0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Λοιπον!Εχουμε και λεμε!Οσο μεγαλονης το πισω γινετε ποιο αποτομο!Σωστα?Τρα φοράμε ολοι κανονικα 15-40!Σωστά?βαζοντας 15-41 γινετε λιγο ποιο αποτομο μειώνοντάς λιγο απο την τελική μασ!Σωστά????
Παράθεση από: TROY στις Μάρτιος 20, 2010, 06:09:30 μμΛοιπον!Εχουμε και λεμε!Οσο μεγαλονης το πισω γινετε ποιο αποτομο!Σωστα?Τρα φοράμε ολοι κανονικα 15-40!Σωστά?βαζοντας 15-41 γινετε λιγο ποιο αποτομο μειώνοντάς λιγο απο την τελική μασ!Σωστά???? Από μαμά φοράει 16-40 όχι 15-40.Αν βάλεις το 15άρι μπροστά είναι σα να έχεις βάλει 42άρι και βάλε πίσω.Το 15-41 είναι υπερβολή αν το θέλεις και για ανοικτό δρόμο,εκτός κι αν το θέλεις μόνο για κλειστές διαδρομές.Εγώ όπως και σχεδόν όλοι εδώ μέσα το έχω 15-40 με καλό τράβηγμα από χαμηλά,αλλά αισθητά μεγαλύτερη κατανάλωση και πολύ μικρότερη τελική.
Από μαμά φοράει 16-40 όχι 15-40.Αν βάλεις το 15άρι μπροστά είναι σα να έχεις βάλει 42άρι και βάλε πίσω.Το 15-41 είναι υπερβολή αν το θέλεις και για ανοικτό δρόμο,εκτός κι αν το θέλεις μόνο για κλειστές διαδρομές.Εγώ όπως και σχεδόν όλοι εδώ μέσα το έχω 15-40 με καλό τράβηγμα από χαμηλά,αλλά αισθητά μεγαλύτερη κατανάλωση και πολύ μικρότερη τελική.
Βyron 40/16=2,5 40/15=2,67 και 42/16=2,63 άρα το 15άρι είναι σα να βάζεις δύο δόντια και κάτι πίσω.Δε καταλαβαίνω αν διαφωνείς κάπου.Όσον αφορά στην τελική και με 40/16 και με 40/15 και απολύτως μαμά μηχανάκι έπιανα τελική ακριβώς στις 10000 του στροφομέτρου χωρίς να ανεβάζει άλλο κι εκεί είναι άλλωστε και η μέγιστη ιπποδύναμη της μηχανής.288 στην πρώτη περίπτωση,272 στην δεύτερη.Όταν έβαλα βέβαια τελικά,mαp2 και φίλτρο και το 15άρι είδα πάνω από 10000 στροφές και 288 και κολλημένο μοτέρ.Ελπίζω να σε κάλυψα
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι