0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα! Ως νέος κάτοχος Falco έχω σκαλώσει άσχημα, απλά καταπληκτική μοτοσυκλέτα! Κινητήρας, στήσιμο απλά μοναδικά!Η -σχετική- δυσκολία στην εκκίνηση και αυτό που μου πε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης (ότι "τελειώνει" τις μπαταρίες του κάπως γρήγορα) με έκανε να ψαχτώ λίγο. Με την τάση να κυμαίνεται σχετικά χαμηλά (στο βολτόμετρο των οργάνων της μοτό και με σβησμένα φώτα έπαιζε στα 13,2 με 13,6V με φώτα αναμένα έχω 12,6 με 13V). Λογικά βρίσκομαι στο σωστό θέμα!Αν δεν κάνει κόπο σε κάποιον μπορεί να γράψει τι έκανε ακριβώς. Patelis και Bill φαίνεται ότι γνωρίζουν ακριβώς τη λύση και θα ήθελα μια επιβεβαίωση για το αν αυτό το θρεντάκι είναι ακριβές:http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=64758Λίγο ως πολύ δρομολογεί 4 καλώδια (2 κόκκινα και 2 μαύρα) από την αρσενική άσπρη φίσα ώς την μπαταρία. Στη μεριά της μπαταρίας βάζει ασφαλειοθήκη με ασφάλεια 30Α στα κόκκινα τα οποία συγκολλά στην άκρη και στο τέλος πιάνουν θετικό πόλο. Στη μεριά της μπαταρίας πάλι συγκολά τα άκρα των δύο μαύρων και τα πιάνει στον αρνητικό (στο τέλος πάντα).Στη μεριά της άσπρης φίσας (την αρσενική αν κατάλαβα σωστά) συγκολά τα άκρα των 2 κόκκινων καλώδιων μαζί με το κόκκινο/μαύρο της άσπρης φίσας και τα άκρα των μαύρων καλωδίων με μαζί με το κόκκινο/μπλε και βάζει παντού καλάι με κολλητήρι.Ύστερα επεμβαίνει στην καφέ φίσα βάζοντας καλάι στις συνδέσεις των κίτρινων καλωδίων με την καφέ φίσα (και στις 2 πλευρές, αρσενικό και θυληκό δηλαδή). Συνδέει ότι έχει αποσυνδέσει με τελευταίο θετικό πόλο μπαταρίας και τέλος γείωση (αρνητικό πόλο) και έχει κερδίσει περίπου 1V!Τα έχω καταλάβει σωστά? Έχει δοκιμαστεί και αποδίδει κάτι τέτοιο και σε εσάς ή να δοκιμάσω κάτι άλλο?
Να ενημερώσω ότι έχω κάποιες μέρες που έκανα μετατροπή στην λευκή φίσα του ανορθωτή (αυτή που πάει στη μπαταρία). Με έξτρα καλώδιο (+2 κόκκινα με ασφαλειοθήκη και +2 μαύρα κατευθείαν) η τάση αυξήθηκε αρκετά. Με πολύμετρο παίρναμε σταθερά 14,3 Volt στην μπαταρία (από 12,7-13 που είχαμε πρίν). Την καφέ την γράσαρα απλά και δεν την πείραξα καθόλου μιας και ήταν σε άριστη κατάσταση.Συμπέρασμα: τέρμα τα πρωινά reset στο πολυόργανο, τέρμα η αδύνατη μπαταρία (τώρα πια φορτίζει κανονικά).Κόστος: 3-4 ευρώ περίπου (και πάλι ακριβά μου βγήκε γιατί πήρα ασφαλειοθήκη για βάρκες, φουλ αδιάβροχη) και πολύτιμη βοήθεια από τον πολύ έμπειρο με το κολλητήρι sakisvolos (του moto.gr).Τη μετατροπή τη συνιστώ ανεπιφύλακτα μιας και μάλλον θα γλιτώσει από περιττές αλλαγές μπαταριών!
Αν μπορουσες να βαζες κ λιγες φωτογραφίες....
Υπαρχει συνεπεια στην εταιρεια . Το ιδιο λαθος το κανει σε ολη τη σειρα μοντελων για λιγους ισονομιας και δημικρατιας .forza aprilia
Μόνο η φύσα Μανώλη. Πηνεία επίσης πάσχουν τα 2ης γενιάς. Τσεκάρεις και ρελέ μίζας, βάζεις πιο ποιοτικά καλώδια και νομίζω πως καθάρισες (απ' ότι θυμάμαι )Ακολουθούν φώτο υπεργαμάτου 2nd gen...έτσι, χωρίς λόγο....
Γαμάτο όντως
Παράθεση από: faraway στις Μάιος 04, 2020, 05:09:53 μμΥπαρχει συνεπεια στην εταιρεια . Το ιδιο λαθος το κανει σε ολη τη σειρα μοντελων για λιγους ισονομιας και δημικρατιας .forza aprilia ο ανορθωτης παντως δεν διαβαζω να απασχολει και τον εχει και σε δροσερο σημειο το τουονο
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι