0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Lamnian

  • *****
  • 309
  • Φύλο: Άντρας
  • θέλω να φύγω ..
  • Αντιδράσεις: 0
βρε παιδιά,εμένα στην πόλη μου ανάβει ρεζέρβα στα 160 περίπου χλμ. και μου φαίνεται ότι θα'πρεπε να βγάζει ακόμα περισσότερα!!!μετά από service που ρυθμίζεται νομίζω βγάζει 10-20 χλμ. παραπάνω...
Εθνική με ταχύτητες 150-180 και ανοίγματα 200+ η ρεζέρβα μπαίνει μετά τα 180-200χλμ. απόστασης...
επίσης έχω τσιπάκι+εξάτμιση που φαντάζομαι καίει κάτι τις παραπάνω...

αν μου άναβε στα 100-120 πιστεύω ότι θα είχα μείζον πρόβλημα στη ρύθμιση του μίγματος...
14 λίτρα στα 100χλμ????what the f@ck!!!


αυτά τα ολίγα..!

Στέλιο, δεν το έγραψα για θέμα κατανάλωσης , αλλά λάθος ένδειξης της ρεζέρβας.
Η κατανάλωση ήταν στα 7,7 τα 100.
KTM 950 Adventure - Tuono 1000RR7 MY Blue Dream !

Hornet 600 - D-Tracker 250 (Στην ίδια οικογένεια ..χε χε)

*

Αποσυνδεδεμένος Lamnian

  • *****
  • 309
  • Φύλο: Άντρας
  • θέλω να φύγω ..
  • Αντιδράσεις: 0
βρε παιδιά,εμένα στην πόλη μου ανάβει ρεζέρβα στα 160 περίπου χλμ. και μου φαίνεται ότι θα'πρεπε να βγάζει ακόμα περισσότερα!!!μετά από service που ρυθμίζεται νομίζω βγάζει 10-20 χλμ. παραπάνω...
Εθνική με ταχύτητες 150-180 και ανοίγματα 200+ η ρεζέρβα μπαίνει μετά τα 180-200χλμ. απόστασης...
επίσης έχω τσιπάκι+εξάτμιση που φαντάζομαι καίει κάτι τις παραπάνω...

αν μου άναβε στα 100-120 πιστεύω ότι θα είχα μείζον πρόβλημα στη ρύθμιση του μίγματος...
14 λίτρα στα 100χλμ????what the f@ck!!!


αυτά τα ολίγα..!
εξαρτάτε βέβαια και με τι γρανάζια το δουλεύεις...με 16-40 ανάβει στα 150-160 λαμπάκι με 15-40 στα 130-140 με 15-41 στα 120-130(το ιδανικό βήμα για μένα)με το 15-42 άστα όπως τα έγραψε ο νεστορας 90-100 με το ζόρι!

φυσικά μέχρι να φτάσει ρεζέρβα και να γυρίσει ο χιλιομετρητής έχει πολύ ακόμα...!

 :bye: :bye:

Σωστός ο Τεο με την αυτονομία των χιλιομέτρων , το είχα ξεχασει ότι παίζει και το γρανάζωμα . Ο πρώην εχει βάλει το 14 μπροστά.
Αρα να το λαμβάνω υπ οψιν και στα service ε ?
Εχουμε καμιά καλή ένδειξη αναλογίας ας πούμε στα 1000χλμ με το 14 σε σχέση με το 15 μπροστά ?
Φαντάζομαι ότι είναι μικρή αλλά ας το χουμε στα υπ όψιν
KTM 950 Adventure - Tuono 1000RR7 MY Blue Dream !

Hornet 600 - D-Tracker 250 (Στην ίδια οικογένεια ..χε χε)

*

nasos-v

βρε παιδιά,εμένα στην πόλη μου ανάβει ρεζέρβα στα 160 περίπου χλμ. και μου φαίνεται ότι θα'πρεπε να βγάζει ακόμα περισσότερα!!!μετά από service που ρυθμίζεται νομίζω βγάζει 10-20 χλμ. παραπάνω...
Εθνική με ταχύτητες 150-180 και ανοίγματα 200+ η ρεζέρβα μπαίνει μετά τα 180-200χλμ. απόστασης...
επίσης έχω τσιπάκι+εξάτμιση που φαντάζομαι καίει κάτι τις παραπάνω...

αν μου άναβε στα 100-120 πιστεύω ότι θα είχα μείζον πρόβλημα στη ρύθμιση του μίγματος...
14 λίτρα στα 100χλμ????what the f@ck!!!


αυτά τα ολίγα..!
εξαρτάτε βέβαια και με τι γρανάζια το δουλεύεις...με 16-40 ανάβει στα 150-160 λαμπάκι με 15-40 στα 130-140 με 15-41 στα 120-130(το ιδανικό βήμα για μένα)με το 15-42 άστα όπως τα έγραψε ο νεστορας 90-100 με το ζόρι!

φυσικά μέχρι να φτάσει ρεζέρβα και να γυρίσει ο χιλιομετρητής έχει πολύ ακόμα...!

 :bye: :bye:

Σωστός ο Τεο με την αυτονομία των χιλιομέτρων , το είχα ξεχασει ότι παίζει και το γρανάζωμα . Ο πρώην εχει βάλει το 14 μπροστά.
Αρα να το λαμβάνω υπ οψιν και στα service ε ?
Εχουμε καμιά καλή ένδειξη αναλογίας ας πούμε στα 1000χλμ με το 14 σε σχέση με το 15 μπροστά ?
Φαντάζομαι ότι είναι μικρή αλλά ας το χουμε στα υπ όψιν

μην το σκευτεσαι αυτο γιατι το κοντερ διαβαζει απο την πισω ροδα (πανω απο το δισκο του φρενου) και οχι απο το γραναζι. οποτε τα σερβις καννονικα με το κοντερ!

το μαμα γραναζι εμπρος ειναι 16αρι και βαζουμε 15αρι. δεν νομιζω να υπαρχει 14αρι!

*

Αποσυνδεδεμένος stelios

  • *****
  • 591
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph ST 765 RS
  • Αντιδράσεις: +238
βρε παιδιά,εμένα στην πόλη μου ανάβει ρεζέρβα στα 160 περίπου χλμ. και μου φαίνεται ότι θα'πρεπε να βγάζει ακόμα περισσότερα!!!μετά από service που ρυθμίζεται νομίζω βγάζει 10-20 χλμ. παραπάνω...
Εθνική με ταχύτητες 150-180 και ανοίγματα 200+ η ρεζέρβα μπαίνει μετά τα 180-200χλμ. απόστασης...
επίσης έχω τσιπάκι+εξάτμιση που φαντάζομαι καίει κάτι τις παραπάνω...

αν μου άναβε στα 100-120 πιστεύω ότι θα είχα μείζον πρόβλημα στη ρύθμιση του μίγματος...
14 λίτρα στα 100χλμ????what the f@ck!!!


αυτά τα ολίγα..!


Στέλιο, δεν το έγραψα για θέμα κατανάλωσης , αλλά λάθος ένδειξης της ρεζέρβας.
Η κατανάλωση ήταν στα 7,7 τα 100.

ΟΚ,είπα κι εγώ...!  :pray:
Α,γρανάζι μπροστά 16άρι και πίσω μαμά...σε Tuono 2004!

*

Αποσυνδεδεμένος Lamnian

  • *****
  • 309
  • Φύλο: Άντρας
  • θέλω να φύγω ..
  • Αντιδράσεις: 0
Αντε να ξυπνάμε πρωι πρωι ! 15αρι  :kalo:
KTM 950 Adventure - Tuono 1000RR7 MY Blue Dream !

Hornet 600 - D-Tracker 250 (Στην ίδια οικογένεια ..χε χε)

*

Αποσυνδεδεμένος stelios

  • *****
  • 591
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph ST 765 RS
  • Αντιδράσεις: +238
Αντε να ξυπνάμε πρωι πρωι ! 15αρι  :kalo:

στο 2004 το μαμά γρανάζι μπροστά ήταν 17άρι και το αλλάζεις με 16άρι...
ανάλογα στα 2006 και μετά το μαμά είναι 16άρι και το αλλάζεις με 15άρι..!  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13

εξαρτάτε βέβαια και με τι γρανάζια το δουλεύεις...με 16-40 ανάβει στα 150-160 λαμπάκι με 15-40 στα 130-140 με 15-41 στα 120-130(το ιδανικό βήμα για μένα)με το 15-42 άστα όπως τα έγραψε ο νεστορας 90-100 με το ζόρι!

φυσικά μέχρι να φτάσει ρεζέρβα και να γυρίσει ο χιλιομετρητής έχει πολύ ακόμα...!

 :bye: :bye:

Ρώτα τον αδελφό σου ρε Teo  :h22:. Δεν ισχύει αυτό που λες.  :bye:

Μιχάλη τα 7.7 που λες είναι καλά για την μικτή χρήση. Μέσα στην πόλη μου πάει στα 10/100

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0

εξαρτάτε βέβαια και με τι γρανάζια το δουλεύεις...με 16-40 ανάβει στα 150-160 λαμπάκι με 15-40 στα 130-140 με 15-41 στα 120-130(το ιδανικό βήμα για μένα)με το 15-42 άστα όπως τα έγραψε ο νεστορας 90-100 με το ζόρι!

φυσικά μέχρι να φτάσει ρεζέρβα και να γυρίσει ο χιλιομετρητής έχει πολύ ακόμα...!

 :bye: :bye:

Ρώτα τον αδελφό σου ρε Teo  :h22:. Δεν ισχύει αυτό που λες.  :bye:

Μιχάλη τα 7.7 που λες είναι καλά για την μικτή χρήση. Μέσα στην πόλη μου πάει στα 10/100
ισχύει βυρωνα  το έχω δοκιμάσει...!
όσο πιο κοντό ειναι το βήμα τοσο μεγαλύτερη κατανάλωση έχεις!


 :bye: :bye:


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

nasos-v

Ρώτα τον αδελφό σου ρε Teo  :h22:. Δεν ισχύει αυτό που λες.  :bye:

Μιχάλη τα 7.7 που λες είναι καλά για την μικτή χρήση. Μέσα στην πόλη μου πάει στα 10/100

 :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
ισχύει βυρωνα  το έχω δοκιμάσει...!
όσο πιο κοντό ειναι το βήμα τοσο μεγαλύτερη κατανάλωση έχεις!
 :bye: :bye:

Sorry, το διάβασα βιαστικά, και νόμιζα ότι ενοούσες αλλαγή στις μετρήσεις του κοντερ, εξαιτίας της αλλαγής γραναζιού.  :bye:

*

Drakos

Είναι πολλοί(κουλοί)εδω μέσα που δεν το πιστευούν,
αλλά εγώ έχω κάνει 270 χλμ Αθήνα-Επίδαυρο και πίσω με ένα γεμάτο ντεπόζιτο 100άρα.
Δηλαδή σχεδόν πίσω,γιατί στην ευθεία στην Λίμνη Κουμουνδούρου πρίν το Σχιστό,έμεινα απο μπετζίνα  :tez:
Ταχύτητα στην Εθνική 140 χλμ περίπου και στην μπίστα τα "γνωστά".
Δυστηχώς δεν έχω μάρτυρες,γιατί είχα πάει μόνος μου(πάω πιο γρήγορα έτσι  :P)

*

pagapontis

Εγώ παίδες το μόνο πρόβλημα που είχα , είναι ο διακόπτης στο αριστερό clip-on
δεν ξέρω γιατί αλλα στις υψηλές , το φλάς άναβε μόνο του σαν τρελό ....

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Εγώ παίδες το μόνο πρόβλημα που είχα , είναι ο διακόπτης στο αριστερό clip-on
δεν ξέρω γιατί αλλα στις υψηλές , το φλάς άναβε μόνο του σαν τρελό ....

κόλπο της aprilia είναι για να σε βλέπουν οι κουλοί και να κάνουν στην άκρη  :h22: :h22:

*

nasos-v

Εγώ παίδες το μόνο πρόβλημα που είχα , είναι ο διακόπτης στο αριστερό clip-on
δεν ξέρω γιατί αλλα στις υψηλές , το φλάς άναβε μόνο του σαν τρελό ....

κόλπο της aprilia είναι για να σε βλέπουν οι κουλοί και να κάνουν στην άκρη  :h22: :h22:

 :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:

*

nestoras

βρε παιδιά,εμένα στην πόλη μου ανάβει ρεζέρβα στα 160 περίπου χλμ. και μου φαίνεται ότι θα'πρεπε να βγάζει ακόμα περισσότερα!!!μετά από service που ρυθμίζεται νομίζω βγάζει 10-20 χλμ. παραπάνω...
Εθνική με ταχύτητες 150-180 και ανοίγματα 200+ η ρεζέρβα μπαίνει μετά τα 180-200χλμ. απόστασης...
επίσης έχω τσιπάκι+εξάτμιση που φαντάζομαι καίει κάτι τις παραπάνω...

αν μου άναβε στα 100-120 πιστεύω ότι θα είχα μείζον πρόβλημα στη ρύθμιση του μίγματος...
14 λίτρα στα 100χλμ????what the f@ck!!!


αυτά τα ολίγα..!
εξαρτάτε βέβαια και με τι γρανάζια το δουλεύεις...με 16-40 ανάβει στα 150-160 λαμπάκι με 15-40 στα 130-140 με 15-41 στα 120-130(το ιδανικό βήμα για μένα)με το 15-42 άστα όπως τα έγραψε ο νεστορας 90-100 με το ζόρι!

φυσικά μέχρι να φτάσει ρεζέρβα και να γυρίσει ο χιλιομετρητής έχει πολύ ακόμα...!

 :bye: :bye:


καλο το 15/42 ρε teo αλλα καταπινει πολυ ρε φιλε.15 ευρω καθε 3 μερες ειναι οικονομικη καταρευση.τι να κανουμε τα γουστα τα πληρωνεις......

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης