0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

TROY

Απ: Πισω γραναζι!!!!
« Απάντηση #30 - : Μάρτιος 20, 2010, 06:09:30 μμ »
Λοιπον!Εχουμε και λεμε!Οσο μεγαλονης το πισω γινετε ποιο αποτομο!Σωστα?Τρα φοράμε ολοι κανονικα 15-40!Σωστά?βαζοντας 15-41 γινετε λιγο ποιο αποτομο μειώνοντάς λιγο απο την τελική μασ!Σωστά???? :thnk:

*

zlionakis

Απ: Πισω γραναζι!!!!
« Απάντηση #31 - : Μάρτιος 20, 2010, 06:19:32 μμ »
Λοιπον!Εχουμε και λεμε!Οσο μεγαλονης το πισω γινετε ποιο αποτομο!Σωστα?Τρα φοράμε ολοι κανονικα 15-40!Σωστά?βαζοντας 15-41 γινετε λιγο ποιο αποτομο μειώνοντάς λιγο απο την τελική μασ!Σωστά???? :thnk:

σωστα!

*

TROY

Απ: Πισω γραναζι!!!!
« Απάντηση #32 - : Μάρτιος 20, 2010, 06:28:10 μμ »
Ετσι οπως ειπα και ποιο πριν μαλλον θα το αφησω ετσι !Η αλλαγη θα γινει μονο για εμφανισιακους λογους αν και το 41 δεν το βλεπω τρελη αλλαγη....!Αν παιζει και καμια αλλη μαρκα εκτος απο την προαναφερθείσα let me know....!

*

nickkrip

Απ: Πισω γραναζι!!!!
« Απάντηση #33 - : Μάρτιος 20, 2010, 07:09:01 μμ »
Εγώ έχω βάλει 15-43 αλλά είναι αρκετά κοντό... συνέχεια σούζες απο τις 3500 στροφές. βέβαια χάνεις σε τελική αλλά κάθε πότε πας πάνω από 250? πιστεύω το καλύτερο είναι 15-41 η 42 μέχρι εκει. το 40 μαμά δεν λεει σκρορταρει αρκετά χαμηλα!  :bye:

*

TROY

Απ: Πισω γραναζι!!!!
« Απάντηση #34 - : Μάρτιος 20, 2010, 07:21:16 μμ »
Εκεί είμαι πιστεύω(41-42)Δεν θέλω να το κάνω ποιο νευρικό και όσο αφορά τελική κλαιν! :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1182
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +225
Απ: Πισω γραναζι!!!!
« Απάντηση #35 - : Μάρτιος 20, 2010, 08:35:03 μμ »
Λοιπον!Εχουμε και λεμε!Οσο μεγαλονης το πισω γινετε ποιο αποτομο!Σωστα?Τρα φοράμε ολοι κανονικα 15-40!Σωστά?βαζοντας 15-41 γινετε λιγο ποιο αποτομο μειώνοντάς λιγο απο την τελική μασ!Σωστά???? :thnk:


Από μαμά φοράει 16-40 όχι 15-40.Αν βάλεις το 15άρι μπροστά είναι σα να έχεις βάλει 42άρι και βάλε πίσω.Το 15-41 είναι υπερβολή αν το θέλεις και για ανοικτό δρόμο,εκτός κι αν το θέλεις μόνο για κλειστές διαδρομές.Εγώ όπως και σχεδόν όλοι εδώ μέσα το έχω 15-40 με καλό τράβηγμα από χαμηλά,αλλά αισθητά μεγαλύτερη κατανάλωση και πολύ μικρότερη τελική. :bye:

*

TROY

Απ: Πισω γραναζι!!!!
« Απάντηση #36 - : Μάρτιος 20, 2010, 08:37:22 μμ »
Εννοείτε οτι με το που το περνεις βαζεις το 15!!!Γιαυτο ειπα 15-40! ;)

*

TROY

Απ: Πισω γραναζι!!!!
« Απάντηση #37 - : Μάρτιος 20, 2010, 08:40:32 μμ »
Λοιπον!Εχουμε και λεμε!Οσο μεγαλονης το πισω γινετε ποιο αποτομο!Σωστα?Τρα φοράμε ολοι κανονικα 15-40!Σωστά?βαζοντας 15-41 γινετε λιγο ποιο αποτομο μειώνοντάς λιγο απο την τελική μασ!Σωστά???? :thnk:


Από μαμά φοράει 16-40 όχι 15-40.Αν βάλεις το 15άρι μπροστά είναι σα να έχεις βάλει 42άρι και βάλε πίσω.Το 15-41 είναι υπερβολή αν το θέλεις και για ανοικτό δρόμο,εκτός κι αν το θέλεις μόνο για κλειστές διαδρομές.Εγώ όπως και σχεδόν όλοι εδώ μέσα το έχω 15-40 με καλό τράβηγμα από χαμηλά,αλλά αισθητά μεγαλύτερη κατανάλωση και πολύ μικρότερη τελική. :bye:
Εσυ μονο μπροστά (15)έχεις αλλάξει?

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Πισω γραναζι!!!!
« Απάντηση #38 - : Μάρτιος 20, 2010, 09:10:41 μμ »
Από μαμά φοράει 16-40 όχι 15-40.Αν βάλεις το 15άρι μπροστά είναι σα να έχεις βάλει 42άρι και βάλε πίσω.Το 15-41 είναι υπερβολή αν το θέλεις και για ανοικτό δρόμο,εκτός κι αν το θέλεις μόνο για κλειστές διαδρομές.Εγώ όπως και σχεδόν όλοι εδώ μέσα το έχω 15-40 με καλό τράβηγμα από χαμηλά,αλλά αισθητά μεγαλύτερη κατανάλωση και πολύ μικρότερη τελική. :bye:

To 16-40 είναι μια μαλακία και μισή και ο μοναδικός λόγος που το τοποθετούσε η απριλια ήταν για να περνάει τις προδιαγραφές κατανάλωσης που έπρεπε να έχει. Χαντακώνει το μηχανάκι και αυτός ήταν και ο λόγος που μαζί έδινε και το 15.
Η σχέση των γραναζιών προκύπτει από την διαίρεση των δοντιών τους. Ουσιαστικά 2.67 είναι.

Το 15-41 βελτιώνει ελάχιστα το τράβηγμα στις χαμηλές και άφήνει ουσιαστικά ανεπηρέαστη την τελική που βγάζει με 15-40.

Μεγαλύτερη κατανάλωση ναι με κοντύτερο γρανάζωμα. Πολύ μικρότερη τελική γιατί?  :thnk:
Υπάρχει περίπτωση με το 16-40 να ανεβάσει η 6η 10.500-11.000 σαλ για να βγάλει τα θεωρητικά χλμ τελικής? Ούτε στο φαράγγι της Σαμαριάς με ευνοϊκό τυφώνα δεν μπορεί να ανεβάσει τόσες στροφές με 16άρι.   

*

h.a.balafoutre

Απ: Πισω γραναζι!!!!
« Απάντηση #39 - : Μάρτιος 20, 2010, 09:26:39 μμ »
Καλά δεν τα έχετε μετρήσει με το στόκ γρανάζωμα ή με το 15άρι...με gps?  :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1182
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +225
Απ: Πισω γραναζι!!!!
« Απάντηση #40 - : Μάρτιος 20, 2010, 10:15:38 μμ »
Βyron 40/16=2,5 40/15=2,67 και 42/16=2,63 άρα το 15άρι είναι σα να βάζεις δύο δόντια και κάτι πίσω.Δε καταλαβαίνω αν διαφωνείς κάπου.

Όσον αφορά στην τελική και με 40/16 και με 40/15 και απολύτως μαμά μηχανάκι έπιανα τελική ακριβώς στις 10000 του στροφομέτρου χωρίς να ανεβάζει άλλο κι εκεί είναι άλλωστε και η μέγιστη ιπποδύναμη της μηχανής.288 στην πρώτη περίπτωση,272 στην δεύτερη.Όταν έβαλα βέβαια τελικά,mαp2 και φίλτρο και το 15άρι είδα πάνω από 10000 στροφές και 288 και κολλημένο μοτέρ.Ελπίζω να σε κάλυψα :bye:

*

nestoras

Απ: Πισω γραναζι!!!!
« Απάντηση #41 - : Μάρτιος 20, 2010, 11:45:08 μμ »
15-42 φορουσα για ολη την διαρκεια που ειχα το tuono στα χερια μου!
εγγυηση!!!!

σουζες μπολικες,τραβηγμα απο χαμηλα,τελικη 260 πανω κατω και φυσικα ΜΠΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ :) :) :).
νομιζω πως ειναι η χρυση τομη .....και κατι ;) ;)

Υ.Γ:με το 15-41 δεν θα παρεις χαμπαρι τιποτα...δοκιμασμενο :bye: :bye: :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 20, 2010, 11:46:51 μμ από nestoras »

*

TROY

Απ: Πισω γραναζι!!!!
« Απάντηση #42 - : Μάρτιος 21, 2010, 10:34:52 πμ »
THX :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Πισω γραναζι!!!!
« Απάντηση #43 - : Μάρτιος 21, 2010, 11:07:18 πμ »
Βyron 40/16=2,5 40/15=2,67 και 42/16=2,63 άρα το 15άρι είναι σα να βάζεις δύο δόντια και κάτι πίσω.Δε καταλαβαίνω αν διαφωνείς κάπου.

Όσον αφορά στην τελική και με 40/16 και με 40/15 και απολύτως μαμά μηχανάκι έπιανα τελική ακριβώς στις 10000 του στροφομέτρου χωρίς να ανεβάζει άλλο κι εκεί είναι άλλωστε και η μέγιστη ιπποδύναμη της μηχανής.288 στην πρώτη περίπτωση,272 στην δεύτερη.Όταν έβαλα βέβαια τελικά,mαp2 και φίλτρο και το 15άρι είδα πάνω από 10000 στροφές και 288 και κολλημένο μοτέρ.Ελπίζω να σε κάλυψα :bye:

Oxi ρε μαν, δε διαφωνώ για το δύο και κάτι. Απλά ήμουν πιο ακριβής γιατί άλλο το 2 και άλλο το 2,67. Βάζω τα πινακάκια* παρακάτω για να φανεί πόσο επηρεάζεται η τελική ταχύτητα από κάθε γρανάζωμα.
Στο δικό μου με 15-40 έχω δει 275+ στο κοντέρ με πάνω από 10.000. Το σφάλμα του κοντέρ δεν το ξέρω.
Την μέγιστη ιπποδύναμη την δίνει στις 10.000 αλλά ανεβάζει μέχρι τις 10.500 χωρίς πτώση στην απόδοση σύμφωνα με τις δυναμομετρήσεις που είχα κάνει. Είναι προφανές ότι το Mille θέλει λιγότερους ίππους για τα ίδια χλμ του tuono λόγω καλύτερης αεροδυναμικής.

* Tα πινακάκια δείχνουν την μεταβολή της ταχύτητας με γρανάζωμα 16-40,15-40,15-41,15-42,15-43 όπως προκύπτουν απο την σχέση των γραναζιών 1ης-6ης, πρωτεύουσας και με πίσω λάστιχο 190/50. Το αν μπορεί να πιάσει αυτά τα χλμ είναι θεωρητικό μιας και δεν παίζει ρόλο η ιπποδύναμη του κινητήρα και η αεροδυναμική.  :bye:

*

TROY

Απ: Πισω γραναζι!!!!
« Απάντηση #44 - : Μάρτιος 21, 2010, 12:07:01 μμ »
Auto tha pi amesi enimerosi.....Telika me vlepo gia41-42!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 21, 2010, 12:10:27 μμ από TROY »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης