0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Πισω γραναζι!!!!
« Απάντηση #45 - : Μάρτιος 21, 2010, 12:17:09 μμ »
Να κανω 2 ερωτησεις και εγω:

1.Ποια η γνωμη σας οτι οσο μικραινουμε το μπροστα, κανει μεγαλυτερη καμπυλη η αλυσιδα (βρισκει στις γλυστρες) και εαν τελικα ισχυει αυτο σε ολα τα μηχανακια, ή μονο σε οσα εχουν "χωροταξικα" προβληματα? :thnk: :thnk:
Εχετε παρατηρησει κατι στο rsv/tuono ?

2.Καπου ειχα διαβασει για την επιπτωση του ζυγου αριθμου δοντιων (κατι σαν καθε δοντι του γραναζιου βρισεκι ακριβως στα ιδια links της αλυσιδας) και την γρηγοροτερη φθορα τους. Ισχυει? Ειναι αληθεια ή ειναι τελικα αναλογα την σχεση δοντιων πισω/μπρος?
Δεν το πολυδιαβασα και καπου το εχασα μετα :psdof: :psdof:

APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Jean

  • ***
  • 134
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πισω γραναζι!!!!
« Απάντηση #46 - : Μάρτιος 21, 2010, 01:18:36 μμ »
Με 1,50€ που έφτασε η απλή και 1,70€ η σούπερ....
Θα το μετανιώσεις!!!!  :s1ap

*

TROY

Απ: Πισω γραναζι!!!!
« Απάντηση #47 - : Μάρτιος 21, 2010, 01:23:59 μμ »
Μονο   ΣΚ το βγάζω μαν.... :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος dikaios

  • *****
  • 227
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πισω γραναζι!!!!
« Απάντηση #48 - : Μάρτιος 21, 2010, 03:10:51 μμ »
σε aprilia factory (εξατμισεις,φιλτρο,map 2)του 2007 με 15/42 βλεπαμε παντου 275 και αν σε ευνοουσε λιγο ο αναβατης(κιλα,υψος) και ο καιρος εβλεπες παντου 282 κοφτη!!αυτα τα χιλιομετρα για ενα μηχανακι γυμνο ειναι υπερβολικα,ετσι και αλλιως!!με γραναζια 40 η41 πισω απλα δεν μπορουσε να ανεβασει καν τοσο..

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Πισω γραναζι!!!!
« Απάντηση #49 - : Μάρτιος 21, 2010, 03:31:20 μμ »
Μα ρε παιδια, δεν ειναι ο σκοπος ενα μηχανακι να ανεβασει ή οχι πολλα χιλιομετρα.
Ο καθενας το γραναζωνει, αναλογα με τι γουσταρει να κανει.

Αλλος το κανει 15/43 για να σουζαρει ολη την ωρα και να κανει βολτες μεσα στην πολη.
Αλλος το γραναζωνει, γιατι στην αγαπημενη του διαδρομη χρησιμοποει πολυ τον λεβιε για ανεβοκατεβασματα
Αλλος το γραναζωνει, ετσι, ωστε μεσα στην πιστα απο στροφη σε στροφη να χρησιμοποιει μια ταχυτητα (εξ ου και τα πραγματικα πλεονεκτηματα του V2)

Εαν εγω εβαζα γραναζωμα 15/42, ισως αναμεσα στην 12 και 13 των σερρων να εβαζα και 4η ταχυτητα, πραγμα καθολου βολικο. Εδω οι γρηγοροι, αφηνουν σχεδον τα μαμα γραναζωματα πανω γιατι δεν τους φτανουν κιολας
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

TROY

Απ: Πισω γραναζι!!!!
« Απάντηση #50 - : Μάρτιος 21, 2010, 04:14:06 μμ »
 :kalo:
Μα ρε παιδια, δεν ειναι ο σκοπος ενα μηχανακι να ανεβασει ή οχι πολλα χιλιομετρα.
Ο καθενας το γραναζωνει, αναλογα με τι γουσταρει να κανει.

Αλλος το κανει 15/43 για να σουζαρει ολη την ωρα και να κανει βολτες μεσα στην πολη.
Αλλος το γραναζωνει, γιατι στην αγαπημενη του διαδρομη χρησιμοποει πολυ τον λεβιε για ανεβοκατεβασματα
Αλλος το γραναζωνει, ετσι, ωστε μεσα στην πιστα απο στροφη σε στροφη να χρησιμοποιει μια ταχυτητα (εξ ου και τα πραγματικα πλεονεκτηματα του V2)

Εαν εγω εβαζα γραναζωμα 15/42, ισως αναμεσα στην 12 και 13 των σερρων να εβαζα και 4η ταχυτητα, πραγμα καθολου βολικο. Εδω οι γρηγοροι, αφηνουν σχεδον τα μαμα γραναζωματα πανω γιατι δεν τους φτανουν κιολας
:kalo: :kalo: :kalo:
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 21, 2010, 04:18:11 μμ από TROY »

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Πισω γραναζι!!!!
« Απάντηση #51 - : Μάρτιος 21, 2010, 04:24:03 μμ »
Να κανω 2 ερωτησεις και εγω:

1.Ποια η γνωμη σας οτι οσο μικραινουμε το μπροστα, κανει μεγαλυτερη καμπυλη η αλυσιδα (βρισκει στις γλυστρες) και εαν τελικα ισχυει αυτο σε ολα τα μηχανακια, ή μονο σε οσα εχουν "χωροταξικα" προβληματα? :thnk: :thnk:
Εχετε παρατηρησει κατι στο rsv/tuono ?

2.Καπου ειχα διαβασει για την επιπτωση του ζυγου αριθμου δοντιων (κατι σαν καθε δοντι του γραναζιου βρισεκι ακριβως στα ιδια links της αλυσιδας) και την γρηγοροτερη φθορα τους. Ισχυει? Ειναι αληθεια ή ειναι τελικα αναλογα την σχεση δοντιων πισω/μπρος?
Δεν το πολυδιαβασα και καπου το εχασα μετα :psdof: :psdof:



Η συζήτηση για την σχέση δοντιών-γραναζιών βρίσκεται -> εδώ.

Για το ερωτημα του τι είναι καλύτερο στο εμπρός γρανάζι, αυτό που ξέρω είναι οτι είναι καλύτερα να μένει ίδιο το μπροστινό και να μεγαλώνει το πίσω. Αυτό που είχαν πει είναι οτι όσο μικραίνει το εμπρός τόσο καταπονείται το σύστημα γραναζιών-αλυσίδας λόγω αμβλείας γωνίας των δοντιών, ότι το μικρότερο εμπρός τείνει να "επιταχύνει" περισσότερο το όλο σύστημα και άλλα που δεν θυμάμαι. Θυμάμαι όμως οτι το 14άρι θεωρείται μηχανολογικά "οριακό". Από εκεί και κάτω όπως συμβαίνει σε μερικά enduro με 12-13 καταπονείς το όλο σύστημα μετάδοσης υπέρμετρα.
Ο λόγος που αλλάζουμε κυρίως το εμπρός έχει να κάνει με πρακτικούς/οικονομικούς λόγους. Το 15-40 μπορείς να το πετύχεις με 16-44 αλλά εκτός των γραναζιών πρέπει να αλλαχτεί και η αλυσιδα με μεγαλύτερη.  :bye:

*

TROY

Απ: Πισω γραναζι!!!!
« Απάντηση #52 - : Μάρτιος 21, 2010, 04:26:55 μμ »
Ποτε δεν μπορουσα να φανταστω οτι μια απορία μου θα μπορουσε να παρουσιάσει τοσες απορείς αλλα και τόσες διαφονειες!Τες πα!Ειναι θεμα γουστου!Όπως είπα θα ΔΟΚΙΜΑΣΩ το 41-42 και θα δω!Επαναλαμβάνω το κανω για λογους εμφανισιακους! Τωρα αν προκύψει κατι θετικό ολα καλα!Δεν το θελω ουτε για σούζες(Ασε που δεν ξερω να κανω)ουτε να το κανω νευρικό! :bye: :kalo: :kalo: :kalo:
 

*

Αποσυνδεδεμένος BOUSNAK

  • *****
  • 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Πισω γραναζι!!!!
« Απάντηση #53 - : Μάρτιος 21, 2010, 04:34:51 μμ »
εμφανισιακα παντος ειναι πολυ ωραιο

 :kalo:


*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Πισω γραναζι!!!!
« Απάντηση #54 - : Μάρτιος 21, 2010, 04:35:19 μμ »
Oπως και το θεμα των αναρτησεων, ετσι και το γραναζωμα ειναι κατι εντελως προσωπικο. ;)

Προσπαθησε να αποφυγεις να αλλαξεις το μπροστα γραναζι (αντι για 15/40 μπορεις να βαλεις 16/43) και αποφυγε το πηλικο της διαιρεσης μεταξυ του αριθμου δοντιων του πισω γραναζιου με το εμπρος να ειναι ακεραιος αριθμος.

Τσεκαρε στην αγαπημενη σου διαδρομη, ΤΙ ανεβοκατεβασματα κανεις και μετα αποφασισε τι θελεις να κανεις, ωστε οι στροφες στο μοτερ να βρισκονται τις περισσοτερες φορες, μεταξυ 600 και 10000 χωρις να αλλαζεις ταχυτητες.

Βαλε ενα 16αρι JT τρυπητο μπροστα ;)




ΥΓ.Ευχαριστω Βυρωνα για το λινκ :kalo:

« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 21, 2010, 04:41:10 μμ από bros400pgm »
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

TROY

Απ: Πισω γραναζι!!!!
« Απάντηση #55 - : Μάρτιος 21, 2010, 05:09:52 μμ »
Man THX Alla δεν θέλω  να ψαχτω τόσο πολύ με διαδρομές και και.....πηγαίνω όσο μπορώ Σέρρες και κάποιες βόλτες!Άπλα πράγματα !Για ακομα μια φορά καταλαβαίνω γιατί έχουμε το καλύτερό site!Είναι απίστευτο το πόσο γρήγορα μπορείς να πάρεις info για διάφορες απορίες που έχεις!BRAVO ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ! :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:

*

TROY

Απ: Πισω γραναζι!!!!
« Απάντηση #56 - : Μάρτιος 21, 2010, 05:11:40 μμ »
http://www.af1racing.com/store/scripts/prodList.asp?idCategory=154 Πολυ ποιο ακριβά από το ebay!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Πισω γραναζι!!!!
« Απάντηση #57 - : Μάρτιος 21, 2010, 06:47:43 μμ »
Man THX Alla δεν θέλω  να ψαχτω τόσο πολύ με διαδρομές και και.....πηγαίνω όσο μπορώ Σέρρες και κάποιες βόλτες!Άπλα πράγματα !Για ακομα μια φορά καταλαβαίνω γιατί έχουμε το καλύτερό site!Είναι απίστευτο το πόσο γρήγορα μπορείς να πάρεις info για διάφορες απορίες που έχεις!BRAVO ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ! :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:

Αυτο ακριβως λεω. Βαλε προτεραιοτητα τι θελεις να κανεις (κατι εντελως προσωπικο του καθενος) και μετα επελεξε το γραναζωμα που θες. Με ενα 15/40 ή 16/43-42 θα εισαι κομπλε στις περισσοτερες των περιπτωσεων (μικτη χρηση δηλαδη)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος BOUSNAK

  • *****
  • 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Πισω γραναζι!!!!
« Απάντηση #58 - : Μάρτιος 21, 2010, 07:05:20 μμ »
Για ακομα μια φορά καταλαβαίνω γιατί έχουμε το καλύτερό site!Είναι απίστευτο το πόσο γρήγορα μπορείς να πάρεις info για διάφορες απορίες που έχεις!BRAVO ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ! :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:


που σε αλλη περιπτωση θα μας επαιρνε μερες και τρεξιμο για να μαθουμε

 :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος stelios

  • *****
  • 591
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph ST 765 RS
  • Αντιδράσεις: +238
Απ: Πισω γραναζι!!!!
« Απάντηση #59 - : Μάρτιος 21, 2010, 07:09:03 μμ »

Η συζήτηση για την σχέση δοντιών-γραναζιών βρίσκεται -> εδώ.

Για το ερωτημα του τι είναι καλύτερο στο εμπρός γρανάζι, αυτό που ξέρω είναι οτι είναι καλύτερα να μένει ίδιο το μπροστινό και να μεγαλώνει το πίσω. Αυτό που είχαν πει είναι οτι όσο μικραίνει το εμπρός τόσο καταπονείται το σύστημα γραναζιών-αλυσίδας λόγω αμβλείας γωνίας των δοντιών, ότι το μικρότερο εμπρός τείνει να "επιταχύνει" περισσότερο το όλο σύστημα και άλλα που δεν θυμάμαι. Θυμάμαι όμως οτι το 14άρι θεωρείται μηχανολογικά "οριακό". Από εκεί και κάτω όπως συμβαίνει σε μερικά enduro με 12-13 καταπονείς το όλο σύστημα μετάδοσης υπέρμετρα.
Ο λόγος που αλλάζουμε κυρίως το εμπρός έχει να κάνει με πρακτικούς/οικονομικούς λόγους. Το 15-40 μπορείς να το πετύχεις με 16-44 αλλά εκτός των γραναζιών πρέπει να αλλαχτεί και η αλυσιδα με μεγαλύτερη.  :bye:

Βύρωνα μήπως εννοείς 16-43..?  :thnk:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης