0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2768
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +2013
Το νέο project - Tuono Factory 2007
« - : Μάρτιος 25, 2025, 11:52:47 πμ »
Καλημέρα παιδιά!

Ξεκινάω το νέο μου project, την συντήρηση του Tuono που πήρα από την Πάρο. Πρόκειται για μια μοτοσικλέτα με λίγα Χλμ στο κοντέρ (9000χλμ λέει, δεν ξέρω βέβαια αν είναι αληθινά) αλλά σε πολύ μέτρια κατάσταση. Αρκετά παραμελημένο, με πράγματα που πρέπει να γίνουν ώστε καταρχήν να είναι ασφαλές και σωστό για κυκλοφορία αλλά και αρκετά για να αποκτήσει κάποια από την παλαιότερη αίγλη του.

Θα προσπαθήσω να κάνω ότι χρειαστεί μόνος μου και αν βρω τα σκούρα να απευθυνθώ στον Μπιλ ή στους  Μοτοχόλικς!

Αρχικά, αφού το έγδυσα του έριξα ενα καλό πλύσιμο για να φύγει η βρώμα και η μάκα όλων των χρόνων. Δεν τα πήγα και άσχημα, έχει ακόμα βέβαια αλλά τουλάχιστον θα βλέπω τι γίνεται.



Καλό στέγνωμα με ένα φυσητήρι και σταύρωμα γιατί ιταλικό  :D

Η στοίβα με τα περιφερειακά


Τώρα θα ξεκινήσω σιγά σιγά την καταγραφή και την αλλαγή των αναλώσιμων που χρειάζονται και παράλληλα θα προσπαθήσω να βελτιώσω και το αισθητικό κομμάτι, όσο γίνεται.
Γενικά, είναι μια μοτοσικλέτα που δείχνει την παραμέληση της και ξέρω ότι δεν πρόκειται να γίνει ποτέ garage queen.



Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2768
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +2013
Απ: Το νέο project - Tuono Factory 2007
« Απάντηση #1 - : Μάρτιος 25, 2025, 12:03:42 μμ »
Έχουν ήδη παραγγελθεί κάποια κοκοψόνια από AliExpress (αντίβαρα, δούμε ποτηράκια υγρών, διαφορά κλιπς κτλ) ενώ από motoholics αγοράστηκαν τα ΟΕΜ γκριπ για να πετάξω αυτά τα χρυσά.

Αλυσιδογράναζα, τακάκια είναι τα επόμενα και βλέπουμε.

Θα κάνω και θα καταγράψω πάλι την μετατροπή στο φιλτροκούτι με την ανακατεύθυνση των αναθυμιάσεων, την εγκατάσταση των νέων velocity stacks, δεν θα το βάλω χωρίς καπάκι καθώς παλιότερα που το είχα κάνει δεν εντόπισα κάποια ιδιαίτερη διαφορά. Υπάρχει ένα μικρό χακ για λίγο μεγαλύτερο όγκο εσωτερικά όμως ;)
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5577
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4895
Απ: Το νέο project - Tuono Factory 2007
« Απάντηση #2 - : Μάρτιος 25, 2025, 12:46:09 μμ »
Vamos ψηλέ! :kalo:

Πένα θα γίνει στα χεράκια σου.

Είδα δεν έχει βάση πινακίδας. Έχω μια μαμά βάση της οποίας η ουρά (τελείωμα χαμηλά) είναι κομμένη. Την θες να στη στείλω?

Επίσης είχα αλλάξει καπάκια δοχείων υγρών (φρένου/συμπλέκτη) με αλουμινίου και κάπου έχω τα μαμά, τα οποία σίγουρα είναι σε καλύτερη κατάσταση από τα δικά σου. Αν δεν έχεις άλλα στα στέλνω κι αυτά.

Αναμένω να δω και την ανακατεύθυνση των αναθυμιάσεων. Σε εξωτερικό δοχειάκι εννοείς?

Και για το φιλτροκούτι τι κόλπο πάιζει χωρίς αφαίρεση του πάνω μέρους?
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2768
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +2013
Απ: Το νέο project - Tuono Factory 2007
« Απάντηση #3 - : Μάρτιος 25, 2025, 05:25:34 μμ »
Vamos ψηλέ! :kalo:

Πένα θα γίνει στα χεράκια σου.

Είδα δεν έχει βάση πινακίδας. Έχω μια μαμά βάση της οποίας η ουρά (τελείωμα χαμηλά) είναι κομμένη. Την θες να στη στείλω?

Επίσης είχα αλλάξει καπάκια δοχείων υγρών (φρένου/συμπλέκτη) με αλουμινίου και κάπου έχω τα μαμά, τα οποία σίγουρα είναι σε καλύτερη κατάσταση από τα δικά σου. Αν δεν έχεις άλλα στα στέλνω κι αυτά.

Αναμένω να δω και την ανακατεύθυνση των αναθυμιάσεων. Σε εξωτερικό δοχειάκι εννοείς?

Και για το φιλτροκούτι τι κόλπο πάιζει χωρίς αφαίρεση του πάνω μέρους?

Ευχαριστώ Ζήση, είμαι ΟΚ. Καμιά ζελατίνα αν παίζει δεν θα πω όχι όμως, και με το αζημίωτο εννοείται :)

Σχετικά με το φιλτροκούτι, επειδή δεν είμαι φαν του ανοικτού πλέον και θα κάνω και την ανακατεύθυνση (από την κυλινδροκεφαλή με σωληνάκι και διακλάδωση Τ όπου η μια εξαγωγή πάει σε δοχειάκι κάπου χαμήλα στην καρίνα και η άλλη σε ένα μικρό φιλτράκι για να αναπνέει), το χακ είναι ότι τριμάρεις τον εσωτερικό χώρο που έμπαινε το αφρολέξ για τις αναθυμιάσεις. Έτσι κερδίζεις λίιιιιγο ακόμα χώρο μέσα στο φιλτροκούτι ;)
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5577
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4895
Απ: Το νέο project - Tuono Factory 2007
« Απάντηση #4 - : Μάρτιος 25, 2025, 09:22:54 μμ »
Δυστυχώς από ζελατίνα έχω μόνο μια μαμά μικρή σαν τη δική σου και δεν είναι και στην καλύτερη κατάσταση. Φοράω την ermax στο tuono που μου αρέσει πολύ αλλά είναι λίγο τσουχτερη. Πρόσφατα μου ειχε σπάσει και την άλλαξα και είχε γύρω στο 150ρι... :srry:


Η puig  νομίζω βγαίνει κοντά στα 100.

Καλό το κολπάκι με τις αναθυμιάσεις θα το κάνω αν είναι. Εχω ενα δεύτερο φιλτροκούτι οπότε θα δοκιμάσω το τριμάρισμα που ανέφερες.😉

Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2768
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +2013
Απ: Το νέο project - Tuono Factory 2007
« Απάντηση #5 - : Μάρτιος 30, 2025, 12:48:26 μμ »
Καλημέρα παιδιά!

Δυστυχώς, το πρότζεκτ βαίνει προς το τέλος του. Το μηχανάκι θα αρχίσει να διαλύεται για ανταλλακτικά καθώς δεν θέλω να ασχοληθώ παραπάνω, ήξερα ότι η αγορά του ήταν λίγο παρορμητική και ότι συχνά ότι είναι φθηνό τελικά βγαίνει πιο ακριβό.
Αρκετά πράγματα είναι παραμελημένα αλλά το σημείο καμπής ήρθε σήμερα που διαπίστωσα ότι το αριστερό πηρούνι έχει το κλασσικό ράγισμα χαμηλά στην μπότα, κλασσικό πρόβλημα από υπερβολικό σφίξιμο των βιδών που κρατάνε τον άξονα.

Ξέρω ότι επισκευάζεται αλλά δεν θέλω να ασχοληθώ παραπάνω.

Σύντομα θα βάλω αγγελία στο forum και σε γκρουπάκια σε fb διάφορα πράγματα, μείνετε συντονισμένοι όσοι ενδιαφέρεστε για πραγματάκια factory.
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης