APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: dikaios στις Φεβρουάριος 27, 2015, 01:43:12 μμ
-
Οπως γραφει και το θεμα καταφεραμε να σπασουμε τον μαμα εγκεφαλο και πλεον ξεχνας τα map 2 και τους χαρτες της Aprilia , που δεν δουλευουν σωστα στη μηχανη ,αλλα στο περιπου.Ενα επιπλεον οφελος ειναι οτι δεν εχεις το κοστος του commander και οτι συνδεεις ενα εγκεφαλο παραλληλα.Μπορεις λοιπον ετσι να αλλαξεις την καυσαναλυση σου- στα σωστα νουμερα ,να τροποποιησεις το αβανς και να αλλαξεις τον κοφτη των στροφων αναλογα το setup της καθε μηχανης.
-
που ?
ποσο ?
ποτε ?
:)
-
εχει ξαναπαίξει το θέμα ή λάθος θυμάμαι??
νομίζω ήταν σε "πιλοτικό πρόγραμμα"?
-
Ελα για πάμε για δώσε απαπαπαπαπα :thnk:
-
Εχει ξαναπαιξει.Απλα επειδη πηγα προσφατα και το εφτιαξα- το ξαναεφερα στο προσκηνιο... ;) Εγινε σε ενα δυναμομετρο στο Περιστερι ,το ποσο θα σας πει αυτος που το εκανε.. :P
-
Τον φλασάρει αυτός? Δηλ. πάμε το μηχανάκι εκεί και γίνεται όλη η δουλειά?
Στείλε διεύθυνση.
Ευχαριστώ
:bye:
-
Aκριβως!Τον φλασαρει αυτος και σου φτιαχνει προγραμμα πανω στο μηχανακι σου -με τις δυνατοτητες που ειπα παραπανω.Ειναι ο μονος που το κανει στην Ελλαδα!
-
Προϊμαδης?
Στάλθηκε από το XT1032 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Οχι στονδυναμομετρο του Κολια εγινε και τον φλασαρει ο Γιαννης.
-
Άρα με ποιον μιλάμε για να κανονίσουμε?
Στάλθηκε από το XT1032 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
να κανω μια ερωτηξη ??? !!!! :a22 κανει και για τους δικους μας τους εγκεφαλους ??? !!! :P :D :tmt: :tmt: :tmt:
-
Εννοείς τους εγκεφάλους των αναβατών????
-
Εννοείς τους εγκεφάλους των αναβατών????
:h22: :h22: :h22: οχι ρε συ για της μηχανης εννοω , εκτος και αν....... :thnk: ναι γιατι οχι και των αναβατων !!! :P :tez:
-
Ασχολειται με ολους τους εγκεφαλους.Και τα rsv4.Μπορεις να παρεις τηλέφωνο το Βαγγελη να μιλησεις για το πρόγραμμα.Η θα σας φερω εγω σε επαφή. :kalo:
-
Επαναφέρω το θέμα στο προσκήνιο.
Λόγω οτι πιστεύω οτι δεν έχω 100% το κατάλληλο μείγμα θα ήθελα πληροφορίες για τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου.
Ένας είναι μόνο που ασχολείται με αυτά και ποιός;
Τι κόστος πάνω κάτω;
Μπορείς να έχεις πάνω απο ένα χάρτη ταυτόχρονα και να παίζεις όπως οταν έχεις PC ;
-
Επαναφέρω το θέμα στο προσκήνιο.
Λόγω οτι πιστεύω οτι δεν έχω 100% το κατάλληλο μείγμα θα ήθελα πληροφορίες για τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου.
Ένας είναι μόνο που ασχολείται με αυτά και ποιός;
Τι κόστος πάνω κάτω;
Μπορείς να έχεις πάνω απο ένα χάρτη ταυτόχρονα και να παίζεις όπως οταν έχεις PC ;
Περαν απο τον Κολια που αναφερθηκε πιο πανω, ειναι και ο Σαμιος στην Μιχαλακοπουλου (googlαρισε Samios Motorsport). Εγω στο Σαμιο εκανα την χαρτογραφηση. Για το κοστος μπορεις να παρεις ενα τηλ. να ρωτησεις. Σε μενα ειχε κοστισει ~300€ πριν 3 χρονια.
Για να δεις ευκολα εαν το μειγμα σου ειναι σωστο ή οχι, καλυτερα κανε καυσαναλυση πρωτα, εκει θα σου βγαλει την αναλογια αερα-καυσιμο και θα καταλαβεις που βρισκεσαι. Η καυσαναλυση μπορει να συνδοιαστει και με δυναμομετρηση (κοστος 20-30€)
-
Λιγο που το εψαξα φαινεται να ειναι σωστος ο σαμιος.
Πρεπει να συνεργαζεται και με τον μπιλλ.
Αξιζε το 300 αρι;
-
Και γω μεσω του Βασιλη πηγα.
Για την περίπτωση μου αξιζε, γιατι η μοτο δεν δουλευε σωστά με τις αλλαγες που ειχα κανει... οποτε ή θα εβαζα power commander ή θα πειραζα την μαμα ecu. Επελεξα το 2ο.
-
εχω βαλει προγραμμα σε μαμα εγκεφαλο tuono εδω και μια 5ετια ..απιστευετες δυνατοτητες και σε 1οσταδιο και σε αλλαγες με εκκεντροφορους φτιαχτους υπερκυβισμο μεγαλυτερα σωματα αλλα μπεκ ,shifter..οποιος ενδιαφερεται μου στελνει email....
-
εχω βαλει προγραμμα σε μαμα εγκεφαλο tuono εδω και μια 5ετια ..απιστευετες δυνατοτητες και σε 1οσταδιο και σε αλλαγες με εκκεντροφορους φτιαχτους υπερκυβισμο μεγαλυτερα σωματα αλλα μπεκ ,shifter..οποιος ενδιαφερεται μου στελνει email....
Δεν μας λες περισσότερα σχετικά με τις δυνατότητες, τι ακριβώς χρειάζεται, που/πως το έφτιαξες και κάποιο δείκτη κόστους; ;)
Ετσι όπως έχει καταντήσει ένα σοβαρό πρόγραμμα να κοστίζει το ένα τέταρτο της αξίας μιας απρίλια 1ης γενιάς ίσως μας δώσεις κάποια ενδιαφέρουσα εναλλακτική, εφόσον φαντάζομαι το 2ης γενιάς μπορεί να έχει αυτοδιόρθωση σε πραγματικό χρόνο. :thnk: :thnk: :thnk:
-
εχω βαλει προγραμμα σε μαμα εγκεφαλο tuono εδω και μια 5ετια ..απιστευετες δυνατοτητες και σε 1οσταδιο και σε αλλαγες με εκκεντροφορους φτιαχτους υπερκυβισμο μεγαλυτερα σωματα αλλα μπεκ ,shifter..οποιος ενδιαφερεται μου στελνει email....
Δεν μας λες περισσότερα σχετικά με τις δυνατότητες, τι ακριβώς χρειάζεται, που/πως το έφτιαξες και κάποιο δείκτη κόστους; ;)
Ετσι όπως έχει καταντήσει ένα σοβαρό πρόγραμμα να κοστίζει το ένα τέταρτο της αξίας μιας απρίλια 1ης γενιάς ίσως μας δώσεις κάποια ενδιαφέρουσα εναλλακτική, εφόσον φαντάζομαι το 2ης γενιάς μπορεί να έχει αυτοδιόρθωση σε πραγματικό χρόνο. :thnk: :thnk: :thnk:
οπως ειπα προγραμμα ρυθμιση adaptations σε κανουρια πραγματα τα εχω κανει εγω το 2014 εφτιαξα το δικο μου με εξωπραγματικα πραγματα και εξωπραγματικο νουμερο...οι δυνατοτηες του siemens ειναι παρα πολλες αρκει να ξερεις να τις ξεκλειδωσεις...εχει πολλες δικλειδες και αν ξεκλειδωθουν μπορεις να τον κανεις οτι θες......δεν λεω παραπανω γιατι παρακολουθουν και ανταγωνιστες....μην ξεχναμε εξαλου οτι η rotax στα καλυτερα της μοντελα εξοπλιζει με τον MSE3.7 οπως και στα jetski seadoo τα οποια εχω ασχοληθει πολλα χρονια καθοτι και αυτα φορανε roatax...εixa φτιαξει real data streaming στο tuono μου που εβλεπα τα παντα σε πραγαμτικο χρονο......ο προγραμματισμος μιας ecu δεν σταματαει εκει........εξαλου εχω προχωρησει και στους bosch των s1000 rr και τωρα τελειωνω τους χαρτες ου paningale v4 κατοπιν παραγγελιας 3 πελατων μου...
-
Ενδιαφέρον αυτό!!!
Για τί ιπποδυνάμεις μιλάμε στο δικό σου?
Έχεις κάνει δυναμομέτρηση?
Τα πρώτης γενιάς που έχουν διαφορετικούς εγκεφάλους τί δυνατότητες έχουν?
-
Ενδιαφέρον αυτό!!!
Για τί ιπποδυνάμεις μιλάμε στο δικό σου?
Έχεις κάνει δυναμομέτρηση?
Τα πρώτης γενιάς που έχουν διαφορετικούς εγκεφάλους τί δυνατότητες έχουν?
εχω δυναμομετρηση την οποια θα την ανεβσαω καποια στιγμη και με τι μετατροπες ειχα κανει.....
το 1ης γενιας tuono προγραμματιζετε μονο με αλλαγη το τσιπακι που περιεχει τους χαρτες περιορισμενες δυνατοτητες γιαυτο σε 2 που εχω φτιαξει καλα εχουν μπει ηλεκτρικα απο το καινουριο...το gen2 προγραμματιζετε ειτε μεσω obd μονο σαν write ειτε με τον εγκεφαλο εξω read-write....λογο φορτου εργασιας εχω σταματησει στην μεση την δουλεια αναβαθμισης να μπορει να μπει διακοπτακη για 2 χαρτογραφησεις οπως εχουν καποια καλα jetski seadoo ..θελει πολυ ψαξιμο και παντρεμα χαρτογραφησης ..οταν θα ολοκληρωθει θα ενημερωθει το φορουμ....σαν εγκεφαλος ο siemens ειναι παραξενος αλλα εχει πολλες δυνατοτητες ...ειναι αμεσος σε αποκριση και γρηγορος υπολογιστικα....τα caponord εχουν καλυτερους εγκεφαλους απο τα gen1 καθοτι μπορεις να φτιαξεις προγραμμα στα μετρα σου μεσω obd θυρας......τα ηλεκτρογκαζα τα καινουρια με τους marreli εχουν παμπολες δυνατοτητες αρκει να ξερεις να βγαλεις τον κοφτη φορτιου..καθοτι στο δυναμομετρο μπορει να σου δειξει ενα αλφα νουμερο με τις πεταλουδες ανοιχτες και στον δρομο λογο μεγαλυτερου φορτιου επεμβαινει ο κοφτης και σου περιοριζει τις πεταλουδες στο 70-80%..γιαυτο η καλυτερη ρυθμιση γινεται με live data στον δρομο...
-
Δηλαδή όταν έχεις υποδομή για μεγάλη απόδοση σε ένα 1ης γενιάς συνιστάς αλλαγή πλεξούδα/εγκέφαλο με 2ης γενιάς;
Μπορείς να μας δώσεις νούμερα για την διαφορά στην απόδοση;
-
Δηλαδή όταν έχεις υποδομή για μεγάλη απόδοση σε ένα 1ης γενιάς συνιστάς αλλαγή πλεξούδα/εγκέφαλο με 2ης γενιάς;
Μπορείς να μας δώσεις νούμερα για την διαφορά στην απόδοση;
οταν πας για πολλα ο μαμα εγκεφαλος του tuono gen1 ειναι αχρηστος......περα του λιγο μειγματος και αβανς δεν εχει τιποτα αλλο ασε που πρεπει να παιζεις με τα τσιπακια......νουμερα θα παραθεσω μολις εχω λιγο κενο....σε πολλα σταδια βελτιωσης
-
εχω βαλει προγραμμα σε μαμα εγκεφαλο tuono εδω και μια 5ετια ..απιστευετες δυνατοτητες και σε 1οσταδιο και σε αλλαγες με εκκεντροφορους φτιαχτους υπερκυβισμο μεγαλυτερα σωματα αλλα μπεκ ,shifter..οποιος ενδιαφερεται μου στελνει email....
Δεν μας λες περισσότερα σχετικά με τις δυνατότητες, τι ακριβώς χρειάζεται, που/πως το έφτιαξες και κάποιο δείκτη κόστους; ;)
Ετσι όπως έχει καταντήσει ένα σοβαρό πρόγραμμα να κοστίζει το ένα τέταρτο της αξίας μιας απρίλια 1ης γενιάς ίσως μας δώσεις κάποια ενδιαφέρουσα εναλλακτική, εφόσον φαντάζομαι το 2ης γενιάς μπορεί να έχει αυτοδιόρθωση σε πραγματικό χρόνο. :thnk: :thnk: :thnk:
οπως ειπα προγραμμα ρυθμιση adaptations σε κανουρια πραγματα τα εχω κανει εγω το 2014 εφτιαξα το δικο μου με εξωπραγματικα πραγματα και εξωπραγματικο νουμερο...οι δυνατοτηες του siemens ειναι παρα πολλες αρκει να ξερεις να τις ξεκλειδωσεις...εχει πολλες δικλειδες και αν ξεκλειδωθουν μπορεις να τον κανεις οτι θες......δεν λεω παραπανω γιατι παρακολουθουν και ανταγωνιστες....μην ξεχναμε εξαλου οτι η rotax στα καλυτερα της μοντελα εξοπλιζει με τον MSE3.7 οπως και στα jetski seadoo τα οποια εχω ασχοληθει πολλα χρονια καθοτι και αυτα φορανε roatax...εixa φτιαξει real data streaming στο tuono μου που εβλεπα τα παντα σε πραγαμτικο χρονο......ο προγραμματισμος μιας ecu δεν σταματαει εκει........εξαλου εχω προχωρησει και στους bosch των s1000 rr και τωρα τελειωνω τους χαρτες ου paningale v4 κατοπιν παραγγελιας 3 πελατων μου...
Δεν έχω καταλάβει... Έχεις κάποιο μαγαζί που μπορούμε να σε βρούμε?
-
εχω βαλει προγραμμα σε μαμα εγκεφαλο tuono εδω και μια 5ετια ..απιστευετες δυνατοτητες και σε 1οσταδιο και σε αλλαγες με εκκεντροφορους φτιαχτους υπερκυβισμο μεγαλυτερα σωματα αλλα μπεκ ,shifter..οποιος ενδιαφερεται μου στελνει email....
Δεν μας λες περισσότερα σχετικά με τις δυνατότητες, τι ακριβώς χρειάζεται, που/πως το έφτιαξες και κάποιο δείκτη κόστους; ;)
Ετσι όπως έχει καταντήσει ένα σοβαρό πρόγραμμα να κοστίζει το ένα τέταρτο της αξίας μιας απρίλια 1ης γενιάς ίσως μας δώσεις κάποια ενδιαφέρουσα εναλλακτική, εφόσον φαντάζομαι το 2ης γενιάς μπορεί να έχει αυτοδιόρθωση σε πραγματικό χρόνο. :thnk: :thnk: :thnk:
οπως ειπα προγραμμα ρυθμιση adaptations σε κανουρια πραγματα τα εχω κανει εγω το 2014 εφτιαξα το δικο μου με εξωπραγματικα πραγματα και εξωπραγματικο νουμερο...οι δυνατοτηες του siemens ειναι παρα πολλες αρκει να ξερεις να τις ξεκλειδωσεις...εχει πολλες δικλειδες και αν ξεκλειδωθουν μπορεις να τον κανεις οτι θες......δεν λεω παραπανω γιατι παρακολουθουν και ανταγωνιστες....μην ξεχναμε εξαλου οτι η rotax στα καλυτερα της μοντελα εξοπλιζει με τον MSE3.7 οπως και στα jetski seadoo τα οποια εχω ασχοληθει πολλα χρονια καθοτι και αυτα φορανε roatax...εixa φτιαξει real data streaming στο tuono μου που εβλεπα τα παντα σε πραγαμτικο χρονο......ο προγραμματισμος μιας ecu δεν σταματαει εκει........εξαλου εχω προχωρησει και στους bosch των s1000 rr και τωρα τελειωνω τους χαρτες ου paningale v4 κατοπιν παραγγελιας 3 πελατων μου...
Δεν έχω καταλάβει... Έχεις κάποιο μαγαζί που μπορούμε να σε βρούμε?
ναι επιδαυρο ειμαι...
-
Πες μας και ένα όνομα να σε ξέρουμε... Πως θα σε βρούμε? :D :D
Όταν έχεις τον χρόνο βάλε και αυτές τις μετρήσεις που λες...
-
Ναι δεν ειναι κακο ,
οπως υπαρχει και ειδικο section για προσφορες απο εμπορους / επαγγελματιες για οποιον θελει να κανει καποια προσφορα προς τα μελη .
-
Λοιπον επανερχομαι.
Ειχα κανονισει μεσω του Βασίλη να παω στο σαμιο για το remap, μιας που θα ειμουν αθηνα με το μοτορι.
Αλλα στραβωσε η δουλεια γιατι απ οτι μου ειπε το πιο σωστο ειναι να γινει χαρτογραφιση σε καθε κυλινδρο ξεχωριστα. Που προυποθετει να μπουν ταπες στους λαιμους των εξατμισεων καθε κυλινδρου για τους μετρητες, οποτε επρεπε να λυθει το μισο μηχανακι και να παει ο λαιμος σε εξατμισα κλπ.
Το κοστος ανεβαινε και το αφησα για την ωρα.
Βεβαια γινεται και ετσι οπως ειναι λεει με ενα γενικο χαρτη αλλα θα ειναι στο περιπου.
-
Λοιπον επανερχομαι.
Ειχα κανονισει μεσω του Βασίλη να παω στο σαμιο για το remap, μιας που θα ειμουν αθηνα με το μοτορι.
Αλλα στραβωσε η δουλεια γιατι απ οτι μου ειπε το πιο σωστο ειναι να γινει χαρτογραφιση σε καθε κυλινδρο ξεχωριστα. Που προυποθετει να μπουν ταπες στους λαιμους των εξατμισεων καθε κυλινδρου για τους μετρητες, οποτε επρεπε να λυθει το μισο μηχανακι και να παει ο λαιμος σε εξατμισα κλπ.
Το κοστος ανεβαινε και το αφησα για την ωρα.
Βεβαια γινεται και ετσι οπως ειναι λεει με ενα γενικο χαρτη αλλα θα ειναι στο περιπου.
.. Και πολυ καλα σου είπε...
Η σωστή ρυθμιση γίνεται ανα κύλινδρο..
-
Λοιπον επανερχομαι.
Ειχα κανονισει μεσω του Βασίλη να παω στο σαμιο για το remap, μιας που θα ειμουν αθηνα με το μοτορι.
Αλλα στραβωσε η δουλεια γιατι απ οτι μου ειπε το πιο σωστο ειναι να γινει χαρτογραφιση σε καθε κυλινδρο ξεχωριστα. Που προυποθετει να μπουν ταπες στους λαιμους των εξατμισεων καθε κυλινδρου για τους μετρητες, οποτε επρεπε να λυθει το μισο μηχανακι και να παει ο λαιμος σε εξατμισα κλπ.
Το κοστος ανεβαινε και το αφησα για την ωρα.
Βεβαια γινεται και ετσι οπως ειναι λεει με ενα γενικο χαρτη αλλα θα ειναι στο περιπου.
Αν επιτρέπεται ποιο ήταν το κόστος για όλα αυτά?
-
Λοιπον επανερχομαι.
Ειχα κανονισει μεσω του Βασίλη να παω στο σαμιο για το remap, μιας που θα ειμουν αθηνα με το μοτορι.
Αλλα στραβωσε η δουλεια γιατι απ οτι μου ειπε το πιο σωστο ειναι να γινει χαρτογραφιση σε καθε κυλινδρο ξεχωριστα. Που προυποθετει να μπουν ταπες στους λαιμους των εξατμισεων καθε κυλινδρου για τους μετρητες, οποτε επρεπε να λυθει το μισο μηχανακι και να παει ο λαιμος σε εξατμισα κλπ.
Το κοστος ανεβαινε και το αφησα για την ωρα.
Βεβαια γινεται και ετσι οπως ειναι λεει με ενα γενικο χαρτη αλλα θα ειναι στο περιπου.
Αν επιτρέπεται ποιο ήταν το κόστος για όλα αυτά?
300-350 εκει μέσα είναι το κόστος..
Εγω γενικά που παιδευόμουν με το πρόγραμμα εκεί το μηχανάκι έγινε μηχανάκι..
-
Λοιπον επανερχομαι.
Ειχα κανονισει μεσω του Βασίλη να παω στο σαμιο για το remap, μιας που θα ειμουν αθηνα με το μοτορι.
Αλλα στραβωσε η δουλεια γιατι απ οτι μου ειπε το πιο σωστο ειναι να γινει χαρτογραφιση σε καθε κυλινδρο ξεχωριστα. Που προυποθετει να μπουν ταπες στους λαιμους των εξατμισεων καθε κυλινδρου για τους μετρητες, οποτε επρεπε να λυθει το μισο μηχανακι και να παει ο λαιμος σε εξατμισα κλπ.
Το κοστος ανεβαινε και το αφησα για την ωρα.
Βεβαια γινεται και ετσι οπως ειναι λεει με ενα γενικο χαρτη αλλα θα ειναι στο περιπου.
Αν επιτρέπεται ποιο ήταν το κόστος για όλα αυτά?
300-350 εκει μέσα είναι το κόστος..
Εγω γενικά που παιδευόμουν με το πρόγραμμα εκεί το μηχανάκι έγινε μηχανάκι..
Ναι εκει ειναι το κοστος + κανενα 50αρι ο εξατμισας και οσο ηθελε ο μπιλλ για τα μονταρισματα.
Δεν ειναι τραγικα πανω το κοστος αλλα λογω οτι ηθελα να βαλω και λαστιχα θα εμενα ταπι.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Περιπτεριακη μπύρα και αραγμα θάλασσα ραματζαδα :D
-
Περιπτεριακη μπύρα και αραγμα θάλασσα ραματζαδα :D
Μη παιζεις με το πονο μ στρατηη
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Καλησπέρα!
Μετά απο ένα χρόνο κατάφερα και έκανα το remap. Δεν είδα τεράστια διαφορά στο γκάζι όσο απο κατανάλωση. Σίγουρα δουλεύει πολύ καλύτερα τώρα, ειδικά στα χαμηλά!
122 γράψαμε. Σε dynojet θα ήταν 128 μου πε ο μπιλλ.
-
Καλησπέρα!
Μετά απο ένα χρόνο κατάφερα και έκανα το remap. Δεν είδα τεράστια διαφορά στο γκάζι όσο απο κατανάλωση. Σίγουρα δουλεύει πολύ καλύτερα τώρα, ειδικά στα χαμηλά!
122 γράψαμε. Σε dynojet θα ήταν 128 μου πε ο μπιλλ.
μην πέφτεις στην παγίδα των απόλυτων νούμερων γιατί κάθε dyno μετράει διαφορετικά.
ξεκίνα να δουλεύεις σε ένα dyno και να βλέπεις τις διαφορές +- ανάλογα την μετατροπή που κάνεις.
στο συγκεκριμένο διάγραμμα που ανέβασες φαίνεται καθαρά η βελτίωση της απόδοσης με μόνο περίεργο το κατσάρωμα της καμπύλης μετά τις 8000.
νομίζω κάτι έχει φθαρεί,ίσως λάστιχο,ίσως αλυσίδα-γρανάζια,ίσως κάτι άλλο.
θα στο πει πιο σίγουρα ο bill ή και αυτός που έκανε την δυναμομέτρηση.
-
Καλησπέρα!
Μετά απο ένα χρόνο κατάφερα και έκανα το remap. Δεν είδα τεράστια διαφορά στο γκάζι όσο απο κατανάλωση. Σίγουρα δουλεύει πολύ καλύτερα τώρα, ειδικά στα χαμηλά!
122 γράψαμε. Σε dynojet θα ήταν 128 μου πε ο μπιλλ.
Μεγιές,να το χαρείς το όχημα!!! :kalo:
Μια παρατήρηση μόνο.Όπως φαίνεται στο διάγραμμα,οι απώλειες της μετάδοσης είναι περισσότερες στην χαμηλή μέτρηση,που προφανώς είναι η εργοστασιακή,και λιγότερες στην καινούργια.Μπορώ να το εξηγήσω μόνο στην περίπτωση που έγιναν σε διαφορετική ημερομηνία μεταξύ τους,αλλιώς κάτι άλλαξε απο την μία μέτρηση στην άλλη,όπως για παράδειγμα να χαμήλωσε η πίεση του ελαστικού ή να στέγνωσε η αλυσίδα κ.α. .Το σωστό θα ήταν να είναι ανάποδα,δηλαδή οι απώλειες να ανεβαίνουν όσο ανεβαίνει η ιπποδύναμη.
Αν προσθέσεις τα νούμερα,σου βγάζει η πρώτη 137,1 hp και η δεύτερη 139,7 hp στο στρόφαλο!!!! Το συγκεκριμένο dyno αν θυμάμαι καλά σου δίνει και νούμερα στροφάλου.Το έχεις;
-
Καλησπέρα!
Μετά απο ένα χρόνο κατάφερα και έκανα το remap. Δεν είδα τεράστια διαφορά στο γκάζι όσο απο κατανάλωση. Σίγουρα δουλεύει πολύ καλύτερα τώρα, ειδικά στα χαμηλά!
122 γράψαμε. Σε dynojet θα ήταν 128 μου πε ο μπιλλ.
Μεγιές,να το χαρείς το όχημα!!! :kalo:
Μια παρατήρηση μόνο.Όπως φαίνεται στο διάγραμμα,οι απώλειες της μετάδοσης είναι περισσότερες στην χαμηλή μέτρηση,που προφανώς είναι η εργοστασιακή,και λιγότερες στην καινούργια.Μπορώ να το εξηγήσω μόνο στην περίπτωση που έγιναν σε διαφορετική ημερομηνία μεταξύ τους,αλλιώς κάτι άλλαξε απο την μία μέτρηση στην άλλη,όπως για παράδειγμα να χαμήλωσε η πίεση του ελαστικού ή να στέγνωσε η αλυσίδα κ.α. .Το σωστό θα ήταν να είναι ανάποδα,δηλαδή οι απώλειες να ανεβαίνουν όσο ανεβαίνει η ιπποδύναμη.
Αν προσθέσεις τα νούμερα,σου βγάζει η πρώτη 137,1 hp και η δεύτερη 139,7 hp στο στρόφαλο!!!! Το συγκεκριμένο dyno αν θυμάμαι καλά σου δίνει και νούμερα στροφάλου.Το έχεις;
Το πιο πιθανο ειναι αλυσιδα. 17κ χλμ δεν εχει αλλαχτει ποτε. Τη προσεχω βεβαια.
Τωρα με βαζεις σε σκεψεις. Την ιδια μερα εγιναν οι μετρησεις. Δεν ειμουν παρων ομως. Αφησα το μηχανακι πρωι και το μεσημερι ηταν ετοιμο.
Δεν μου εδωσε αλλο χαρτι μονο αυτο.
-
Το πιο πιθανο ειναι αλυσιδα. 17κ χλμ δεν εχει αλλαχτει ποτε. Τη προσεχω βεβαια.
Τωρα με βαζεις σε σκεψεις. Την ιδια μερα εγιναν οι μετρησεις. Δεν ειμουν παρων ομως. Αφησα το μηχανακι πρωι και το μεσημερι ηταν ετοιμο.
Δεν μου εδωσε αλλο χαρτι μονο αυτο.
Εφόσον η διαφορά απόδοσης της μοτοσυκλέτας πρίν και μετά είναι αισθητή όπως είπες,τα νούμερα λίγη σημασία έχουν.Απόλαυσέ την ;)
-
Ακριβώς! Δεν με νοιάζουν τα νούμερα ούτε πρόκειται να ασχοληθώ με περεταίρω βελτιώσεις. Για τους δρόμους που κινούμαι φτάνουν και περισσεύουν τα άλογα. Το χαμόγελο μετράει! :D