0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

zlionakis

Απ: Traction Control
« Απάντηση #30 - : Ιούνιος 13, 2009, 07:31:30 πμ »
 :a014
Παιδιά σίγουρα όλες οι βελτιώσεις που έχει κάνει κάποιος φαίνονται σε μια πίστα  , εκεί που τα πράγματα είναι πιό απόλυτα και δεν υπάρχουν αστάθμητοι παράγοντες.

Όμως με σιγουριά μπορώ να πώ οτί πολλές από τις βελτιώσεις που έχω κάνει εγώ πέρα των αισθητικών και των βελτιώσεων απόδοσης του μοτέρ,(συμπλέκτης+τρόμπα συμπλέκτη/τρόμπες φρένων με δισκόπλακες, μπρός πίσω ohlins, ζάντες σφυρήλατες,σταμπιλιζατέρ ohlins δαγκάνες μπρός πίσω) έχουν αλλάξει πολύ την μηχανή προς την καλύτερη συμπεριφορά της στον δρόμο. Πιό μεγάλη ασφάλεια στο στρίψιμο και φρενάρισμα με δύναμη/αίσθηση καθώς και αμεσότερη αλλαγή πορείας.
Ναί μεν είναι επικύνδυνο να τρέχει κάποιος στον δημόσιο δρόμο, αλλά σίγουρα συγκρίνοντας τις ίδιες ταχύτητες ενός απλού και ενός στημένου μηχανακιού μπορώ να πώ οτι το δεύτερο θα είναι πολύ πιό ασφαλές.

Αυτή είναι και η απορία μου για το traction control. Είναι σίγουρο ότι δεν θα το χρησιμοποιήσω σε πίστα (μπορεί στο μέλλον) αλλά με απασχολεί ή ενεργητική ασφάλεια που δίνει στην μηχανή σε συνθήκες καθημερινής χρήσης..  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Traction Control
« Απάντηση #31 - : Ιούνιος 13, 2009, 08:41:03 πμ »
αλλά με απασχολεί ή ενεργητική ασφάλεια που δίνει στην μηχανή σε συνθήκες καθημερινής χρήσης..  :bye:

Tεσπα, ότι θέλει ο καθένας βάζει αλλά είμαι σίγουρος ότι ιδίως η χρησιμότητα τέτοιων συστημάτων θα φανεί τουλάχιστον σε πολεμικές βόλτες και βέβαια στην πίστα. Στην απλή βολτίτσα που θα έρθει το γλίστρημα από την ελεεινή άσφαλτο, κανένα σύστημα δεν μπορεί να σώσει μια πτώση.

Και φυσικά αυτό το ψυχολογικό ατού μπορεί να γίνει μπούμερανγκ... :bye:

αλλα πιο σημαντικο ηταν η προπονηση και η προσπαθεια να κατανοησεις τι ζητας απο την μοτο σου,

+990

*

nasos-v

Απ: Traction Control
« Απάντηση #32 - : Ιούνιος 13, 2009, 09:02:52 πμ »
αλλά με απασχολεί ή ενεργητική ασφάλεια που δίνει στην μηχανή σε συνθήκες καθημερινής χρήσης..  :bye:

Tεσπα, ότι θέλει ο καθένας βάζει αλλά είμαι σίγουρος ότι ιδίως η χρησιμότητα τέτοιων συστημάτων θα φανεί τουλάχιστον σε πολεμικές βόλτες και βέβαια στην πίστα. Στην απλή βολτίτσα που θα έρθει το γλίστρημα από την ελεεινή άσφαλτο, κανένα σύστημα δεν μπορεί να σώσει μια πτώση.

Και φυσικά αυτό το ψυχολογικό ατού μπορεί να γίνει μπούμερανγκ..
. :bye:



+1000

*

jimk7

Απ: Traction Control
« Απάντηση #33 - : Ιούνιος 13, 2009, 10:49:23 πμ »
αλλά με απασχολεί ή ενεργητική ασφάλεια που δίνει στην μηχανή σε συνθήκες καθημερινής χρήσης..  :bye:

Tεσπα, ότι θέλει ο καθένας βάζει αλλά είμαι σίγουρος ότι ιδίως η χρησιμότητα τέτοιων συστημάτων θα φανεί τουλάχιστον σε πολεμικές βόλτες και βέβαια στην πίστα. Στην απλή βολτίτσα που θα έρθει το γλίστρημα από την ελεεινή άσφαλτο, κανένα σύστημα δεν μπορεί να σώσει μια πτώση.

Και φυσικά αυτό το ψυχολογικό ατού μπορεί να γίνει μπούμερανγκ..
. :bye:



+1000

+1000 κι απο μενα που εχω Traction Control στο μηχανακι μου εκτος απο αυτου εχουν βγαλει για το TUONO Traction Control  :thnk: γιατι η ΒΑΖΖΑΖ απο οσο ξερω περα απο το DUCATI και το καινουργιο APRILIA V4 που ακομα δεν ειναι ετοιμο δεν βγαζει για κανενα αλλα Ιταλικο μηχανακι  :bye:

*

jimk7

Απ: Traction Control
« Απάντηση #34 - : Ιούνιος 13, 2009, 11:17:40 πμ »
Αχα μολις τι ειδα  :ohyes:

http://shop.fgspecialparts.it/Moto/Aprilia/TUONO-1000-R-07.html

για αυτο δε ξερω τιποτα αλλα για το ΒΑΖΖΑΖ που εχω εγω μπορω να σου πω μερικα πραγματα  :ohyes: αλλα δυστυχως οπως ειπα και πριν δεν βγαζει για το μηχανακι σου  :(

Αυτο που εχω βαλει στο δρομο οπου ειναι γυαλι δε δουλευει καλα 100% οπως στη πιστα αλλα σε καλη ασφαλτο το Traction ειναι πολυ αισθητο  :ohyes:

Oσο για τους αγωνες δεν απαγορευεται γιατι ο μαμα εγκεφαλος παραμενει στη θεση του και απλα συνεργαζεται μαζι του χωρις αλλους εξωτερικους σενσορες  :ohyes:

Αν θες τη γνωμη μου παρτο :ohyes: αρκει να δουλευει σαν το ΒΑΖΖΑΖ  :D ολα αυτα βεβαια επιδεις εισαι ο πρωτος ειναι ρισκο  :ohyes:

 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 13, 2009, 09:02:21 μμ από jimk7 »

*

davide

Απ: Traction Control
« Απάντηση #35 - : Ιούνιος 13, 2009, 07:16:22 μμ »
Ξέρει κανείς αν δουλεύει χωρίς προβλήματα αυτό??

http://shop.fgspecialparts.it/Moto/Aprilia/TUONO-1000-R-07.html

Απλά δουλεύει τέλεια. Όταν υπάρξει η οικονομική δυνατότητα θα μπει στο Mille μου! :bye:

*

davide

Απ: Traction Control
« Απάντηση #36 - : Ιούνιος 13, 2009, 07:36:20 μμ »
To συγκεκριμένο δεν το ξέρω, αλλά με εντυπωσιάζει η απλούστατη κατασκευή του που αγγίζει τα όρια της μούφας. Απ΄ότι λέει μόλις αντιληφθεί απότομη αύξηση των στροφών κόβει το ρεύμα.
Αυτό πανω κάτω κάνουν τα traction control συστήματα παιρνoντας δεδομενα απο ανοιγμα γκαζιου,στροφες και σχεση κιβωτιου. Αυτό που λένε είναι ότι όλα τα aftermarket συστήματα έχουν ένα πρόβλημα στο χρόνο απόκρισης απ΄την ECU στα μπεκ.

Βύρωνα πρέπει να πω ότι σε βρίσκω λάθος! ;)
Το GripOne είναι ότι καλύτερο υπάρχει στην αγορά σήμερα. :kalo:

Είναι δημιούργημα του Diego Gubellini (εργάζεται στον χώρο των GP από το 1997 και αυτήν την στιγμή είναι ο υπεύθυνος της τηλεμετρίας και συλλογής δεδομένων στην ομάδα του Gresini). Ο Barros, o Kato, o Gibernau, o Edwards, o Melandri είναι μερικοί από τους πιλότους με τους οποίους ασχολήθηκε. Οπότε μπορούμε να μην αμφιβάλουμε για την σοβαρότητα του δημιουργού του.

Η λειτουργία του βασίζεται σε δύο αισθητήρες ταχύτητας (έναν για κάθε τροχό) και έναν τρίτο αισθητήρα που ελέγχει τις στροφές του κινητήρα. Μόλις αντιληφθεί το πατινάρισμα, κόβει το ρεύμα από έναν κύλινδρο . Εννοείται πως ρυθμίζεται η ευαισθησία του και το πόσο να επεμβαίνει.

Στο Ιταλικό MasterBike του Φλεβάρη, παρουσιάστηκε και δοκιμάστηκε στην πίστα της Siracusa. Τα αποτελέσματα ήταν φοβερά και το θεώρησαν ως ότι καλύτερο έχει δοκιμαστεί.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Traction Control
« Απάντηση #37 - : Ιούνιος 13, 2009, 07:49:43 μμ »
. Τα αποτελέσματα ήταν φοβερά και το θεώρησαν ως ότι καλύτερο έχει δοκιμαστεί.

Δεν έχω αντίρρηση davide ότι είναι έτσι όπως τα λες. Το σύστημα δεν το ξέρω καθόλου, και απλά είπα την γνώμη μου για ένα κουτάκι που φαινόταν φτηνοκατασκευή.  :bye:

*

davide

Απ: Traction Control
« Απάντηση #38 - : Ιούνιος 13, 2009, 07:52:44 μμ »
. Τα αποτελέσματα ήταν φοβερά και το θεώρησαν ως ότι καλύτερο έχει δοκιμαστεί.

Δεν έχω αντίρρηση davide ότι είναι έτσι όπως τα λες. Το σύστημα δεν το ξέρω καθόλου, και απλά είπα την γνώμη μου για ένα κουτάκι που φαινόταν φτηνοκατασκευή.  :bye:

κι εγώ επειδή ένιωσα ότι θίγεις την μακαρονοκαταγωγή μου, απάντησα!!! :P :P :P

*

jimk7

Απ: Traction Control
« Απάντηση #39 - : Ιούνιος 13, 2009, 09:00:51 μμ »
Το GripOne είναι ότι καλύτερο υπάρχει στην αγορά σήμερα. :kalo:

Είναι δημιούργημα του Diego Gubellini (εργάζεται στον χώρο των GP από το 1997 και αυτήν την στιγμή είναι ο υπεύθυνος της τηλεμετρίας και συλλογής δεδομένων στην ομάδα του Gresini). Ο Barros, o Kato, o Gibernau, o Edwards, o Melandri είναι μερικοί από τους πιλότους με τους οποίους ασχολήθηκε. Οπότε μπορούμε να μην αμφιβάλουμε για την σοβαρότητα του δημιουργού του.

Η λειτουργία του βασίζεται σε δύο αισθητήρες ταχύτητας (έναν για κάθε τροχό) και έναν τρίτο αισθητήρα που ελέγχει τις στροφές του κινητήρα. Μόλις αντιληφθεί το πατινάρισμα, κόβει το ρεύμα από έναν κύλινδρο . Εννοείται πως ρυθμίζεται η ευαισθησία του και το πόσο να επεμβαίνει.

Στο Ιταλικό MasterBike του Φλεβάρη, παρουσιάστηκε και δοκιμάστηκε στην πίστα της Siracusa. Τα αποτελέσματα ήταν φοβερά και το θεώρησαν ως ότι καλύτερο έχει δοκιμαστεί.

Kαλο ακουγεται  :kalo: αλλα απο τη στιγμη που μπαινουν εξωτερικοι σενσορες για αγωνες απαγορευται  :ohyes:

*

zlionakis

Απ: Traction Control
« Απάντηση #40 - : Ιούνιος 14, 2009, 10:24:12 μμ »
Ξέρει κανείς αν δουλεύει χωρίς προβλήματα αυτό??

http://shop.fgspecialparts.it/Moto/Aprilia/TUONO-1000-R-07.html

Απλά δουλεύει τέλεια. Όταν υπάρξει η οικονομική δυνατότητα θα μπει στο Mille μου! :bye:

 :a016 :chrs:

 :bye: :bye: :bye:

*

RSVF

Απ: Traction Control
« Απάντηση #41 - : Ιούνιος 15, 2009, 01:51:13 πμ »
παιδιά όποτε το αποφασίσετε είμαι και εγώ μέσα

 :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης