0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
εμένα όταν άρχισε να μου κάνει αυτά που λες μετά από λίγο έμεινε απο μπαταρία...δοκίμασε μπαταρία από κάνα φίλο αν μπορείς για να είσαι πιο σίγουρος.
ειναι καθαρα λογω πτωσης της δυναμης της μπαταριας η ακομα καλυτερα απο πτωσης της τασης κ εντασης που φθανει στην μιζα.μπορει η μπαταρια να δειχνει σωστα νουμερα σε βολτ αλλα τα αμπερ (ενταση ρευματος) δεν μπορεις να τα δεις.τα αμπερ της μπαταριας μπορει να ναι σωστα αλλα ο τελικος αποδεκτης που ειναι η μιζα ισως δεν τα δεχεται ακεραια.γι αυτο μπορει να ευθηνοντε οι συνδεσεις των καλωδιων μεταφορας που ειναι ,οι πολοι της μπαταριας,οι ακροδεκτες του ρελε της μιζας κ τελος το καλωδιο που βιδωνει στον ακροδεκτη της μιζας.πρεπει να ελεγχθει επισης το συστημα φορτισης οτι λειτουργει κανονικα.με ενα πολυμετρο πρεπει να εχουμε στους πολους της μπαταριας στις 4000 στροφες απο 13.6 εως 14.8 βολτ με φωτα αναμενα.πρεπει να εχουμε υπ οψιν μας οτι το ο κινητηρας δεν ειναι ικανος να φορτιζει την μπαταρια κατω απο τις 2500 στροφες με τα φωτα αναμενα οποτε η παραμονη του κινητηρα σε ρελαντι αποφορτιζει σταδιακα την μπαταρια.ο ανορθωτης ΔΕΝ φορτιζει την μπαταρια αλλα την συντηρει.εαν χασει το ρευμα της θα την επαναφερει με λειτουργεια του κινητηρα (οχι στο ρελαντι) σε ικανοπ. επιπεδα αλλα δεν θα την φορτισει πληρως,χρειαζεται παλμικο φορτιστη.η ενδειξη service εμφανιζεται μετα απο reset του οργανου λογω πτωση τασης κατα την εκκινηση κ οφειλετε στην στιγμιαια διακοπη της εποικινωνιας του οργανου με την ecu. (fault description-can line)βεβαια το προβλημα δεν θα ηταν ορατο αλλα κανει την εμφανιση του γιατι ο κινητηρας V990 της rotax δεν εχει συστημα αποσυμπιεσης με αποτελεσμα οταν βρει η μιζα εναν απο τους δυο κυλινδρους σε θεση της αρχης της συμπιεσης του τοτε δυσκολευετε πολυ να την ''σπασει'' κ τα αμπερ απο την μπαταρια που ζητουντε γι αυτην την ενεργεια ειναι η φραση ''δωσε μου οτι εχεις''οταν βρει τους κυλινδρους σε διαφορετικη ''φαση'' τοτε η μιζα εχει τον χρονο να περιστρεψει τον στροφαλο τοσο ωστε να αποθηκευσει ενεργεια λογω κ λογω αδρανειας να ''σπασει'' η συμπιεση του πρωτου διαθεσιμου κυλινδρου πιο ευκολα.γι αυτο κ ποτε γινετε το λεγομενο ''κομπιασμα-δισταγμος'' κ ποτε δεν γινετεΥΓ. οι αποσυμπιεστες χρησιμοποιουντε σε κινητηρες με μεγαλη συμπιεση,ειτε απο κυβικα ανα κυλινδρο ειτε απο σχεση συμπιεσης κ ειναι συνηθως μηχανικοι φυγοκεντρικοι.η δουλεια τους ειναι να ανοιγουν μια βαλβιδα εξαγωγης κατα την φαση της συμπιεσης λιγω πριν την ολοκληρωση της κ να ανακουφιζουν τον κυλινδρο μερος απο το συμπιεζομενο μιγμα.η λειτουργεια του απενεργοποιειτε απο την φυγοκεντρο μετα την αυξηση των στροφων του κινητηραελπιζω να εγινα κατανοητος
ειναι καθαρα λογω πτωσης της δυναμης της μπαταριας η ακομα καλυτερα απο πτωσης της τασης κ εντασης που φθανει στην μιζα.μπορει η μπαταρια να δειχνει σωστα νουμερα σε βολτ αλλα τα αμπερ (ενταση ρευματος) δεν μπορεις να τα δεις.τα αμπερ της μπαταριας μπορει να ναι σωστα αλλα ο τελικος αποδεκτης που ειναι η μιζα ισως δεν τα δεχεται ακεραια.γι αυτο μπορει να ευθηνοντε οι συνδεσεις των καλωδιων μεταφορας που ειναι ,οι πολοι της μπαταριας,οι ακροδεκτες του ρελε της μιζας κ τελος το καλωδιο που βιδωνει στον ακροδεκτη της μιζας.πρεπει να ελεγχθει επισης το συστημα φορτισης οτι λειτουργει κανονικα.με ενα πολυμετρο πρεπει να εχουμε στους πολους της μπαταριας στις 4000 στροφες απο 13.6 εως 14.8 βολτ με φωτα αναμενα.πρεπει να εχουμε υπ οψιν μας οτι το ο κινητηρας δεν ειναι ικανος να φορτιζει την μπαταρια κατω απο τις 2500 στροφες με τα φωτα αναμενα οποτε η παραμονη του κινητηρα σε ρελαντι αποφορτιζει σταδιακα την μπαταρια.ο ανορθωτης ΔΕΝ φορτιζει την μπαταρια αλλα την συντηρει.εαν χασει το ρευμα της θα την επαναφερει με λειτουργεια του κινητηρα (οχι στο ρελαντι) σε ικανοπ. επιπεδα αλλα δεν θα την φορτισει πληρως,χρειαζεται παλμικο φορτιστη.η ενδειξη service εμφανιζεται μετα απο reset του οργανου λογω πτωση τασης κατα την εκκινηση κ οφειλετε στην στιγμιαια διακοπη της εποικινωνιας του οργανου με την ecu. (fault description-can line)βεβαια το προβλημα δεν θα ηταν ορατο αλλα κανει την εμφανιση του γιατι ο κινητηρας V990 της rotax δεν εχει συστημα αποσυμπιεσης με αποτελεσμα οταν βρει η μιζα εναν απο τους δυο κυλινδρους σε θεση της αρχης της συμπιεσης του τοτε δυσκολευετε πολυ να την ''σπασει'' κ τα αμπερ απο την μπαταρια που ζητουντε γι αυτην την ενεργεια ειναι η φραση ''δωσε μου οτι εχεις'' ( γι αυτο αυτην την στιγμη πρεπει να εχουμε πληρως φορτισμενη μπαταρια,εαν ειναι λιγο αποφορτισμενη η πτωση τασης στο δικτυο μας φερνει τα δυσαρεστα reset στα οργανα)οταν βρει τους κυλινδρους σε διαφορετικη ''φαση'' τοτε η μιζα εχει τον χρονο να περιστρεψει τον στροφαλο τοσο ωστε να αποθηκευσει ενεργεια κ λογο αδρανειας να ''σπασει'' τη συμπιεση του πρωτου διαθεσιμου κυλινδρου πιο ευκολα.γι αυτο κ ποτε γινετε το λεγομενο ''κομπιασμα-δισταγμος'' κ ποτε δεν γινετεΥΓ. οι αποσυμπιεστες χρησιμοποιουντε σε κινητηρες με μεγαλη συμπιεση,ειτε απο κυβικα ανα κυλινδρο ειτε απο σχεση συμπιεσης κ ειναι συνηθως μηχανικοι φυγοκεντρικοι.η δουλεια τους ειναι να ανοιγουν μια βαλβιδα εξαγωγης κατα την φαση της συμπιεσης λιγω πριν την ολοκληρωση της κ να ανακουφιζουν τον κυλινδρο μερος απο το συμπιεζομενο μιγμα.η λειτουργεια του απενεργοποιειτε απο την φυγοκεντρο δυναμη μετα την αυξηση των στροφων του κινητηραελπιζω να εγινα κατανοητος
ε ναι ρε μαν.2 σελιδες εργασια εγραψε ο ανθρωπος.
Παράθεση από: tasosm στις Δεκέμβριος 06, 2008, 10:23:23 μμε ναι ρε μαν.2 σελιδες εργασια εγραψε ο ανθρωπος. ΣΩΣΤΟΣ !!!!!!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι