0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μα ρε παιδια, δεν ειναι ο σκοπος ενα μηχανακι να ανεβασει ή οχι πολλα χιλιομετρα.Ο καθενας το γραναζωνει, αναλογα με τι γουσταρει να κανει.Αλλος το κανει 15/43 για να σουζαρει ολη την ωρα και να κανει βολτες μεσα στην πολη.Αλλος το γραναζωνει, γιατι στην αγαπημενη του διαδρομη χρησιμοποει πολυ τον λεβιε για ανεβοκατεβασματαΑλλος το γραναζωνει, ετσι, ωστε μεσα στην πιστα απο στροφη σε στροφη να χρησιμοποιει μια ταχυτητα (εξ ου και τα πραγματικα πλεονεκτηματα του V2)Εαν εγω εβαζα γραναζωμα 15/42, ισως αναμεσα στην 12 και 13 των σερρων να εβαζα και 4η ταχυτητα, πραγμα καθολου βολικο. Εδω οι γρηγοροι, αφηνουν σχεδον τα μαμα γραναζωματα πανω γιατι δεν τους φτανουν κιολας
Να κανω 2 ερωτησεις και εγω:1.Ποια η γνωμη σας οτι οσο μικραινουμε το μπροστα, κανει μεγαλυτερη καμπυλη η αλυσιδα (βρισκει στις γλυστρες) και εαν τελικα ισχυει αυτο σε ολα τα μηχανακια, ή μονο σε οσα εχουν "χωροταξικα" προβληματα? Εχετε παρατηρησει κατι στο rsv/tuono ?2.Καπου ειχα διαβασει για την επιπτωση του ζυγου αριθμου δοντιων (κατι σαν καθε δοντι του γραναζιου βρισεκι ακριβως στα ιδια links της αλυσιδας) και την γρηγοροτερη φθορα τους. Ισχυει? Ειναι αληθεια ή ειναι τελικα αναλογα την σχεση δοντιων πισω/μπρος? Δεν το πολυδιαβασα και καπου το εχασα μετα
Man THX Alla δεν θέλω να ψαχτω τόσο πολύ με διαδρομές και και.....πηγαίνω όσο μπορώ Σέρρες και κάποιες βόλτες!Άπλα πράγματα !Για ακομα μια φορά καταλαβαίνω γιατί έχουμε το καλύτερό site!Είναι απίστευτο το πόσο γρήγορα μπορείς να πάρεις info για διάφορες απορίες που έχεις!BRAVO ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!
Για ακομα μια φορά καταλαβαίνω γιατί έχουμε το καλύτερό site!Είναι απίστευτο το πόσο γρήγορα μπορείς να πάρεις info για διάφορες απορίες που έχεις!BRAVO ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!
Η συζήτηση για την σχέση δοντιών-γραναζιών βρίσκεται -> εδώ.Για το ερωτημα του τι είναι καλύτερο στο εμπρός γρανάζι, αυτό που ξέρω είναι οτι είναι καλύτερα να μένει ίδιο το μπροστινό και να μεγαλώνει το πίσω. Αυτό που είχαν πει είναι οτι όσο μικραίνει το εμπρός τόσο καταπονείται το σύστημα γραναζιών-αλυσίδας λόγω αμβλείας γωνίας των δοντιών, ότι το μικρότερο εμπρός τείνει να "επιταχύνει" περισσότερο το όλο σύστημα και άλλα που δεν θυμάμαι. Θυμάμαι όμως οτι το 14άρι θεωρείται μηχανολογικά "οριακό". Από εκεί και κάτω όπως συμβαίνει σε μερικά enduro με 12-13 καταπονείς το όλο σύστημα μετάδοσης υπέρμετρα. Ο λόγος που αλλάζουμε κυρίως το εμπρός έχει να κάνει με πρακτικούς/οικονομικούς λόγους. Το 15-40 μπορείς να το πετύχεις με 16-44 αλλά εκτός των γραναζιών πρέπει να αλλαχτεί και η αλυσιδα με μεγαλύτερη.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι