Λοιπόν .....
Ας μπουν και οι φωτό και λίγα σχόλια.
Απαιτούμενα εργαλεία : Τρυπάνι, δύο πένσες, 2 αποστάτες 18 mm περίπου. Χρόνος καμμιά ωρίτσα.
Σημ. Επειδή υπάρχουν διάφορα είδη από κουμπάσα, επιλέγετε το γαλβανιζέ που φαίνεται στην φωτό. Έχει πιο σκληρό σύνδεσμο, από κάποια νίκελ που είδα + ότι δεν σκουριάζει.
1. Λόγω του ότι το σχήμα τους είναι κάθετο προς το undertray, πιάνουμε με μια πένσα το κουμπάσο κοντά στον σύνδεσμο του και με την άλλη πένσα το στρίβουμε σιγά μέχρι να γυρίσει 90 μοίρες (όπως φαίνεται στο κόκκινο βέλος). Κάνουμε το ίδιο στο άλλο μπράτσο.
2. Χρησιμοποιώντας την μαμά βάση, μετράμε την απόσταση που έχουν οι τρύπες μεταξύ τους. Το κουμπάσο έχει τρύπα στην μια άκρη, επομένως σημαδεύουμε που θα κάνουμε άλλη μια μικρή και τρυπάμε.
3. Χρησιμοποιώντας λίγο πιο μακριές βίδες (του πίσω μέρους) περνάμε το κουμπάσο στο κενό της βάσης αφου πρώτα περάσουμε έναν αποστάτη σε κάθε μεριά. (κιτρινο βελάκι. Απαραίτητο γιατί στο σφίξιμο θα στραβώσει)
4. Αφου φροντίσουμε τα μπράτσα να είναι παράλληλα μεταξύ τους (θα είναι, αλλιώς θα τα έχουμε στραβώσει κατά το στρίψιμο) σημαδεύουμε που πέφτει η πινακίδα και κάνουμε τις τρύπες της πινακίδας). Αν η πινακίδα έχει ήδη τρύπες όπως η δικιά μου και δεν θέλουμε να ανοίξουμε καινούργιες δυο γωνίτσες (στραβωμένες μέχρι να αγκαλιάσει η μιά πλευρά την άλλη)που θα αγκαλιάσουν το μπράτσο και θα τις μετακινήσουμε όπου θέλουμε, κάνουν μια χαρά την δουλειά τους. (2η φωτό)
Σφίγγουμε και είναι έτοιμη για trackdays (κυρία στην πόλη, πόρνη στην πίστα
)
ΥΓ. Το συστηματάκι φαντάζομαι μπαίνει σε όσες μοτοσυκλέττες έχουν " καθαρό undertray πχ Ζ )