Προσωπικά πιστεύω ότι έχουν πλεονεκτήματα τα ιριδίου σε σχέση με τα απλά χαλκού ή άλλου μαλακού μετάλλου.
Βλέπεις ευκολότερη εκκίνηση,καλύτερη απόδοση σε συνεχή χρήση και μεγαλύτερη μακροζοϊα όπως λένε και οι κατασκευαστές ενώ δεν πιάνουνε μουτζούρα και δεν καρβουνιάζουνε.
Το θέμα είναι οτι στην Ελλάδα τα βρίσκεις τόσο ακριβά που κάνουν αρκετούς να τα απορρίπτουν και δίκαια αφού πληρώνοντάς τα 8 με δέκα φορές πιο ακριβά από τα απλά χάνουν τα πλεονεκτήματά τους.
Αν έχεις την δυνατότητα να τα βρείς φθηνά από εξωτερικό εγώ τα συνιστώ (έχω αγοράσει 4 για 30 Ευρώ και τα έχω 5 χρόνια και 28000 χλμ).
ΥΓ. Νομίζω αν θυμάμαι καλά ότι για το δεύτερης γενιάς το διάκενο είναι μεγαλύτερο, για το 1ης γενιάς που είναι δίμπουζο είναι σίγουρα 0.6