0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος nikits

  • *****
  • 360
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
πρωτες εντυπωσεις απο tuono 2006
« - : Αύγουστος 14, 2006, 06:30:00 μμ »
Εντυπωσεις από το νέο μου αποκτημα : tuono 06

Αρχικα να πω πως ποτε δεν ημουν Ιταλοφιλος. Μου αρεσαν βεβαια τα ducati, τρελλαινομουν κάθε φορα  που εβλεπα ενα mille αλλα παντα ο «κομπος» στον λαιμο από θεμα αξιοπιστιας και αντιπροσωπειας Ιταλικών με εκαναν να αποκτω μονο Ιαπωνικες μηχανες. Ειμαι ταυτοχρονα και κατοχος ενός hornet που «μαλλον» τελικα δεν θα πουλησω και το οποιο το χρησιμοποιω ως το φτηνο και τιμιο Ιαπωνικο μηχανακι για κάθε μερα. Υπερβολη θα μου πειτε αλλα τι να κανω, εχω την δυνατοτητα (μεχρι στιγμης) να τα εχω και τα δυο και δεν αλλαζω γνωμη (δεκτή αντιπαραθεση στο θεμα αυτό).
Αν και μεγαλος σε ηλικια, 36 ετων παρακαλω, απεκτησα μηχανη δικη μου και σταθερη σχεση μαζι της στα 30 μου.

Προσφατα, Μαης του 2006, και αφου ο φιλος patman μου εβγαλε καθε κακη σκεψη απο το μυαλο, απέκτησα ενα tuono 06.
 
Με την πρωτη επαφη με απογοητευσε. Στα 315 χλμ με αφησε στο δρομο και μαλιστα με κινδυνο να με χτυπησουν
τα διερχομενα αυτοκινητα. Ο bill διεγνωσε βλαβη και περιμενα 3 εβδομαδες μεχρι να μου ερθουν τα ανταλλακτικα. Αν το λεω καλα (διορθωσε με Bill) εφταιγαν οι σένσορες που βρισκονται o ενας στον εκκεντροφορο και ο άλλος στον στροφαλο και παιρνουν το βημα για να γινεται η καυση την σωστη στιγμη.
Τωρα μετα από όλα αυτά και αφου  εχω κανει σχεδον 2500 χλμ ειπα να γραψω πως βλεπω αυτή την μηχανη.

Περα από την εμφανιση και τα περιφερειακα, που για 11.700 ευρω δεν συγκρινεται με κανενα Γιαπωνεζικο γυμνο  ουτε καν με ss, είναι πολύ καλοστημενο.

Πλαισιο :
 Σε καλο οδοστρωμα το ριχνεις και δεν σε νοιαζουν κουνηματα,. Είναι βραχος. Διαλεγεις γραμμη μαλλον κλειστη παρα ανοιχτη. Ενώ στην αρχη ανοιγομουν για να το ριξω αποτομα καταλαβα ότι κλεινει γρηγορα   και σε βγαζει εκτος. Ετσι τωρα ακομη και μεσα στη μεση της στροφης πεφτει ευκολα και με μικρη κλιση οδηγηται με γκαζι χωρις να σε φοβησει. Κερδιζεις ετσι πολιτιμα μετρα αποστασης από αλλους με πιο ανοιχτες γραμμες που σου κανουν μια διαφορα αν θελεις να κυνηγηθεις μαζι τους.

Αναρτησεις :
Πολύ καλή πληροφορηση κυρια από το μπροστινο και κρατανε τις γραμμες που θα διαλεξεις. Ακομη κι αν θες να ακολουθησεις το παραπανω που γραφω για κλειστες γραμμες και δεις ότι εισαι πολύ μεσα στη στροφη, σου δινει την δυνατοτητα να πλαγιασεις κι άλλο. Οι στανταρ ρυθμισεις (εμενα τουλαχιστον) με καλυπτουν πληρως μιας και είναι οσο σκληρες χρειαζεται για να μην εχεις ταλαντωσεις αλλα και μαλακες για να βουταει το κατι παραπανω αν το θες. Οι επεναφορα με ξενιζει λιγο μιας και είναι γρηγορη και αρχικα σου δινει την εντυπωση πως χανει επαφη με τον δρομο. Γρηγορα όμως ανακτα προσφυση και μαζι και την εμπιστοσυνη που σου παρεχει.
Πισω είναι και παλι λιγο αποτομο αλλα σε συνεργασια με το πλαισιο παρεχει αριστη πληροφορηση και καλη προσφυση σε συνδιασμο και με τα ελαστικά.

Φρενα :
 Ένα μπραβο στην επιλογη για την χρυση σειρα της brembo που είναι το αριστο για μενα. Οδηγωντας στην Επιδαυρο ένα speed triple και ένα fz 1 καταλαβαινεις ότι  εχεις την "χρυση τομη" των φρενων. Όχι γρηγορα  και υπερβολικα δυνατα όπως του fazer (φρενα από το R1, nissin αν δεν κανω λαθος) ουτε και με μεγαλη διαδρομη και δυνατα στο τελος μονο, όπως του triple (nissin και παλι). Φρεναρεις πιο αργα απ ότι περιμενες, κι αν κανεις λαθος ακομη και με μπροστινο μπορεις να "οδηγησεις" την μηχανη. Εχουν προοδευτικη δηλαδη δυναμη και αυτό σου επιτρεπει να φρεναρεις κι άλλο μεσα στη στροφη (αν χρειαστει) χωρις να ανοιξεις την γραμμη σου, χωρις να σε αναγκασει να πας ευθεια (αν καταλαβαινετε τι εννοω).
Το πισω θελει εξοικιωση μιας και είναι δυνατο μετα το μεσο της διαδρομης. Και αυτό όμως θα βοηθησει αν θες να αλλαξεις γραμμη μεσα στη στροφη χωρις (παλι το πλαισιο κανει τρομερη δουλεια) να μπλοκαρει ή να σε βγαλει εκτος γραμμης. Τα σωληνακια υψηλης κανουν αριστα την δουλεια τους χωρις να εχουν αυτό το δαγκωμα που μπλοκαρει…θελει και σύνεση όμως.

Κινητηρας :
ο V2 δεν θυμιζει σε τιποτε κινητηρα V. Είναι ηπιος χαμηλα και μονο αν ανεβεις πανω από τις 7.000-8.000 rpm θα νοιωσεις την δυναμη με το ram air να περιμενει για να "φορτωσει" κι άλλη δυναμη. Στις 9.000 καταλαβαινεις ότι είναι «τρελλα». Γι αυτή την συμπεριφορα ευθυνεται το γραναζωμα κατα την αποψη μου (αμεσως αλλαγη με το κοντο που δινει και η μαμα «δωρεαν»)  και ισως μια άλλη χαρτογραφηση για δυναμη από πιο χαμηλα.
Σε ρεπριζ με 6η – 5η – 4η και με 5.000 στροφες τα αλλα δυο (triple & FZ1) ριχνουν από 1.5 έως δυο μηκη στο τουονο με τερμα ανοιγμα γκαζιου. Ειδικα το 4κυλινδρο αμα γεμισει……γαμαει. Εμενα προσωπικα δεν μου αρεσει αυτή η λυσσα. Το θελω πιο χαμηλα δυνατο ώστε να φευγει πιο γρηγορα στην εξοδο της στροφης, μιας και οι ευθειες δεν μου λενε τιποτε.

Αν και δεν ειμαι από τους «χεραδες» αυτή η μηχανη μου δινει τοση αυτοπεποιθηση που φοβαμαι λιγοτερο και μπορω να εκμεταλλευτω τις δυνατοτητες που μου παρεχει χωρις φυσικα, βασει των ικανοτητων μου, να τις εξαντλω.

Τα ελαστικα, DUNLOP 208 RR, είναι καλα μετα από ένα σχετικα αργο ζεσταμα, πρεπει να κατεβασεις πολύ τις πιεσεις (εγω εχω τωρα 30 – 32 αντι του 36 – 42 που προτείνεται) αλλα χρειαζεται αλλαγη σε 180 αρι μιας και το 190 αρι με δυσκολευει στις γρηγορες αλλαγες κλισης. Καποιος ερασιτεχνης αγωνιζομενος μου προτεινε και χαμηλωμα πλακας για καλυτερα αποτελεσματα. Θα δουμε.

Συνολικα είναι μια υπεροχη μηχανη που σου δινει παρα πολλα στον τομεα επιδοσεις αλλα και ασφαλεια στην γρηγορη (σχετικο και υποκειμενικο αυτό ) οδηγηση.

Μια αριστη αγορα που όμως εχει ΜΕΓΑ ΜΕΛΑΝΟ σημειο την καλυψη από την αντιπροσωπεια. Κριμα. Μακαρι να παει στα χερια καποιων που πραγματικα θα σεβονται τους κατοχους της μαρκας αυτης για να μην πω την ιδια την Απριλια. Είναι και στο χερι μας ποσο θα πιεσουμε αλλωστε.

Αν και τα γραφω καπως αργα μιας και από Δευτερα θα λειπω και δεν θα εχω επαφη, ελπιζω να εδωσα σε καποιους υποψηφιους αγοραστες τι ΕΓΩ βλεπω πανω σε αυτή την μηχανη. Για οσους ισως ηθελαν να ρωτησουν κατι ή διαφωνουν με κατι που εγραψα εχω να πω ΥΠΟΜΟΝΗ να γυρισω και τα λεμε.

Ελπιζω να τα πουμε και από κοντα με καποιους από εσας σε καποια βολτα.
Εγω περιμενω με αγωνια το truck day Ανεμου – bikenet τον Νοεμβρη μιας και πολλοι φιλοι μου θα ανεβουν Σερρες και ελπιζω να το φχαριστηθω.

Καλές διακοπες σε ολους και τα λεμε από Σεπτεμβρη.


«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης