0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

ellastef87

Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
« - : Ιανουάριος 07, 2017, 12:53:39 μμ »
Είμαι κάτοχος ενός tuono v4 1100rr με 1800χλμ. Με την αγορά του, η Aprilia λόγο προωθητικής κίνησης έδινε ακραπα και χάρτη race , τα οποια και τοποθέτησαν με την αγορά του. Το προβλημα που έχω είναι όταν οδηγαω χαλαρά 3000-4500 στροφές, οι λαιμοί κοντά στις κεφαλές πυρώνουν σε μήκος 6 εκατοστά. Το πήγα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο πλην όμως ο μάστορας αφού έψαξε όλο το μηχανάκι μου είπε πως όλα είναι φυσιολογικά οπότε πρέπει να είναι και φυσιολογικό το πυρωμα και ότι το έχει ξαναδεί σε mana και κάποια gp800. Εμενα δεν μου αρέσει και δεν μπορώ να το θεωρώ φυσιολογικό, πιθανόν να είναι φτωχο μίγμα. Και εδώ θέλω την αποψη σας : Να το ααφησω έτσι με κίνδυνο να πάθει κάποια βλάβη (εντως ή εκτός εγγυησης) ή Να προγραμματίσω τον εγκέφαλο με σίγουρο  κίνδυνο να χάσω την εγγύηση (4 χρόνια)



*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
« Απάντηση #1 - : Ιανουάριος 07, 2017, 01:07:14 μμ »
Καλως ηρθες. Οχι δεν ειναι φυσιολογικο να πυρωνουν, αν και φανταζομαι το κανουν οταν δεν υπαρχει ροη αερα. Δηλωνει φτωχο μιγμα ή καπου χανουν οι εξατμισεις.
Δεν δοκιμαζεις σε καποιο αλλο εξουσιοδοτημενο να το δει; Εισαι σιγουρος οτι εχουν γινει οι ενεργειες για σωστη χαρτογραφηση;
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

ellastef87

Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
« Απάντηση #2 - : Ιανουάριος 07, 2017, 02:02:59 μμ »
Πιστεύω πως οι κινήσεις είναι φιξ για την χαρτογράφηση. Και ο μάστορας είπε πως είναι σωστές. Οι εξάτμιση από που να χάνει;;; το πήρα καινούργιο πριν δυο μήνες και έχει αλλαχτεί μόνο το τελικό πάλι στην αντιπροσωπία. Οι λαιμοί πυρώνουν εν κινήσει σε χαμηλή ταχύτητα και όχι στο ρελαντί. Βέβαια δεν έχω πάει και σε άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο για δεύτερη γνώμη.... Αλλα πιστεύω πως τα ίδια θα μου πει

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Απ: ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΟΗΘΕΙΑ
« Απάντηση #3 - : Ιανουάριος 07, 2017, 02:39:39 μμ »
 :a018 ellastef87 και Χρόνια Πολλά.

Καταρχήν χωρίς να είμαι μηχανικός δεν θα το δούλευα σε αυτές τις στροφές με πυρωμένες εξατμίσεις εφόσον όπως καταλαβαίνεις διακινδυνεύεις να καταστρέψεις τις βαλβίδες εξαγωγής και ......... (φαντάζομαι από ότι λες ότι δεν συμβαίνει στο ρελαντί η σε ψηλότερες στροφές).

Το ότι το κάνει μετά το ζέσταμα και στην περιοχή στροφών που αναφέρεις μόνο δείχνει ότι δεν είναι φτωχό μίγμα που συμβαίνει κατά την διάρκεια του ζεστάματος και καθώς παύει να υπάρχει σε πιο ψηλές στροφές οι αισθητήρες λάμδα μάλλον δίνουν σωστό σήμα.

Το σίγουρο για να έχεις αυτό το σύμπτωμα ανεξάρτητα από το αν το βρίσκουν φυσιολογικό η όχι είναι ότι έχεις για κάποιο λόγο κακή απαγωγή θερμότητας από την κεφαλή στο σημείο εξαγωγής και φτάνεις πολύ ψηλές θερμοκρασίες στις βαλβίδες και εξάτμιση στην περιοχή στροφών που αναφέρεις.

Αυτό μπορεί να προκαλείται από χάρτη καυσίμου η χρονισμού, πρόβλημα (διακοπτόμενο) αισθητήρων λάμδα, κλειστή βαλβίδα εξαγωγής (απίθανο αφού εξαφανίζεται πιο ψηλά η στο ρελαντί) η κάτι πιο απλό σαν την εξάτμιση (backpressure).
 
Έχουν αναφέρει κάποιοι παρόμοιο σύμπτωμα σε οχταβάλβιδες κεφαλές οι οποίες ψύχονται και με λάδι λόγω κακής λίπανσης μετά από ακινησία και χρήση χοντρού λαδιού αλλά δεν μπορώ να ξέρω αν αυτό ισχύει για το Τουονο και εφόσον εσένα το κάνει μόνο σε αυτή την περιοχή στροφών δεν δείχνει να εξηγεί το σύμπτωμα.

Έχουν αναφέρει τέτοιο σύμπτωμα επίσης με εξατμίσεις Austin Racing.

Έχεις τις μαμά εξατμίσεις; Μπορείς να τις βάλεις επάνω να τις δοκιμάσεις με τις μαμά χαρτογραφήσεις; Εγώ αυτό θα έκανα πρώτο.

Ελπίζω να σου έδωσα λίγη τροφή για σκέψη  :goodluck:

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 07, 2017, 02:49:23 μμ από ifylios72 »
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
« Απάντηση #4 - : Ιανουάριος 07, 2017, 03:02:31 μμ »
Αν έχεις καταλύτη μπορεί επίσης να έχει κάποιο πρόβλημα που περιορίζει την ροή και να σου δίνει αυτό το πρόβλημα.

Αν αλλάξεις τελικό για έλεγχο τσεκάρισε και τον καταλύτη.

Επίσης αν μπορείς να περιμένεις λίγες μέρες σύντομα θα γυρίσει ο bill ο οποίος θα σου δώσει την πιο έγκυρη συμβουλή/λύση  :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 07, 2017, 03:09:44 μμ από ifylios72 »
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος nenhs

  • *****
  • 805
  • Φύλο: Άντρας
  • Sex Drugs Metal
  • Μοντέλο μηχανής: rsv4 r
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
« Απάντηση #5 - : Ιανουάριος 07, 2017, 03:17:22 μμ »
Καλη χρονια κ απο μενα. Το 1100 εχει μεγαλυτερης διατομης λαιμους 5mm παραπανω. Λογικα δεν επρεπε να κοκκινιζουν, θεωρω οτι ο μαστορας εχει κανει μαλακια κ παιζει να σου περασε κανα λογισμικο της ακρα για 1000! Το διαβασα στο af1 και γινεται οποτε μαλλον ψτωχο μιγμα. Πηγαινε σε αλλον εξουσιοδοτημένο και ζητα να σου ξαναπερασει το χαρτη αλλα φυσικα για το ιδιο μηχανακι οχι για 1000. Ειμαι 99% σιγουρος οτι ο μαστορας την εκανε την μαλακια. Τωρα εαν συνεχιζει κ ειστε σιγουροι οτι ειναι το σωστο προγραμμα ψαξε  το θεμα με τη μανισια εξατμιση. Ρε φιλε πραγματικα εισαι ο 2ος σε ολο τον κοσμο απο τα φορουμ που διαβαζω κ εχει παθει κατι τέτοιο. Ευχομαι να σου λυθεί το ιεμα κ να γουσταρεις το εργαλειο σου!
ΥΓ οι βαλβιδες ακουγονται κομπλε;
ΤΣΑΚΣΤΑ ΑΠΑΝ..........

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΟΗΘΕΙΑ
« Απάντηση #6 - : Ιανουάριος 07, 2017, 03:37:55 μμ »
:a018 ellastef87 και Χρόνια Πολλά.

Καταρχήν χωρίς να είμαι μηχανικός δεν θα το δούλευα σε αυτές τις στροφές με πυρωμένες εξατμίσεις εφόσον όπως καταλαβαίνεις διακινδυνεύεις να καταστρέψεις τις βαλβίδες εξαγωγής και ......... (φαντάζομαι από ότι λες ότι δεν συμβαίνει στο ρελαντί η σε ψηλότερες στροφές).

Το ότι το κάνει μετά το ζέσταμα και στην περιοχή στροφών που αναφέρεις μόνο δείχνει ότι δεν είναι φτωχό μίγμα που συμβαίνει κατά την διάρκεια του ζεστάματος και καθώς παύει να υπάρχει σε πιο ψηλές στροφές οι αισθητήρες λάμδα μάλλον δίνουν σωστό σήμα.

Το σίγουρο για να έχεις αυτό το σύμπτωμα ανεξάρτητα από το αν το βρίσκουν φυσιολογικό η όχι είναι ότι έχεις για κάποιο λόγο κακή απαγωγή θερμότητας από την κεφαλή στο σημείο εξαγωγής και φτάνεις πολύ ψηλές θερμοκρασίες στις βαλβίδες και εξάτμιση στην περιοχή στροφών που αναφέρεις.

Αυτό μπορεί να προκαλείται από χάρτη καυσίμου η χρονισμού, πρόβλημα (διακοπτόμενο) αισθητήρων λάμδα, κλειστή βαλβίδα εξαγωγής (απίθανο αφού εξαφανίζεται πιο ψηλά η στο ρελαντί) η κάτι πιο απλό σαν την εξάτμιση (backpressure).
 
Έχουν αναφέρει κάποιοι παρόμοιο σύμπτωμα σε οχταβάλβιδες κεφαλές οι οποίες ψύχονται και με λάδι λόγω κακής λίπανσης μετά από ακινησία και χρήση χοντρού λαδιού αλλά δεν μπορώ να ξέρω αν αυτό ισχύει για το Τουονο και εφόσον εσένα το κάνει μόνο σε αυτή την περιοχή στροφών δεν δείχνει να εξηγεί το σύμπτωμα.

Έχουν αναφέρει τέτοιο σύμπτωμα επίσης με εξατμίσεις Austin Racing.

Έχεις τις μαμά εξατμίσεις; Μπορείς να τις βάλεις επάνω να τις δοκιμάσεις με τις μαμά χαρτογραφήσεις; Εγώ αυτό θα έκανα πρώτο.

Ελπίζω να σου έδωσα λίγη τροφή για σκέψη  :goodluck:



Aντωνη δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα με τα V4. Η aprilia αποφασισε οτι μονο εαν πληρωσεις βαζεις την αγωνιστικη ECU, η οποια στην ουσια ειναι η μαμα, με αλλη χαρτογραφηση. Εαν για καποιο λογο βαλεις σε αυτη τον μαμα χαρτη, ΠΑΠΑΛΑ ο αγωνιστικος και πρεπει να ξαναπληρωσεις.
Επισης δεν γνωριζω αλλα ο αγωνιστικος χαρτης καταργει το flap στην εξατμιση (το ανοιγει οταν η μοτο κινειται ή μπορεις να το ξηλωσεις εντελως) και ισως καταργει και το PAIR και τον λαμδα.
Πιο σωστο μου φαινεται αυτο που λεει ο nenhs, να εχει περαστει λαθος χαρτης.  :kalo:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
« Απάντηση #7 - : Ιανουάριος 07, 2017, 04:20:19 μμ »
Παιδια αφηστε τις τρελες θεωρίες.  Ειναι απολυτα φυσιολογικο.  Ο ρυθμος των εναυσεων κ παραγωγης εργου κ θερμοτητας ειναι πολυ μικρος στο φασμα των στροφων που αναφέρονται ωστε να εχουμε θεμα με φτωχο μιγμα.  Το κοκκινισμα γίνεται  καθαρα λογο μετάλλου  κ "διαιτας"  για να ειναι ολο το μηχανακι ελαφρύτερο, ειναι αισθητα πιο λεπτα τα τοιχωματα των σωληνωσεων.  Μην ψαχνουμε προβληματα γιατι οσο μεγαλωνει η ειδικη ισχυς hp ανα λιτρο κ σε συνδιασμο με την συνεχής  βελτιωση των κραμματων στα μετταλα βλεποημε πραγματα που παλια δεν τα βλεπαμε ποτε.  Ακομα θυμαμαι το 2002 σε κοντρα το βραδυ με 2 zx12r  stock  που στην τελικη του φαινοταν ολη η εξατμιση μεχρι κ τα μισα του τελικου, κοκκινη σαν το αιμα.  Οσο για τον προγραμματισμό, γινεται online και δεν μπορεί να  γινει τιποτα λαθος.  Ενα κουμπι πατας

*

Αποσυνδεδεμένος BOUSNAK

  • *****
  • 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
« Απάντηση #8 - : Ιανουάριος 07, 2017, 04:58:27 μμ »

Μεγάλη ανατροπή λέμε  :h22:

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2726
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1901
Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
« Απάντηση #9 - : Ιανουάριος 07, 2017, 07:48:39 μμ »
Φίλε, μεγειά το εργαλείο!
V4 1100 ε?
Βάλε καμιά φωτό να χαρούμε και μεις  :D :D
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

ellastef87

Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
« Απάντηση #10 - : Ιανουάριος 07, 2017, 08:00:29 μμ »
Παιδιά με έχετε σκλαβώσει. Bill αν είναι όντως όπως τα λες και είναι φυσιολογικό οι βαλβίδες δεν την ακούνε αν όχι ακαριαία μελλοντικά δεν θα παίξει πρόβλημα;; Καίγομαι γιατί το μωρο το παντρευτικα , πραγματικά είναι λουλούδι.(πως ανεβάζω φωτο να δείτε και τον λαιμό και το μωρο)

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
« Απάντηση #11 - : Ιανουάριος 07, 2017, 09:30:13 μμ »
Παιδιά με έχετε σκλαβώσει. Bill αν είναι όντως όπως τα λες και είναι φυσιολογικό οι βαλβίδες δεν την ακούνε αν όχι ακαριαία μελλοντικά δεν θα παίξει πρόβλημα;; Καίγομαι γιατί το μωρο το παντρευτικα , πραγματικά είναι λουλούδι.(πως ανεβάζω φωτο να δείτε και τον λαιμό και το μωρο)

τι εννοεις να την ακουνε? αυτο με το οτι εχουν προβλημα οι βαλβιδες με τις ελευθερες εξατμισεις ειναι ενας μυθος. η θεωρια ηταν οτι αν δουλεψεις εναν κινητηρα χωρις εξατμιση, κατα το κλεισιμο της η βαλβιδα εξαγωγης που ειναι και στο ανωτερο σημειο της θερμοκρασιας της, λουζεται απο κρυο αερα που δημιουργει η αρνητικη πιεση , αυτην η αποτομη διακυμανση της θερμοκρασιας θα μπορουσε να βλαψει την βαλβιδα. ολα αυτα ισχυουν αλλα πολλα χρονια πριν, πλεον με τα μεταλλα που υπαρχουν δεν εχουμε τετοιο προβλημα.οι βαλβιδες μπορουν να καταστραφουν απο ελλειπή συντηρηση-ρυθμιση και απο κακη βενζινη που αφηνει αρκετα κατάλοιπα καυσης. ο μεγαλυτερος κινδυνος της βαλβιδας ειναι να μην στεγανοποιει καλα με την εδρα της και να διαφευγουν καυσαερια κατα την διαρκεια της εκτονωσης. 

*

ellastef87

Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
« Απάντηση #12 - : Ιανουάριος 07, 2017, 09:45:14 μμ »
Δηλαδή θεωρείς πως είναι φυσιολογικό και να μην ψαχτώ παραπάνω με προγράμματα κτλ ;Δεν υπάρχει κάποιος που να καβαλάει v4 να πει αν έχει παρατηρήσει κάτι παρόμοιο;;

*

Αποσυνδεδεμένος BOUSNAK

  • *****
  • 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
« Απάντηση #13 - : Ιανουάριος 07, 2017, 09:57:28 μμ »
Για να το λέει ο Bill κάτι ξέρει  ;)

Όσο για v4 που ρωτάς έχω εγώ το 1000αρι Tuono και δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο σε καμία περίπτωση χρήσης

 :bye:

*

ellastef87

Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
« Απάντηση #14 - : Ιανουάριος 07, 2017, 10:06:02 μμ »
Bousnak δεν μπορεί να το δεχτεί το κεφάλι μου ότι είναι φυσιολογικό γιατί δεν το κάνει σε άλλες στροφές ή όταν πάει τάπα ;;; που στα κόκκινα θα έπρεπε να ζορίζεται περισσότερο. Το θεωρώ αν όχι πρόβλημα τουλάχιστον περίεργο. Πιθανόν να με πείτε περίεργο ή άσχετο αλλα έτσουξε η τσέπη μου.............

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης