0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Λοιπον επανερχομαι.Ειχα κανονισει μεσω του Βασίλη να παω στο σαμιο για το remap, μιας που θα ειμουν αθηνα με το μοτορι.Αλλα στραβωσε η δουλεια γιατι απ οτι μου ειπε το πιο σωστο ειναι να γινει χαρτογραφιση σε καθε κυλινδρο ξεχωριστα. Που προυποθετει να μπουν ταπες στους λαιμους των εξατμισεων καθε κυλινδρου για τους μετρητες, οποτε επρεπε να λυθει το μισο μηχανακι και να παει ο λαιμος σε εξατμισα κλπ.Το κοστος ανεβαινε και το αφησα για την ωρα.Βεβαια γινεται και ετσι οπως ειναι λεει με ενα γενικο χαρτη αλλα θα ειναι στο περιπου.
Παράθεση από: Michailaris στις Σεπτέμβριος 27, 2020, 06:29:53 μμΛοιπον επανερχομαι.Ειχα κανονισει μεσω του Βασίλη να παω στο σαμιο για το remap, μιας που θα ειμουν αθηνα με το μοτορι.Αλλα στραβωσε η δουλεια γιατι απ οτι μου ειπε το πιο σωστο ειναι να γινει χαρτογραφιση σε καθε κυλινδρο ξεχωριστα. Που προυποθετει να μπουν ταπες στους λαιμους των εξατμισεων καθε κυλινδρου για τους μετρητες, οποτε επρεπε να λυθει το μισο μηχανακι και να παει ο λαιμος σε εξατμισα κλπ.Το κοστος ανεβαινε και το αφησα για την ωρα.Βεβαια γινεται και ετσι οπως ειναι λεει με ενα γενικο χαρτη αλλα θα ειναι στο περιπου.Αν επιτρέπεται ποιο ήταν το κόστος για όλα αυτά?
Παράθεση από: nskalko στις Οκτώβριος 03, 2020, 03:51:04 μμΠαράθεση από: Michailaris στις Σεπτέμβριος 27, 2020, 06:29:53 μμΛοιπον επανερχομαι.Ειχα κανονισει μεσω του Βασίλη να παω στο σαμιο για το remap, μιας που θα ειμουν αθηνα με το μοτορι.Αλλα στραβωσε η δουλεια γιατι απ οτι μου ειπε το πιο σωστο ειναι να γινει χαρτογραφιση σε καθε κυλινδρο ξεχωριστα. Που προυποθετει να μπουν ταπες στους λαιμους των εξατμισεων καθε κυλινδρου για τους μετρητες, οποτε επρεπε να λυθει το μισο μηχανακι και να παει ο λαιμος σε εξατμισα κλπ.Το κοστος ανεβαινε και το αφησα για την ωρα.Βεβαια γινεται και ετσι οπως ειναι λεει με ενα γενικο χαρτη αλλα θα ειναι στο περιπου.Αν επιτρέπεται ποιο ήταν το κόστος για όλα αυτά?300-350 εκει μέσα είναι το κόστος..Εγω γενικά που παιδευόμουν με το πρόγραμμα εκεί το μηχανάκι έγινε μηχανάκι..
Περιπτεριακη μπύρα και αραγμα θάλασσα ραματζαδα
Καλησπέρα!Μετά απο ένα χρόνο κατάφερα και έκανα το remap. Δεν είδα τεράστια διαφορά στο γκάζι όσο απο κατανάλωση. Σίγουρα δουλεύει πολύ καλύτερα τώρα, ειδικά στα χαμηλά!122 γράψαμε. Σε dynojet θα ήταν 128 μου πε ο μπιλλ.
Παράθεση από: Michailaris στις Νοέμβριος 17, 2021, 08:34:39 μμΚαλησπέρα!Μετά απο ένα χρόνο κατάφερα και έκανα το remap. Δεν είδα τεράστια διαφορά στο γκάζι όσο απο κατανάλωση. Σίγουρα δουλεύει πολύ καλύτερα τώρα, ειδικά στα χαμηλά!122 γράψαμε. Σε dynojet θα ήταν 128 μου πε ο μπιλλ.Μεγιές,να το χαρείς το όχημα!!! Μια παρατήρηση μόνο.Όπως φαίνεται στο διάγραμμα,οι απώλειες της μετάδοσης είναι περισσότερες στην χαμηλή μέτρηση,που προφανώς είναι η εργοστασιακή,και λιγότερες στην καινούργια.Μπορώ να το εξηγήσω μόνο στην περίπτωση που έγιναν σε διαφορετική ημερομηνία μεταξύ τους,αλλιώς κάτι άλλαξε απο την μία μέτρηση στην άλλη,όπως για παράδειγμα να χαμήλωσε η πίεση του ελαστικού ή να στέγνωσε η αλυσίδα κ.α. .Το σωστό θα ήταν να είναι ανάποδα,δηλαδή οι απώλειες να ανεβαίνουν όσο ανεβαίνει η ιπποδύναμη.Αν προσθέσεις τα νούμερα,σου βγάζει η πρώτη 137,1 hp και η δεύτερη 139,7 hp στο στρόφαλο!!!! Το συγκεκριμένο dyno αν θυμάμαι καλά σου δίνει και νούμερα στροφάλου.Το έχεις;
Το πιο πιθανο ειναι αλυσιδα. 17κ χλμ δεν εχει αλλαχτει ποτε. Τη προσεχω βεβαια.Τωρα με βαζεις σε σκεψεις. Την ιδια μερα εγιναν οι μετρησεις. Δεν ειμουν παρων ομως. Αφησα το μηχανακι πρωι και το μεσημερι ηταν ετοιμο.Δεν μου εδωσε αλλο χαρτι μονο αυτο.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι