0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: Πο#@$να φισα
« Απάντηση #15 - : Απρίλιος 24, 2010, 07:31:42 μμ »
Τα Falco δεν εχουν προβλημα με τη φυσσα. :kalo:

Τη μοντα θα τη κανεις για να κερδισεις 1V και οχι επειδη ειναι ελατωματικη η φυσα.
Θα σωσει αυτο τη μπαταρια????Δεν ξερω.... :thnk:
Απ'την αλλη βεβαια δεν μπορω να ξερω αν η ταση που βλεπεις ειναι καλη ή οχι.
Ουτε που θυμαμαι ποσο εδειχνε το δικο μου :P
Οντως τις μπαταριες τις ξελιγωνει αλλα ποσο καιρο την εχεις πανω?
 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Πο#@$να φισα
« Απάντηση #16 - : Απρίλιος 24, 2010, 07:55:46 μμ »
Καλησπέρα! Ως νέος κάτοχος Falco έχω σκαλώσει άσχημα, απλά καταπληκτική μοτοσυκλέτα! Κινητήρας, στήσιμο απλά μοναδικά!

Η -σχετική- δυσκολία στην εκκίνηση και αυτό που μου πε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης (ότι "τελειώνει" τις μπαταρίες του κάπως γρήγορα) με έκανε να ψαχτώ λίγο. Με την τάση να κυμαίνεται σχετικά χαμηλά (στο βολτόμετρο των οργάνων της μοτό και με σβησμένα φώτα έπαιζε στα 13,2 με 13,6V με φώτα αναμένα έχω 12,6 με 13V). Λογικά βρίσκομαι στο σωστό θέμα!

Αν δεν κάνει κόπο σε κάποιον μπορεί να γράψει τι έκανε ακριβώς. Patelis και Bill φαίνεται ότι γνωρίζουν ακριβώς τη λύση και θα ήθελα μια επιβεβαίωση για το αν αυτό το θρεντάκι είναι ακριβές:

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=64758

Λίγο ως πολύ δρομολογεί 4 καλώδια (2 κόκκινα και 2 μαύρα) από την αρσενική άσπρη φίσα ώς την μπαταρία. Στη μεριά της μπαταρίας βάζει ασφαλειοθήκη με ασφάλεια 30Α στα κόκκινα τα οποία συγκολλά στην άκρη και στο τέλος πιάνουν θετικό πόλο. Στη μεριά της μπαταρίας πάλι συγκολά τα άκρα των δύο μαύρων και τα πιάνει στον αρνητικό (στο τέλος πάντα).

Στη μεριά της άσπρης φίσας (την αρσενική αν κατάλαβα σωστά) συγκολά τα άκρα των 2 κόκκινων καλώδιων μαζί με το κόκκινο/μαύρο της άσπρης φίσας και τα άκρα των μαύρων καλωδίων με μαζί με το κόκκινο/μπλε και βάζει παντού καλάι με κολλητήρι.

Ύστερα επεμβαίνει στην καφέ φίσα βάζοντας καλάι στις συνδέσεις των κίτρινων καλωδίων με την καφέ φίσα (και στις 2 πλευρές, αρσενικό και θυληκό δηλαδή). Συνδέει ότι έχει αποσυνδέσει με τελευταίο θετικό πόλο μπαταρίας και τέλος γείωση (αρνητικό πόλο) και έχει κερδίσει περίπου 1V!

Τα έχω καταλάβει σωστά? Έχει δοκιμαστεί και αποδίδει κάτι τέτοιο και σε εσάς ή να δοκιμάσω κάτι άλλο?

Μάλλον κάτι ΤΕΤΟΙΟ εκανε.

*

Αποσυνδεδεμένος Viking

  • ***
  • 103
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph Speed Twin
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: Πο#@$να φισα
« Απάντηση #17 - : Απρίλιος 24, 2010, 09:49:51 μμ »
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά! Powerphot, πολύ ωραίο "how to" έφτιαξες!

Αναμένω και από τον Bill και τον Patelis αν έχουν κάτι περισσότερο!

*

Αποσυνδεδεμένος Viking

  • ***
  • 103
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph Speed Twin
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: Πο#@$να φισα
« Απάντηση #18 - : Μάιος 20, 2010, 10:13:34 πμ »
Να ενημερώσω ότι έχω κάποιες μέρες που έκανα μετατροπή στην λευκή φίσα του ανορθωτή (αυτή που πάει στη μπαταρία). Με έξτρα καλώδιο (+2 κόκκινα με ασφαλειοθήκη και +2 μαύρα κατευθείαν) η τάση αυξήθηκε αρκετά. Με πολύμετρο παίρναμε σταθερά 14,3 Volt στην μπαταρία (από 12,7-13 που είχαμε πρίν). Την καφέ την γράσαρα απλά και δεν την πείραξα καθόλου μιας και ήταν σε άριστη κατάσταση.

Συμπέρασμα: τέρμα τα πρωινά reset στο πολυόργανο, τέρμα η αδύνατη μπαταρία (τώρα πια φορτίζει κανονικά).
Κόστος: 3-4 ευρώ περίπου (και πάλι ακριβά μου βγήκε γιατί πήρα ασφαλειοθήκη για βάρκες, φουλ αδιάβροχη) και πολύτιμη βοήθεια από τον πολύ έμπειρο με το κολλητήρι sakisvolos (του moto.gr).

Τη μετατροπή τη συνιστώ ανεπιφύλακτα μιας και μάλλον θα γλιτώσει από περιττές αλλαγές μπαταριών!  ;)
 

*

svarth

Απ: Πο#@$να φισα
« Απάντηση #19 - : Ιούνιος 05, 2010, 10:37:32 πμ »
Να ενημερώσω ότι έχω κάποιες μέρες που έκανα μετατροπή στην λευκή φίσα του ανορθωτή (αυτή που πάει στη μπαταρία). Με έξτρα καλώδιο (+2 κόκκινα με ασφαλειοθήκη και +2 μαύρα κατευθείαν) η τάση αυξήθηκε αρκετά. Με πολύμετρο παίρναμε σταθερά 14,3 Volt στην μπαταρία (από 12,7-13 που είχαμε πρίν). Την καφέ την γράσαρα απλά και δεν την πείραξα καθόλου μιας και ήταν σε άριστη κατάσταση.

Συμπέρασμα: τέρμα τα πρωινά reset στο πολυόργανο, τέρμα η αδύνατη μπαταρία (τώρα πια φορτίζει κανονικά).
Κόστος: 3-4 ευρώ περίπου (και πάλι ακριβά μου βγήκε γιατί πήρα ασφαλειοθήκη για βάρκες, φουλ αδιάβροχη) και πολύτιμη βοήθεια από τον πολύ έμπειρο με το κολλητήρι sakisvolos (του moto.gr).

Τη μετατροπή τη συνιστώ ανεπιφύλακτα μιας και μάλλον θα γλιτώσει από περιττές αλλαγές μπαταριών!  ;)
 

Αν μπορουσες να βαζες κ λιγες φωτογραφίες....

*

Αποσυνδεδεμένος tasosm

  • *******
  • 1045
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πο#@$να φισα
« Απάντηση #20 - : Ιούνιος 05, 2010, 11:40:21 πμ »
Νικο αν ακολουθησω τα δικα σου βηματα θα μπορεσω να το κανω στο τουρμπονο μου?

Δεν εχω προβλημα γενικα απλα αλλαζω μπαταρια καθε 1,5 χρονο


*

Αποσυνδεδεμένος Viking

  • ***
  • 103
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph Speed Twin
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: Πο#@$να φισα
« Απάντηση #21 - : Ιούνιος 06, 2010, 01:23:11 μμ »
Αν μπορουσες να βαζες κ λιγες φωτογραφίες....
Δυστυχώς δεν πήρα ούτε μία φωτογραφία. Ενδιαφέρον και λεπτομερές how to (του οποίου τις οδηγίες ακολούθησα επακριβώς) βρίσκεις εδώ:

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=64758

 ;)

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4089
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2285
Απ: Πο#@$να φισα
« Απάντηση #22 - : Μάιος 04, 2020, 12:57:36 μμ »
δηλ αν καταλαβα καλα,τις δουλειες του caponord τις θελει και το tuono?
1.τα καλωδια απ τα πηνια περνανε μεσα απ το μοτερ σαν το capo?τα αλλαζουμε φορα σαν το καπο?
2.τη φυσα του ανορθωτη τη στελνουμε για βρουβες σαν του καπο?
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Πο#@$να φισα
« Απάντηση #23 - : Μάιος 04, 2020, 05:09:53 μμ »
Υπαρχει συνεπεια στην εταιρεια .
Το ιδιο λαθος το κανει σε ολη τη σειρα μοντελων για λιγους ισονομιας και δημικρατιας .


forza aprilia  :P

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4089
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2285
Απ: Πο#@$να φισα
« Απάντηση #24 - : Μάιος 04, 2020, 09:40:06 μμ »
Υπαρχει συνεπεια στην εταιρεια .
Το ιδιο λαθος το κανει σε ολη τη σειρα μοντελων για λιγους ισονομιας και δημικρατιας .


forza aprilia  :P
ο ανορθωτης παντως δεν διαβαζω να απασχολει και τον εχει και σε δροσερο σημειο το τουονο
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2720
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1879
Απ: Πο#@$να φισα
« Απάντηση #25 - : Μάιος 05, 2020, 07:28:22 πμ »
Μόνο η φύσα Μανώλη. Πηνεία επίσης πάσχουν τα 2ης γενιάς. Τσεκάρεις και ρελέ μίζας, βάζεις πιο ποιοτικά καλώδια και νομίζω πως καθάρισες (απ' ότι θυμάμαι :D )

Ακολουθούν φώτο υπεργαμάτου 2nd gen...έτσι, χωρίς λόγο....:D :D 

Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4089
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2285
Απ: Πο#@$να φισα
« Απάντηση #26 - : Μάιος 05, 2020, 01:40:55 μμ »
Μόνο η φύσα Μανώλη. Πηνεία επίσης πάσχουν τα 2ης γενιάς. Τσεκάρεις και ρελέ μίζας, βάζεις πιο ποιοτικά καλώδια και νομίζω πως καθάρισες (απ' ότι θυμάμαι :D )

Ακολουθούν φώτο υπεργαμάτου 2nd gen...έτσι, χωρίς λόγο....:D :D
Γαμάτο όντως
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2720
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1879
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος nikostuono

  • **
  • 54
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono gen2
  • Αντιδράσεις: +9
Απ: Πο#@$να φισα
« Απάντηση #28 - : Ιούλιος 31, 2020, 08:45:00 μμ »
Υπαρχει συνεπεια στην εταιρεια .
Το ιδιο λαθος το κανει σε ολη τη σειρα μοντελων για λιγους ισονομιας και δημικρατιας .


forza aprilia  :P
ο ανορθωτης παντως δεν διαβαζω να απασχολει και τον εχει και σε δροσερο σημειο το τουονο

Άλλαξα εγώ ανορθωτή. Δεν μου φορτιζε την μπαταρία με συνέπεια με τη μηχανή να λειτουργεί το βολτόμετρο να δείχνει μία 10 και κάτι και την άλλη 14🤔.
Άλλαξα ανορθωτή και σταθεροποιήθηκε σε λειτουργία στα 14 με 14 και κάτι..

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης