APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: nskalko στις Δεκέμβριος 08, 2020, 04:25:54 μμ
-
Καλησπέρα συνφορουμιτες...
Είμαι σε αναζήτηση quickshifter για το tuono (1000r 2008) και θα ήθελα την γνώμη σας.
Βλέπω κυρίως της healtech. Υπάρχει κάποιος που το έχει δοκιμάσει?
Πέρα από αυτό έχετε να προτείνετε κάποιας άλλης εταιρίας?
-
Σήμερα υπήρχε μια κουβέντα στο fb από ένα παλικάρι που έβαλε ένα άλλο ,
και ήταν πολύ smooth σύμφωνα με τα λεγομενά του .
Κάτσε να το δει ο bip bip μήπως θυμάται το όνομα της εταιρείας να μας πει .
Και γω το ψάχνω πάντως και μέχρι στιγμής σε healtech προσανατολίζομαι .
-
Έχω βάλει εγώ της healtech εδώ και κάνα 2 χρόνια.Δεν έχω κανένα παράπονο ούτε κάποιο θέμα, μιας χαρά ομαλές είναι οι αλλαγές των ταχυτήτων, έχει και app που μπορείς να κατεβάσεις σε smartphone και να κάνεις ότι ρύθμιση θες.
Το μόνο που με "ενοχλούσε'' ήταν ότι το shifter δούλευε και στα κατεβάσματα των σχέσεων και έστειλα μεηλ στην εταιρεία πως να το απενεργοποιήσω. Μου απάντησαν άμεσα με οδηγίες οι οποίες ήταν απλές και κατανοητές.
Ένα ''θεμα'' που αντιμετώπισα στην αρχή ήταν όταν από 5η σχέση έβαζα 6η. Κάποιες φόρες δεν την έπαιρνε και την κλωτσούσε, αλλά διαπίστωσα τελικά ότι αυτό οφειλόταν στην χαλαρή πίεση που ασκούσα στον λεβιέ. Όταν τον πατούσα πιο ''αποφασιστικά'' δεν είχα κανένα θέμα.
-
Γιατι δεν αφησες τα καυεβασματα ?
-
Γιατί δεν ένιωθα να συγχρονιστώ :h22: :h22:
Συνηθισμένος με τον συμπλέκτη και ξερογκαζιά στα κατεβάσματα, όταν έκανα την ξερογκαζιά με το σιφτερ, την στιγμή εκείνη έκοβε την ανάφλεξη και με μπέρδευε.
Έχασα και κάνα 2-3 φορές τα φρένα στην ευθεία στις Σέρρες λόγω αυτού και λέω αη σιχτίρ. Άμα δεν υπήρχε τρόπος να το απενεργοποιήσω, θα το έβγαζα από πάνω. Τελικά όλα καλά!
Εάν θέλει κάποιος τον τρόπο/οδηγίες για το πώς απενεργοποιείται, ας μου πει να του το στείλω, ενα Pdf είναι.
-
Σήμερα υπήρχε μια κουβέντα στο fb από ένα παλικάρι που έβαλε ένα άλλο ,
και ήταν πολύ smooth σύμφωνα με τα λεγομενά του .
Κάτσε να το δει ο bip bip μήπως θυμάται το όνομα της εταιρείας να μας πει .
Και γω το ψάχνω πάντως και μέχρι στιγμής σε healtech προσανατολίζομαι .
Cordona νομίζω λέγετε... Αλλά πάνε 200 ευρώ πάνω από της healtech...
-
Γιατί δεν ένιωθα να συγχρονιστώ :h22: :h22:
Συνηθισμένος με τον συμπλέκτη και ξερογκαζιά στα κατεβάσματα, όταν έκανα την ξερογκαζιά με το σιφτερ, την στιγμή εκείνη έκοβε την ανάφλεξη και με μπέρδευε.
Έχασα και κάνα 2-3 φορές τα φρένα στην ευθεία στις Σέρρες λόγω αυτού και λέω αη σιχτίρ. Άμα δεν υπήρχε τρόπος να το απενεργοποιήσω, θα το έβγαζα από πάνω. Τελικά όλα καλά!
Εάν θέλει κάποιος τον τρόπο/οδηγίες για το πώς απενεργοποιείται, ας μου πει να του το στείλω, ενα Pdf είναι.
Το ρύθμισμα του το έκανες μόνος σου από το app?
-
Καλησπέρα παιδιά. Εγώ έβαλα to cordona και πραγματικά αξίζει τα λεφτά του. Δεν βαράει καθόλου το σασμάν. Αφού δεν καταλαβαίνεις ότι αλλάζει ταχύτητα. Και εγώ της χελτεκ θα έβαζα αλλά πολύ πλαστικούρα. Έχει εγκεφαλακι μεταλλικό αδιάβροχο που από εκεί ρυθμίζεις στροφές, χρόνο αλλαγής και κάτι άλλες
-
Και στον αισθητήρα άλλη μια οθόνη που ρυθμίζεις πίεση στον αισθητήρα
-
Ορίστε και φώτο
-
Κ
-
Το ρύθμισμα του το έκανες μόνος σου από το app?
Την αρχική ρύθμιση μου την έκανε ο Bill μιας και αυτός το εγκατέστησε. Αργότερα και μέσω του app έκανα κάποιες μικρό-ρυθμίσεις για τα γούστα μου. Το app έχει οδηγίες για το τι κάνει η καθε ρύθμιση καθώς και ένα προτεινόμενο αρχικό set-up.
Όσον αναφορά την απενεργοποίηση του downshift αυτή όχι, δεν γίνεται μέσω του app, πρέπει να αφαιρέσεις μια ροδέλα από τον αισθητήρα στον λεβιέ κτλ..κτλ..που δεν τα θυμάμαι τώρα.
-
Νομίζω το πιο σημαντικό είναι η σωστή ρύθμιση.
Φίλος έβαλε σε R1 ένα σχετικά άγνωστο shifter αλλά του το ρύθμισε ο Σπηλιωτης σε δυναμόμετρο και δουλεύει άψογα.
-
Βαλτε κανα 2 link απο το healtch
-
Πόσο έχει το healtech; :thnk:
-
Πόσο έχει το healtech; :thnk:
Γύρω στα 280 νομίζω παίζει από Ελλάδα.
-
Πόσο έχει το healtech; :thnk:
Γύρω στα 280 νομίζω παίζει από Ελλάδα.
Πήρα προσφορά 250Ε από αυτόν στην Θεσσαλονίκη https://www.car.gr/parts/view/11472999-healtech-quickshifter-yamaha-mt-09-2014-2016-tracer για το Tracer, για κάντε ένα τσεκ.
Φτιάχνει και ο Gabro
https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?362945-Quick-shifter&p=4740993&viewfull=1#post4740993
https://www.apriliaspecialparts.com/shop/aprilia-racing-parts/cambio-elettronico-quick-shift-aprilia-rsv-tuono-v2-new-2gen-2/#
-
Ρε παιδιά μπορεί κάποιος να εξηγήσει την διαφορά τιμής που υπάρχει?
healtech 280,00
gabro 400,00
starlane 420,00
cordona 480,00
-
Μπραβο ρε φιλε ακριβως την ιδια απορια ειχα :thnk:
-
Πόσο έχει το healtech; :thnk:
Γύρω στα 280 νομίζω παίζει από Ελλάδα.
Πήρα προσφορά 250Ε από αυτόν στην Θεσσαλονίκη https://www.car.gr/parts/view/11472999-healtech-quickshifter-yamaha-mt-09-2014-2016-tracer για το Tracer, για κάντε ένα τσεκ.
Φτιάχνει και ο Gabro
https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?362945-Quick-shifter&p=4740993&viewfull=1#post4740993
https://www.apriliaspecialparts.com/shop/aprilia-racing-parts/cambio-elettronico-quick-shift-aprilia-rsv-tuono-v2-new-2gen-2/#
Ο τύπος από την Θεσσαλονίκη εξυπηρετικότατος... Τιμή 230,00 και το παρήγγειλα ήδη...
Η αλήθεια είναι ότι θα προτιμούσα του Gabro αλλά ρε παιδιά η διαφορά είναι τεράστια.. διπλά λεφτα σχεδόν...
-
βαλτε ενα τηλεφωνο ενα link κατι
-
βαλτε ενα τηλεφωνο ενα link κατι
Moto-Markopoulos 2310 888260
Εγώ του το παρήγγειλα σήμερα και μου είπε ότι σε καμία βδομάδα λογικά θα το έχει λάβει αυτός...
-
Healtech εχω κι εγω.
Πολύ καλό, αρκεί να το ρυθμίσει κάποιος που ξέρει.
Όταν το έβαλα μόνος μου και το ρύθμισα με το setup της εφαρμογης δουλευε χαλια.
Μετά βρήκα ρυθμίσεις στο aprilia forum και αντέγραψα και δούλευε οκ.
Μετά απο το τελευταίο σερβις στο μπιλλ που μου το ρύθμισε, δουλεύει λουκούμι.
Σε χαλαρούς ρυθμούς θα βρίσκει εύκολα νεκρά γενικά.
Θέλει να είσαι αποφασισμένος για την κάθε αλλαγή.
Όσο πιο υψηλές στροφές, τόσο καλύτερα δουλεύει, ειδικά απο 4η και μετά.
-
Γιατί δεν ένιωθα να συγχρονιστώ :h22: :h22:
Συνηθισμένος με τον συμπλέκτη και ξερογκαζιά στα κατεβάσματα, όταν έκανα την ξερογκαζιά με το σιφτερ, την στιγμή εκείνη έκοβε την ανάφλεξη και με μπέρδευε.
Έχασα και κάνα 2-3 φορές τα φρένα στην ευθεία στις Σέρρες λόγω αυτού και λέω αη σιχτίρ. Άμα δεν υπήρχε τρόπος να το απενεργοποιήσω, θα το έβγαζα από πάνω. Τελικά όλα καλά!
Εάν θέλει κάποιος τον τρόπο/οδηγίες για το πώς απενεργοποιείται, ας μου πει να του το στείλω, ενα Pdf είναι.
Για πες. Κι εγώ ακριβώς το ίδιο θέμα είχα, τους έστειλα κι εγω μειλ αλλα μου ειπαν οτι δεν γινεται.
-
Συνημμένο εχω το αρχειάκι που μου είχαν στείλει. Είναι για το μοντέλο iQSE-1.
Περίεργο πάντως που σου είπαν ότι δεν γίνεται.
Εκτός εάν έχεις κανένα άλλο μοντέλο.
-
Συνημμένο εχω το αρχειάκι που μου είχαν στείλει. Είναι για το μοντέλο iQSE-1.
Περίεργο πάντως που σου είπαν ότι δεν γίνεται.
Εκτός εάν έχεις κανένα άλλο μοντέλο.
Αυτο το μοντελο εχω κι εγω.
Με σενσορα στο λεβιε ειναι εσενα ή με βαρελακι;
Στειλτο μια αν δεν σου κανει κοπο.
[email protected]
-
Αυτο το μοντελο εχω κι εγω.
Με σενσορα στο λεβιε ειναι εσενα ή με βαρελακι;
Στειλτο μια αν δεν σου κανει κοπο.
[email protected]
Με σενσορα στον λεβιέ είναι.Το αρχειακι είναι στο προηγούμενο μου μνμ κάτω κάτω...ένα έγγραφο pdf
-
Αυτο το μοντελο εχω κι εγω.
Με σενσορα στο λεβιε ειναι εσενα ή με βαρελακι;
Στειλτο μια αν δεν σου κανει κοπο.
[email protected]
Με σενσορα στον λεβιέ είναι.Το αρχειακι είναι στο προηγούμενο μου μνμ κάτω κάτω...ένα έγγραφο pdf
Ωραιος. Σ ευχαριστω
-
Καλησπέρα παιδιά. Εγώ έβαλα to cordona και πραγματικά αξίζει τα λεφτά του. Δεν βαράει καθόλου το σασμάν. Αφού δεν καταλαβαίνεις ότι αλλάζει ταχύτητα. Και εγώ της χελτεκ θα έβαζα αλλά πολύ πλαστικούρα. Έχει εγκεφαλακι μεταλλικό αδιάβροχο που από εκεί ρυθμίζεις στροφές, χρόνο αλλαγής και κάτι άλλες
Καλησπέρα Ευκλείδη, μήπως έχεις φωτογραφίες και οδηγίες για τη συνδεσμολογία στον πολλαπλασιαστή για να δουλέψει σωστά?
Με μάστορα που είχα μιλήσει για τα κατεβάσματα μου είχε πει ότι δεν δουλεύει σωστά στα gen 2 μιας που δεν έχουν ηλεκτρόγκαζο για να δουλέψει σαν blipper...
-
Στα κατεβάσματα μπορεί να δουλέψει σωστά αλλά μόνο με τέρμα Γκάζι.....
Άρα για να καταλάβουμε στο κατέβασμα δεν είναι για να χρησιμοποιείς φρένο κινητήρα πριν από τη στροφή αλλά με σκοπό όταν είσαι π.χ. Εθνική με 6η και 6.000 στροφές με τέρμα Γκάζι να μπορέσεις να κάνεις δύο κατεβάσματα χωρίς να χρησιμοποιήσεις συμπλέκτη και να έχεις αυτή την τεράστια χρονοκαθυστέρηση....
-
Στα κατεβάσματα μπορεί να δουλέψει σωστά αλλά μόνο με τέρμα Γκάζι.....
Άρα για να καταλάβουμε στο κατέβασμα δεν είναι για να χρησιμοποιείς φρένο κινητήρα πριν από τη στροφή αλλά με σκοπό όταν είσαι π.χ. Εθνική με 6η και 6.000 στροφές με τέρμα Γκάζι να μπορέσεις να κάνεις δύο κατεβάσματα χωρίς να χρησιμοποιήσεις συμπλέκτη και να έχεις αυτή την τεράστια χρονοκαθυστέρηση....
Οκ, άρα καθαρά για πολύ συγκεκριμένη χρήση αν καταλαβαίνω σωστά. Κάτι τέτοιο μου είχε πει και ο μάστορας ό,τι στα πιο σύγχρονα μηχανάκια με ηλεκτρόγκαζο κτλ δουλεύει σε όλο του το φάσμα ακόμα και σε απλές μετακινήσεις, χαμηλές στροφές κτλ, ενώ σε μηχανάκια σαν το δικό μας δεν μπορείς να το εκμεταλλευτείς για το σκοπό που είναι σχεδιασμένο.
-
Έτσι ακριβώς..... Για να βρεθεί το σασμάν από φορτισμένο ώστε να μπορεί να γίνει η αλλαγή ταχύτητας στο κατέβασμα θα πρέπει να έχει γκάζι και να τις δημιουργήσεις η διακοπή τροφοδοσίας η διακοπή ρεύματος από μπουζί... Στα μηχανάκια με ηλεκτρικό Γκάζι είναι εφικτό να γίνει μέσω κάποιου εγκεφάλου όπως με τον ίδιο τρόπο να ρυθμίσεις και το φρένο κινητήρα στα κατεβάσματα πόσο έντονο θα θέλεις να είναι...... Στα δικά μας ξεχνάτο 🤪
-
Shifting control θα βάλεις μαζί με το εγκεφαλακι....δυστηχως ο Siemens όσες προσπάθειες και αν εκανα δεν δέχεται shifter το μόνο που δουλεύει υποδείγματα σε tuono gen2 είναι το shifting control...
-
Shifting control θα βάλεις μαζί με το εγκεφαλακι....δυστηχως ο Siemens όσες προσπάθειες και αν εκανα δεν δέχεται shifter το μόνο που δουλεύει υποδείγματα σε tuono gen2 είναι το shifting control...
Τί ακριβώς είναι το shifting control δεν το γνωρίζω.
Έχω στα χέρια μου ένα shifter της cordona το pq8 το οποίο ήταν φορεμένο και ρυθμισμένο σε rsv αγωνιζόμενου. Δεν το έχω τοποθέτησει ακόμα γιατί θέλω να βεβαιωθώ για τη σωστή διαδικασία.
Είναι αυτό εδώ https://akisgeorgopoulos.gr/el/%CE%91%CF%81%CF%87%CE%B9%CE%BA%CE%AE/30-cordona-quickshifter-pq8-universal-%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CE%AD%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%BF-ecu-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CE%BB%CE%B5%CE%BE%CE%BF%CF%8D%CE%B4%CE%B1.html
Το shifting control τοποθετείται μαζί με το παραπάνω ή είναι κάτι αυτόνομο και ποιά η αρχή λειτουργίας του?