0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
αλλά με απασχολεί ή ενεργητική ασφάλεια που δίνει στην μηχανή σε συνθήκες καθημερινής χρήσης..
αλλα πιο σημαντικο ηταν η προπονηση και η προσπαθεια να κατανοησεις τι ζητας απο την μοτο σου,
Παράθεση από: zlionakis στις Ιούνιος 13, 2009, 07:31:30 πμαλλά με απασχολεί ή ενεργητική ασφάλεια που δίνει στην μηχανή σε συνθήκες καθημερινής χρήσης.. Tεσπα, ότι θέλει ο καθένας βάζει αλλά είμαι σίγουρος ότι ιδίως η χρησιμότητα τέτοιων συστημάτων θα φανεί τουλάχιστον σε πολεμικές βόλτες και βέβαια στην πίστα. Στην απλή βολτίτσα που θα έρθει το γλίστρημα από την ελεεινή άσφαλτο, κανένα σύστημα δεν μπορεί να σώσει μια πτώση. Και φυσικά αυτό το ψυχολογικό ατού μπορεί να γίνει μπούμερανγκ...
Παράθεση από: Byron στις Ιούνιος 13, 2009, 08:41:03 πμΠαράθεση από: zlionakis στις Ιούνιος 13, 2009, 07:31:30 πμαλλά με απασχολεί ή ενεργητική ασφάλεια που δίνει στην μηχανή σε συνθήκες καθημερινής χρήσης.. Tεσπα, ότι θέλει ο καθένας βάζει αλλά είμαι σίγουρος ότι ιδίως η χρησιμότητα τέτοιων συστημάτων θα φανεί τουλάχιστον σε πολεμικές βόλτες και βέβαια στην πίστα. Στην απλή βολτίτσα που θα έρθει το γλίστρημα από την ελεεινή άσφαλτο, κανένα σύστημα δεν μπορεί να σώσει μια πτώση. Και φυσικά αυτό το ψυχολογικό ατού μπορεί να γίνει μπούμερανγκ... +1000
Ξέρει κανείς αν δουλεύει χωρίς προβλήματα αυτό??http://shop.fgspecialparts.it/Moto/Aprilia/TUONO-1000-R-07.html
To συγκεκριμένο δεν το ξέρω, αλλά με εντυπωσιάζει η απλούστατη κατασκευή του που αγγίζει τα όρια της μούφας. Απ΄ότι λέει μόλις αντιληφθεί απότομη αύξηση των στροφών κόβει το ρεύμα. Αυτό πανω κάτω κάνουν τα traction control συστήματα παιρνoντας δεδομενα απο ανοιγμα γκαζιου,στροφες και σχεση κιβωτιου. Αυτό που λένε είναι ότι όλα τα aftermarket συστήματα έχουν ένα πρόβλημα στο χρόνο απόκρισης απ΄την ECU στα μπεκ.
. Τα αποτελέσματα ήταν φοβερά και το θεώρησαν ως ότι καλύτερο έχει δοκιμαστεί.
Παράθεση από: davide στις Ιούνιος 13, 2009, 07:36:20 μμ. Τα αποτελέσματα ήταν φοβερά και το θεώρησαν ως ότι καλύτερο έχει δοκιμαστεί.Δεν έχω αντίρρηση davide ότι είναι έτσι όπως τα λες. Το σύστημα δεν το ξέρω καθόλου, και απλά είπα την γνώμη μου για ένα κουτάκι που φαινόταν φτηνοκατασκευή.
Το GripOne είναι ότι καλύτερο υπάρχει στην αγορά σήμερα. Είναι δημιούργημα του Diego Gubellini (εργάζεται στον χώρο των GP από το 1997 και αυτήν την στιγμή είναι ο υπεύθυνος της τηλεμετρίας και συλλογής δεδομένων στην ομάδα του Gresini). Ο Barros, o Kato, o Gibernau, o Edwards, o Melandri είναι μερικοί από τους πιλότους με τους οποίους ασχολήθηκε. Οπότε μπορούμε να μην αμφιβάλουμε για την σοβαρότητα του δημιουργού του.Η λειτουργία του βασίζεται σε δύο αισθητήρες ταχύτητας (έναν για κάθε τροχό) και έναν τρίτο αισθητήρα που ελέγχει τις στροφές του κινητήρα. Μόλις αντιληφθεί το πατινάρισμα, κόβει το ρεύμα από έναν κύλινδρο . Εννοείται πως ρυθμίζεται η ευαισθησία του και το πόσο να επεμβαίνει.Στο Ιταλικό MasterBike του Φλεβάρη, παρουσιάστηκε και δοκιμάστηκε στην πίστα της Siracusa. Τα αποτελέσματα ήταν φοβερά και το θεώρησαν ως ότι καλύτερο έχει δοκιμαστεί.
Παράθεση από: zlionakis στις Ιούνιος 11, 2009, 06:08:05 μμΞέρει κανείς αν δουλεύει χωρίς προβλήματα αυτό??http://shop.fgspecialparts.it/Moto/Aprilia/TUONO-1000-R-07.htmlΑπλά δουλεύει τέλεια. Όταν υπάρξει η οικονομική δυνατότητα θα μπει στο Mille μου!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι