0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αριστερα ,εκει που λυγιζει το γονατο σου, μεσα απο το σκελετο υπαρχει μια φισα ασπρη που δεν ειναι αδιαβροχη, με 6 καλωδια. Ειναι η φισα του κεντρικου διακοπτη, αποσυνδεσε την, αν εχει ιχνη οξειδωσης κ "πρασινιλα" ριξε σπρευ κ τριψε κ τις επαφες. Ενα απο τα καλωδια ειναι κ η διεγερση του εγκεφαλου, αν δεν εχει το σωστο βολταζ σβηνει μονο στα χαμηλα κ δεν καταγραφει βλαβη γιατι ο εγκεφαλος "νομιζει"οτι απλα κλεινεις τον διακοπτηΚαν'το κ πες μας
Παράθεση από: bill στις Ιούνιος 27, 2020, 10:37:03 μμΑριστερα ,εκει που λυγιζει το γονατο σου, μεσα απο το σκελετο υπαρχει μια φισα ασπρη που δεν ειναι αδιαβροχη, με 6 καλωδια. Ειναι η φισα του κεντρικου διακοπτη, αποσυνδεσε την, αν εχει ιχνη οξειδωσης κ "πρασινιλα" ριξε σπρευ κ τριψε κ τις επαφες. Ενα απο τα καλωδια ειναι κ η διεγερση του εγκεφαλου, αν δεν εχει το σωστο βολταζ σβηνει μονο στα χαμηλα κ δεν καταγραφει βλαβη γιατι ο εγκεφαλος "νομιζει"οτι απλα κλεινεις τον διακοπτηΚαν'το κ πες μαςΑυτό που με προβληματίζει στο παραπάνω που λες είναι ότι σβήνει μόνο στις χαμηλές. Γιατί εμένα σβήνει και στις χαμηλές και στο ρελαντί αλλά και σε υψηλές στροφές την ώρα που επιταχύνει η πηγαίνει πορεία..🤔Θα ελέγξω όμως όπως και να έχει σε τι κατάσταση είναι.
Λοιπόν, επανέρχομαι στο θέμα καθώς εδώ και τρεις εβδομάδες και έπειτα από αρκετές βόλτες δεν μου έχει ξανά παρουσιάσει το πρόβλημα. Φαίνεται να ήταν γενικότερα οι επαφές και η φύσες που είχαν υποστεί οξείδωση. Αφού δοκιμάσαμε απομόνωση αισθητήρα πτώσης, stand και αλλαγή ανορθωτή Προχωρήσαμε σε καθάρισμα σε όλες της φύσες όπως πρότεινε παραπάνω και ο bill. Έπειτα από αυτό μπήκε στο δυναμόμετρο ξανά η μηχανή και δεν ξαναέκανε κιχ. Ελπίζω να ήταν τελικά αυτό καθώς ο μηχανικός μου έδωσε 90% να ήτανε αυτό η βλάβη. Εννοείται πως οδηγώ ακόμα με το χέρι στο συμπλέκτη για πιθανό σβήσιμο του κινητήρα. Ειδικά πάνω στην στροφή 😮
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι