0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

antoineBiscione

Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #15 - : Μάρτιος 09, 2015, 10:54:55 μμ »
Συνεπώς πριν συχτηρίσω και τα χώσω για άλλα μαρσπιέ, πρέπει να πάρω το caliber στο χέρι ούτως ώστε να κοιτάει η βαλβίδα εξαέρωσης προς τα πάνω κ' να κάνω εξαέρωση το σύστημα με καινούργια υγρά και να ελπίζω ότι θα λύσω το πρόβλημα μιας κι έξω;


Έτσι κι αλλιώς άλλη επιλογή δεν έχω. Υγρά νομίζω θα επιμένω στα DOT4 διότι έτσι κι αλλιώς με τις θερμοκρασίες που αναπτύσσονται από τον κινητήρα, τα DOT 5.1 δε νομίζω να κάνουν την διαφορά.

*

Αποσυνδεδεμένος bip-bip manos

  • *****
  • 928
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: tuono 07
  • Αντιδράσεις: +153
Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #16 - : Μάρτιος 10, 2015, 08:55:44 πμ »
Φίλε μν βάλεις 5,1 θα τα πάρεις όλα στο χέρι.... Θα λιώσουν όλες οι τσιμουχες εάν θέλεις καλύτερα υγρά βάλε μοτουλ 600 ή τα 660... Τεράστια διαφορά κ μεγαλύτερο σημείο βρασμού...
Νομίζω ότι δέν το έχουν γράψει τα παιδια ποιό πάνω αλλά να κάνεις εξαέρωση από το ρακορ στο σωληνάκι υψηλής που μπαίνει πάνω στν τρόμπα..
Κ ενα ακόμα τραγικό....εεάν έχεις καμιά ανηφόρα στο σπίτι σου θα βοηθούσε λιγο με τν τρόμπα... :psdof:

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #17 - : Μάρτιος 10, 2015, 12:30:09 μμ »
O Bill της αγγλιας  :P
spfreload=10


Αυτο και τελος

*

antoineBiscione

Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #18 - : Μάρτιος 10, 2015, 03:03:35 μμ »
To λέει ξεκάθαρα πάντως ότι πρέπει να μετακινήθει η τρόμπα από το σημείο εκείνο κ να εγκατασταθεί σε κάθετη θέση και σε απόσταση από την μηχανή


Δείτε εδώ με αλλαγή μαρσπιέ


https://www.youtube.com/watch?v=8JRzN896Uyw


Προς το παρών την παρασκευή θα δοκιμάσω την εξαέρωση με το caliber στα χέρια και την βαλβίδα να κοιτάει προς τα πάνω κι ελπίζω το σύστημα να δουλέψει....

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #19 - : Μάρτιος 10, 2015, 04:15:36 μμ »
Φίλε μν βάλεις 5,1 θα τα πάρεις όλα στο χέρι.... Θα λιώσουν όλες οι τσιμουχες


Δεν παιζει αυτο που λες. Μηπως εννοεις για DOT5?
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

antoineBiscione

Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #20 - : Μάρτιος 16, 2015, 11:56:23 πμ »
Λοιπόν παιδιά, την Παρασκευή κάναμε την εξαέρωση κ ευτυχώς έχω φρένο πλέον (κι ελπίζω για πολλά, πολλά χιλιόμετρα).
Εξαερώσαμε το σωληνάκι κι από τις 2 άκρες (τρόμπα, δαγκάνα) κ την δαγκάνα από την βαλβίδα, τοποθετώντας την ψηλά κ κρατώντας την στα χέρια. Χρειαστήκαμε σχεδόν 1 λίτρο λάδι (σχεδόν 2 δοχεία) κ η διαδικασία κράτησε σχεδόν 1 1/2 ώρα, αφού σιγουρευτήκαμε ότι δεν έμεινε καθόλου αέρας στο σύστημα. Αν δεν παρουσιάσει το πρόβλημα σε καμμιά 500αριά χιλ τότε νομίζω είμαστε καλά.

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #21 - : Μάρτιος 16, 2015, 01:23:15 μμ »
Όπως το βλέπω εγώ, το πρόβλημα της ξυλώδους αίσθησης του πίσω φρένου επανέρχεται όσο καλή εξαέρωση και να γίνει ειδικά σε ταξίδια όταν η εμπρός τρόμπα του φρένου βράζει επειδή είναι πολύ κοντά στο μοτέρ.
Υπάρχει ένα κάλυμμα το οποίο απομονώνει μερικά την εκπομπή της θερμοκρασίας απο την μηχανή στην τρόμπα αλλά δεν λύνει το πρόβλημα παντελώς.
Αν υπήρχε καμία οριστική λύση όπως αντικατάσταση ολόκληρου του rearset με κάποιο ποδαρικό (όπως του RSV4) που έχει την τρόμπα όρθια θα ήταν καλύτερα.
Πολλές μηχανές έχουν την τρόμπα σε αυτή την θέση αλλά δεν ξέρω ποιο rearset ταιριάζει ακριβώς στις βίδες του σκελετού.
Αυτό λύνει και το υδροστατικό πρόβλημα για ευκολότερη εξαέρωση.
Οι μηχανικοί του φόρουμ ίσως μπορούν να μας πουν αν έχουν δοκιμάσει τα Brembo master cylinders απο Honda CBR1000 RR, η Yamaha R1.
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

antoineBiscione

Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #22 - : Μάρτιος 16, 2015, 02:41:39 μμ »
Υπάρχει λύση με aftermarket rear sets αλλά είναι ακριβή (γύρω στα 550 γιούρια). Συγκεκριμένα της Gilles.


Το θέμα των θερμοκρασιών είναι πάντα στο παιχνίδι, αλλά πως γίνεται κάποιοι να έλυσαν το πρόβλημα με αλλαγή τρόμπας από shiver, 1098 κλπ; Εγώ πάλι λέω μήπως με την αλλαγή έκαναν κ' "σωστή εξαέρωση" και συμπτωματικά, πιστεύουν ότι το πρόβλημα το έλυσαν με αλλαγή τρόμπας, ενω ουσιαστικά θα λυνότανε και με την υφιστάμενη από την μάνα του;


Προσωπικά θα περιμένω να δω τι θα γίνει στα επόμενα 500 χιλ. Αν όλα έχουν καλώς θα ξανακάνω εξαέρωση από καθαρή περιέργεια για να δω αν έχει δημιουργηθεί καθόλου αέρας στο σύστημα κλπ. Αν το σύστημα είναι ακέραιο θα θεωρήσω ότι λύθηκε το πρόβλημα μου (έχοντας πάντα κατά νου, ότι ανα πάσα στιγμή μπορεί να το κάνει). Αν πάλι στα επόμενα χιλ δεν έχω φρένο τότε πιστεύω η ακριβή λύση των rear sets (καθ' ότι δύσκολα θα εμπιστευόμουνα ασιάτικης καταγωγής) θα είναι μονόδρομος και θα πρέπει δυστυχώς να ετοιμάσω το ανάλογο μπάτζετ. Κάποιοι λένε ότι δεν το χρησιμοποιούν καθόλου το πίσινο φρένο, κακώς κατά την άποψη μου γιατί χρειάζεται αν μη τι άλλο σε απότομα φρεναρίσματα κλπ

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #23 - : Μάρτιος 16, 2015, 03:06:17 μμ »
H R1 φοράει Master cylinder Brembo, η Honda ίσως έχει κάτι σχιστοφρίδικο όπως και τα Triumph. Δεν ξέρω απο Suzuki (νομίζω η Hayabusa εχει το ίδιο με εμάς Brembo).

Η δουλειά είναι να βρούμε το rearset που να ταιριάζει και να ξέρουμε τα περί όγκου της τρόμπας. Η αυθεντική η Brembo δεν είναι ακριβή.

ίσως κάτι τέτοιο: http://www.ebay.com/itm/HONDA-CBR600RR-CBR600-RR-YEAR-2011-REAR-BACK-BRAKE-MASTER-CYLINDER-FOOT-REST-/111617599793?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item19fced6931&vxp=mtr

Τα aftermarket rearsets είναι υπερτιμημένα κατά την γνώμη μου. Θα προτιμούσα να τοποθετήσω τα χρήματα σε άλλο πιο χρήσιμο σημείο.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 16, 2015, 03:10:01 μμ από ifylios72 »
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

antoineBiscione

Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #24 - : Μάρτιος 16, 2015, 03:15:56 μμ »
Στα όντως υπερτιμημένα rear set της Gilles έχω την εντύπωση ότι κουμπώνει η αυθεντική τρόμπα της Brembo που φοράει το rsv. Εαν κάνω λάθος διορθώστε με.


Υφίλιε αν έχεις κι εσύ το ίδιο πρόβλημα δοκίμασε να κάνεις εξαέρωση όπως έκανα κι εγώ και δες, μπορεί να εξαλειφθεί το πρόβλημα. Αν όντως εξαλειφθεί το πρόβλημα τότε απλά θα κάνουμε εξαέρωση με τις προκαθορισμένες αλλαγές υγρών, με την δαγκάνα στα χέρια κ σε ψηλό σημείο για να φεύγει ο αέρας προς τα πάνω.

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1184
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #25 - : Μάρτιος 18, 2015, 07:45:03 μμ »
Στα όντως υπερτιμημένα rear set της Gilles έχω την εντύπωση ότι κουμπώνει η αυθεντική τρόμπα της Brembo που φοράει το rsv. Εαν κάνω λάθος διορθώστε με.


Υφίλιε αν έχεις κι εσύ το ίδιο πρόβλημα δοκίμασε να κάνεις εξαέρωση όπως έκανα κι εγώ και δες, μπορεί να εξαλειφθεί το πρόβλημα. Αν όντως εξαλειφθεί το πρόβλημα τότε απλά θα κάνουμε εξαέρωση με τις προκαθορισμένες αλλαγές υγρών, με την δαγκάνα στα χέρια κ σε ψηλό σημείο για να φεύγει ο αέρας προς τα πάνω.

Φίλε antoineBiscione δεν έχω ιδέα αν τα gilles είναι υπερτιμημένα,ήταν όμως η μοναδική λύση που τελικά δούλεψε στο δικό μου.Απ'την πρώτη στιγμή που το πήρα δεν είχα φρένο ό,τι κι αν δοκίμαζα,με τα gilles λύθηκε μια για πάντα το θέμα και όντως η μαμά τρόμπα κουμπώνει στα gilles :bye:

*

antoineBiscione

Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #26 - : Μάρτιος 19, 2015, 08:48:57 πμ »
Καλημέρα. Το γεγονός ότι επιλυεί το πρόβλημα δε σημαίνει ότι σαν λύση δεν είναι υπερτιμημένη, 500-600 ευρώ είναι αυτά, αλλά αν δεν δουλέψει θ' αναγκαστώ να καταφύγω σε αυτή την λύση. Αν μη τι άλλο ξέρω από εσάς που είστε κάτοχοι ότι με αυτό τον τρόπο ξεμπερδεύεις :srry:

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #27 - : Μάρτιος 19, 2015, 11:12:39 πμ »
Απο ότι καταλαβαίνω αφού το Giles λύνει το πρόβλημα με την υπάρχουσα τρόμπα τότε το πρόβλημα μάλλον δείχνει να είναι στην θέση που είναι η τρόμπα. Η ιστοσελίδα πιο πάνω έχει το ποδαρικό στο οποίο μπορείς να βάλεις την τρόμπα σε διαφορετική θέση, απλά είναι πολύ πιο φτηνό.

Έχω κάνει εξαερώσεις με την τρόμπα στην μαμά θέση αλλά μετά απο κάποια χιλιόμετρα η αίσθηση αλλάζει και γίνεται πάλι ξερό.

Πάντως (για τις σημερινές συνθήκες της κρίσης) με 500-600 Ευρώ θα χτύπαγα ένα εντουράκι να χαρώ λίγο χωμάτιωνες διαδρομές παρά να πάρω τα Giles (γνώμη μου πάντα)!!!!!
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

antoineBiscione

Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #28 - : Μάρτιος 19, 2015, 11:51:19 πμ »
Υφίλιε το πας αλλού. Το εντουράκι δε αντικαθιστά το πίσω φρένο σε καμμία περίπτωση. Εκτός αν συμβιβαστείς με το γεγονός ότι δε θα έχεις πίσω φρένο με ότι αυτό συνεπάγεται. Κάποιοι έχουν συμβιβαστεί κ' κάνουν χρήση μόνο του μπροστινού. Εγώ πάλι είτε για λόγους συνήθειας, είτε για λόγους ψυχολογικούς, είτε γιατί έτσι θεωρώ ότι είναι σωστό, το πίσω φρένο σε γρήγορη οδήγηση κι απότομα φρεναρίσματα, το χρησιμοποιώ.

*

Αποσυνδεδεμένος chaoskiller

  • *******
  • 1422
  • Φύλο: Άντρας
  • I rode the lightning and I felt the Shiver!
  • Μοντέλο μηχανής: shiver '08
  • Αντιδράσεις: 0

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης