0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος paulos r 1000

  • *
  • 16
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: tuono R 1000HBBUBF
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Πρόγραμμα σε μαμά εγκέφαλο 2ης γενιας
« Απάντηση #30 - : Οκτώβριος 03, 2020, 03:37:10 μμ »
Λοιπον επανερχομαι.
Ειχα κανονισει μεσω του Βασίλη να παω στο σαμιο για το remap, μιας που θα ειμουν αθηνα με το μοτορι.
Αλλα στραβωσε η δουλεια γιατι απ οτι μου ειπε το πιο σωστο ειναι να γινει χαρτογραφιση σε καθε κυλινδρο ξεχωριστα. Που προυποθετει να μπουν ταπες στους λαιμους των εξατμισεων καθε κυλινδρου για τους μετρητες, οποτε επρεπε να λυθει το μισο μηχανακι και να παει ο λαιμος σε εξατμισα κλπ.
Το κοστος ανεβαινε και το αφησα για την ωρα.
Βεβαια γινεται και ετσι οπως ειναι λεει με ενα γενικο χαρτη αλλα θα ειναι στο περιπου.

.. Και πολυ καλα σου είπε...
Η σωστή ρυθμιση γίνεται ανα κύλινδρο..

*

Αποσυνδεδεμένος nskalko

  • *****
  • 280
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono 1000r gen 2
  • Αντιδράσεις: +182
Απ: Πρόγραμμα σε μαμά εγκέφαλο 2ης γενιας
« Απάντηση #31 - : Οκτώβριος 03, 2020, 03:51:04 μμ »
Λοιπον επανερχομαι.
Ειχα κανονισει μεσω του Βασίλη να παω στο σαμιο για το remap, μιας που θα ειμουν αθηνα με το μοτορι.
Αλλα στραβωσε η δουλεια γιατι απ οτι μου ειπε το πιο σωστο ειναι να γινει χαρτογραφιση σε καθε κυλινδρο ξεχωριστα. Που προυποθετει να μπουν ταπες στους λαιμους των εξατμισεων καθε κυλινδρου για τους μετρητες, οποτε επρεπε να λυθει το μισο μηχανακι και να παει ο λαιμος σε εξατμισα κλπ.
Το κοστος ανεβαινε και το αφησα για την ωρα.
Βεβαια γινεται και ετσι οπως ειναι λεει με ενα γενικο χαρτη αλλα θα ειναι στο περιπου.
Αν επιτρέπεται ποιο ήταν το κόστος για όλα αυτά?

*

Αποσυνδεδεμένος paulos r 1000

  • *
  • 16
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: tuono R 1000HBBUBF
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Πρόγραμμα σε μαμά εγκέφαλο 2ης γενιας
« Απάντηση #32 - : Οκτώβριος 03, 2020, 03:53:04 μμ »
Λοιπον επανερχομαι.
Ειχα κανονισει μεσω του Βασίλη να παω στο σαμιο για το remap, μιας που θα ειμουν αθηνα με το μοτορι.
Αλλα στραβωσε η δουλεια γιατι απ οτι μου ειπε το πιο σωστο ειναι να γινει χαρτογραφιση σε καθε κυλινδρο ξεχωριστα. Που προυποθετει να μπουν ταπες στους λαιμους των εξατμισεων καθε κυλινδρου για τους μετρητες, οποτε επρεπε να λυθει το μισο μηχανακι και να παει ο λαιμος σε εξατμισα κλπ.
Το κοστος ανεβαινε και το αφησα για την ωρα.
Βεβαια γινεται και ετσι οπως ειναι λεει με ενα γενικο χαρτη αλλα θα ειναι στο περιπου.
Αν επιτρέπεται ποιο ήταν το κόστος για όλα αυτά?

300-350 εκει μέσα είναι το κόστος..
Εγω γενικά που παιδευόμουν με το πρόγραμμα εκεί το μηχανάκι έγινε μηχανάκι..

*

Αποσυνδεδεμένος Michailaris

  • ***
  • 90
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: TUONO 1000 R
  • Αντιδράσεις: +6
Απ: Πρόγραμμα σε μαμά εγκέφαλο 2ης γενιας
« Απάντηση #33 - : Οκτώβριος 03, 2020, 04:07:15 μμ »
Λοιπον επανερχομαι.
Ειχα κανονισει μεσω του Βασίλη να παω στο σαμιο για το remap, μιας που θα ειμουν αθηνα με το μοτορι.
Αλλα στραβωσε η δουλεια γιατι απ οτι μου ειπε το πιο σωστο ειναι να γινει χαρτογραφιση σε καθε κυλινδρο ξεχωριστα. Που προυποθετει να μπουν ταπες στους λαιμους των εξατμισεων καθε κυλινδρου για τους μετρητες, οποτε επρεπε να λυθει το μισο μηχανακι και να παει ο λαιμος σε εξατμισα κλπ.
Το κοστος ανεβαινε και το αφησα για την ωρα.
Βεβαια γινεται και ετσι οπως ειναι λεει με ενα γενικο χαρτη αλλα θα ειναι στο περιπου.
Αν επιτρέπεται ποιο ήταν το κόστος για όλα αυτά?

300-350 εκει μέσα είναι το κόστος..
Εγω γενικά που παιδευόμουν με το πρόγραμμα εκεί το μηχανάκι έγινε μηχανάκι..

Ναι εκει ειναι το κοστος + κανενα 50αρι ο εξατμισας και οσο ηθελε ο μπιλλ για τα μονταρισματα.
Δεν ειναι τραγικα πανω το κοστος αλλα λογω οτι ηθελα να βαλω και λαστιχα θα εμενα ταπι.


Sent from my iPhone using Tapatalk

*

Αποσυνδεδεμένος Stratos31

  • **
  • 39
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: tuono 1000 r 2009
  • Αντιδράσεις: +17
Απ: Πρόγραμμα σε μαμά εγκέφαλο 2ης γενιας
« Απάντηση #34 - : Οκτώβριος 03, 2020, 09:51:24 μμ »
Περιπτεριακη μπύρα και αραγμα θάλασσα ραματζαδα  :D

*

Αποσυνδεδεμένος Michailaris

  • ***
  • 90
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: TUONO 1000 R
  • Αντιδράσεις: +6
Απ: Πρόγραμμα σε μαμά εγκέφαλο 2ης γενιας
« Απάντηση #35 - : Οκτώβριος 05, 2020, 02:21:56 πμ »
Περιπτεριακη μπύρα και αραγμα θάλασσα ραματζαδα  :D
Μη παιζεις με το πονο μ στρατηη


Sent from my iPhone using Tapatalk

*

Αποσυνδεδεμένος Michailaris

  • ***
  • 90
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: TUONO 1000 R
  • Αντιδράσεις: +6
Απ: Πρόγραμμα σε μαμά εγκέφαλο 2ης γενιας
« Απάντηση #36 - : Νοέμβριος 17, 2021, 08:34:39 μμ »
Καλησπέρα!
Μετά απο ένα χρόνο κατάφερα και έκανα το remap. Δεν είδα τεράστια διαφορά στο γκάζι όσο απο κατανάλωση. Σίγουρα δουλεύει πολύ καλύτερα τώρα, ειδικά στα χαμηλά!
122 γράψαμε. Σε dynojet θα ήταν 128 μου πε ο μπιλλ.

*

Αποσυνδεδεμένος stelios

  • *****
  • 591
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph ST 765 RS
  • Αντιδράσεις: +238
Απ: Πρόγραμμα σε μαμά εγκέφαλο 2ης γενιας
« Απάντηση #37 - : Νοέμβριος 18, 2021, 10:18:54 πμ »
Καλησπέρα!
Μετά απο ένα χρόνο κατάφερα και έκανα το remap. Δεν είδα τεράστια διαφορά στο γκάζι όσο απο κατανάλωση. Σίγουρα δουλεύει πολύ καλύτερα τώρα, ειδικά στα χαμηλά!
122 γράψαμε. Σε dynojet θα ήταν 128 μου πε ο μπιλλ.

μην πέφτεις στην παγίδα των απόλυτων νούμερων γιατί κάθε dyno μετράει διαφορετικά.
ξεκίνα να δουλεύεις σε ένα dyno και να βλέπεις τις διαφορές +- ανάλογα την μετατροπή που κάνεις.
στο συγκεκριμένο διάγραμμα που ανέβασες φαίνεται καθαρά η βελτίωση της απόδοσης με μόνο περίεργο το κατσάρωμα της καμπύλης μετά τις 8000.
νομίζω κάτι έχει φθαρεί,ίσως λάστιχο,ίσως αλυσίδα-γρανάζια,ίσως κάτι άλλο.
θα στο πει πιο σίγουρα ο bill ή και αυτός που έκανε την δυναμομέτρηση.

*

Αποσυνδεδεμένος titaniumrx

  • *****
  • 461
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie mk04
  • Αντιδράσεις: +717
Απ: Πρόγραμμα σε μαμά εγκέφαλο 2ης γενιας
« Απάντηση #38 - : Νοέμβριος 18, 2021, 05:59:24 μμ »
Καλησπέρα!
Μετά απο ένα χρόνο κατάφερα και έκανα το remap. Δεν είδα τεράστια διαφορά στο γκάζι όσο απο κατανάλωση. Σίγουρα δουλεύει πολύ καλύτερα τώρα, ειδικά στα χαμηλά!
122 γράψαμε. Σε dynojet θα ήταν 128 μου πε ο μπιλλ.

Μεγιές,να το χαρείς το όχημα!!!  :kalo:
Μια παρατήρηση μόνο.Όπως φαίνεται στο διάγραμμα,οι απώλειες της μετάδοσης είναι περισσότερες στην χαμηλή μέτρηση,που προφανώς είναι η εργοστασιακή,και λιγότερες στην καινούργια.Μπορώ να το εξηγήσω μόνο στην περίπτωση που έγιναν σε διαφορετική ημερομηνία μεταξύ τους,αλλιώς κάτι άλλαξε απο την μία μέτρηση στην άλλη,όπως για παράδειγμα να χαμήλωσε η πίεση του ελαστικού ή να στέγνωσε η αλυσίδα κ.α. .Το σωστό θα ήταν να είναι ανάποδα,δηλαδή οι απώλειες να ανεβαίνουν όσο ανεβαίνει η ιπποδύναμη.
Αν προσθέσεις τα νούμερα,σου βγάζει η πρώτη 137,1 hp και η δεύτερη 139,7 hp στο στρόφαλο!!!! Το συγκεκριμένο dyno αν θυμάμαι καλά σου δίνει και νούμερα στροφάλου.Το έχεις;
<<ride like you have nothing to prove>>

*

Αποσυνδεδεμένος Michailaris

  • ***
  • 90
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: TUONO 1000 R
  • Αντιδράσεις: +6
Απ: Πρόγραμμα σε μαμά εγκέφαλο 2ης γενιας
« Απάντηση #39 - : Νοέμβριος 19, 2021, 02:06:46 μμ »
Καλησπέρα!
Μετά απο ένα χρόνο κατάφερα και έκανα το remap. Δεν είδα τεράστια διαφορά στο γκάζι όσο απο κατανάλωση. Σίγουρα δουλεύει πολύ καλύτερα τώρα, ειδικά στα χαμηλά!
122 γράψαμε. Σε dynojet θα ήταν 128 μου πε ο μπιλλ.

Μεγιές,να το χαρείς το όχημα!!!  :kalo:
Μια παρατήρηση μόνο.Όπως φαίνεται στο διάγραμμα,οι απώλειες της μετάδοσης είναι περισσότερες στην χαμηλή μέτρηση,που προφανώς είναι η εργοστασιακή,και λιγότερες στην καινούργια.Μπορώ να το εξηγήσω μόνο στην περίπτωση που έγιναν σε διαφορετική ημερομηνία μεταξύ τους,αλλιώς κάτι άλλαξε απο την μία μέτρηση στην άλλη,όπως για παράδειγμα να χαμήλωσε η πίεση του ελαστικού ή να στέγνωσε η αλυσίδα κ.α. .Το σωστό θα ήταν να είναι ανάποδα,δηλαδή οι απώλειες να ανεβαίνουν όσο ανεβαίνει η ιπποδύναμη.
Αν προσθέσεις τα νούμερα,σου βγάζει η πρώτη 137,1 hp και η δεύτερη 139,7 hp στο στρόφαλο!!!! Το συγκεκριμένο dyno αν θυμάμαι καλά σου δίνει και νούμερα στροφάλου.Το έχεις;
Το πιο πιθανο ειναι αλυσιδα. 17κ χλμ δεν εχει αλλαχτει ποτε. Τη προσεχω βεβαια.
Τωρα με βαζεις σε σκεψεις. Την ιδια μερα εγιναν οι μετρησεις. Δεν ειμουν παρων ομως. Αφησα το μηχανακι πρωι και το μεσημερι ηταν ετοιμο.
Δεν μου εδωσε αλλο χαρτι μονο αυτο.

*

Αποσυνδεδεμένος titaniumrx

  • *****
  • 461
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie mk04
  • Αντιδράσεις: +717
Απ: Πρόγραμμα σε μαμά εγκέφαλο 2ης γενιας
« Απάντηση #40 - : Νοέμβριος 19, 2021, 07:10:08 μμ »
Το πιο πιθανο ειναι αλυσιδα. 17κ χλμ δεν εχει αλλαχτει ποτε. Τη προσεχω βεβαια.
Τωρα με βαζεις σε σκεψεις. Την ιδια μερα εγιναν οι μετρησεις. Δεν ειμουν παρων ομως. Αφησα το μηχανακι πρωι και το μεσημερι ηταν ετοιμο.
Δεν μου εδωσε αλλο χαρτι μονο αυτο.

Εφόσον η διαφορά απόδοσης της μοτοσυκλέτας πρίν και μετά είναι αισθητή όπως είπες,τα νούμερα λίγη σημασία έχουν.Απόλαυσέ την  ;)
<<ride like you have nothing to prove>>

*

Αποσυνδεδεμένος Michailaris

  • ***
  • 90
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: TUONO 1000 R
  • Αντιδράσεις: +6
Απ: Πρόγραμμα σε μαμά εγκέφαλο 2ης γενιας
« Απάντηση #41 - : Νοέμβριος 19, 2021, 09:28:44 μμ »
Ακριβώς! Δεν με νοιάζουν τα νούμερα ούτε πρόκειται να ασχοληθώ με περεταίρω βελτιώσεις. Για τους δρόμους που κινούμαι φτάνουν και περισσεύουν τα άλογα. Το χαμόγελο μετράει! :D

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης