0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: giorgos24 στις Μάιος 12, 2008, 05:51:19 μμλοιπον.τι ακριβωσ ειναι αυτο? αν δεν βαριεσε κ μπωρεις απαντισε μου...ευχαριστω..Αλλαγή της χαρτογράφησης της ECU (ψεκασμός και αβανς). Ο χάρτης που φοράει (map 1) είναι μόνο για stock εξατμίσεις και για να περνάει προδιαγραφές θορύβου, καυσαερίων.O map 2 είναι για ελεύθερες εξατμίσεις κλπ κλπ Στην αλλάζει μέσω ειδικού μηχανήματος (axone) ο εξουσιοδοτημένος σε 2 λεπτά. Κάτι που έχουμε κάνει οι περισσότεροι είναι και η αφαίρεση του βάρους του βολάν. Ψάξε λίγο να βρείς το θέμα.
λοιπον.τι ακριβωσ ειναι αυτο? αν δεν βαριεσε κ μπωρεις απαντισε μου...ευχαριστω..
Βαλε και ενα φιλτρο αερος ελευθερο και εισαι ΟΚ
Παράθεση από: nasos-v στις Μάιος 13, 2008, 08:40:42 πμΒαλε και ενα φιλτρο αερος ελευθερο και εισαι ΟΚ Σ΄αυτό έχω σοβαρές επιφυλάξεις πλέον..... Στο επικείμενο service που θα κάνω ,θα ξαναβάλω το στοκ παρόλο που φοράω Κ&Ν. Σύμφωνα με τον amauri (γκουρού των μηχανών μας) το μοτέρ δουλεύει καλύτερα με το stock.
η να σπασουμε τον μαμα χαρτη κ να κανουμε οτι γουσταρουμε η ακομα καλυτερα να βαλουμε εναν αγραφο εγκεφαλο κ να κανουμε παπαδες
οτι το μαμα δουλευει καλυτερα αλλα μονο σε ψηλες στροφες κ σε παρατεταμενη διαρκεια...κατασταση επιτευξης τελικης ταχυτητας δηλαδητο ελευθερο φιλτρο δινει αποκριση γκαζιου παντου κ ενα ''ελευθερωμα'' στις μεσαιες.οταν ομως τα χιλιομετρα ανεβαινουν κ το ram-air αρχιζει να κανει την δουλεια του εκει το φιλτρο δεν φερνει την ιδια αντισταση που φερνει το μαμα με αποτελεσμα να στεγνωνει...
θα συμφωνησω βυρωνα οτι το μαμα δουλευει καλυτερα αλλα μονο σε ψηλες στροφες κ σε παρατεταμενη διαρκεια...κατασταση επιτευξης τελικης ταχυτητας δηλαδητο ελευθερο φιλτρο δινει αποκριση γκαζιου παντου κ ενα ''ελευθερωμα'' στις μεσαιες.οταν ομως τα χιλιομετρα ανεβαινουν κ το ram-air αρχιζει να κανει την δουλεια του εκει το φιλτρο δεν φερνει την ιδια αντισταση που φερνει το μαμα με αποτελεσμα να στεγνωνει...απλα ζυγιζεις την κατασταση κ λες ποσες φορες θα παω τελικη κ ποσες φορες κανω παιχνιδι με 2α 3η κ 4η?ΥΓ.χρειαζεται διορθωση με powercomander για να δουλεψει κ να αποδωσει τα μεγιστα με το φιλτρο η να σπασουμε τον μαμα χαρτη κ να κανουμε οτι γουσταρουμε η ακομα καλυτερα να βαλουμε εναν αγραφο εγκεφαλο κ να κανουμε παπαδες
ερωτησις: με την ελαφρυνση του βολαν τι πετυχαινουμε ακριβως...???υ.γ : αν το κανουμε εχουμε προβλημα με την εγγυηση.....????
'Αντε στο επόμενο επεισόδιο θα βγάλω και το βολάν-η!
Προσωπικά δεν το έχω κάνει και δεν το κάνω γιατί πιστεύω ότι ταλαιπωρεί πολύ περισσότερο τις καδένες των εκκεντροφόρων.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι