APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: cyberpunk στις Μάιος 26, 2008, 02:35:23 μμ
-
όπως είπα και στο post "γνωριμίας" περιμένω σε 2 μέρες το μαύρο tuono μου (από το Βυνιο) , και οι απορίες που έχω είναι αρκετές,
το μηχανάκι βασικά το επέλεξα για αρκετούς λόγους μεταξύ αυτών οι επιδόσεις το κράτημα η εμφάνιση και το ότι βαρέθηκα να κάνω τη ζωή μου δύσκολη με τα γιαπωνέζικα ... τι εννοώ ? πάρε ένα γυμνό V2 1000 (sv , vtr ? ναι ξέρω δε βγαίνουν πια αν και η honda ακόμα πουλάει το vtr ) και άρχισε να το μαζεύεις ... φρένα αναρτήσεις λάστιχα και τελικά τι έχεις ? ένα μηχανάκι που θα σου έχει παει αρκετά χρήματα που αν είσαι τυχερός θα έχουν δέσει οι αλλαγμένες αναρτήσεις και τα φρένα με το μηχανάκι και θα δουλεύουν καλά με ένα μέτριο πλαίσιο / ψαλίδι (έχετε δει το ψαλίδι του SV ή του vtr ?) anyway, δε νομίζω ότι χρειάζεται να αναπτύξω περαιτέρω το γιατί διάλεξα tuono μιας και μάλλον η πλεοψιφια που το εχει,το επέλεξε για τους ίδιους λόγους.
έχω όμως κάποιες ερωτήσεις να κάνω και οποίος μπορεί ας απάντησει.
Τελικά είναι η δεν είναι αξιόπιστο το tuono σαν μηχανάκι ? τι πρέπει να προσέξω ? η χρίση που έχω σκοπό να κάνω είναι ταξίδια και track days ποτέ μέσα στη πόλη (θα έχω ένα SV για αυτή τη δουλεία)
το καπάκι της πίσω σελάς το δίνουν standard η το αγοράζω μετά ?
έχω επίσης ακούσει ότι πολλές φορές δεν αλλάζουν λαδιά στα καινούρια και τα δίνουν με τα συντηρήσεις (γκινοσατης honda το έκανε και το κάνει σίγουρα) το έχει ακούσει/ παρατηρήσει κάποιος μήπως με το που το πάρω να του αλλάξω λαδάκια να είμαι σίγουρος ?
Ελπίζω να μη κούρασα πολύ
Καλός να μου’ρθει
Βασίλης
-
καταρχην δε καταλαβα...
θα παρεις το μαυρο, η το factory?
το σελακι που ρωτησες δε το δινουν οπως δε δινουν πια και το 15αρι γραναζι.
το μηχανακι το εχω 1,5μηνα(4000χλμ)οποτε δε μπορω να σου απαντησω απο τωρα για το ποσο αξιοπιστο ειναι,αλλα μεχρι τωρα δουλευει ρολοι!
αλλα αν βολταρεις μεσα στο φορουμ θα καταλαβεις πως δεν υπαρχει λογος να φοβασαι... :bye: :bye:
-
μαύρο θα το πάρω, απλά δεν είδα στην επιλογή μοντέλου tuono non-factory
-
μαύρο θα το πάρω, απλά δεν είδα στην επιλογή μοντέλου tuono non-factory
ωραιος!δε θα ειμαι μονος μου πια... :ohyes: :ohyes:
-
μαύρο θα το πάρω, απλά δεν είδα στην επιλογή μοντέλου tuono non-factory
ωραιος!δε θα ειμαι μονος μου πια... :ohyes: :ohyes:
Επ! εμένα με ξέχασες? Ή σε χαλάνε οι μπλε ζάντες??
Εμένα το μόνο πρόβλημα που μου έχει βγάλει είναι ότι έχανε υγρά από τους σφιγκτήρες του συστήματος ψύξης,
τους άλλαξα και ησύχασα.
Το κάλυμμα της σελάς όχι δεν το δίνουν. Τις ακράπες να ζητήσεις.
-
μαύρο θα το πάρω, απλά δεν είδα στην επιλογή μοντέλου tuono non-factory
ωραιος!δε θα ειμαι μονος μου πια... :ohyes: :ohyes:
Επ! εμένα με ξέχασες? Ή σε χαλάνε οι μπλε ζάντες??
Εμένα το μόνο πρόβλημα που μου έχει βγάλει είναι ότι έχανε υγρά από τους σφιγκτήρες του συστήματος ψύξης,
τους άλλαξα και ησύχασα.
και βεβαια με χαλανε! :tez: :tez: :tez:
αλλα βασικα εννοουσα tuono 08....
παρε να παμε καμια βολτα ρεεε... ;)
-
Τις ακράπες να ζητήσεις.
Οπωσδηποτε!!!
-
Τις ακράπες να ζητήσεις. (sorry de to epiasa) exei kapia prosfora giati de mou eipan kati !!
Vasilis
-
Φιλαράκι έχω ένα tuono του 2003 με αρκετα χλμ και το μόνο που έχω αλλάξει είναι μία βαλβίδα βεντιλατέρ γιατί άναβε όποτε ήθελε (16€).
Το μόνο που έχω να σου πώ να προσέχεις είναι να βρεις ένα καλό συνεργείο για να το ρυθμίσεις γιατί εγώ παιδεύτικα αρκετά!!!
-
Τις ακράπες να ζητήσεις. (sorry de to epiasa) exei kapia prosfora giati de mou eipan kati !!
Vasilis
Ολα τα Tuono πωλουνται με δωρο τελικα Ακραποβιτς απο τον φλεβαρη,Μαρτη νομιζω (το νομιζω παει στο ποτε αρχισε η προσφορα οχι στο αν υπαρχει...)
-
Εδω εισαι φιλαρακι...http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=4746.0
Και τιτανια παρακαλω...ειδες η Aprilia... ;) :kalo: :kalo: :kalo:
-
η προσφορα ισχυει ως 30/6
εμενα μου ηρθαν 1,5βδομαδα μετα το μηχανακι.
καλο ειναι να τις βαλεις μετα το στρωσιμο μαζι με ενα πιο ελευθερο φιλτρο αερα και map2.
αλλα ολα αυτα θα τα δουμε μετα.....
-
Αγαπητέ Βασίλη
(σαν την Βέφα αισθάνομαι την ώρα που δίνει συνταγές ... ρε κοφτε το δούλεμα και μην γελάτε)
το tuono είναι μια ιδανική μοτοσυκλέτα και μάλλον το καλύτερο ποιοτικά μηχανάκι που μπορείς να αγοράσεις αν δεις τι παίρνεις με τα λεφτά που δίνεις.
για την χρήση που περιγράφεις η μοτοσυκλέτα είναι απλά μαγική, ταξιδεύει με 180 (2 ατομα και σαμαρια + tank bag), κοίτα πια σέλα συνεπιβάτη θα σου δώσουν, αν είναι η μεγάλη με τις χειρολαβές η η μικρή που κάνει για διαλογισμό και κινέζικα βασανηστήρια... αν είναι ζήτα να αγοράσεις την μεγάλη (εφόσον εχεις συνεπιβάτη που να θέλει να μοιραστεί μαζί σου όμορφες στιγμές σε μέρη μακριναααααα )
για τα ταξίδια εγώ έχω χρησιμοποιήσει την ζελατίνα της ermax που είναι double bobble και μέχρι τα 250 είναι εξαιρετική (αν δεν είσαι 3 μέτρα ψηλός εννοείται)...
το μηχανάκι με 160-180 και με τις μαμα εξατμίσεις και το πρόγραμμα καίει 12 λίτρα για κάθε 180χλμ... με τις ακράπες και το map 2 ξέχνατα αυτά... ξερογκαζάρεις συνέχεια με αποτέλεσμα η αυτονομία να πέφτει στα 140χλμ μεικτή χρήση!
από φώτα θα δεις το φως το αληθινό, λάστιχα φοράει απίστευτα, γενικά το μηχανάκι τα σπάει.
εγώ έχω κάνει 2-3 τρακ days και πολλά ταξίδια (24.000χλμ σε ένα χρόνο) και δεν έχει κάνει κιχ ούτε λαμπάκι δεν έχει κάψει...
όσο για ταξίδι η άνεση είναι τέτοια που πέρυσι σε μία μέρα κάναμε 1280χλμ (Σέρρες-Βουδαπέστη) με απίστευτη άνεση...
αυτό που θα καταλάβεις αμέσως μόλις ανέβεις είναι η απίστευτη ποιότητα κύλησης που διαθέτει η μοτοσυκλέτα...
αυτά τα ολίγα.. καλώς ήρθες στην οικογένεια και ότι θες ρώτα, εδώ μέσα υπάρουν άνθρωποι που ξέρουν τα tuono απέξω και ανακατωτά...
-
φίλε Βασίλη έχεις μπλέξει με όλους τους φλύαρους εδώ μέσα
και εγώ κάτοχος ενός 06 είμαι τα τελευταία 2 χρόνια
και απλά σκέφτομαι να το δώσω
δεν υπάρχει βλέπεις ανταγωνισμός :h22: :h22:
πλαίσιο
φρένα
αναρτήσεις
ροπή
μοτέρ (0 βλάβες μετά από 25,000χλμ και με πολλά trackdays)
design
το μόνο που με χαλάει είναι ο συμπλέκτης
γιατί έχω γίνει τούμπανο μόνο στο αριστερό χέρι
-
Να κάνω κι εγώ 2 ερωτήσεις τώρα που βρήκα ευκαιρία.
1η: Από αυτούς που έχουν βάλει τις LeoVince hi mount είχε κανείς χωροταξικό πρόβλημα μετά?
Γιατί στο www.apriliaforum.com έγραφαν ότι δεν χωρούσαν τα πόδια τους και ότι τους έλιωναν τα παπούτσια.
2η: Έχει βάλει κανείς ρυθμιζόμενα μαρσπιέ? αν ναι τα έχει βάλει κομπλέ με φρένο και επιλογέα ταχυτήτων ή μόνα τους
γιατί λόγω ύψους δε με πολυβολέυουν τα στανταρντ, τα ήθελα λίγο πιο πίσω.
Ο συνδυασμός των δύο παραπάνω λέτε να είναι αδύνατον να πετύχει, ε;
-
ευχαριστω για τις απαντησεις, το ποσο καλα ειναι τα περιφεριακα του το ξερω οτι θα στριβει σα τρενο επισεις το ξερω, απλα ηθελα να ακουσω και πως παει απο προβληματα μιας και τα ιταλικα εχουν αυτη τη καταραμενη φημη να τα κυνηγαει οχι οτι πλεον τα γιαπωνεζικα εχουν την αξιοπιστια που ειχαν παλια αλλα λεμε τωρα ...
Βασίλης
-
Εμενα με έχει ξεσκίσει στις ζημιές!!!
Κατσε αναπαυτικά και μέτρα!!!!
Εχω 50000χμ και μου έχει:
Σκάσει 2 φορές το λάστιχο(νομίζω το ίδιο σοβαρο προβλημα είχε και ο Yiannis καποτε)
Εχω αλλάξει 4-5 ζευγαρια λαστιχα(χαλάνε κ αυτά)
Μου έσπασε το κλειδι στην τάπα της βενζίνης!!
Και τέλος το σοβαρότερο,εχω αλλάξει αλυσίδα 3-4 φορες!!!!
Ασε μας με τις φήμες!!!
Αυτες τις μλκιες ακούμε και παιρνουμε Ιαπωνικά που αυτά κ αν βγαζουν προβλήματα!!!TDM 2φορες μπιέλα!!!!!!
ΑΥΤΑ,τελος!!!!
-
Εμενα με έχει ξεσκίσει στις ζημιές!!!
Κατσε αναπαυτικά και μέτρα!!!!
Εχω 50000χμ και μου έχει:
Σκάσει 2 φορές το λάστιχο(νομίζω το ίδιο σοβαρο προβλημα είχε και ο Yiannis καποτε)
Εχω αλλάξει 4-5 ζευγαρια λαστιχα(χαλάνε κ αυτά)
Μου έσπασε το κλειδι στην τάπα της βενζίνης!!
Και τέλος το σοβαρότερο,εχω αλλάξει αλυσίδα 3-4 φορες!!!!
Ασε μας με τις φήμες!!!
Αυτες τις μλκιες ακούμε και παιρνουμε Ιαπωνικά που αυτά κ αν βγαζουν προβλήματα!!!TDM 2φορες μπιέλα!!!!!!
ΑΥΤΑ,τελος!!!!
και φίλε Βασίλη μόλις σου έκανε post ο πιο καγκουρας του forum :P
φαντάσου οι υπόλοιποι που δεν τα "σκίζουμε"
-
Εμενα με έχει ξεσκίσει στις ζημιές!!!
Κατσε αναπαυτικά και μέτρα!!!!
Εχω 50000χμ και μου έχει:
Σκάσει 2 φορές το λάστιχο(νομίζω το ίδιο σοβαρο προβλημα είχε και ο Yiannis καποτε)
Εχω αλλάξει 4-5 ζευγαρια λαστιχα(χαλάνε κ αυτά)
Μου έσπασε το κλειδι στην τάπα της βενζίνης!!
Και τέλος το σοβαρότερο,εχω αλλάξει αλυσίδα 3-4 φορες!!!!
Ασε μας με τις φήμες!!!
Αυτες τις μλκιες ακούμε και παιρνουμε Ιαπωνικά που αυτά κ αν βγαζουν προβλήματα!!!TDM 2φορες μπιέλα!!!!!!
ΑΥΤΑ,τελος!!!!
ΠΩ ΠΩ..... :ohmy: :ohmy: :ohmy: εγώ στη θέση σου θα το πετούσα.... :tez: :tez: :tez: :tez: :P :P :P
-
Να κάνω κι εγώ 2 ερωτήσεις τώρα που βρήκα ευκαιρία.
1η: Από αυτούς που έχουν βάλει τις LeoVince hi mount είχε κανείς χωροταξικό πρόβλημα μετά?
Γιατί στο www.apriliaforum.com έγραφαν ότι δεν χωρούσαν τα πόδια τους και ότι τους έλιωναν τα παπούτσια.
2η: Έχει βάλει κανείς ρυθμιζόμενα μαρσπιέ? αν ναι τα έχει βάλει κομπλέ με φρένο και επιλογέα ταχυτήτων ή μόνα τους
γιατί λόγω ύψους δε με πολυβολέυουν τα στανταρντ, τα ήθελα λίγο πιο πίσω.
Ο συνδυασμός των δύο παραπάνω λέτε να είναι αδύνατον να πετύχει, ε;
Αν δεν κάνω λάθος εγώ και ο drade έχουμε LV high mount. πρόβλημα δεν έχω αν και αυτά που λένε οι αμερικάνοι τα έχω διαβάσει. Ούτε στον δρόμο ούτε στην πίστα έχω ακουμπήσει φτέρνα στους λαιμούς (44 παπούτσι).
Για τα μαρσπιέ έχω βάλει Woodcraft απλά που δεν είναι ρυθμιζόμενα, αλλα έχουν μαζί την προέκταση και τα μοχλούς του φ΄ρενου και του λεβιέ ταχυτήτων. 250$ (150€ περίπου) έχουν... (http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodList.asp?idCategory=160) Αν σε ενδιαφέρει μην τα πάρεις από AF1 αλλά κατευθείαν από την Woodcraft (http://www.woodcraft-cfm.com/Scripts/prodList.asp?idCategory=12871)
Είναι ½ cm πιο ψηλά και πιο πίσω απ΄τα μαμά. Ρυθμιζόμενα θα βρεις από την gilles, arrow, Acculign αλλά είναι πολύ πιο ακριβά.
-
Εμενα με έχει ξεσκίσει στις ζημιές!!!
Κατσε αναπαυτικά και μέτρα!!!!
Εχω 50000χμ και μου έχει:
Σκάσει 2 φορές το λάστιχο(νομίζω το ίδιο σοβαρο προβλημα είχε και ο Yiannis καποτε)
Εχω αλλάξει 4-5 ζευγαρια λαστιχα(χαλάνε κ αυτά)
Μου έσπασε το κλειδι στην τάπα της βενζίνης!!
Και τέλος το σοβαρότερο,εχω αλλάξει αλυσίδα 3-4 φορες!!!!
Ασε μας με τις φήμες!!!
Αυτες τις μλκιες ακούμε και παιρνουμε Ιαπωνικά που αυτά κ αν βγαζουν προβλήματα!!!TDM 2φορες μπιέλα!!!!!!
ΑΥΤΑ,τελος!!!!
Εσυ τωρα τι πεταγεσαι; Το καινουριο Τουονο θα παρει το παλικαρι, οχι το παλιο! *
Καλα, το κλειδι στην ταπα της βενζινης, ασχολιαστο...κ ρε ψευτη εχεις αλλαξει κ μπαταρια, μαζι την αλλαξαμε!Την αντικα :D
Φιλε καλοριζικο το Τουονο. Εχω την εντυπωση οτι απο ολα τα μοντελα της Απριλια, διαχρονικα, ειναι το πιο αξιοπιστο. Στο δικο μου (εχω το παλιο με 30000+ χλμ), η μονη βλαβη ηταν μια βαλβιδα φρενου(αναβει τα πισω φωτα στο φρεναρισμα), 16 ευρω αν θυμαμαι καλα. :D
*Παντως για τα λαστιχα εχεις δικιο, ειναι προβλημα. Πατας καρφι κ σου ξεφουσκωνουν! :tez:
-
ταρίφα από ότι κατάλαβα τα 16€ για τις πάσης φύσεως βαλβίδες από ότι κατάλαβα!!!!!
(16€ πλήρωσα και εγώ για βαλβίδα βεντιλατέρ)
-
Ο Δράκος έχει γράψει σε 6 μήνες αισίως 10.000 χλμ.
Τα μισά απο αυτά στην Επίδαυρο και πιο κάτω αλλά και στα Μέγαρα.
Προβλήματα που μου έχει βγάλει :
Έχω χάσει 2-3 βίδες,γιατί δεν έχω αξιωθεί να πάρω μια locktide και ο V2 βοηθάει να χαλαρώνουν...
Τουλάχιστον τώρα κοιτάω που και που αν είναι καμμία λάσκα. :tez: Αλλά ελαφρώνει απο βάρος έτσι. :D
Α και το σημαντικότερο :
Τρώει τα λάστιχα γρήγορα(πιο πολύ το πίσω,γιατί το μπροστά δεν πολύ πατάει κάτω...)
:bye:
-
Εμενα με έχει ξεσκίσει στις ζημιές!!!
Κατσε αναπαυτικά και μέτρα!!!!
Εχω 50000χμ και μου έχει:
Σκάσει 2 φορές το λάστιχο(νομίζω το ίδιο σοβαρο προβλημα είχε και ο Yiannis καποτε)
Εχω αλλάξει 4-5 ζευγαρια λαστιχα(χαλάνε κ αυτά)
Μου έσπασε το κλειδι στην τάπα της βενζίνης!!
Και τέλος το σοβαρότερο,εχω αλλάξει αλυσίδα 3-4 φορες!!!!
Ασε μας με τις φήμες!!!
Αυτες τις μλκιες ακούμε και παιρνουμε Ιαπωνικά που αυτά κ αν βγαζουν προβλήματα!!!TDM 2φορες μπιέλα!!!!!!
ΑΥΤΑ,τελος!!!!
Εσυ τωρα τι πεταγεσαι; Το καινουριο Τουονο θα παρει το παλικαρι, οχι το παλιο! *
Καλα, το κλειδι στην ταπα της βενζινης, ασχολιαστο...κ ρε ψευτη εχεις αλλαξει κ μπαταρια, μαζι την αλλαξαμε!Την αντικα :D
Φιλε καλοριζικο το Τουονο. Εχω την εντυπωση οτι απο ολα τα μοντελα της Απριλια, διαχρονικα, ειναι το πιο αξιοπιστο. Στο δικο μου (εχω το παλιο με 30000+ χλμ), η μονη βλαβη ηταν μια βαλβιδα φρενου(αναβει τα πισω φωτα στο φρεναρισμα), 16 ευρω αν θυμαμαι καλα. :D
*Παντως για τα λαστιχα εχεις δικιο, ειναι προβλημα. Πατας καρφι κ σου ξεφουσκωνουν! :tez:
Γιατι μου φωνάζεις ρε φιλέ??
Αφου όλο φρένο πατάς,πατάς κ τπτ αλλο? :P
-
φιλε παρτω με το καλο κ εγω το περιμενω σε δυο εβδομαδες το μαναρι μου κ το περνω χωρις καμια επιφυλαξη γιατι απλα τα περι προβληματων τα λενε αυτοι που δεν μπορουν να αγορασουν τετοιο εργαλειο.
-
Γιατι μου φωνάζεις ρε φιλέ??
Αφου όλο φρένο πατάς,πατάς κ τπτ αλλο? :P
/σπαμ ον
Παταω φρενο για να μην πεσω πανω σου, οταν σε φτανω πριν απο καθε στροφη :P
/σπαμ οφφ
-
Φιλε βασιλη και εγω δεν εχω κανει πολλα χιλ για να σου πω ζημιες
Το μονο που θα σου πω ειναι οτι θα το ευχαριστηθεις οσο τιποτε αλλο
Μην ακους κανεναν οι σχιστοματηδες καραδωκον ακου μονο την καρδια σου :bye:
-
Φιλε βασιλη και εγω δεν εχω κανει πολλα χιλ για να σου πω ζημιες
Το μονο που θα σου πω ειναι οτι θα το ευχαριστηθεις οσο τιποτε αλλο
Μην ακους κανεναν οι σχιστοματηδες καραδωκον ακου μονο την καρδια σου :bye:
+1000V2! :kalo:
-
προβληματικη αντλια λαδιου την οποια την περιμενω εδω και σχεδον ενα μηνα(η οποια ειναι και ετοιμοπαραδοτη....)!!!!!!!!!!!!!
παντως αν εξαιρεσεις το παραπανω το μοτορι σκιζει!!!! :ohyes: :ohyes:
-
Πάλι καλά που μου είπατε για τις εξατμίσεις παιδιά ,ο Βυνιος δεν ήξερε τίποτα (λέει) αλλά μάλλον έτσι είναι μιας και δε μπορεί να τις πάρει για τη πάρτη του ,πέρασα χτες από το μαγαζί και μου είπαν οτι θα το κανονίσουν, πήρα πριν λίγο τηλ και έχουν στείλει την απόδειξη μαζί με την εγγύηση στην aprilia οπότε θα περιμένω να έρθουν και οι εξατμίσεις .
Μεγάλο πράγμα μιας και αυτές ακριβώς τις εξατμίσεις ήθελα να βάλω οπότε το στρώνω όπως ακριβώς θα μου έρθει και μόλις έρθουν και οι ακραπες τις βάζω πάνω , map 2 και μάλλον και γρανάζι , παρεπιπτοντος, μπορεί κάποιος που το έχει δουλέψει και με τα 2 γρανάζια να μου πει τις διαφορές στη τελική και κυρίως στις στροφές του κινητήρα πχ στα 100km/h ? (ξέρω δε πρόκειται να πάω 280 πολλές φορές με γυμνό απλά ίσως να δουλεύει καλύτερα για ταξίδια μακρύ μιας και για να πηγαίνεις στα ίδια Km/h θα θέλει λιγότερες στροφές
Βασίλης
-
στρωστο οπως ειναι.
μετα τα 1000πας bill κανεις σερβις,βαζεις ακραπες φιλτρο κ το γραναζι,map2.
κοιτα εγω δεν προλαβα να ανοιξω πολυ το μηχανακι,το εστρωνα και καπακι εκανα το σερβις..αλλα μετα απο ολα αυτα φαινεται οτι μεταμορφωνεται το μηχανακι..τελικη δε χανεις με το γραναζι,απλα φορτωνει πιο γρηγορα και δε σκορτσαρει στην πολη.
οσο για αυτο που ειπες το μονο που μπορω να σου πω ειναι οτι πριν το στρωσιμο την ιδια μερα με 6000σαλ=171χαω
με φιλτρο,μαπ2,γραναζι(χωρις ακραπες)6000σαλ=162χαω...
ελπιζω να σε καλυψα λιγο...
-
μπορεί κάποιος που το έχει δουλέψει και με τα 2 γρανάζια να μου πει τις διαφορές στη τελική και κυρίως στις στροφές του κινητήρα πχ στα 100km/h ? (ξέρω δε πρόκειται να πάω 280 πολλές φορές με γυμνό απλά ίσως να δουλεύει καλύτερα για ταξίδια μακρύ μιας και για να πηγαίνεις στα ίδια Km/h θα θέλει λιγότερες στροφές
Βασίλης
Me 16 40
-
Aγνόησε τον τίτλο που λέει RS50. Το γρανάζωμα είναι του Tuono. Με 15,40 έχεις τα παρακάτω....
-
byron ΑΚΡΙΒΟΣ αυτό ήθελα !! μετά από αυτό μπορώ να πω με άνεση ότι θα βάλω το 15ρι οι διαφορές είναι μικρές (ελάχιστες) στο τι θα καίει η στο πόσο θα το ζορίζεις στο ταξίδι και οι διαφορές στα ρεπριζ θα είναι μεγάλες
ευχαριστώ πολύ
Βασίλης
-
Παιδια αυτο που λετα οτι με το γραναζι δεν χανει τελικη ισχυει για το κοντερ ετσι?Νομιζω οτι το κοντερ μετραει απο το σασμαν αρα δειχνει οτι να ναι οταν αλλαζεις γραναζι.
-
λογικά μετράει είτε από το μπροστά ή πίσω τροχό (συνήθως από τον μπροστά) οπότε το γρανάζι δεν επηρεάζει το κοντέρ τώρα καλύτερα να μας πει κάποιος που ξέρει από που μετράει
-
δεν ξέρω αν βοηθάω αλλά στο 03 που έχω εγώ μετράει από τον πίσω τροχό!!
-
Το κοντέρ μένει ανεπηρέαστο από το εκάστοτε γρανάζωμα. Ο αισθητήρας ταχύτητας μετράει απ΄το πίσω δισκόφρενο. Μικρές είναι οι διαφορές όταν αλλάζουμε προφίλ ελαστικού.
-
εξηγησε μου το αυτο.
αν βαλω δηλαδη λαστιχο 190/55 τι διαφορα θα εχει? :thnk:
-
Ανάλογα με τον τύπο ,τη μάρκα και τη διάσταση του ελαστικού αλλάζει η περιφέρεια του τροχού όπως αλλάζει και κατά τη διάρκεια ζωής του ελαστικού.
Οι διαφορές αυτές είναι πολύ μικρές και γι'αυτό και δε δίνουμε σημασία.
Ο αισθητήρας ταχύτητας μετράει κύκλους του τροχού ανά μονάδα χρόνου , αν λοιπόν αλλάξει ο κύκλος αλλάζει και η ένδειξη του ταχύμετρου!! τόσο απλό αλλά και τόσο μικρό που είναι ανάξιο λόγου!!!
-
οκ ευχαριστω man! :bye: