0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

COLDASLIFE

Σασμαν
« - : Σεπτέμβριος 19, 2014, 07:05:58 μμ »
και ξαφνικα εκει που πηγα να αλλαξω ταχυτητα εκανε μπουμ το σασμαν και δεν ξερουμε και τι αλλο ακομα μεχρι να κατεβει το μοτερ.αν εχει κανεις καμια προταση προτου αποφασισω να δωσω το μηχανακι για ανταλλακτικα ακουω  :( :( :(



*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Σασμαν
« Απάντηση #1 - : Σεπτέμβριος 19, 2014, 08:08:31 μμ »
Τι μπαμ? Δεν αλλαζει ταχυτητα? Κουρεψε? Θα βρεις ανταλλακτικα μεταχειρο
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

COLDASLIFE

Απ: Σασμαν
« Απάντηση #2 - : Σεπτέμβριος 19, 2014, 08:21:04 μμ »
την ωρα που πηγα να ανεβασω ακουστηκε ενα κρακ δεν πηρε την ταχυτητα πεταξε νεκρα και σταματησα δεξια αμεσως.το εσβησα και οταν το ξαναεβαλα μπροστα και πηγα να βαλω ταχυτητα,ο λεβιες ανεβοκατεβαινε ψιλοακυρα χωρις να κουμπωνει καμια.απ οτι ειπε ο μαστορας σιγουρα κουρεψε σασμαν και δεν ξερουμε και τι αλλο μπορει να επαθε μεχρι να κατεβει το μοτερ.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Σασμαν
« Απάντηση #3 - : Σεπτέμβριος 19, 2014, 08:42:33 μμ »
Λυσε για αρχη το δεξι καπακι του μοτερ κ βγαλε την  καμπανα μηπως εχει σπασει ο μηχανισμος
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 19, 2014, 08:43:59 μμ από bros400pgm »
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

COLDASLIFE

Απ: Σασμαν
« Απάντηση #4 - : Σεπτέμβριος 19, 2014, 08:56:40 μμ »
δεν ειναι απαραιτητο δλδ να κατεβει μοτερ?ο μαστορας μου ειπε οτι πρεπει να κατεβει για να δουμε το μεγεθος της ζημιας.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Σασμαν
« Απάντηση #5 - : Σεπτέμβριος 19, 2014, 09:22:42 μμ »
Ο λεβιες αριστερα, κινει ενα μηχανισμο που βρισκεται στην δεξια μερια. Αυτος με την σειρα του κινει μυλο και φουρκετες οι οποιες "ανακατευουν" τα γραναζια για την εκαστοτε ταχυτητα.
Εαν κουρεψει καποιο γραναζι, χωρις να ειμαι 100% σιγουρος, ειτε δουλευει ο επιλογεας και αλλαζει ταχυτητες αλλα κοπαναει και τις πεταει και γρατζουναει, ειτε δεν κανει τιποτα και ειναι σταθερος σαν βραχος.

Αυτο που λες εσυ, μου λεει οτι κατι εχει σπασει στον μηχανισμο κινησης των γραναζιων, δηλαδη μηχανισμος και μυλος και φουρκετες.

Οποτε πριν κατεβασεις μοτερ, βγαλε το δεξι καπακι ολο. Θα αντικρυσεις κατι σαν τις παρακατω φωτο.
Πισω απο την καμπανα, υπαρχει ο εν λογω μηχανισμος (φαινεται στην 3η φωτογραφια).
Εκει που ειναι το κιτρινοπο πλαστικο, ειναι ο αξονας που συνδεεται ο λεβιες αλλαγης ταχυτητας. Κινει εκεινη την δαγκανα με το ελατηριο (αυτο ειναι υπευθυνο για την επαναφορα του λεβιε) και γυρναει το μυλο που λεγαμε πριν (δεν φαινεται εδω. βλεπεις μονο εκεινο το αστερακι με τις προεξοχες).
Δες μηπως εισαι τυχερος και κατι εχει γινει μεχρι εκει. Διαφορετικα πρεπει να ανοιξεις μοτερ
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

COLDASLIFE

Απ: Σασμαν
« Απάντηση #6 - : Σεπτέμβριος 19, 2014, 09:49:30 μμ »
Σε πρωτη φαση σε ευχαριστω παρα πολυ για τη βοηθεια.σε δευτερη φαση θα το προτεινω στο μηχανικο και βλεπουμε απο κει κι επειτα.ελπιζω οσο το δυνατον σε μικροτερη ζημια γιατι ουτε χρηματα περισευουν και εχω ξενερωσει και πολυ ασχημα :( .θα ενημερωσω για την ζημια οταν θα εχω πληρη εικονα για να ακουσω γνωμες για την καλυτερη δυνατη λυση.

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1372
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +557
Απ: Σασμαν
« Απάντηση #7 - : Σεπτέμβριος 20, 2014, 09:45:27 πμ »
Φιλε μου καλημερα.
Ειχα το ιδιο ή παρομοιο προβλημα πισω στο 2006 οταν πηρα το τουονο κ εγω.
Δες εδω : http://www.apriliabikers.gr/portal/tuono-1000-r-kai-tuono-factory/t-e-to-tuono/msg259021/#msg259021

Ευτυχως ημουν μες την εγγυηση κ τα καλυψαν ολα.

Ελπιζω ο bros400pgm να εχει δικιο και να μην χρειαστει κ κατεβασεις μοτερ.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Σασμαν
« Απάντηση #8 - : Σεπτέμβριος 20, 2014, 09:52:42 πμ »
Δημητρη και σε σενα ο λεβιες εκανε το ιδιο?  :thnk:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

COLDASLIFE

Απ: Σασμαν
« Απάντηση #9 - : Σεπτέμβριος 20, 2014, 01:18:51 μμ »
Φιλε μου καλημερα.
Ειχα το ιδιο ή παρομοιο προβλημα πισω στο 2006 οταν πηρα το τουονο κ εγω.
Δες εδω : http://www.apriliabikers.gr/portal/tuono-1000-r-kai-tuono-factory/t-e-to-tuono/msg259021/#msg259021

Ευτυχως ημουν μες την εγγυηση κ τα καλυψαν ολα.

Ελπιζω ο bros400pgm να εχει δικιο και να μην χρειαστει κ κατεβασεις μοτερ.
καλημερα και σε σενα αδερφε.ελπιζω κι εγω να μην χρειαστει να κατεβει το μοτερ.το μπαμ εμενα μου το εκανε σε αλλαγη απο 3η σε 4η με φυσιολογικες στροφες.το οτι σου το εκανε δυο φορες βεβαια ειναι εντελως αποκαρδιωτικο.εσυ εβαλες καινουρια ανταλλακτικα δλδ και επαθε την ιδια ζημια δευτερη φορα? 

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1372
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +557
Απ: Σασμαν
« Απάντηση #10 - : Σεπτέμβριος 20, 2014, 04:13:39 μμ »
Ναι...μπηκαν ανταλλακτικα κ το εκανε κ 2η φορα στα ιδια ακριβως διανυθεντα χλμ...περιπου 1200 αν θυμαμαι καλα....την δευτερη φορα που επισκευαστηκε τα ανταλλακτικά ηταν ελαφρως διαφορετικα (βελτιωμενα φανταζομαι) σε σχεση με την πρωτη φορα. Κ εμενα σε αλλαγη απο 3η σε 4η μου το εκανε....ενα ΚΡΑΑΑΚ!!...κ δεν εμπαινε η ταχυτητα! Αλλά εγω τοτε ειχα ολες τις υπόλοιπες ταχυτητες....1η, 2α, 4η, 5η...φαντασου το πηγα οδικος απο Β.Ευβοια στην Αθηνα.

Κοσμα οχι, εμενα δεν εκανε αυτο το παιξιμο ο λεβιες...απλα δεν εμπαινε η 3η σχεση. Αν απο 2α πηγαινα να βαλω 3η, ακουγοταν ενα κραααακ κ την πετουσε. Αν ομως απο 2α πιεζα τον λεβιε γρηγορα 2 φορες κ εμπαινε 4η, τοτε ολα οκ!

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Σασμαν
« Απάντηση #11 - : Σεπτέμβριος 20, 2014, 04:20:53 μμ »
Γιαυτο λεω να ξεκινησει απο την δεξια μερια, γιατι δειχνει οτι κατι δεν παει καλα στον μηχανισμο κινησης των φουρκετων, ο οποιος ο μισος βρισκεται εξω και ο αλλος μισος μεσα στα καρτερ.
Μπορει να ειναι (και το ευχομαι) τυχερος.
Ισως ο bill να μας ελεγε την αποψη του  :D
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

COLDASLIFE

Απ: Σασμαν
« Απάντηση #12 - : Σεπτέμβριος 24, 2014, 01:06:38 μμ »
λοιπον τα νεοτερα ειναι οτι το μοτερ κατεβηκε,το σασμαν θελει αλλαγη,με το συνολικο κοστος να ανερχεται στα 1300 ευρω με μεταχειρισμενα ανταλλακτικα παρακαλω πολυ.για καινουρια ουτε λογος.αναλυτικα εχουμε και λεμε κοστος μεταχειρισμενου σασμαν 250,φλαντζες καινουριες 320 εργασια 600 συν λαδια φιλτρα κτλ.αυτη τη στιγμη επειδη δεν υπαρχουν χρηματα προσανατολιζομαι στο να το βαλω αγγελια σπασμενο ειτε ολοκληρο ειτε κομματια.ακουω γνωμες :(

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Σασμαν
« Απάντηση #13 - : Σεπτέμβριος 24, 2014, 04:45:13 μμ »
στον  Bill  ρωτησες ??? :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Σασμαν
« Απάντηση #14 - : Σεπτέμβριος 24, 2014, 09:12:35 μμ »
λοιπον τα νεοτερα ειναι οτι το μοτερ κατεβηκε,το σασμαν θελει αλλαγη,με το συνολικο κοστος να ανερχεται στα 1300 ευρω με μεταχειρισμενα ανταλλακτικα παρακαλω πολυ.για καινουρια ουτε λογος.αναλυτικα εχουμε και λεμε κοστος μεταχειρισμενου σασμαν 250,φλαντζες καινουριες 320 εργασια 600 συν λαδια φιλτρα κτλ.αυτη τη στιγμη επειδη δεν υπαρχουν χρηματα προσανατολιζομαι στο να το βαλω αγγελια σπασμενο ειτε ολοκληρο ειτε κομματια.ακουω γνωμες :(


Καταρχην δεν μας ειπες τι ζημια εχει το σασμαν :ohyes:
600 μου ακουγονται πολλα για εργασια. Και τα 320 νομιζω ειναι πολλα για φλατζες
Δηλαδη, πουλας το μοτερ οπως ειναι 150€? Παιρνω σειρα 1ος  :D
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης