βασικά η μεγάλη διαφορά στα φρένα έρχεται από τα τακάκια που είναι 2 και όχι 4.
κατα δεύτερον μήπως κάνεις λάθος ότι η διαφορά είναι στα τακάκια...???
υποτίθεται ότι η top δαγκάνα της brembo είναι η Brembo Billet Monoblock 34/34 P4 4-Pad Radial-Mount GP Caliper η οποία έχει 4 τακάκια...ένα για κάθε έμβολο!!!
Καλορίζικες Πάνο!
Λοιπόν, οι δαγκάνες που έβαλε ο Πάνος πρέπει να έχουν κωδικό 220988530 και είναι μονομπλόκ, χυτές, με 4 αλουμινένια έμβολα 34χιλ., διπλές τσιμούχες στα έμβολα και 2 τακάκια ανά δαγκάνα.
Σε σχέση με τις μαμά, η βασική διαφορά είναι ως προς την ακαμψία. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο 'δαγκώνουν' καλύτερα. Το ότι έχουν 2 τακάκια αντί για 4 δεν είναι υπέρ τους. Εννοείται ότι είναι και ελαφρύτερες από τις μαμά.
Στην Ιταλία το κιτ κοστίζει 750 ευρώ (περιλαμβάνει 2 δαγκάνες, 4 τακάκια και τα thermotape).
Για τους πιο απαιτητικούς, υπάρχουν αρκετά ακριβότερα μοντέλα της Brembo,
π.χ. ο κωδικός X99C460
ένα κομμάτι αλουμινίου δουλεμένο στο CNC, σύστημα θερμικής απαγωγής, 4 έμβολα τιτανίου 34χιλ., 4 τακάκια...
Τιμή, σχεδόν στα 4.500ευρώ για 2 δαγκάνες, χωρίς τα τακάκια!!!
α ρεεεεε Davide ... INFO BANK εισαι αδερφέεε μου ... αυτή τη βδομάδα βάζω και την τρόμπα πάνω (rcs19) περιμένω και τον sutter και το stabilizater ohlins, (και θα μου βρεις λέει evo 6??? χεχε εεεε φανταστικέ μου Davide) και ααααααν περισέψουν θ8α βάλουμε και το κιτακι 1125cc (από rotax μέσα σου λέεεω)
θα είμαι Μισάνο 31/3 -1/4 για την παρουσίαση το V4...
grazie amico (πάντως το φρένο έχει αλλάξειιι σου λέω δραματικά... )