0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος mak74

  • ***
  • 183
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Ενδειξη πιεσης λαδιου
« - : Μάρτιος 23, 2008, 12:08:56 πμ »
Γεια σε ολους. Το tuono μου κοντευει αυτην την στιγμη τα 15000χλμ.
Οταν εκανα το service των 10000χλμ πηγα Σ/Κ Σερρες οπου την δευτερη μερα ενω ετοιμαζομουν να μπω σε καποιο απ' τα session, με το που βαζω μπροστα το μηχανακι βλεπω αναμενη την ενδειξη πιεσης λαδιου. Αμεσος σβηνω το μηχ/κι και ελεγχοντας τα λαδια διαπιστωσα οτι ολλα ok.
Πριν απο κανα μηνα σχολασα απ' την δουλεια και βαζοντας μπροστα το μηχ/κι για να παω σπιτι αναψε παλι η ενδειξη λαδιου και το μηχ/κι εκανε εναν περιεργο θορυβο. Το εσβησα αμεσος και ξαναελενξα τα λάδια οπου η στάθμη τους ηταν στην μεση. Το ξαναεβαλα μπροστα και ολλα ok. Πριν απο 2-3 μερες μου εκανε ακριβως το ιδιο και οταν ελενξα την σταθμη του λαδιου δεν φαινοταν καθολου λαδι μεσα στο δοχειο. Συμπληρωσα 1lt λαδι.
Απο εκεινη την ημερα μεχρι σημερα και ενω ειναι full απο λαδι καθε φορα που το βαζω μπροστα αναβει για κλασματα δευτερολεπτου σχεδον παντα η ενδειξη λαδιου συνοδευομενη απο αυτον τον περιεργο θορυβο.Εχει κανεις καμια ιδεα του τι μπορει να συμβαινει?

Υ.Γ. Καποια στιγμη πριν αρχισουν να συμβαινουν ολλα αυτα βαζοντας μπροστα το μηχ/κι δουλευε μονοκυλινδρα. Το κλειδωσα και κανονισα τη επομενη να ερθει μεταφορικη για να το παει στο συνεργειο. Την επομενη πρωτου το παω στο συνεργειο δοκιμασα να το ξαναβαλω μπροστα και δουλευε κανονικοτατα. Παρολα αυτα το πηγα στο συνεργειο για να ελεγθει και δεν εντοπισαν τιποτα.



*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: Ενδειξη πιεσης λαδιου
« Απάντηση #1 - : Μάρτιος 23, 2008, 08:00:44 πμ »
για την ενδειξη πιεσης λαδιου προερχετε απο την πιεσοστατικη βαλβιδα του κυκλωματος λαδιου που βρησκεται στην τρομπα λαδιου.κατι την ΄ενοχλει΄κ δεν κλεινει σωστα,θελει ελεγχο κ καθαρισμα.

ο θορυβος ειναι απο τους τεντωτηρες των καδενων κυριως γιατι δουλευουν με υδραυλικη πιεση

για την τοσο μεγαλη καυση λαδιου(δεν ξερω τι λαδια βαζεις) το πιθανοτερο ειναι φταιει το λαδι


για την μονοκυλινδρη λειτουργεια φταινε τα υπερευαισθητα μπεκ ψεκασμου...το πιθανοτερο χαλια βενζινη

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Απ: Ενδειξη πιεσης λαδιου
« Απάντηση #2 - : Μάρτιος 23, 2008, 01:45:23 μμ »
Βασίλη έχω κι εγώ μια απορία πάνω στο θέμα της ένδειξης του λαδιού.Όταν είχα γιαπωνέζικα απλά κοιτούσα το "ματάκι" για να δω που βρίσκεται η στάθμη (πχ kawasaki ZX10R ZX6R), ή βουτούσα τον δείκτη στο δοχείο κι έβλεπα αν είναι στο min ή στο max κι όλα ήταν ok (πχ R6).Το σωληνάκι που έχει η aprilia απ ότι κατάλαβα δείχνει τα τελευταία (ή μάλλον τα πρώτα για να είμαστε πιο σωστοί) 400 ή κάτι τέτοιο ml που υπάρχουν μέσα σωστά;

Αν δεν φαίνεται τίποτα τι σημαίνει αυτό;Πρέπει να ανησυχεί κάποιος ή όχι;Συμπληρώνεις ή όχι;Κι όταν ανάβει η ένδειξη στο καντράν αρκεί να τσεκάρεις την στάθμη αφού ούτως ή άλλως αυτή δείχνει τα πρώτα 400ml,άρα τι να δεις;Η στάθμη θα είναι χαμηλά,έτσι δεν είναι;

*

Αποσυνδεδεμένος mak74

  • ***
  • 183
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ενδειξη πιεσης λαδιου
« Απάντηση #3 - : Μάρτιος 23, 2008, 05:24:38 μμ »
για την ενδειξη πιεσης λαδιου προερχετε απο την πιεσοστατικη βαλβιδα του κυκλωματος λαδιου που βρησκεται στην τρομπα λαδιου.κατι την ΄ενοχλει΄κ δεν κλεινει σωστα,θελει ελεγχο κ καθαρισμα.

ο θορυβος ειναι απο τους τεντωτηρες των καδενων κυριως γιατι δουλευουν με υδραυλικη πιεση

για την τοσο μεγαλη καυση λαδιου(δεν ξερω τι λαδια βαζεις) το πιθανοτερο ειναι φταιει το λαδι


για την μονοκυλινδρη λειτουργεια φταινε τα υπερευαισθητα μπεκ ψεκασμου...το πιθανοτερο χαλια βενζινη
Βασιλη σ'ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σου αλλα εχω τις εξης απορειες.
1).Καταλαβαινω αυτο που λες για την πιεζοστατικη βαλβιδα και την ενδειξη λαδιου . Γιατι ομως οταν συμβαινει αυτο συνοδευεται απο αυτον τον περιεργο θορυβο (απο τους τεντωτηρες των καδενων)?
2).Γιατι εφοσον αυτη την στιγμη που η ποσοτητα λαδιου ειναι η σωστη εξακολουθει στιγμιαια να ακουγεται αυτος ο θορυβος απο τους τεντωτηρες των καδενων οπου συνοδευεται και απο την ενδειξη πιεσης λαδιου?
3).Υπαρχει περιπτωση να υπολειτουργει στιγμιαια η αντλια λαδιου και αρα σωστα να ακουγεται ο θορυβος και να αναβει η ενδειξη του λαδιου?(Η αντλια ειναι ηλεκτρικη ή μηχανικη?).
4).Δεν ξερω κατα ποσο εχουν σχεση αλλα εγω ασχολουμαι με αντλιες νερου και οταν αυτες περνουν αερα αδυνατουν να λειτουργησουν σωστα. Υπαρχει περιπτωση να συμβαινει κατι τετοιο δηλ. να εχει παρει το κυκλωμα του λαδιου αερα? (Αν ειπα μλκια  :mlkκρατηστε τις τοματες για την σαλατα).

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: Ενδειξη πιεσης λαδιου
« Απάντηση #4 - : Μάρτιος 23, 2008, 06:47:28 μμ »
για την ενδειξη πιεσης λαδιου προερχετε απο την πιεσοστατικη βαλβιδα του κυκλωματος λαδιου που βρησκεται στην τρομπα λαδιου.κατι την ΄ενοχλει΄κ δεν κλεινει σωστα,θελει ελεγχο κ καθαρισμα.

ο θορυβος ειναι απο τους τεντωτηρες των καδενων κυριως γιατι δουλευουν με υδραυλικη πιεση

για την τοσο μεγαλη καυση λαδιου(δεν ξερω τι λαδια βαζεις) το πιθανοτερο ειναι φταιει το λαδι


για την μονοκυλινδρη λειτουργεια φταινε τα υπερευαισθητα μπεκ ψεκασμου...το πιθανοτερο χαλια βενζινη
Βασιλη σ'ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σου αλλα εχω τις εξης απορειες.
1).Καταλαβαινω αυτο που λες για την πιεζοστατικη βαλβιδα και την ενδειξη λαδιου . Γιατι ομως οταν συμβαινει αυτο συνοδευεται απο αυτον τον περιεργο θορυβο (απο τους τεντωτηρες των καδενων)?
2).Γιατι εφοσον αυτη την στιγμη που η ποσοτητα λαδιου ειναι η σωστη εξακολουθει στιγμιαια να ακουγεται αυτος ο θορυβος απο τους τεντωτηρες των καδενων οπου συνοδευεται και απο την ενδειξη πιεσης λαδιου?
3).Υπαρχει περιπτωση να υπολειτουργει στιγμιαια η αντλια λαδιου και αρα σωστα να ακουγεται ο θορυβος και να αναβει η ενδειξη του λαδιου?(Η αντλια ειναι ηλεκτρικη ή μηχανικη?).
4).Δεν ξερω κατα ποσο εχουν σχεση αλλα εγω ασχολουμαι με αντλιες νερου και οταν αυτες περνουν αερα αδυνατουν να λειτουργησουν σωστα. Υπαρχει περιπτωση να συμβαινει κατι τετοιο δηλ. να εχει παρει το κυκλωμα του λαδιου αερα? (Αν ειπα μλκια  :mlkκρατηστε τις τοματες για την σαλατα).


1)γιατι εκεινη την στιγμη δεν ανεβαζει πιεση το κυκλωμα λαδιου.
2)δεν εχει σχεση εαν εχει λιγα λαδια το δοχειο η τα κανονικα.εκεινη την στιγμη το λαδι διαφευγει απο την βαλβιδα διαφυγης του πιεσοστατη
3)η αντλια ειναι μηχανικη κ ειναι στην ουσια 2 στον αριθμο.η μια ΄μαζευει΄τα λαδια απο το καρτερ ,τα περνα απο το ψυγειο λαδιου κ στην συνεχεια τα επιστρεφει στο δοχειο λαδιου.
η αλλη τρομπα περνει το λαδι που ερχετε απο το δοχειο,αφου περασει απο το φιλτρο,και το στελνει σε ολα τα κινουμενα μερη του κινητηρα,μπιελες,εμβολα,εκκεντροφορους,τεντωτηρες καδενων,ρουλεμαν,γραναζια σασμαν ,υποβοηθα ακομα με την πιεση του κ την λειτουργεια του συμπλεκτη.σε αυτο το κυκλωμα παρεμβαλετε μια βαλβιδα η οποια κρατα σταθερη πιεση στο κυκλωμα (5 bar περιπου)
κατα την συναρμογη του κινητηρα ενα  ψιλο γρεζακι να μεινει ,ειναι ικανο ,εαν δεν μπορεσει να περασει απο την βαλβιδα ,να μην κλεινει σωστα κ να μην εχουμε σωστη πιεση,γι αυτο κ σου αναβει η ενδειξη χαμηλης πιεσης.το χω δει αυτο ηδη σε 4 tuono.
οταν συμβαινει αυτο ο εγκεφαλος βαζει σε safe mode την λειτουργεια του κινητηρα κ δεν ανεβαζει πανω απο 3000 στροφες.
4)οι τρομπες λαδιου δεν ειναι φυγοκεντρικες γιαυτο κ δεν τις ενοχλει ο αερας.με ελαχιστο λαδι στα γραναζια τους για να ΄σφραγιζουν΄ κανουν αρκετο κενο αναροφησης.βεβαια σε αυτο βοηθα η ρευστοτητα κ η συναφεια του λαδιου

εαν εξακολουθει να το κανει θελει ανοιγμα κ καθαρισμα η τρομπα.μην σε αγχωνω ειναι κατι ευκολο κ σχετικα γρηγορο

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: Ενδειξη πιεσης λαδιου
« Απάντηση #5 - : Μάρτιος 23, 2008, 06:57:51 μμ »
Βασίλη έχω κι εγώ μια απορία πάνω στο θέμα της ένδειξης του λαδιού.Όταν είχα γιαπωνέζικα απλά κοιτούσα το "ματάκι" για να δω που βρίσκεται η στάθμη (πχ kawasaki ZX10R ZX6R), ή βουτούσα τον δείκτη στο δοχείο κι έβλεπα αν είναι στο min ή στο max κι όλα ήταν ok (πχ R6).Το σωληνάκι που έχει η aprilia απ ότι κατάλαβα δείχνει τα τελευταία (ή μάλλον τα πρώτα για να είμαστε πιο σωστοί) 400 ή κάτι τέτοιο ml που υπάρχουν μέσα σωστά;

Αν δεν φαίνεται τίποτα τι σημαίνει αυτό;Πρέπει να ανησυχεί κάποιος ή όχι;Συμπληρώνεις ή όχι;Κι όταν ανάβει η ένδειξη στο καντράν αρκεί να τσεκάρεις την στάθμη αφού ούτως ή άλλως αυτή δείχνει τα πρώτα 400ml,άρα τι να δεις;Η στάθμη θα είναι χαμηλά,έτσι δεν είναι;

Ηλια τα λαδια σε κινητηρες που χρησιμοποιουν την μεθοδο ξηρο καρτερ πρεπει για να τα τσεκαρουμε να εχουν φτασει σε θερμοκρασια 70 βαθμον τουλαχιστον.
αυτο ειναι εφικτο μονο μετα απο βολτα κ αφηνουμε τον κινητηρα αναμενο μεχρι να αναψει βεντιλατερ για να ειμαστε σιγουροι οτι εχουν παρει τα λαδια την μεγιστη διαστολη τους ως υγρα.

πρεπει να βλεπεις στο δοχειο λαδι αναμεσα στο min κ max.εαν κοντευουν τα χιλιομετρα για αλλαγη κ εισαι κοντα στο min δεν συμπληρωνεις γιατι θα τα αλλαξεις συντομα.εαν δεν βλεπεις καθολου στο σωληνακι λαδι τοτε συμπληρωνεις γιατι δεν ξερεις ποσο κατω ειναι ,εφοσον δεν το βλεπεις.
εαν εχεις περισσοτερα απο 1500-2000 km για αλλαγη του βαζεις μεχρι το max που ειναι το ιδανικο.

προσοχη εαν το μηαχανι μεινει ακινητο για πανω απο 2-3 μερες τα λαδια στο δοχειο εξαφανιζοντε κ πρεπει να γινει η διαδικασια που προανεφερα για τον ελεγχο τους.

σχετικα με την μεθοδο ξηρου καρτερ κ την χρησιμοτητα του εχω μιλησει σε αλλο ποστ

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: Ενδειξη πιεσης λαδιου
« Απάντηση #6 - : Μάρτιος 23, 2008, 07:02:15 μμ »
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ!!!!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 23, 2008, 07:03:51 μμ από backys »

*

Αποσυνδεδεμένος mak74

  • ***
  • 183
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ενδειξη πιεσης λαδιου
« Απάντηση #7 - : Μάρτιος 23, 2008, 08:43:39 μμ »
Βασιλη σ'ευχαριστω και παλι και ελπιζω καποια απ'αυτες τις μερες να τα πουμε απο κοντα. :bow: ave :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης