετει την αλλαγη της τρομπας και του δοχειου, και στο af1 αναφερουν πολλοι οτι δεν το εχουν πετυχει ποτε......
kzmille και theknurl υποστηριζουν οτι ειναι χρονοβορα διαδικασια για να γινει (και δεν την κανουν ακριβως ετσι;)), αλλα εχουν δει αποτελεσματα....... Αρκετοι αλλοι, απλα δεν το πετυχαινουν
Σωστος τροπος εξαερωσης πισω φρενου για mille+tuono (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=15500)
Ναι αλλά αυτό για την αλλαγή ισχύει για μοντέλα του 2004 και πρίν....
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: factory στις Ιανουάριος 07, 2009, 12:26:54 πμ
Πίσω φρένο τι είναι αυτό ΟΕΟ. :h22: :h22: :h22: :h22:
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: antoineBiscione στις Μάρτιος 08, 2015, 10:54:18 μμ
Παιδιά να ρωτήσω κι εγώ κάτι με την σειρά μου.. Επειδή απ' ότι φαίνεται ανήκω κι εγώ στους "τυχερούς" που δεν έχουν πίσω φρένο, οδηγός στο pdf ισχύει κ' για τα μοντέλα κατασκευής 2006; Λέει ότι είναι για τα mille.
300 χιλ βόλτα στα ορεινά σήμερα χωρίς καθόλου ποδόφρενο :psdof: , το οποίο εγώ τουλάχιστον χρησιμοποιώ πάντα σε αναλογία της τάξης μπροστά -πίσω, 70%-30% αντίστοιχα. Υποθέτω ότι κ' 'σεις ήρθατε αντιμέτωποι με αυτό το ζήτημα. Βρήκατε (μόνιμη) λύση; Διαβάζω τ' αμερικανάκια, άλλοι πέρασαν τρόμπα από ducati, άλλοι έκαναν εξαέρωση με την βαλβίδα εξαγωγής να κοιτάει προς τα πάνω μετακινόντας την δαγκάνα, άλλοι πέρασαν άλλα μαρσπιέ για να μετακινήσουν το slave cylinder σε άλλη θέση για να μειώσουν κραδασμούς κ' πάει λέγοντας. Το κορυφαίο είναι ότι κάποιοι δεν έχουν λύσει το πρόβλημα οπότε δεν ξέρω κι εγώ τι να κάνω.
Επίσης ευκαιριακά για να μην βρεθώ προεκπλήξεως: Πως κάνετε την εξαέρωση για το μπροστινό και τον συμπλέκτη; Με την κλασσική μέθοδο όπως σε όλα τα μηχανάκια, ή υπάρχει κι εδώ κάποια ιδιαιτερότητα;
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: pierregrc στις Μάρτιος 09, 2015, 01:04:13 πμ
Υπήρχε λύση νομίζω και στα Ελληνικά, από κάποιον εδώ μέσα, αλλά χάθηκε. Η θεωρία λέει ότι είναι δύσκολο να κάνεις εξαέρωση γιατί δοχείο υγρών και τακάκια είναι στο ίδιο ύψος. Έτσι παίρνεις ένα από τα δύο στο χέρι έτσι ώστε να εξασφαλίσεις ότι δεν θα μείνει καθόλου αέρας στο κύκλωμα. Εάν θυμάμαι καλά (πάνε 2 χρόνια τώρα ) έκανα αυτό.(http://www.apriliaforum.com/forums/attachment.php?attachmentid=32010&stc=1&d=1124045539) εξαέρωσα 2 φορές μία έτσι και μία μετά από βόλτα και είδα τόσο μεγάλη διαφορά που την επόμενη μέρα κόλλησε το πίσω γιατί είχε ανέβει πολύ το πετάλ και χρειάστηκε να ξεσφίξω.
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: antoineBiscione στις Μάρτιος 09, 2015, 09:53:50 πμ
Άρα να δοκιμάσω μόνο με "σωστή" εξαέρωση και ν' αφήσω στην άκρη τις όποιεσδήποτε άλλες λύσεις κλπ. Μπροστινό κ' συμπλέκτη δε πιστεύω να έχουμε θέματα ε... Ευχαριστώ
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: Anestis στις Μάρτιος 09, 2015, 10:04:52 πμ
να κοιτας παντα να μην μαυριζουν τα υγρα σου ,κανε 1 - 2 φορες τον χρονο αλλαγη με καλα υγρα αναλογα τα χιλιομετρα που
κανεις , σωστη εξαερωση και ολα θα ειναι οκ !!! :ohyes: ;)
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: antoineBiscione στις Μάρτιος 09, 2015, 10:22:40 πμ
Μια φορά τον χρόνο πάντα κάνω εξαέρωση έτσι κι αλλιώς σε όλες τις μηχανές που είχα. Οκ παιδιά θα κοιτάξω να εξαερώσω το πίσω τότε με τρόπο που να μην είναι είναι στην ίδια νοητή γραμμή ας πούμε κ' ελπίζω να έχω αποτέλεσμα ;)
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: grouvalos στις Μάρτιος 09, 2015, 05:56:58 μμ
Υπήρχε λύση νομίζω και στα Ελληνικά, από κάποιον εδώ μέσα, αλλά χάθηκε. Η θεωρία λέει ότι είναι δύσκολο να κάνεις εξαέρωση γιατί δοχείο υγρών και τακάκια είναι στο ίδιο ύψος. Έτσι παίρνεις ένα από τα δύο στο χέρι έτσι ώστε να εξασφαλίσεις ότι δεν θα μείνει καθόλου αέρας στο κύκλωμα. Εάν θυμάμαι καλά (πάνε 2 χρόνια τώρα ) έκανα αυτό.(http://www.apriliaforum.com/forums/attachment.php?attachmentid=32010&stc=1&d=1124045539) εξαέρωσα 2 φορές μία έτσι και μία μετά από βόλτα και είδα τόσο μεγάλη διαφορά που την επόμενη μέρα κόλλησε το πίσω γιατί είχε ανέβει πολύ το πετάλ και χρειάστηκε να ξεσφίξω.
Συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να παίζει ρόλο σε ποιό ύψος είναι η δαγκάνα και σε ποιό το δοχείο.Άπαξ και η τρόμπα σου δουλεύει σωστά,θα πρεσάρει τα υγρά και τον αέρα που είναι εγκλωβισμένος σε όποια κατεύθυνση.
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: pierregrc στις Μάρτιος 09, 2015, 08:45:15 μμ
Υπήρχε λύση νομίζω και στα Ελληνικά, από κάποιον εδώ μέσα, αλλά χάθηκε. Η θεωρία λέει ότι είναι δύσκολο να κάνεις εξαέρωση γιατί δοχείο υγρών και τακάκια είναι στο ίδιο ύψος. Έτσι παίρνεις ένα από τα δύο στο χέρι έτσι ώστε να εξασφαλίσεις ότι δεν θα μείνει καθόλου αέρας στο κύκλωμα. Εάν θυμάμαι καλά (πάνε 2 χρόνια τώρα ) έκανα αυτό.(http://www.apriliaforum.com/forums/attachment.php?attachmentid=32010&stc=1&d=1124045539) εξαέρωσα 2 φορές μία έτσι και μία μετά από βόλτα και είδα τόσο μεγάλη διαφορά που την επόμενη μέρα κόλλησε το πίσω γιατί είχε ανέβει πολύ το πετάλ και χρειάστηκε να ξεσφίξω.
Συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να παίζει ρόλο σε ποιό ύψος είναι η δαγκάνα και σε ποιό το δοχείο.Άπαξ και η τρόμπα σου δουλεύει σωστά,θα πρεσάρει τα υγρά και τον αέρα που είναι εγκλωβισμένος σε όποια κατεύθυνση.
Οταν το εκανα, το εκανα απελπισμενος. Μπορει να το κανει καποιος αλλως και να μην πετυχει. Το εχουν κανεις ομως και στην αλλη μερια του πλανητη. Καποιος θα εχει λογικη εξηγηση.
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: bros400pgm στις Μάρτιος 09, 2015, 09:12:51 μμ
Συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να παίζει ρόλο σε ποιό ύψος είναι η δαγκάνα και σε ποιό το δοχείο.Άπαξ και η τρόμπα σου δουλεύει σωστά,θα πρεσάρει τα υγρά και τον αέρα που είναι εγκλωβισμένος σε όποια κατεύθυνση.
Το κυκλωμα σχεδιαστικα ειναι για κλαματα. Η θεση της τρομπας, με την εξοδο για το ποτηρακι και την εξοδο για το σωληνακι που παει στην δαγκανα καθως και η διαδρομη που ακολουθει το σωληνακια, παρεα με την δαγκανα και το εξαερωτηρη της, κανουν τα πραγματα δυσκολα
Πρωτα απολα η δαγκανα, θελει 2 εξαερωτηρες, εναν για καθε θαλαμο εμβολου, και μαλιστα στο υψηλοτερο σημειο της. Στην προκειμενη περιπτωση τηε εξαερωτηρη ειναι πλαγια και κατω χαμηλα. Γιαυτο το λογο ανεβαζουμε την δαγκανα στο υψος του πατητηριου. Δευτερον, το σωληνακι κανει καμπυλη η οποια ειναι ψηλοτερα απο την τρομπα και την δαγκανα (μην ειναι και απο το ποτηρακι :D ). Τριτον, η τρομπα εχει ετσι την εξοδο της, οπου αερας μπορει να συγκεντρωθει στο ακρο της (εκει που βιδωνουμε το σωληνακι). Αρα θα παει στο κυκλωμα και οχι στο ποτηρακι.
Ας υποθεσουμε οτι εχουμε το τελειο συστημα ετοιμο και το κουμπωνουμε στο rsv. Η τρομπα βρισκεται πανω στο μοτερ, αρα ζεσταινεται. Η ζεστη δημιουργει βρασιμο και φυσαλιδες αερα. Πατωντας φρενο της σπρωχνεις στο σωληνακι. ΕΑΝ φυγουν απο εκει, θα πανε στην δαγκανα και θα εγκλωβιστουν. Βαζωντας καλα υγρα και μονωνοντας την τρομπα κατι γινεται, αλλα η εξαερωση πρεπει να γινει ΣΩΣΤΑ και ΔΙΕΞΟΔΙΚΑ. Επειδη εχεις σιχτηρισει, βαζεις μαρσπιε απο V4 :P
ps. Δειτε στην 3η φωτο, το σκατα setup στο TDR, αλλα η δαγκανα εχει 2 εξαερωτηρες και στο ψηλοτερο σημειο ;)
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: antoineBiscione στις Μάρτιος 09, 2015, 10:54:55 μμ
Συνεπώς πριν συχτηρίσω και τα χώσω για άλλα μαρσπιέ, πρέπει να πάρω το caliber στο χέρι ούτως ώστε να κοιτάει η βαλβίδα εξαέρωσης προς τα πάνω κ' να κάνω εξαέρωση το σύστημα με καινούργια υγρά και να ελπίζω ότι θα λύσω το πρόβλημα μιας κι έξω;
Έτσι κι αλλιώς άλλη επιλογή δεν έχω. Υγρά νομίζω θα επιμένω στα DOT4 διότι έτσι κι αλλιώς με τις θερμοκρασίες που αναπτύσσονται από τον κινητήρα, τα DOT 5.1 δε νομίζω να κάνουν την διαφορά.
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: bip-bip manos στις Μάρτιος 10, 2015, 08:55:44 πμ
Φίλε μν βάλεις 5,1 θα τα πάρεις όλα στο χέρι.... Θα λιώσουν όλες οι τσιμουχες εάν θέλεις καλύτερα υγρά βάλε μοτουλ 600 ή τα 660... Τεράστια διαφορά κ μεγαλύτερο σημείο βρασμού... Νομίζω ότι δέν το έχουν γράψει τα παιδια ποιό πάνω αλλά να κάνεις εξαέρωση από το ρακορ στο σωληνάκι υψηλής που μπαίνει πάνω στν τρόμπα.. Κ ενα ακόμα τραγικό....εεάν έχεις καμιά ανηφόρα στο σπίτι σου θα βοηθούσε λιγο με τν τρόμπα... :psdof:
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: backys στις Μάρτιος 10, 2015, 12:30:09 μμ
O Bill της αγγλιας :P
spfreload=10
Αυτο και τελος
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: antoineBiscione στις Μάρτιος 10, 2015, 03:03:35 μμ
To λέει ξεκάθαρα πάντως ότι πρέπει να μετακινήθει η τρόμπα από το σημείο εκείνο κ να εγκατασταθεί σε κάθετη θέση και σε απόσταση από την μηχανή
Προς το παρών την παρασκευή θα δοκιμάσω την εξαέρωση με το caliber στα χέρια και την βαλβίδα να κοιτάει προς τα πάνω κι ελπίζω το σύστημα να δουλέψει....
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: bros400pgm στις Μάρτιος 10, 2015, 04:15:36 μμ
Φίλε μν βάλεις 5,1 θα τα πάρεις όλα στο χέρι.... Θα λιώσουν όλες οι τσιμουχες
Δεν παιζει αυτο που λες. Μηπως εννοεις για DOT5?
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: antoineBiscione στις Μάρτιος 16, 2015, 11:56:23 πμ
Λοιπόν παιδιά, την Παρασκευή κάναμε την εξαέρωση κ ευτυχώς έχω φρένο πλέον (κι ελπίζω για πολλά, πολλά χιλιόμετρα). Εξαερώσαμε το σωληνάκι κι από τις 2 άκρες (τρόμπα, δαγκάνα) κ την δαγκάνα από την βαλβίδα, τοποθετώντας την ψηλά κ κρατώντας την στα χέρια. Χρειαστήκαμε σχεδόν 1 λίτρο λάδι (σχεδόν 2 δοχεία) κ η διαδικασία κράτησε σχεδόν 1 1/2 ώρα, αφού σιγουρευτήκαμε ότι δεν έμεινε καθόλου αέρας στο σύστημα. Αν δεν παρουσιάσει το πρόβλημα σε καμμιά 500αριά χιλ τότε νομίζω είμαστε καλά.
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: ifylios72 στις Μάρτιος 16, 2015, 01:23:15 μμ
Όπως το βλέπω εγώ, το πρόβλημα της ξυλώδους αίσθησης του πίσω φρένου επανέρχεται όσο καλή εξαέρωση και να γίνει ειδικά σε ταξίδια όταν η εμπρός τρόμπα του φρένου βράζει επειδή είναι πολύ κοντά στο μοτέρ. Υπάρχει ένα κάλυμμα το οποίο απομονώνει μερικά την εκπομπή της θερμοκρασίας απο την μηχανή στην τρόμπα αλλά δεν λύνει το πρόβλημα παντελώς. Αν υπήρχε καμία οριστική λύση όπως αντικατάσταση ολόκληρου του rearset με κάποιο ποδαρικό (όπως του RSV4) που έχει την τρόμπα όρθια θα ήταν καλύτερα. Πολλές μηχανές έχουν την τρόμπα σε αυτή την θέση αλλά δεν ξέρω ποιο rearset ταιριάζει ακριβώς στις βίδες του σκελετού. Αυτό λύνει και το υδροστατικό πρόβλημα για ευκολότερη εξαέρωση. Οι μηχανικοί του φόρουμ ίσως μπορούν να μας πουν αν έχουν δοκιμάσει τα Brembo master cylinders απο Honda CBR1000 RR, η Yamaha R1.
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: antoineBiscione στις Μάρτιος 16, 2015, 02:41:39 μμ
Υπάρχει λύση με aftermarket rear sets αλλά είναι ακριβή (γύρω στα 550 γιούρια). Συγκεκριμένα της Gilles.
Το θέμα των θερμοκρασιών είναι πάντα στο παιχνίδι, αλλά πως γίνεται κάποιοι να έλυσαν το πρόβλημα με αλλαγή τρόμπας από shiver, 1098 κλπ; Εγώ πάλι λέω μήπως με την αλλαγή έκαναν κ' "σωστή εξαέρωση" και συμπτωματικά, πιστεύουν ότι το πρόβλημα το έλυσαν με αλλαγή τρόμπας, ενω ουσιαστικά θα λυνότανε και με την υφιστάμενη από την μάνα του;
Προσωπικά θα περιμένω να δω τι θα γίνει στα επόμενα 500 χιλ. Αν όλα έχουν καλώς θα ξανακάνω εξαέρωση από καθαρή περιέργεια για να δω αν έχει δημιουργηθεί καθόλου αέρας στο σύστημα κλπ. Αν το σύστημα είναι ακέραιο θα θεωρήσω ότι λύθηκε το πρόβλημα μου (έχοντας πάντα κατά νου, ότι ανα πάσα στιγμή μπορεί να το κάνει). Αν πάλι στα επόμενα χιλ δεν έχω φρένο τότε πιστεύω η ακριβή λύση των rear sets (καθ' ότι δύσκολα θα εμπιστευόμουνα ασιάτικης καταγωγής) θα είναι μονόδρομος και θα πρέπει δυστυχώς να ετοιμάσω το ανάλογο μπάτζετ. Κάποιοι λένε ότι δεν το χρησιμοποιούν καθόλου το πίσινο φρένο, κακώς κατά την άποψη μου γιατί χρειάζεται αν μη τι άλλο σε απότομα φρεναρίσματα κλπ
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: ifylios72 στις Μάρτιος 16, 2015, 03:06:17 μμ
H R1 φοράει Master cylinder Brembo, η Honda ίσως έχει κάτι σχιστοφρίδικο όπως και τα Triumph. Δεν ξέρω απο Suzuki (νομίζω η Hayabusa εχει το ίδιο με εμάς Brembo).
Η δουλειά είναι να βρούμε το rearset που να ταιριάζει και να ξέρουμε τα περί όγκου της τρόμπας. Η αυθεντική η Brembo δεν είναι ακριβή.
ίσως κάτι τέτοιο: http://www.ebay.com/itm/HONDA-CBR600RR-CBR600-RR-YEAR-2011-REAR-BACK-BRAKE-MASTER-CYLINDER-FOOT-REST-/111617599793?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item19fced6931&vxp=mtr
Τα aftermarket rearsets είναι υπερτιμημένα κατά την γνώμη μου. Θα προτιμούσα να τοποθετήσω τα χρήματα σε άλλο πιο χρήσιμο σημείο.
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: antoineBiscione στις Μάρτιος 16, 2015, 03:15:56 μμ
Στα όντως υπερτιμημένα rear set της Gilles έχω την εντύπωση ότι κουμπώνει η αυθεντική τρόμπα της Brembo που φοράει το rsv. Εαν κάνω λάθος διορθώστε με.
Υφίλιε αν έχεις κι εσύ το ίδιο πρόβλημα δοκίμασε να κάνεις εξαέρωση όπως έκανα κι εγώ και δες, μπορεί να εξαλειφθεί το πρόβλημα. Αν όντως εξαλειφθεί το πρόβλημα τότε απλά θα κάνουμε εξαέρωση με τις προκαθορισμένες αλλαγές υγρών, με την δαγκάνα στα χέρια κ σε ψηλό σημείο για να φεύγει ο αέρας προς τα πάνω.
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: zachs στις Μάρτιος 18, 2015, 07:45:03 μμ
Στα όντως υπερτιμημένα rear set της Gilles έχω την εντύπωση ότι κουμπώνει η αυθεντική τρόμπα της Brembo που φοράει το rsv. Εαν κάνω λάθος διορθώστε με.
Υφίλιε αν έχεις κι εσύ το ίδιο πρόβλημα δοκίμασε να κάνεις εξαέρωση όπως έκανα κι εγώ και δες, μπορεί να εξαλειφθεί το πρόβλημα. Αν όντως εξαλειφθεί το πρόβλημα τότε απλά θα κάνουμε εξαέρωση με τις προκαθορισμένες αλλαγές υγρών, με την δαγκάνα στα χέρια κ σε ψηλό σημείο για να φεύγει ο αέρας προς τα πάνω.
Φίλε antoineBiscione δεν έχω ιδέα αν τα gilles είναι υπερτιμημένα,ήταν όμως η μοναδική λύση που τελικά δούλεψε στο δικό μου.Απ'την πρώτη στιγμή που το πήρα δεν είχα φρένο ό,τι κι αν δοκίμαζα,με τα gilles λύθηκε μια για πάντα το θέμα και όντως η μαμά τρόμπα κουμπώνει στα gilles :bye:
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: antoineBiscione στις Μάρτιος 19, 2015, 08:48:57 πμ
Καλημέρα. Το γεγονός ότι επιλυεί το πρόβλημα δε σημαίνει ότι σαν λύση δεν είναι υπερτιμημένη, 500-600 ευρώ είναι αυτά, αλλά αν δεν δουλέψει θ' αναγκαστώ να καταφύγω σε αυτή την λύση. Αν μη τι άλλο ξέρω από εσάς που είστε κάτοχοι ότι με αυτό τον τρόπο ξεμπερδεύεις :srry:
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: ifylios72 στις Μάρτιος 19, 2015, 11:12:39 πμ
Απο ότι καταλαβαίνω αφού το Giles λύνει το πρόβλημα με την υπάρχουσα τρόμπα τότε το πρόβλημα μάλλον δείχνει να είναι στην θέση που είναι η τρόμπα. Η ιστοσελίδα πιο πάνω έχει το ποδαρικό στο οποίο μπορείς να βάλεις την τρόμπα σε διαφορετική θέση, απλά είναι πολύ πιο φτηνό.
Έχω κάνει εξαερώσεις με την τρόμπα στην μαμά θέση αλλά μετά απο κάποια χιλιόμετρα η αίσθηση αλλάζει και γίνεται πάλι ξερό.
Πάντως (για τις σημερινές συνθήκες της κρίσης) με 500-600 Ευρώ θα χτύπαγα ένα εντουράκι να χαρώ λίγο χωμάτιωνες διαδρομές παρά να πάρω τα Giles (γνώμη μου πάντα)!!!!!
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: antoineBiscione στις Μάρτιος 19, 2015, 11:51:19 πμ
Υφίλιε το πας αλλού. Το εντουράκι δε αντικαθιστά το πίσω φρένο σε καμμία περίπτωση. Εκτός αν συμβιβαστείς με το γεγονός ότι δε θα έχεις πίσω φρένο με ότι αυτό συνεπάγεται. Κάποιοι έχουν συμβιβαστεί κ' κάνουν χρήση μόνο του μπροστινού. Εγώ πάλι είτε για λόγους συνήθειας, είτε για λόγους ψυχολογικούς, είτε γιατί έτσι θεωρώ ότι είναι σωστό, το πίσω φρένο σε γρήγορη οδήγηση κι απότομα φρεναρίσματα, το χρησιμοποιώ.
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: chaoskiller στις Μάρτιος 19, 2015, 02:13:57 μμ
Καλημέρα. Το γεγονός ότι επιλυεί το πρόβλημα δε σημαίνει ότι σαν λύση δεν είναι υπερτιμημένη, 500-600 ευρώ είναι αυτά, αλλά αν δεν δουλέψει θ' αναγκαστώ να καταφύγω σε αυτή την λύση. Αν μη τι άλλο ξέρω από εσάς που είστε κάτοχοι ότι με αυτό τον τρόπο ξεμπερδεύεις :srry:
:cry: Δεν είχα ιδέα οτι κάνει τόσο!!!Εγώ την βρήκα μεταχειρισμένη στα 250 αν θυμάμαι καλά από έναν χριστιανό εδώ μέσα στο φόρουμ! :bye:
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: kle στις Μάρτιος 19, 2015, 08:58:19 μμ
φρένο βράζει λόγο θέσης και όσο καλή εξαέρωση και να έχω κάνει μέχρι στιγμής ,σε πίεση (οχι του φρένου) πάντα το πίσω χάνεται Στην αρχή μου κακοφάνηκε,μετά απο λίγο καιρό το συνήθισα και μου φαίνεται οτι δουλεύει οσο πρέπει.. προσωπικα εγω για τζίλες δεν δίνω ούτε 300ευρο.(ενα ζευγάρι d211 είναι :tez: )
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: antoineBiscione στις Μάρτιος 20, 2015, 08:48:10 πμ
Zachs δεν κάνεις κι εσύ ένα ψυχικό σαν καλός χριστιανός και να μου το μεπωλήσεις 100 ευρώ; 3ο χέρι είναι. Θα σου στείλω κ' μια τσάντα χαλλούμια ρε :D
Πλάκα ε... ;)
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: ifylios72 στις Μάρτιος 20, 2015, 08:51:45 πμ
Μέχρι αυτό το ποσό ίσως να ενδιαφέρεται κανείς για group-buy να πιάσει καλύτερη τιμή και να μοιραστεί τα ταχυδρομικά (τα οποία είναι ουκ ολίγα)
....και όπως πλαγιάζω να μπω στη στροφή, βάζω λίγη παραπάνω δύναμη στα πατάκια και.....ξύπνησα στο ΚΑΤ..... Αποψή μου, οι κινεζιές με τα γ@μοκράμματά τους είναι για καμιά μανέτα και καμιά βιδούλα φαιρινγκ...δισκόπλακες και λοιπά...μακριά!
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: ifylios72 στις Μάρτιος 20, 2015, 09:12:38 πμ
....και όπως πλαγιάζω να μπω στη στροφή, βάζω λίγη παραπάνω δύναμη στα πατάκια και.....ξύπνησα στο ΚΑΤ..... Αποψή μου, οι κινεζιές με τα γ@μοκράμματά τους είναι για καμιά μανέτα και καμιά βιδούλα φαιρινγκ...δισκόπλακες και λοιπά...μακριά!
Είναι έτσι; :( Δεν το ήξερα.....
Να βρούμε σχιστοφρύδικα τότε απο R1 η CBRR μεταδοκιμασμένα :ohyes:
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: chaoskiller στις Μάρτιος 20, 2015, 09:16:08 πμ
Θυμάμαι καθαρά πόσο έυκολα τριβόταν με απλό κατσαβιδάκι το καπάκι από Honda Astrea by Malaysia και του C50 ραγίζει πέτρα....
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: antoineBiscione στις Μάρτιος 20, 2015, 09:52:57 πμ
Κινέζικα εγώ ποτέ. Ούτε κ' για μανέτα. Πάγια τακτική κ' σοφή ρήση των παλιών: "Το ακριβό είναι το φτηνό".
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: Anestis στις Μάρτιος 20, 2015, 10:40:03 πμ
Κινέζικα εγώ ποτέ. Ούτε κ' για μανέτα. Πάγια τακτική κ' σοφή ρήση των παλιών: "Το ακριβό είναι το φτηνό".
σωστος :kalo: ουτε λαμπακια για το χριστουγεννιατικο δεντρο :ohyes: :P
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: ifylios72 στις Μάρτιος 20, 2015, 12:08:41 μμ
Δεν θέλω να μας πικράνω αλλά αν ξέραμε πόσα κινέζικα έχει επάνω η μηχανή μας ήδη θα ................ τρώγαμε πιο πολύ ρύζι. :D :D :D
Τι να πούμε, ρελέ μίζας, φανάρια, καθρέπτες, μέχρι και το αφρολέξ της σέλας κινέζικο είναι, να μην σου πώ ότι και η βενζίνη που καίμε διυλίζεται με κινέζικα μηχανήματα :hysterl :hysterl
Δηλαδή αν βάλω ένα κινέζικο δοχείο υγρών φρένου κινεζόμα αντί για ριζόμα και γλυτώσω 100 ευρώ είμαι κορόϊδο; Νομίζω πρέπει να εκτιμάμε ότι υπάρχει και αυτή η επιλογή ειδικά σε αυτή την περίοδο της εσχάτης προδοσίας που ζούμε αλλοιώς πολλοί απο εμάς δεν θα μπορούσαν να χαρούνε τα πρι-πρι μας. :)
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: ifylios72 στις Μάρτιος 20, 2015, 12:19:32 μμ
Δεν θέλω να μας πικράνω αλλά αν ξέραμε πόσα κινέζικα έχει επάνω η μηχανή μας ήδη θα ................ τρώγαμε πιο πολύ ρύζι. :D :D :D
Τι να πούμε, ρελέ μίζας, φανάρια, καθρέπτες, μέχρι και το αφρολέξ της σέλας κινέζικο είναι, να μην σου πώ ότι και η βενζίνη που καίμε διυλίζεται με κινέζικα μηχανήματα :hysterl :hysterl
Δηλαδή αν βάλω ένα κινέζικο δοχείο υγρών φρένου κινεζόμα αντί για ριζόμα και γλυτώσω 100 ευρώ είμαι κορόϊδο; Νομίζω πρέπει να εκτιμάμε ότι υπάρχει και αυτή η επιλογή ειδικά σε αυτή την περίοδο της εσχάτης προδοσίας που ζούμε αλλοιώς πολλοί απο εμάς δεν θα μπορούσαμε να χαρούμε τα πρι-πρι μας. :)
Ουπς ...
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: chaoskiller στις Μάρτιος 20, 2015, 12:24:19 μμ
Δεν θέλω να μας πικράνω αλλά αν ξέραμε πόσα κινέζικα έχει επάνω η μηχανή μας ήδη θα ................ τρώγαμε πιο πολύ ρύζι. :D :D :D
Τι να πούμε, ρελέ μίζας, φανάρια, καθρέπτες, μέχρι και το αφρολέξ της σέλας κινέζικο είναι, να μην σου πώ ότι και η βενζίνη που καίμε διυλίζεται με κινέζικα μηχανήματα :hysterl :hysterl
Ναι ρε συ αντώνη, αλλά
Τα εξαρτήματα που φτιάχνονται στην κίνα για γνωστές εταιρείες έχουν από πίσω ποιοτικό έλεγχο και R&D. Τα κινέζικά noname είναι αντίγραφα γνωστών μαρκών ή αυτά που δεν πέρασαν τον ποιοτικό έλεγχο Α και παίρνουν διάκριση "For Asia USE only". Αν πας κάτω ζήνωνος θα δεις κινητά από γνωστές μάρκες στο ένα τρίτο της τιμής...θα το πάρεις ή θα φέγγεις το βράδυ?
Αν χαλάσει η μίζα, απλά δεν θα πάρει μπρος, αν σου σπάσει το πατάκι τη στιγμή που έχεις πλαγιάσει επειδή είναι απο κράμμα scrap (ανακύκλωση μετάλλου, μεγάλα ποσοστά άνθρακα ή φτηνό ανακυκλωμένο αλουμίνιο με ακαθαρσίες), :( όπως έγραψα και πιο πάνω, μάλλον θα ξυπνήσεις στο ΚΑΤ!...αν είσαι τυχερός...
Εν ολίγοις, αν το εξάρτημα που ψάχνεις, είναι κρίσιμο για την ασφάλειά σου, καλύτερα να το πληρώσεις...αλλιώς...θα την πληρώσεις...γιαυτό και η ρήση πιο πάνω "το φτηνο είναι ακριβο"....
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: backys στις Μάρτιος 20, 2015, 12:26:05 μμ
Η πλακα ειναι πως τα συγκεκριμενα τα ειχε δοκιμασει μεγαλο αγγλικο περιοδικο και τα ειχε βρει αξιοπρεπεστατα :thnk:
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: chaoskiller στις Μάρτιος 20, 2015, 12:33:47 μμ
Η πλακα ειναι πως τα συγκεκριμενα τα ειχε δοκιμασει μεγαλο αγγλικο περιοδικο και τα ειχε βρει αξιοπρεπεστατα :thnk:
Στις αλυσίδες παραγωγής όταν βγαίνει μια φουρνιά κάνουν δειγματοληπτικό έλεγχο του τύπου "ελέγχω κάθε 100 το ένα. Αν βγει λάθος, όλη η φουρνιά πάει για ξαναλιώσιμο...Από την άλλη σκέφτεται πχ η Rizoma...εχω εργοστάσιο στην Κινα και στατιστικά ένα 30% μου βγαίνει χαμηλότερης πιότητας και πρέπει να το λιώσω και να το ξαναφτιάξω...ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ σκέφτεται ο πονηρός λογιστής της εταιρίας, αν φτιάξω μια άλλη εταιρεία πχ Κινεζόμα, θα μπορώ να πουλάω τα πιθανά χαμηλότερης ποιότητας κομμάτια με περίπου το 1/3 της τιμής και να γλιτώσω τα έξοδα του να τα ξαναλιώνω...
Τώρα αν το περιοδικό τα βρήκε αξιοπρεπή, τι ακριβώς κριτήρια χρησιμοποίησε?? :thnk: :thnk: , γιατί αν τους έκατσε το καλό κομμάτι και σου κάτσει εσένα το σκάρτο, δεν θα έχεις 2η ευκαιρία να δεις αν το επόμενο θα είναι και αυτό σκάρτο...
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: ifylios72 στις Μάρτιος 20, 2015, 01:01:53 μμ
Εν ολίγοις, αν το εξάρτημα που ψάχνεις, είναι κρίσιμο για την ασφάλειά σου, καλύτερα να το πληρώσεις...αλλιώς...θα την πληρώσεις...γιαυτό και η ρήση πιο πάνω "το φτηνο είναι ακριβο"....
Δεν διαφωνώ καθόλου μαζί σου γι αυτό εχω Aprilia και όχι Hyosung.- :ohyes:
Διαφωνώ με την παντελή διαγραφή των κινέζικων λόγω ποιότητας.
Ξέρουμε ότι τα κινέζικα δεν έχουνε standards αλλά προσφέρουνε μια προσωρινή λύση σε μη κρίσιμα ανταλλακτικά (η μήπως η λέξη είναι αντίγραφα;). :bye:
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: antoineBiscione στις Μάρτιος 20, 2015, 01:05:32 μμ
Η επιλογή είναι στον καθένα. Προσωπικά εγώ ποτέ δεν παίρνω κινέζικα προιόντα όταν τίθεται η παραμικρή αμφιβολία για την ασφάλεια μου. Κ πιστεύω ότι και θέμα ασφάλειας να μην τίθεται πάλι το κινέζικο στην προκειμένη περίπτωση θα είναι το "ακριβό", γιατί πολύ απλά κάποια στιγμή θα καταστραφεί, κ τότε αναγκαστικά θα πας στην ακριβή λύση, δηλ την "φτηνή", αν με πιάνετε..
Όσο για τα δοχεία rizomma ή chinezomma, κ πάλι rizzoma διότι δεν ξέρω τι αντίδραση μπορεί να έχει το υγρό φρένων στο chinezomma :ohyes: Αυτός είναι ο τρόπος που σκέφτομαι πάντα. Εν ολίγοις ότι κ να μου πείτε για τα κινέζικα, πάντα θα έχω κάτι αντίθετο να πω.
Στο θέμα μας με τα rearset εγώ πρώτος νομίζω ανέφερα ότι τα gilles είναι υπερτιμημένα, συνεπώς αν χρειαστεί θα κοιτάξω σε κάτι άλλο επώνυμο πιο φτηνό με κριτήριο να μπορεί να κουμπώσει η εργοστασιακή τρόμπα πάνω, όχι όμως κινέζικο rearset :)
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: Anestis στις Μάρτιος 20, 2015, 02:54:23 μμ
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: antoineBiscione στις Μάρτιος 27, 2015, 08:04:07 μμ
Λοιπόν παιδιά δυστυχώς το φρένο μου άρχισε να χαλαρώνει πάλι, οπότε είναι θέμα κάποιων χιλ ακόμη για να "παραδώσει πνεύμα". Αναγκαστικά αν κ έχω ξεφύγει οικονομικά θα προχωρήσω στην λύση των rearset να ξεμπερδεύω μιας κι έξω. Θα ήθελα την γνώμη από άτομα που έχουν προχωρήσει στην αλλαγή αποκλείοντας πάντα τα ασιάτικης προέλευσης. Αυτά που έχει στο apriliaperformance μου άρεσαν, κουμπώνει κ' η τρόμπα πάνω, όπως επίσης δε θα έχω πρόβλημα κ με το stop light switch. Τα έχει δοκιμάσει κανείς; Εκτός από τα πανάκριβα gilles έχετε δοκιμάσει κάτι άλλο;
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: Ζεύκας στις Μάρτιος 28, 2015, 02:10:42 μμ
Τα rearsets δεν ειναι λύση. πριν από χρόνια το ίδιο σκεφτόμουν και πήγα τα έσκασα για gilles σαν πρόβατο και αποτέλεσμα δεν είδα. τα πούλησα και εχασα 100 ευρω.
τεσπα λέγεται ότι φταίει η τρόμπα. φοράει από μαμά 11άρα κ στην αμερική που έχουν δοκιμάσει 13αρα από ducati λένε ότι είναι ταμάμ.
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: Ζεύκας στις Μάρτιος 28, 2015, 02:13:06 μμ
Συμφωνώ με την δεύτερη μετατροπή πιο πάνω επειδή η αλλαγή θέσης της τρόμπας διευκολύνει στην εξαέρωση αλλά και αποφεύγεται η υπερθέρμανση των υγρών.
Tην 20άρα τρόμπα της Brembo φοράει και το R1 (από ότι είδα σε ενός φίλου) όπως και πολλές άλλες μηχανές.
Στην ιδανική περίπτωση για μένα αν ταίριαζε κάποιο οικονομικό rearset με την κάθετη τρόμπα που θα μετέφερε και τους μαρσπιέδες 4 εκ πίσω θα το έβαζα και ας ήταν κι από ΜΖ.
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: backys στις Μάρτιος 28, 2015, 03:40:17 μμ
13αρα φοραω .... Μην παραμυθιαζεστε Ιδια σκτ ειναι :psdof:
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: Ζεύκας στις Μάρτιος 28, 2015, 04:11:56 μμ
μπορεις να μου πεις το σετάρισμα;
μαμά μαρσπιέ; τρόμπα απο που; καινούρια brembo; μεταχειρισμένη από άλλο μηχανάκι;
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: backys στις Μάρτιος 28, 2015, 04:31:47 μμ
Gilles, 13 brembo καινουρια απο ebay ,hrc τυπου δοχειο υγρων Καλα ηταν μεχρι που το παρατησα 1 χρονο κοντα και ψοφησε :tez:
Αλλα οτι και αν κανεις χωρις συντηριση και καλ υγρα το προβλημα επιστρεφει
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: Ζεύκας στις Μάρτιος 28, 2015, 04:59:22 μμ
ωραία...
brembo από απρίλια; ή γενικά brembo; και τι εννοείς "το παράτησα 1 χρόνο κοντά και ψόφησε" ;
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: antoineBiscione στις Μάρτιος 28, 2015, 06:03:38 μμ
Παιδιά το μηχανάκι το δικό μου καθότανε 6 χρόνια υπόψιν, οπότε εικάζω ότι μπορεί τα 2 λαστιχάκια της τρόμπας μου να έχουν κάποιο θέμα λόγω αχρησίας κ' πολυκαιρισμού. Κανονικά εγώ θα πρέπει ν' αλλάξω τρόμπα πιστεύω κι ακολούθως αν το πρόβλημα εξακολουθήσει τότε θα πρέπει να προχωρήσω σε αλλαγή των μαρσπιέδων. Αν κ' να είμαι ειλικρινής σκέφτομαι να το πρχωρήσω το ζήτημα γιατί θέλω να είμαι σίγουρος ότι ανά πάσα στιγμή ότι θα έχω φρένο. Κ για κάποιους που μπορεί να λένε ότι ζουν χωρίς το πισινό, φανταστείτε να κατηφορίζετε το βουνό κ' να πρέπει να φρενάρεις από 160 χιλ π.χ. σε 60 χιλ. Αν δεν έχεις πισινό φρένο, απλά δεν μπορείς να έχεις σωστό ζύγισμα που στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι πολύ κρίσιμο. Απλά τα βλέπεις όλα κ' τρέχεις ν' αλλάξεις μποξεράκι... :cry:
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: zachs στις Μάρτιος 28, 2015, 07:29:09 μμ
Δεν θέλω να επιμείνω όσον αφορά στη λύση του προβλήματος γιατί μπορεί σε μένα να έτυχε και όχι να πέτυχε,στο δικό μου ό,τι κι αν έκανα δεν είχα φρένο μέχρι που άλλαξα την θέση της μαμάς τρόμπας από οριζόντια σε κάθετη κι από ....εκεί που ήταν(δε θυμάμαι πλέον :thnk: ) τοποθετήθηκε στα μαρσπιέ gilles και το πρόβλημα λύθηκε.Μπορεί να μου βγάλει πάλι πρόβλημα;Μπορεί,πέρασαν χρόνια από τότε κι όλα καλά :ohyes:
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: COLDASLIFE στις Μάρτιος 28, 2015, 08:43:34 μμ
Κι εγω οταν το ειχα σε ακινησια για καποιο χρονικο διαστημα η τρομπα λιγο μετα,οταν και αρχισα να το χρησιμοποιω καθημερινα,παρεδωσε πνευμα.Την αλλαξα και εβαλα μεταχειρισμενη,ιδια ακριβως και εκτοτε εδω και 4 περιπου χρονια εχω μια χαρα φρενο :ke:
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: backys στις Μάρτιος 28, 2015, 09:44:23 μμ
Μαλλον απο την ακινησια την ακουνε τα τσιμουχακια του εμβολου. Απο βδομαδα που θα σταματησει η βροχη θα ασχοληθω και θα σας ενημερωσω
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: antoineBiscione στις Μάρτιος 28, 2015, 09:50:44 μμ
Θα κοιτάξω κι εγώ να την αλλάξω σύντομα οπότε θα έχετε κι από εμένα ενημέρωση βήμα να ξεκαθαρίσουμε τι γίνεται.
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: bros400pgm στις Μάρτιος 28, 2015, 10:52:34 μμ
Και εγω οταν ειχα προβλημα, με το που εβαλα τα gilles κ η τρομπα πηγε ορθια δεν ξανα αντιμετωπισα προβλημα. Μαλιστα δουλεψα το φρενο σχεδον σε ολο το Πατρα-Γαλαξιδι κ εμεινε ακλονητο. Φανταζομαι οσοι αντιμερωπισαν προβλημα ετσι, θα ειχαν χαλασμενη τρομπα.
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: backys στις Μάρτιος 29, 2015, 10:29:04 πμ
Μην τον ακουτε Εχει μετανοιωσει που το εδωσε και γραφει οτι να ναι :P
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: chaoskiller στις Μάρτιος 30, 2015, 09:43:25 μμ
Μην τον ακουτε Εχει μετανοιωσει που το εδωσε και γραφει οτι να ναι
Εχει αλλαξε ηδη 2 ιδιοκτητες μετα απο μενα. Ας μας πει ο προσφατος εαν εχει θεμα. Τι με περασες, σαν τον τζιζους? Ολημερις κ ολονυχτις το μηχανακι σκορπαει
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: backys στις Μάρτιος 31, 2015, 11:26:20 πμ
Μην τον ακουτε Εχει μετανοιωσει που το εδωσε και γραφει οτι να ναι (https://s3.amazonaws.com/tapatalk-emoji/emoji14.png)
Εχει αλλαξε ηδη 2 ιδιοκτητες μετα απο μενα. Ας μας πει ο προσφατος εαν εχει θεμα. Τι με περασες, σαν τον τζιζους? Ολημερις κ ολονυχτις το μηχανακι σκορπαει(https://s3.amazonaws.com/tapatalk-emoji/emoji39.png) (https://s3.amazonaws.com/tapatalk-emoji/emoji39.png) (https://s3.amazonaws.com/tapatalk-emoji/emoji39.png)
:P :P :P :bye:
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: backys στις Μάρτιος 31, 2015, 11:27:09 πμ
Ρυθμιζόμενα, η τρόμπα κουμπώνει κάθετα, κ δίνεται και το brake light switch. Έχω επικοινωνήσει μαζί τους, η τιμή στις 265 αγγλ στερλίνες +25 μεταφορικά για Κύπρο (λογικά Ελλάδα λίγο πιο φτηνά τα μεταφορικά). Το σκέφτομαι σοβαρά πάντως. Είναι αρκετά λεφτά αλλά κακά τα ψέμματα το setup με την τρόμπα οριζόντια κ βιδωμένη στην μηχανή είναι εντελώς λάθος. Θ' αλλάξω τρόμπα σίγουρα κ' πιθανώς και μαρσπιέ τοπθετώντας αυτά από apriliaperformance
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: antoineBiscione στις Απρίλιος 03, 2015, 09:39:00 μμ
Λοιπόν παιδιά χτες έκανα αγορά το σετ των rearset από
265 στερλίνες +25 στερλίνες τα μεταφορικά για Κύπρο (σύνολο 415 ευρώ!!!). Απ' ότι διαβάζω από τα ξενόφωνα φόρουμ το πρόβλημα με το φρενάρισμα το έχουν λύσει με τα μαρσπιέ μιας κι έξω, κ' είναι κ ρυθμίζομενα. Θα σας κρατώ ενήμερους βήμα βήμα να ξέρετε κι εσείς.
Εντομεταξύ ενώ μέχρι την πριν την αγορά απαντούσαν τσακ μπαμ στα email κ τις όποιες απορίες είχα ξαφνικά με το που έστειλα τα λεφτά με paypal ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Βέβαια θυμήθηκα ότι είναι η εβδομάδα των παθών των καθολικών. Ελπίζω να είναι αυτό κ να μην έχω τράβαλα... :srry:
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: Anestis στις Απρίλιος 03, 2015, 09:47:30 μμ
παιζει να ειναι και η τραπεζικη αργια που εχουν οι τραπεζες 3 με 6 του μηνα, γιατι εχθες προσπαθησα να στειλω χρηματα για το
acim στις 22:05 και με πηγε για Τριτη :srry:
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: antoineBiscione στις Απρίλιος 03, 2015, 10:04:21 μμ
Paypal anesti. Φαίνεται ότι ο τάδε χρήστης έστειλε το τάδε ποσό...
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: backys στις Απρίλιος 06, 2015, 10:58:16 πμ
Ετοιμο το φρενο Κολουσε λιγο το πειρακι στην τρομπα λογω μπιχλας Καθαριστικε και λειανθηκε Συμπληρωσα και λιγα υγρα και απο τα λιγα χιλιομετρα που εκανα δειχνει να ειναι τελειο :kalo:
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: antoineBiscione στις Απρίλιος 06, 2015, 11:09:06 πμ
Ετοιμο το φρενο Κολουσε λιγο το πειρακι στην τρομπα λογω μπιχλας Καθαριστικε και λειανθηκε Συμπληρωσα και λιγα υγρα και απο τα λιγα χιλιομετρα που εκανα δειχνει να ειναι τελειο :kalo:
Λογικά θα το έλυσες μιας κι έξω εσύ ;)
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: chaoskiller στις Απρίλιος 14, 2015, 05:43:33 μμ
Παίζει Rear Set Valter Moto στο AF1 http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?305053-Valter-Moto-Racing-rearset (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?305053-Valter-Moto-Racing-rearset)
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: antoineBiscione στις Απρίλιος 14, 2015, 10:11:20 μμ
Εγώ περιμένω τα δικά μου εντός των ημερών με το καλό. Μόλις κάνω την τοποθέτηση θα σας πω εντυπώσεις...
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: antoineBiscione στις Απρίλιος 21, 2015, 10:31:24 μμ
Λοιπόν παιδιά παρέλαβα τους μαρσπιέδες από Αγγλία που σας έλεγα σήμερα. Με την πρώτη ευκαιρία όταν τα τοποθετήσω θα σας γράψω εντυπώσεις τόσο από τους καθ' αυτόν μαρσπιέδες, όσο κι από το φρένο.
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: kle στις Μάιος 21, 2015, 08:45:47 μμ
γωρίζει καποιος αν υπάρχει κίτ επισκευής για την μαμά τρόμπα απο την Βrembo??
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: ifylios72 στις Μάιος 21, 2015, 11:26:10 μμ
συγνώμη λάθος μου..την τρόμπα του πίσω φρένου απο Tuono Gen II (το μόνο που ειδα να γράφει πάνω ειναι 4888) και μάλλον θέλω και και κίτ επισκευής και για την μπροστά τρόμπα φρενου (με τα ίδια χαρακτηριστηκά)
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: ifylios72 στις Μάιος 22, 2015, 10:30:59 πμ
συγνώμη λάθος μου..την τρόμπα του πίσω φρένου απο Tuono Gen II (το μόνο που ειδα να γράφει πάνω ειναι 4888) και μάλλον θέλω και και κίτ επισκευής και για την μπροστά τρόμπα φρενου (με τα ίδια χαρακτηριστηκά)
Πιστεύω εκεί θα βρεις και για τα δύο.
Η aprilia δεν πουλάει κιτ για τα μοτόρια της για να αποφύγει τα λάθη στην εγκατάσταση (κάποιοι είχαν βάλει τσιμούχες ανάποδα στο παρελθόν) που προκαλούσαν διαρροές και ατυχήματα.
Νομίζω στην Ελλάδα η ΚΤΜ και η DUCATI έχει κιτ γενικής επισκευής αλλά μόνο αν στα τοποθετήσουν εξουσιοδοτημένοι. :ohyes: :)
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: kle στις Μάιος 23, 2015, 10:58:39 πμ
συγνώμη λάθος μου..την τρόμπα του πίσω φρένου απο Tuono Gen II (το μόνο που ειδα να γράφει πάνω ειναι 4888) και μάλλον θέλω και και κίτ επισκευής και για την μπροστά τρόμπα φρενου (με τα ίδια χαρακτηριστηκά)
Πιστεύω εκεί θα βρεις και για τα δύο.
Η aprilia δεν πουλάει κιτ για τα μοτόρια της για να αποφύγει τα λάθη στην εγκατάσταση (κάποιοι είχαν βάλει τσιμούχες ανάποδα στο παρελθόν) που προκαλούσαν διαρροές και ατυχήματα.
Νομίζω στην Ελλάδα η ΚΤΜ και η DUCATI έχει κιτ γενικής επισκευής αλλά μόνο αν στα τοποθετήσουν εξουσιοδοτημένοι. :ohyes: :)
ευχαριστώ πολύ!
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: tattoo στις Μάιος 23, 2015, 12:01:30 μμ
μπορεις να τα παρεις και σαν ανταλλακτικα απο την κτμ πολλα πραματα ειναι ιδια
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: kle στις Μάιος 23, 2015, 09:09:23 μμ
σήμερα έλυσα την πίσω τρόμπα...απο κάπου είχε σίγουρα διαρρρροή(προφανώς απο τα Ο-ring ) το θέμα ειναι οτι τα συγκεκριμένα δεν ξέρω αν θα μπορεσω να τα βρώ σε μαγαζιά που πουλάνε O-ring.. :thnk: :thnk: Γιάννη εχεις κατι συγκεκριμένο στο μυαλό σου?
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: bros400pgm στις Μάιος 23, 2015, 10:07:51 μμ
Δεν πας μια βολτα απο την εβδομαδιαια συγκεντρωση των ducatisti? Ειμαι σιγουρος οτι ο κ.Τυρλας θα σε εξυπηρετησει.
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: backys στις Μάιος 24, 2015, 12:26:58 πμ
Και ο Τασουλης εχει
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: antoineBiscione στις Μάιος 26, 2015, 02:48:01 μμ
Λοιπόν παιδιά το ένα πρόβλημα μετά το άλλο δυστυχώς. Χτες πήγα από τον μηχανικό να πάρω την μηχανή μετά από τόσο καιρό μια βόλτα 8-10 χιλ ίσα για να ελέγξουμε την στάθμη των λαδιών μετά την αλλαγή και τι έγινε... Στην επιστροφή κλείδωσε η πίσω δαγκάνα κύριοι με αποτέλεσμα να υπερθερμανθεί, να λιώσουν όλα τα λάστιχα μέσα, μαζί και το speedsensor. Και τώρα ψάχνω να βρω caliber και speedsensor αλλά δυστυχώς από ebay κλπ δε βρήκα κάτι που ν' αξίζει τον κόπο. Η εδώ αντιπροσώποι μου ζητάνε 115 ευρώ για το speedsensor και 210 για την δαγκάνα. Ακόμα το RSV δεν το έχω χαρεί με την ψυχή μου από τον Μάρτιο που το πήρα, το ένα μετά το άλλο με αυτά τα κωλόφρενα. Σημείωση ότι παράγγειλα όπως όλοι ξέρετε μαρπιέδες 420 ευρώ από Αγγλία κι έστειλαν αντί του του RSV 2ης γενιάς, της πρώτης και περιμένω να ξαναστείλουν τα σωστά brackets για να μπορέσω να τα τοποθετήσω. Τι να πω, έχω απογοητευτεί με την τύχη μου μέσα... Εντομεταξύ αν γνωρίζετε η μηχανή δεν παίρνει μπροστά κι ανάβει το EFI επειδή βλέπει ότι το speedsensor δεν υπάρχει. Είναι φυσιολογικό αυτό; Σε προηγούμενη μου μοτό, η μηχανή έπαιρνε κανονικά μπροστά κι απλά άναβε το EFI....
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: Ζεύκας στις Μάιος 26, 2015, 06:19:36 μμ
ο μηχανικός έβαλε χέρι στο πίσω φρένο; εαν ναι, λάθος δικό του, να το διορθώσει.
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: Anestis στις Μάιος 26, 2015, 06:27:10 μμ
πως κλειδωσε το φρενο ?? !!! :cry:
το πιθανοτερο σεναριο ειναι οτι καποιος πειραξε την ρυθμιση στο πενταλ του φρενου :ohyes:
και μετα απο λιγα χιλιομετρακια ζεσταθηκαν τα παντα και κολλησε :pray: εεεε ?? ποιος ??? !!!
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: antoineBiscione στις Μάιος 26, 2015, 11:09:18 μμ
Ο μηχανικός είχε ξηλώσει την τρόμπα μπροστά μου από το πεντάλ και την καθάρισε (να είμαι ειλικρινής εγώ το ζήτησα). Ήθελα απλά να σιγουρευτώ ότι είναι εντάξει και σε λειτουργίσιμη κατάσταση (τσιμουχάκια, o-rings κλπ). Την ξαναβίδωσε πάλι κ κάναμε την εξαέρωση. Δεν κατάλαβα ακόμα τι σκατά έγινε...
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: dikaios στις Μάιος 27, 2015, 02:04:15 πμ
Παρε τον bill τηλεφωνο αυτος εχει τα πράγματα που θες και θα στο φτιαξει κιόλας.
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: antoineBiscione στις Μάιος 27, 2015, 08:33:29 πμ
Παρε τον bill τηλεφωνο αυτος εχει τα πράγματα που θες και θα στο φτιαξει κιόλας.
Φίλε είμαι Κύπρο. Έχω επικοινωνήσει μαζί του αλλά δυστυχώς δεν έχει τα εξαρτήματα Είναι καλη λύςη να [size=78%]πάρω το κιτ επισκευής με τις τσιμούχες απο το ebay; [/size]
Τίτλος: Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
Αποστολή από: Anestis στις Μάιος 27, 2015, 08:39:09 πμ
Ο μηχανικός είχε ξηλώσει την τρόμπα μπροστά μου από το πεντάλ και την καθάρισε (να είμαι ειλικρινής εγώ το ζήτησα). Ήθελα απλά να σιγουρευτώ ότι είναι εντάξει και σε λειτουργίσιμη κατάσταση (τσιμουχάκια, o-rings κλπ). Την ξαναβίδωσε πάλι κ κάναμε την εξαέρωση. Δεν κατάλαβα ακόμα τι σκατά έγινε...
αν πηγε και τα βιδωσε παραπανω για να παρει τα μποσικα απο το πενταλ και δεν αφησε τις ανοχες που χρειαζεται , τοτε ναι