Η κουβέντα αυτή γίνεται εδώ και καιρό , νομίζω ξεκίνησε από το 2012 και πέρα ,
όταν η μοτοσυκλετοβιομηχανίες παρουσίασαν νέα πράγματα στο παιχνίδι
και από την άλλη εμείς αδώ και άλλοι λαοί δεν είχαμε ( έχουμε ) μαντήλι να κλάψουμε ( καλά όχι όλοι , κάποιοι απλά κλαίγονται έτσι )
Στη κουβέντα πάντα καταλήγει να γίνεται εκλογίκευση για τη τελικής χρηστικότητας μιας μοτοσυκλέτας ,
και οι περισσότεροι καταλήγουμε να λέμε , ότι , ότι κάνω με το χρεπι 20ετιας που έχω θα έκανα και με το super ντουπερ 2020 μοντέλο
των 20000+ €.
Αλήθεια ? Χμμμμ .... μέχρι ένα σημείο ναι !!
Όντως κάποιοι κάνουν ταξίδια με βέσπα , ή εντουρο με klr 30ετιας ,
η πάνε στη πίστα με honda 40ετιας και bmw του πολέμου .
Καλά κάνουν ? Καλά κάνουν και εφόσον το γουστάρουν και είναι επιλογή , κάνουν 2 φορές καλά .
Από την άλλη βέβαια δεν μπορώ να πιστέψω πως κάποιος άνθρωπος
θα είχε εισόδημα ας πούμε 100.000 € το χρόνο
και θα έμενε με το tuono 1st generation και δεν θα είχε ήδη το 2020 μοντέλο στο Garaze του .
Επίσης αδύνατό να πιστέψω ότι είτε καβαλάς tuono 1st generation είτε καβαλάς 2020 1100 είναι το ίδιο .
Δεν είναι ??
Σκεφτείτε όσοι είχατε τη τύχη να αλλάξετε μηχανές στο παρελθόν και κάτι καινούργιο ή αυτοκίνητα ,
και πείτε μας ήταν το ίδιο ?
Εγώ τουλάχιστον όταν άλλαξα αυτοκίνητο ένιωθα ότι βγήκα από κονσερβοκούτι και μπήκα σε πύραυλο ,
και τα είχα πάρει και τα δύο καινούργια .
Η άποψη μου είναι πως σαφώς τα νεότερα είναι καλύτερα σε όλους τους τομείς ,
σαφώς η μικροδιαφορές στα ηλεκτρονικα επηρρεάζουν για τη κάνουν τη δύναμη πιο διαχειρίσιμη από το μέσο χρήστη
και σαφώς αν είχαμε λεφτά δεν θα είχαμε μείνει εδώ μέσα να ασχολούμαστε με capo
αλλά όσοι έχετε tuono θα εόχατε ήδη τα v4 από κάτω και εμείς με τα capo θα είμασταν στο forum της Ktm !!