0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

patman46

Απ: brembo monoblock @ tuono factory
« Απάντηση #30 - : Μάρτιος 16, 2009, 10:53:59 πμ »
βασικά η μεγάλη διαφορά στα φρένα έρχεται από τα τακάκια που είναι 2 και όχι 4.

κατα δεύτερον μήπως κάνεις λάθος ότι η διαφορά είναι στα τακάκια...???

υποτίθεται ότι η top δαγκάνα της brembo είναι η Brembo Billet Monoblock 34/34 P4 4-Pad Radial-Mount GP Caliper η οποία έχει 4 τακάκια...ένα για κάθε έμβολο!!!

Καλορίζικες Πάνο! :kalo:

Λοιπόν, οι δαγκάνες που έβαλε ο Πάνος πρέπει να έχουν κωδικό 220988530 και είναι μονομπλόκ, χυτές, με 4 αλουμινένια έμβολα 34χιλ., διπλές τσιμούχες στα έμβολα και 2 τακάκια ανά δαγκάνα.
Σε σχέση με τις μαμά, η βασική διαφορά είναι ως προς την ακαμψία. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο 'δαγκώνουν' καλύτερα. Το ότι έχουν 2 τακάκια αντί για 4 δεν είναι υπέρ τους. Εννοείται ότι είναι και ελαφρύτερες από τις μαμά.
Στην Ιταλία το κιτ κοστίζει 750 ευρώ (περιλαμβάνει 2 δαγκάνες, 4 τακάκια και τα thermotape).

Για τους πιο απαιτητικούς, υπάρχουν αρκετά ακριβότερα μοντέλα της Brembo,
π.χ. ο κωδικός X99C460
ένα κομμάτι αλουμινίου δουλεμένο στο CNC, σύστημα θερμικής απαγωγής, 4 έμβολα τιτανίου 34χιλ., 4 τακάκια...
Τιμή, σχεδόν στα 4.500ευρώ για 2 δαγκάνες, χωρίς τα τακάκια!!!

α ρεεεεε Davide ... INFO BANK εισαι αδερφέεε μου ... αυτή τη βδομάδα βάζω και την τρόμπα πάνω (rcs19) περιμένω και τον sutter και το stabilizater ohlins, (και θα μου βρεις λέει evo 6??? χεχε εεεε φανταστικέ μου Davide) και ααααααν περισέψουν θ8α βάλουμε και το κιτακι 1125cc (από rotax μέσα σου λέεεω)
θα είμαι Μισάνο 31/3 -1/4 για την παρουσίαση το V4...

grazie amico (πάντως το φρένο έχει αλλάξειιι σου λέω δραματικά... )   

*

zlionakis

Απ: brembo monoblock @ tuono factory
« Απάντηση #31 - : Μάρτιος 16, 2009, 04:24:24 μμ »

Παράθεση
χτες αλλάξαμε με το  Δράκο μηχανάκια... λοιπόν μετά από 15 μερες με τις αγκυρες  οι διαφορες είναι πιο μεγάλες από ότι νόμιζα.
1. δεν έχουν αυτό το τρέμολο στην αρχή που έχουν οι μαμα... δεν έχουν αυτό το τριξιματάκι και τηςν αίσθηση ότι ολισθαίνουν οι δίσκοι μεσα στα τακάκια (δεν ξέρω αν το έχεις νιώσει)
2. δαγκώνουν πολύ σε σχέση με τις μαμα... βέβαια όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα τόσο πιο μεγάλη ακρίβεις δίνουν στο φρενάρισμα
3. όσο και αν σου φαίενται τραβηγμένο νιώθεις συνολικά το μπροστινό πιο ανάλαφρο και πιο δεμένο.
4. μπορείς μόλις αρχισει το χέρι να έχει λειτουργία ABS να φρρενάρεις πολύ πιο ομαλά και πολύ πιο γρήγορα. παρόλα αυτά χωρίς κουρδισμένη αναρτηση έχεις πρόβλημα καθώς τερματίζει το ohlins για πλάκα (είναι σαν να πέφτεις σε τοιχο)
5. αισθητικά δεν παίζονται
6. δεν μαζεύουν σκόνη και μάκα με αποτέλεσμα να εχεις μόνιμα την ίδια εξαιρετική αίσθηση του φρένου
7. όπως είπε ο δράκος το μηχανάκι χωρίς το βάρος στο βολάν είναι πιστόλι (γαμήθηκε στις σούζες ο άτιμος χαχαχαχα)

αν το χεις στο πρόγραμμα με τις μονομπλοκ βάλτες... θα με θυμηθείς... δεν υπάρχει το φρενο (προσοχή για τις P34-34 υπάρχουν οι ίδιες με 32-32 και 32-34... το στανιο μου μέσα... αν σε ενδιαφέρουν για αγορά πες μου )



Πραγματικά με έχεις πορώσει!!! το σκέφτομαι να τις βάλω και εγώ αλλά μετά το καλοκαίρι....γιατί τώρα περιμένω διάφορα άλλα ανταλλακτικά (θα ακολουθήσουν φωτό!)..

αν θες στείλε ενα pm με το πού θα τις βρώ για παραγγελία..ή πληροφορίες πώς θα γίνει..

Y.Γ. Στο δρόμο είναι εντάξει?? ή θα μου μπλοκάρουν εύκολα? Γιατί το μηχανάκι δεν το βάζω πίστα (ακόμη τουλάχιστον)


 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης