To μοτερ λογω της διαταξης του, βασιζεται στον αντικραδασμικο αξονα που υπαρχει μπροστα απο τον στροφαλο. Αντικραδασμικος υπαρχει επισης στην κεφαλη του πισω κυλινδρου αλλα νομιζω οτι ειναι για αλλο λογω εκει.
Αξιζει να τσεκαριστει και να αναλυθει εαν υπαρχει καποιο προβλημα εκει.
Οσον αφορα την καμπανα, πρεπει να ελεγχθει το εξωτερικο καλαθι που φερει τα το γραναζι της μεταδοσης και τα ελατηρια αποσβεσης, ως προς την καλη ολισθηση του πανω στον πρωτευοντα αξονα του σασμαν (ελεγχος στο μπρουτζινο δαχτυλιδι του).
Πατιναρισμα δεν ενιωθα και εγω οταν ειχαν στραβωσει οι δισκοι, αλλα υπηρχε. Δεν ευθυνεται ομως αυτο για τους κραδασμους και εαν δημιουργουσε θα ηταν κατα την συμπλεξη.
Επισης, τσεκαρισες την βιδα που σφιγγει την καμπανα? Αυτη μου ειχε δημιουργησει τους στραβους δισκους και χαλασμενο εξωτερικο καλαθι, αλλα δεν θυμαμαι κραδασμους.
Επισης πρεπει να γινει ελεγχος στους αξονες του σασμαν.
Το ξαναλεω, τηλεδιαγνωση δεν μπορει να γινει. Τραβα το στον bill