0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος 17inchwheeler

  • *****
  • 690
  • la prima maniera mille erre
  • Μοντέλο μηχανής: RSV MILLE R '02 & '03
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Χρονολογίες tuono και διαφορές
« Απάντηση #15 - : Απρίλιος 23, 2020, 12:58:51 μμ »
Ελα μη βαριεσαι βαλε και τα δυο Factory  :P :P :P

Τα factory ήταν 3 παρακαλώ (σε χρωματισμούς), όλα με χρυσαφί πλαίσιο. Χρονολογίες που βγαίνουν οι εκδόσεις δεν ξέρω ακριβώς, οπότε στο περίπου θα πω:
- Τα πρώτα 06-09 με τον λευκό/κόκκινο χρωματικό συνδυασμό και το λιοντάρι στο ντεπόζιτο αλλά στα μεν 2006-07 με μπλε ζάντες (νομίζω απλές όμως) και στα 2008-09 με τις χρυσές (σφυρήλατες αλλά όχι ΟΖ νομίζω, γενικά έχω ένα μπέρδεμα με τις ζάντες των Tuono factory όπως τα κουβέντιαζα και με τον Τζίμη παλιότερα) και τις διαφορετικές εξατμίσεις.
- Τα τελευταία 2010-2011, με στον μαύρο/κόκκινο χρωματισμό και χρυσές ζάντες. Ο πιο elegant χρωματισμός κατά την γνώμη μου από τα παρδαλά των factory.

Το πρωτο 2gen factory ειχε 2 εκδοσεις
Η πρωτη φουρνια ειχε της μπλε εξατμισεις που εχεις στην φωτο
Η δευτερη ηταν ολοιδια αλλα με τις ασημι εξατημισεις του rsv
Η διαφορα αν θυμαμαι εχει να κανει με την αλλαγη ων προδιαγραφων του euro
Επισης οταν ειχε πρωτοβγει η πρωτη φουρνια η εταιρια διαφημιζε οτι ηταν περιορισμενης παραγωγης και κατα καποιό τροπο,αριθμημενα
(<<< King ....of.... spam >>>)

*

Αποσυνδεδεμένος tattoo

  • *****
  • 271
  • Φύλο: Άντρας
    • Sarka Tattoo Machines
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Tuono 1000R Factory
  • Αντιδράσεις: +71
Απ: Χρονολογίες tuono και διαφορές
« Απάντηση #16 - : Απρίλιος 23, 2020, 01:18:53 μμ »
Ελα μη βαριεσαι βαλε και τα δυο Factory  :P :P :P

Τα factory ήταν 3 παρακαλώ (σε χρωματισμούς), όλα με χρυσαφί πλαίσιο. Χρονολογίες που βγαίνουν οι εκδόσεις δεν ξέρω ακριβώς, οπότε στο περίπου θα πω:
- Τα πρώτα 06-09 με τον λευκό/κόκκινο χρωματικό συνδυασμό και το λιοντάρι στο ντεπόζιτο αλλά στα μεν 2006-07 με μπλε ζάντες (νομίζω απλές όμως) και στα 2008-09 με τις χρυσές (σφυρήλατες αλλά όχι ΟΖ νομίζω, γενικά έχω ένα μπέρδεμα με τις ζάντες των Tuono factory όπως τα κουβέντιαζα και με τον Τζίμη παλιότερα) και τις διαφορετικές εξατμίσεις.
- Τα τελευταία 2010-2011, με στον μαύρο/κόκκινο χρωματισμό και χρυσές ζάντες. Ο πιο elegant χρωματισμός κατά την γνώμη μου από τα παρδαλά των factory.

Το πρωτο 2gen factory ειχε 2 εκδοσεις
Η πρωτη φουρνια ειχε της μπλε εξατμισεις που εχεις στην φωτο
Η δευτερη ηταν ολοιδια αλλα με τις ασημι εξατημισεις του rsv
Η διαφορα αν θυμαμαι εχει να κανει με την αλλαγη ων προδιαγραφων του euro
Επισης οταν ειχε πρωτοβγει η πρωτη φουρνια η εταιρια διαφημιζε οτι ηταν περιορισμενης παραγωγης και κατα καποιό τροπο,αριθμημενα

ετσι ακριβως
με μονη διαφορα οτι και τα πρωτα factory φορουσαν σφυρηλατες ζαντες (οπως και το δικο μου)

οσο για την αριθμηση , απ οτι μου ειπε ο πρωτος ιδιοκτητης του δικου μου και ιδιοκτητης αντιπροσωπειας aprilia
η πρωτη φουρνια ηταν οντως αριθμημενη και βγηκαν 300 μηχανακια
και αυτος ειχε μια ακρη να διαλεξει νουμερο και πηρε το νουμερο 300 :wine:
ειμαι συλλεκτικος μπιτσιζ :D

*

Αποσυνδεδεμένος bip-bip manos

  • *****
  • 928
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: tuono 07
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Χρονολογίες tuono gen1 και gen2- factory και απλα+ διαφορές
« Απάντηση #17 - : Απρίλιος 23, 2020, 05:19:16 μμ »
Πάντως να ξέρετε ότι gen2 στο μαύρο ματ χρωματισμό υπάρχουν 3 μοντέλα με αρκετές διάφορες εκτός τς μπλε ζαντας που έγινε μαύρη ... 06 07 08+

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5450
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4543
Απ: Χρονολογίες tuono gen1 και gen2- factory και απλα+ διαφορές
« Απάντηση #18 - : Απρίλιος 23, 2020, 05:42:40 μμ »
Πάντως να ξέρετε ότι gen2 στο μαύρο ματ χρωματισμό υπάρχουν 3 μοντέλα με αρκετές διάφορες εκτός τς μπλε ζαντας που έγινε μαύρη ... 06 07 08+

Για δώσε πληροφορίες Μάνο, εσύ έχεις κάνει διδακτορικό πάνω σε αυτά. Έβλεπες αγγελία και την ερνούσες ακτίνες Χ! :)
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Απ: Χρονολογίες tuono gen1 και gen2- factory και απλα+ διαφορές
« Απάντηση #19 - : Απρίλιος 23, 2020, 07:52:03 μμ »
Η πρώτη γενιά του gen2 tuono δηλαδή 2006 με 2007,έβγαζε 133 άλογα κι έπειτα ανέβηκε στα 139.Αυτό το ξέρω σίγουρα :)

*

Αποσυνδεδεμένος Juve750

  • *****
  • 847
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: CapoNord 2006 Black Abs
  • Αντιδράσεις: +324
Απ: Χρονολογίες tuono gen1 και gen2- factory και απλα+ διαφορές
« Απάντηση #20 - : Απρίλιος 23, 2020, 11:11:41 μμ »
Τα λιοντάρια του Noalle μακράν το πιο όμορφο άσχημο γυμνό!!!!!

Όλα είναι δρόμος....

*

Αποσυνδεδεμένος teotuono1990

  • **
  • 38
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono 1000r
  • Αντιδράσεις: +8
Απ: Χρονολογίες tuono gen1 και gen2- factory και απλα+ διαφορές
« Απάντηση #21 - : Απρίλιος 24, 2020, 02:02:01 μμ »
τι αλλαξαν δηλαδη απο τα 133 στα 139?χαρτογραφηση?κεφαλες?πειτε οποιος γνωριζει...

*

Αποσυνδεδεμένος 17inchwheeler

  • *****
  • 690
  • la prima maniera mille erre
  • Μοντέλο μηχανής: RSV MILLE R '02 & '03
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Χρονολογίες tuono gen1 και gen2- factory και απλα+ διαφορές
« Απάντηση #22 - : Απρίλιος 24, 2020, 03:46:57 μμ »
τι αλλαξαν δηλαδη απο τα 133 στα 139?χαρτογραφηση?κεφαλες?πειτε οποιος γνωριζει...

Αλλες κεφαλες με μεγαλυτερες βαλβιδες,αλλοι εκκεντροφοροι και μαλλον αλλη χαρτογραφηση για δουλεψουν σωστα
Ωστοσο τα νουμερα ειναι φιλοδοξα,τολμω να πω
(<<< King ....of.... spam >>>)

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Απ: Χρονολογίες tuono gen1 και gen2- factory και απλα+ διαφορές
« Απάντηση #23 - : Απρίλιος 24, 2020, 03:51:12 μμ »
τι αλλαξαν δηλαδη απο τα 133 στα 139?χαρτογραφηση?κεφαλες?πειτε οποιος γνωριζει...

Αλλες κεφαλες με μεγαλυτερες βαλβιδες,αλλοι εκκεντροφοροι και μαλλον αλλη χαρτογραφηση για δουλεψουν σωστα
Ωστοσο τα νουμερα ειναι φιλοδοξα,τολμω να πω

Είναι η ιπποδύναμη στον στρόφαλο,όχι στον τροχό.Ομοίως και η πρώτη έκδοση του gen2 RSV1000R δηλαδή 2004-2005 έβγαζε 139 άλογα,ενώ η δεύτερη έκδοση 2006-2009 έβγαζε 143 άλογα. :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4089
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2285
Απ: Χρονολογίες tuono gen1 και gen2- factory και απλα+ διαφορές
« Απάντηση #24 - : Απρίλιος 24, 2020, 08:27:25 μμ »
Μαμά κοντά στους 120 τροχό παιζουν
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Απ: Χρονολογίες tuono gen1 και gen2- factory και απλα+ διαφορές
« Απάντηση #25 - : Απρίλιος 24, 2020, 11:33:31 μμ »
120 στον τροχό τουόνο μαμά;Ρώτα τον nitroargi να σου πει για τις δυναμομετρήσεις σε τουόνο και μίλλε 2006 μοντέλλα.Όπως και να χει πάντως μιλάμε πάντα για την ιπποδύναμη που ανακοινώνει η εκάστοτε εταιρεία στον στρόφαλο γιατί μόνο έτσι υπάρχει μέτρο σύγκρισης και βοηθάει στην κουβέντα.Τα δυναμόμετρα μπορούν να σου δώσουν μεγάλες διαφορές το ένα με το άλλο.

Υ.Γ. Για ευκολία θα σου πω ότι στο Powerbikes που δούλευε ο nitroargi τα νούμερα ήταν 113 τροχό για τουόνο gen2 και 117 για RSV1000R gen2  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4089
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2285
Απ: Χρονολογίες tuono gen1 και gen2- factory και απλα+ διαφορές
« Απάντηση #26 - : Απρίλιος 25, 2020, 11:34:23 πμ »
120 στον τροχό τουόνο μαμά;Ρώτα τον nitroargi να σου πει για τις δυναμομετρήσεις σε τουόνο και μίλλε 2006 μοντέλλα.Όπως και να χει πάντως μιλάμε πάντα για την ιπποδύναμη που ανακοινώνει η εκάστοτε εταιρεία στον στρόφαλο γιατί μόνο έτσι υπάρχει μέτρο σύγκρισης και βοηθάει στην κουβέντα.Τα δυναμόμετρα μπορούν να σου δώσουν μεγάλες διαφορές το ένα με το άλλο.

Υ.Γ. Για ευκολία θα σου πω ότι στο Powerbikes που δούλευε ο nitroargi τα νούμερα ήταν 113 τροχό για τουόνο gen2 και 117 για RSV1000R gen2  :bye:
δεν θα διαφωνισω,το ΜΟΤΟ ας πουμε εχει πει για το 6αρι 118 αλογα,οποτε αν το στρογγυλεψουμε ,ας πουμε 115 και οχι 120
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος stelios

  • *****
  • 589
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph ST 765 RS
  • Αντιδράσεις: +230
Απ: Χρονολογίες tuono και διαφορές
« Απάντηση #27 - : Ιούνιος 05, 2020, 12:41:13 μμ »
Ελα μη βαριεσαι βαλε και τα δυο Factory  :P :P :P

Τα factory ήταν 3 παρακαλώ (σε χρωματισμούς), όλα με χρυσαφί πλαίσιο. Χρονολογίες που βγαίνουν οι εκδόσεις δεν ξέρω ακριβώς, οπότε στο περίπου θα πω:
- Τα πρώτα 06-09 με τον λευκό/κόκκινο χρωματικό συνδυασμό και το λιοντάρι στο ντεπόζιτο αλλά στα μεν 2006-07 με μπλε ζάντες (νομίζω απλές όμως) και στα 2008-09 με τις χρυσές (σφυρήλατες αλλά όχι ΟΖ νομίζω, γενικά έχω ένα μπέρδεμα με τις ζάντες των Tuono factory όπως τα κουβέντιαζα και με τον Τζίμη παλιότερα) και τις διαφορετικές εξατμίσεις.
- Τα τελευταία 2010-2011, με στον μαύρο/κόκκινο χρωματισμό και χρυσές ζάντες. Ο πιο elegant χρωματισμός κατά την γνώμη μου από τα παρδαλά των factory.

T Factory '06 - λευκό-κόκκινο με μπλε σφυρήλατες ΟΖ
T Factory '07 - λευκό-κόκκινο με τελικά Euro3, πιο "άγριο" λιοντάρι και μπλε σφυρήλατες Malgatech
T Factory '08-'09 - λευκό-κόκκινο ίδιο με το ΄07 και χρυσές σφυρήλατες Malgatech
T Factory '10 - μαύρο-κόκκινο ίδιο με τα '07-'09 και χρυσές σφυρήλατες Malgatech

αυτά έχω καταλήξει ότι είναι πλήρη τα Gen2 T Factory.

*

Αποσυνδεδεμένος rocky26b

  • ***
  • 77
  • Μοντέλο μηχανής: rs 125 / rsv 1000 r
  • Αντιδράσεις: +28
Απ: Χρονολογίες tuono gen1 και gen2- factory και απλα+ διαφορές
« Απάντηση #28 - : Ιούνιος 05, 2020, 07:10:49 μμ »
Τι 115 τι 118 τι 120,μην αγχώνεστε παιδιά, τις κούκλες μας για τη ροπαρα τους τις πήραμε!!! Και αυτή η ρόπαρα είναι που σε ξεκολλάει από στροφή σε στροφή...! Πάντως στα Μέγαρα στην ευθεία έχω ανοίξει μέχρι και 4η και 200+ χλμ με rc8 και δεν έφευγε με τπτ.. Σε πιο πολλά χλμ δεν ξέρω τι συμβαίνει. Το  ένα  ήταν απλό πορτοκαλί και το άλλο λευκό r έκδοση που βγάζει ένα σκασμο άλογα..
Επίσης με duc  999 απλό, είναι άνετα μπροστά το rsv.. Γενικά για 2κυλινδρο 1000 έχει αρκετό τσαμπουκά το μοτέρ. Για στήσιμο κλπ δε σχολιάζω, είναι περιττο...!!! 

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Απ: Χρονολογίες tuono gen1 και gen2- factory και απλα+ διαφορές
« Απάντηση #29 - : Ιούνιος 05, 2020, 08:08:09 μμ »
Τι 115 τι 118 τι 120,μην αγχώνεστε παιδιά, τις κούκλες μας για τη ροπαρα τους τις πήραμε!!! Και αυτή η ρόπαρα είναι που σε ξεκολλάει από στροφή σε στροφή...! Πάντως στα Μέγαρα στην ευθεία έχω ανοίξει μέχρι και 4η και 200+ χλμ με rc8 και δεν έφευγε με τπτ.. Σε πιο πολλά χλμ δεν ξέρω τι συμβαίνει. Το  ένα  ήταν απλό πορτοκαλί και το άλλο λευκό r έκδοση που βγάζει ένα σκασμο άλογα..
Επίσης με duc  999 απλό, είναι άνετα μπροστά το rsv.. Γενικά για 2κυλινδρο 1000 έχει αρκετό τσαμπουκά το μοτέρ. Για στήσιμο κλπ δε σχολιάζω, είναι περιττο...!!!

Φίλε Βαγγέλη από προσωπική-διαχρονική σύγκριση με τα RC8 των Νέστορα και παγαπόντη (δεν θυμάμαι τα nicknames) μελών του φόρουμ με κάμποσες κοινές βόλτες αυτό που λες δεν ισχύει 1000%.Μπορεί να σε μπερδεύουν οι συνθήκες στην πίστα,δηλαδή να πηγαίνεις τάπα εσύ και να βγαίνεις πιο γρήγορα από την στροφή κουβαλώντας μεγαλύτερη ταχύτητα.Η προσωπική μου απόλυτη εμπειρία σε ανοικτό δρόμο είναι η εξής:μια που τους είδα,μια που άνοιξαν το γκάζι! :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης