0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

ellastef87

Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
« Απάντηση #60 - : Ιανουάριος 19, 2017, 02:47:38 πμ »
Έβαλα το μηχανάκι δυναμόμετρό και καυσαναλυση και τα μιγματα ήταν σε όλο το φασμα αρκετά κάτω αλλα όχι τόσο όσο να δημιουργεί πρόβλημα. Οι λαιμοι ανέβαζαν 140 βαθμούς κελσίου ενώ παρακάτω ήταν 150 (όταν κοκκίνιζαν). Το μηχανάκι τώρα λειτουργεί ρολόι.

*

Αποσυνδεδεμένος bip-bip manos

  • *****
  • 928
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: tuono 07
  • Αντιδράσεις: +153
Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
« Απάντηση #61 - : Ιανουάριος 19, 2017, 06:39:45 πμ »
Το έφτιαξες δηλαδή?? Τι έκανες? Επαναπρογραμματισμό??

*

ellastef87

Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
« Απάντηση #62 - : Ιανουάριος 21, 2017, 07:53:11 πμ »
Πήγα προχθές δυναμόμετρό και καυσαναλυση το μηχανάκι ήταν στα 161.8 ρόδα και σε όλο το φασμα των στροφών με φτωχό μίγμα. Από ότι μου είπαν ήταν αρκετά φτωχό αλλά δεν είχα πρόβλημα τουλάχιστον άμεσα. Πάλι καλά το έφτιαξε ο γάτος και όλα καλά....... :kalo: :kalo:       Υγ. Στα Ducati βγάζει ένα παρόμοιο πρόγραμμα και τερμιγκιονι με το οποίο στα 2500 khm βαράει μοτέρ

*

ellastef87

Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
« Απάντηση #63 - : Ιανουάριος 21, 2017, 07:56:15 πμ »
Επαναπρογραμματισμο , στην ουσία ανέβασε τα μιγματα

*

Αποσυνδεδεμένος nenhs

  • *****
  • 805
  • Φύλο: Άντρας
  • Sex Drugs Metal
  • Μοντέλο μηχανής: rsv4 r
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
« Απάντηση #64 - : Ιανουάριος 21, 2017, 09:06:48 πμ »
Περιεργο μου φαινεται να ειναι χαμηλα τα μιγματα στον ακρα χαρτη! :thnk: Βεβαια δε ξερω τι γινεται στο 1100 γιατι σε εμενα ειναι ζαμπλουτα τα! Ecu εχεις τον στοκ ετσι οχι τον race?
Παντως παλι καλα που μπορεσες κ το έλυσες το θεμα :kalo:
ΤΣΑΚΣΤΑ ΑΠΑΝ..........

*

ellastef87

Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
« Απάντηση #65 - : Ιανουάριος 21, 2017, 09:35:45 πμ »
Ecu ειναι ο μαμά. Δεν ξέρω τι είχαν κάνει πάντως τελείωσε μου άφησε λίγο πλουσιότερο μίγμα για να μπει και ένα φίλτρο αέρα ελεύθερο και να τελειώνει η ιστορία

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης