για την ενδειξη πιεσης λαδιου προερχετε απο την πιεσοστατικη βαλβιδα του κυκλωματος λαδιου που βρησκεται στην τρομπα λαδιου.κατι την ΄ενοχλει΄κ δεν κλεινει σωστα,θελει ελεγχο κ καθαρισμα.
ο θορυβος ειναι απο τους τεντωτηρες των καδενων κυριως γιατι δουλευουν με υδραυλικη πιεση
για την τοσο μεγαλη καυση λαδιου(δεν ξερω τι λαδια βαζεις) το πιθανοτερο ειναι φταιει το λαδι
για την μονοκυλινδρη λειτουργεια φταινε τα υπερευαισθητα μπεκ ψεκασμου...το πιθανοτερο χαλια βενζινη
Βασιλη σ'ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σου αλλα εχω τις εξης απορειες.
1).Καταλαβαινω αυτο που λες για την πιεζοστατικη βαλβιδα και την ενδειξη λαδιου . Γιατι ομως οταν συμβαινει αυτο συνοδευεται απο αυτον τον περιεργο θορυβο (απο τους τεντωτηρες των καδενων)?
2).Γιατι εφοσον αυτη την στιγμη που η ποσοτητα λαδιου ειναι η σωστη εξακολουθει στιγμιαια να ακουγεται αυτος ο θορυβος απο τους τεντωτηρες των καδενων οπου συνοδευεται και απο την ενδειξη πιεσης λαδιου?
3).Υπαρχει περιπτωση να υπολειτουργει στιγμιαια η αντλια λαδιου και αρα σωστα να ακουγεται ο θορυβος και να αναβει η ενδειξη του λαδιου?(Η αντλια ειναι ηλεκτρικη ή μηχανικη?).
4).Δεν ξερω κατα ποσο εχουν σχεση αλλα εγω ασχολουμαι με αντλιες νερου και οταν αυτες περνουν αερα αδυνατουν να λειτουργησουν σωστα. Υπαρχει περιπτωση να συμβαινει κατι τετοιο δηλ. να εχει παρει το κυκλωμα του λαδιου αερα? (Αν ειπα μλκια :mlkκρατηστε τις τοματες για την σαλατα).
1)γιατι εκεινη την στιγμη δεν ανεβαζει πιεση το κυκλωμα λαδιου.
2)δεν εχει σχεση εαν εχει λιγα λαδια το δοχειο η τα κανονικα.εκεινη την στιγμη το λαδι διαφευγει απο την βαλβιδα διαφυγης του πιεσοστατη
3)η αντλια ειναι μηχανικη κ ειναι στην ουσια 2 στον αριθμο.η μια ΄μαζευει΄τα λαδια απο το καρτερ ,τα περνα απο το ψυγειο λαδιου κ στην συνεχεια τα επιστρεφει στο δοχειο λαδιου.
η αλλη τρομπα περνει το λαδι που ερχετε απο το δοχειο,αφου περασει απο το φιλτρο,και το στελνει σε ολα τα κινουμενα μερη του κινητηρα,μπιελες,εμβολα,εκκεντροφορους,τεντωτηρες καδενων,ρουλεμαν,γραναζια σασμαν ,υποβοηθα ακομα με την πιεση του κ την λειτουργεια του συμπλεκτη.σε αυτο το κυκλωμα παρεμβαλετε μια βαλβιδα η οποια κρατα σταθερη πιεση στο κυκλωμα (5 bar περιπου)
κατα την συναρμογη του κινητηρα ενα ψιλο γρεζακι να μεινει ,ειναι ικανο ,εαν δεν μπορεσει να περασει απο την βαλβιδα ,να μην κλεινει σωστα κ να μην εχουμε σωστη πιεση,γι αυτο κ σου αναβει η ενδειξη χαμηλης πιεσης.το χω δει αυτο ηδη σε 4 tuono.
οταν συμβαινει αυτο ο εγκεφαλος βαζει σε safe mode την λειτουργεια του κινητηρα κ δεν ανεβαζει πανω απο 3000 στροφες.
4)οι τρομπες λαδιου δεν ειναι φυγοκεντρικες γιαυτο κ δεν τις ενοχλει ο αερας.με ελαχιστο λαδι στα γραναζια τους για να ΄σφραγιζουν΄ κανουν αρκετο κενο αναροφησης.βεβαια σε αυτο βοηθα η ρευστοτητα κ η συναφεια του λαδιου
εαν εξακολουθει να το κανει θελει ανοιγμα κ καθαρισμα η τρομπα.μην σε αγχωνω ειναι κατι ευκολο κ σχετικα γρηγορο