0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Lamnian

  • *****
  • 309
  • Φύλο: Άντρας
  • θέλω να φύγω ..
  • Αντιδράσεις: 0
Δεν την γλύτωσα όμως αλλά κάνω ότι δεν βλέπω γιατί είμαι ερωτευμένος  :ohyes:

1.    Το λαμπάκι της ρεζέρβας μου άναψε στα 121χλμ !  :ohmy: ΟΚ το αγνοώ εως ότου
       αρχίσει να ανάβει μόνιμα (έλεγξα και ρεζερβουάρ βέβαια)
2.    Το δεξί βεντιλατέρ δεν δουλεύει , άρα πάμε για καινούριο.
3.     Από το δεξί σωλήνα του ψυγείου δάκρυζε λίγο παραφλού , άλλαξα και τα 6 κολάρα
       με τα γνωστά κλασσικά οπότε πιστεύω να το ξεπέρασα.
4.     Το ένα κλειδί από τα 2 το πήρα σπασμένο ακριβώς 3χιλιοστά πριν το τέλος του. Λογικό
       κάπου αφού σε αυτό το σημείο μοιάζει με αλουμινόχαρτο , κάντε το λίγο πιο χοντρό
       ντε. 31ε η μήτρα + 10ε το κόψιμο.

Κατά τα άλλα aaallll Goood !!! 


KTM 950 Adventure - Tuono 1000RR7 MY Blue Dream !

Hornet 600 - D-Tracker 250 (Στην ίδια οικογένεια ..χε χε)

*

Αποσυνδεδεμένος makis

  • aprilia εγω?
  • *****
  • 830
  • Φύλο: Άντρας
  • www.apriliabikers.gr
    • move Forward with us
  • Αντιδράσεις: 0
Δεν την γλύτωσα όμως αλλά κάνω ότι δεν βλέπω γιατί είμαι ερωτευμένος  :ohyes:

1.    Το λαμπάκι της ρεζέρβας μου άναψε στα 121χλμ !  :ohmy: ΟΚ το αγνοώ εως ότου
       αρχίσει να ανάβει μόνιμα (έλεγξα και ρεζερβουάρ βέβαια)
2.    Το δεξί βεντιλατέρ δεν δουλεύει , άρα πάμε για καινούριο.
3.     Από το δεξί σωλήνα του ψυγείου δάκρυζε λίγο παραφλού , άλλαξα και τα 6 κολάρα
       με τα γνωστά κλασσικά οπότε πιστεύω να το ξεπέρασα.
4.     Το ένα κλειδί από τα 2 το πήρα σπασμένο ακριβώς 3χιλιοστά πριν το τέλος του. Λογικό
       κάπου αφού σε αυτό το σημείο μοιάζει με αλουμινόχαρτο , κάντε το λίγο πιο χοντρό
       ντε. 31ε η μήτρα + 10ε το κόψιμο.

Κατά τα άλλα aaallll Goood !!! 


Αυτη ειναι θετικη σκέψη  :D

 :bye: :bye:
Η υπομονη είναι αρετη

*

kompimen

Σου εύχομαι να τελειώσουν όλα τα προβλήματα εδώ!!!!!!!!


 :bye: :bye: :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
3.     Από το δεξί σωλήνα του ψυγείου δάκρυζε λίγο παραφλού , άλλαξα και τα 6 κολάρα
       με τα γνωστά κλασσικά οπότε πιστεύω να το ξεπέρασα.
 

Στα περισσότερα Service Manual πάντως λένε σε καμιά περίπτωση να μην βάζουμε εκεί κολάρα απ' αυτά τα κλασικά με τη... βίδα. Δεν ξέρω γιατί, απλά το αναφέρω.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος Lamnian

  • *****
  • 309
  • Φύλο: Άντρας
  • θέλω να φύγω ..
  • Αντιδράσεις: 0
Σε κανέναν άλλο από εδώ μέσα δεν έχει εμφανιστεί το ίδιο θέμα με το παραφλού και να
χει αλλάξει τα κολιεδάκια με κλασσικά ?
Απλά τα δικά του δεν έσφιγγαν τόσο πολύ , τι να πω..
KTM 950 Adventure - Tuono 1000RR7 MY Blue Dream !

Hornet 600 - D-Tracker 250 (Στην ίδια οικογένεια ..χε χε)

*

Aprilios Καίσαρας

Εμένα έχει συμβεί και έβαλα τα κλασσικά.
Μάλιστα θα είναι ωραίο να αλλάξεις και κολάρο με σιλικόνης (γύρω στα 30 Ε)
Εγώ δεν άλλαξα γιατί είναι μια ίντσας και ο τύπος μου πούλαγε 20 χιλιοστών.
Αν βρεις ειναι ωραίο πάντως.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Δεν την γλύτωσα όμως αλλά κάνω ότι δεν βλέπω γιατί είμαι ερωτευμένος  :ohyes:

1.    Το λαμπάκι της ρεζέρβας μου άναψε στα 121χλμ !  :ohmy: ΟΚ το αγνοώ εως ότου
       αρχίσει να ανάβει μόνιμα (έλεγξα και ρεζερβουάρ βέβαια)

Κατά τα άλλα aaallll Goood !!! 

Γείτονα,το λαμπάκι είναι νορμάλ που σου άναψε για οδήγηση μέσα στη πόλη. Παρόλο που ανάβει στα 120, έχεις βενζίνη μέχρι τα 185χλμ (τσεκαρισμένο γιατί έμεινα). Στην εθνική η ρεζέρβα ανάβει στα 150-160 (220-230 με ρεζ), ενώ το max που έχω βγάλει είναι 256 χλμ στην ΕΟ (ήρεμη οδήγηση στο μεγαλύτερο μέρος)

Για το θέμα του ψυγείου, call Bill γιατί δεν το γνωρίζω καθόλου  :bye:

*

nasos-v

Σε κανέναν άλλο από εδώ μέσα δεν έχει εμφανιστεί το ίδιο θέμα με το παραφλού και να
χει αλλάξει τα κολιεδάκια με κλασσικά ?
Απλά τα δικά του δεν έσφιγγαν τόσο πολύ , τι να πω..


και εγω και ο teo46 τα εχουμε αλαξει με τα κλασικα!
οταν τα ειδε ο μπιλλ ειπε οτι πολυ καλα καναμε!
του τεο κιολας μας πεταξε τα κολαρα στο δρομο και το γυρισαμε με σηρμα! :tez:
απο τοτε κανενα προβλημα

*

Αποσυνδεδεμένος Lamnian

  • *****
  • 309
  • Φύλο: Άντρας
  • θέλω να φύγω ..
  • Αντιδράσεις: 0
Σε κανέναν άλλο από εδώ μέσα δεν έχει εμφανιστεί το ίδιο θέμα με το παραφλού και να
χει αλλάξει τα κολιεδάκια με κλασσικά ?
Απλά τα δικά του δεν έσφιγγαν τόσο πολύ , τι να πω..


και εγω και ο teo46 τα εχουμε αλαξει με τα κλασικα!
οταν τα ειδε ο μπιλλ ειπε οτι πολυ καλα καναμε!
του τεο κιολας μας πεταξε τα κολαρα στο δρομο και το γυρισαμε με σηρμα! :tez:
απο τοτε κανενα προβλημα

ΟΚ, οποτε no problem τα αφήνω as they are .
KTM 950 Adventure - Tuono 1000RR7 MY Blue Dream !

Hornet 600 - D-Tracker 250 (Στην ίδια οικογένεια ..χε χε)

*

nestoras

το προβλημα με τα κολαρα μου το ειχε αναφερει ενας φιλος-κατοχος τουονο.δεν μου ετυχε ποτε.
για το βεντιλατερ πρωτη φορα το ακουω...

τωρα οσο για το λαμπακι αν δω 120χλμ σκυβω και προσκυναω.
εμενα μου αναβει διαρκως στα 90-100χλμ μιλαω παντα για την πολη.
εκτος πολεως ΜΙΑ φορα μου αναψε στα 195 χλμ!!!!!εννοειται εθνικη οδος και σταθερες ταχυτητες στα 120-130!
σε γρηγορες βολτες κοντα στα 150.

ΝΑΙ ΚΑΙΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟ!!!!
γι'αυτο πηρα σκουτερ ;)

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0


Σε κανέναν άλλο από εδώ μέσα δεν έχει εμφανιστεί το ίδιο θέμα με το παραφλού και να
χει αλλάξει τα κολιεδάκια με κλασσικά ?
Απλά τα δικά του δεν έσφιγγαν τόσο πολύ , τι να πω..


και εγω και ο teo46 τα εχουμε αλαξει με τα κλασικα!
οταν τα ειδε ο μπιλλ ειπε οτι πολυ καλα καναμε!
του τεο κιολας μας πεταξε τα κολαρα στο δρομο και το γυρισαμε με σηρμα! :tez:
απο τοτε κανενα προβλημα
Σε κανέναν άλλο από εδώ μέσα δεν έχει εμφανιστεί το ίδιο θέμα με το παραφλού και να
χει αλλάξει τα κολιεδάκια με κλασσικά ?
Απλά τα δικά του δεν έσφιγγαν τόσο πολύ , τι να πω..

:ohyes: :ohyes:
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 01, 2008, 08:54:12 μμ από teo46 »


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

Αποσυνδεδεμένος DAHOO

  • *
  • 10
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΩ ΠΗΡΑ ΕΝΑ FACTORY TUONO ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΝΑΨΕ ΣΤΑ 175 ΧΛΜ ΡΕΖΕΡΒΑ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 210 ΧΛΜ ΠΗΓΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 01, 2008, 09:18:34 μμ από DAHOO »

*

Αποσυνδεδεμένος Lamnian

  • *****
  • 309
  • Φύλο: Άντρας
  • θέλω να φύγω ..
  • Αντιδράσεις: 0
Τελικά στα 160χλμ έκαψε 12,3 λίτρα, 7,7 sta 100, not bad. Τα μισά αττική τα άλλα πόλη, όλα όμως
με sport οδήγηση όπου έπερνε.
Λογικά μέσα είχαν μείνει άλλα 5λ αλλά όταν άνοιξα τάπα δεν μου πολυφάνηκαν  :thnk:\
Είναι πάντως σπαστικό αυτό το λαμπάκι , θα προτιμούσα να το απενεργοποιήσω, άγχος ρε παιδάκι μου.
KTM 950 Adventure - Tuono 1000RR7 MY Blue Dream !

Hornet 600 - D-Tracker 250 (Στην ίδια οικογένεια ..χε χε)

*

Αποσυνδεδεμένος stelios

  • *****
  • 588
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph ST 765 RS
  • Αντιδράσεις: +230
βρε παιδιά,εμένα στην πόλη μου ανάβει ρεζέρβα στα 160 περίπου χλμ. και μου φαίνεται ότι θα'πρεπε να βγάζει ακόμα περισσότερα!!!μετά από service που ρυθμίζεται νομίζω βγάζει 10-20 χλμ. παραπάνω...
Εθνική με ταχύτητες 150-180 και ανοίγματα 200+ η ρεζέρβα μπαίνει μετά τα 180-200χλμ. απόστασης...
επίσης έχω τσιπάκι+εξάτμιση που φαντάζομαι καίει κάτι τις παραπάνω...

αν μου άναβε στα 100-120 πιστεύω ότι θα είχα μείζον πρόβλημα στη ρύθμιση του μίγματος...
14 λίτρα στα 100χλμ????what the f@ck!!!


αυτά τα ολίγα..!

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
βρε παιδιά,εμένα στην πόλη μου ανάβει ρεζέρβα στα 160 περίπου χλμ. και μου φαίνεται ότι θα'πρεπε να βγάζει ακόμα περισσότερα!!!μετά από service που ρυθμίζεται νομίζω βγάζει 10-20 χλμ. παραπάνω...
Εθνική με ταχύτητες 150-180 και ανοίγματα 200+ η ρεζέρβα μπαίνει μετά τα 180-200χλμ. απόστασης...
επίσης έχω τσιπάκι+εξάτμιση που φαντάζομαι καίει κάτι τις παραπάνω...

αν μου άναβε στα 100-120 πιστεύω ότι θα είχα μείζον πρόβλημα στη ρύθμιση του μίγματος...
14 λίτρα στα 100χλμ????what the f@ck!!!


αυτά τα ολίγα..!
εξαρτάτε βέβαια και με τι γρανάζια το δουλεύεις...με 16-40 ανάβει στα 150-160 λαμπάκι με 15-40 στα 130-140 με 15-41 στα 120-130(το ιδανικό βήμα για μένα)με το 15-42 άστα όπως τα έγραψε ο νεστορας 90-100 με το ζόρι!

φυσικά μέχρι να φτάσει ρεζέρβα και να γυρίσει ο χιλιομετρητής έχει πολύ ακόμα...!

 :bye: :bye:


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης