0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Ζητούνται για Tuono 1ης γενιάς
« - : Δεκέμβριος 01, 2016, 06:05:38 μμ »
Ζητούνται εισαγωγές 54mm για Tuono 1ης γενιάς ή για να είμαστε πιο οικολογικοί και να μην πετάξουμε τα 51mm ψάχνω για πεταλούδες 54mm.  :thnk:


Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Ζητούνται για Tuono 1ης γενιάς
« Απάντηση #1 - : Δεκέμβριος 01, 2016, 06:27:03 μμ »
Θα ανοιξεις τα 51mm προφανώς για να βάλεις τις 54mm πεταλούδες.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Απ: Ζητούνται για Tuono 1ης γενιάς
« Απάντηση #2 - : Δεκέμβριος 01, 2016, 06:37:30 μμ »
Θα ανοιξεις τα 51mm προφανώς για να βάλεις τις 54mm πεταλούδες.

Ακριβώς !!!
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Απ: Ζητούνται για Tuono 1ης γενιάς
« Απάντηση #3 - : Δεκέμβριος 02, 2016, 08:44:57 πμ »
Θα ανοιξεις τα 51mm προφανώς για να βάλεις τις 54mm πεταλούδες.

Ακριβώς !!!

Πεταλούδες πού βρίσκουμε;;;;;;  :thnk:


(ΥΓ. Ανέστη μην μου πείς στο δάσος γιατί ........... δεν έχω Capo  :D)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 02, 2016, 08:51:18 πμ από ifylios72 »
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος makerm

  • ***
  • 182
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ζητούνται για Tuono 1ης γενιάς
« Απάντηση #4 - : Δεκέμβριος 02, 2016, 10:10:37 πμ »
Αντώνη γιατί θες να μπλέξεις με αυτό και δεν παίρνεις κατευθείαν 57mm. Τα + για τα 54mm είναι λίγα σε σχέση με τα 57mm.  Το λέω αυτό γιατί είναι αρκετά δύσκολο να βρεις αυτό που ψάχνεις.

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Απ: Ζητούνται για Tuono 1ης γενιάς
« Απάντηση #5 - : Δεκέμβριος 02, 2016, 11:44:12 πμ »
Αντώνη γιατί θες να μπλέξεις με αυτό και δεν παίρνεις κατευθείαν 57mm. Τα + για τα 54mm είναι λίγα σε σχέση με τα 57mm.  Το λέω αυτό γιατί είναι αρκετά δύσκολο να βρεις αυτό που ψάχνεις.

Γιατί από ότι έχω δει σε μηχανές φίλων και δυναμομετρήσεις από τα 57mm δεν βγάζει τίποτα σε σχέση με 54 με stock κεφαλές.

Τα 57άρια μειώνουν την ταχύτητα ροής του καυσίμου. Τα 51mm το πνίγουν ενώ οι εμπειροφτιάχτες λένε ότι έχουν καλύτερα αποτελέσματα με τα 54άρια. Αν θυμάσαι και ο AKISTuono το ίδιο πρόβλημα είχε άσε που να βρείς ρυθμίσεις είναι δύσκολο αφού αλλάζει η ροή.

Από τότε που παίζαμε με μεγαλύτερα καρμπυρατέρ θυμάμαι πόσο πιο δύσκολο γινόταν να κάνεις ένα καρμπ με μεγαλύτερη διατομή να αποδώσει καλύτερα ενά αλλάζοντας μπέκ και σηκώνοντας τις βελόνες είχες καλύτερα αποτελέσματα.

Λέω εγώ τώρα χωρίς να είμαι απόλυτος  :bye:
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Ζητούνται για Tuono 1ης γενιάς
« Απάντηση #6 - : Δεκέμβριος 02, 2016, 03:06:08 μμ »

Γιατί από ότι έχω δει σε μηχανές φίλων και δυναμομετρήσεις από τα 57mm δεν βγάζει τίποτα σε σχέση με 54 με stock κεφαλές.

Τα 57άρια μειώνουν την ταχύτητα ροής του καυσίμου. Τα 51mm το πνίγουν ενώ οι εμπειροφτιάχτες λένε ότι έχουν καλύτερα αποτελέσματα με τα 54άρια. Αν θυμάσαι και ο AKISTuono το ίδιο πρόβλημα είχε άσε που να βρείς ρυθμίσεις είναι δύσκολο αφού αλλάζει η ροή.

Από τότε που παίζαμε με μεγαλύτερα καρμπυρατέρ θυμάμαι πόσο πιο δύσκολο γινόταν να κάνεις ένα καρμπ με μεγαλύτερη διατομή να αποδώσει καλύτερα ενά αλλάζοντας μπέκ και σηκώνοντας τις βελόνες είχες καλύτερα αποτελέσματα.

Λέω εγώ τώρα χωρίς να είμαι απόλυτος  :bye:

Νομιζω οτι με τα καρμπυρατερ που λες εχεις ενα λαθος, συνηθως τα προβληματα τα ειχαμε οταν πειραζαμε τις βελονες τα ζιγκλερ κ.λ.π.

με μεγαλυτερα καρμπυρατερ εκανες καλυτερη δουλεια, αρκει να γινοταν καλη ρυθμιση

τωρα για τα σωματα δεν ξερω μπορει και να εχεις δικιο




Πεταλούδες πού βρίσκουμε;;;;;;  :thnk:


(ΥΓ. Ανέστη μην μου πείς στο δάσος γιατί ........... δεν έχω Capo  :D )


Αμα δεις τις δικες μου πεταλουδες θα βαλεις τα κλαματα  :ohyes: :ohyes: :ohyes: ;)

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Απ: Ζητούνται για Tuono 1ης γενιάς
« Απάντηση #7 - : Δεκέμβριος 02, 2016, 03:25:55 μμ »

Γιατί από ότι έχω δει σε μηχανές φίλων και δυναμομετρήσεις από τα 57mm δεν βγάζει τίποτα σε σχέση με 54 με stock κεφαλές.

Τα 57άρια μειώνουν την ταχύτητα ροής του καυσίμου. Τα 51mm το πνίγουν ενώ οι εμπειροφτιάχτες λένε ότι έχουν καλύτερα αποτελέσματα με τα 54άρια. Αν θυμάσαι και ο AKISTuono το ίδιο πρόβλημα είχε άσε που να βρείς ρυθμίσεις είναι δύσκολο αφού αλλάζει η ροή.

Από τότε που παίζαμε με μεγαλύτερα καρμπυρατέρ θυμάμαι πόσο πιο δύσκολο γινόταν να κάνεις ένα καρμπ με μεγαλύτερη διατομή να αποδώσει καλύτερα ενά αλλάζοντας μπέκ και σηκώνοντας τις βελόνες είχες καλύτερα αποτελέσματα.

Λέω εγώ τώρα χωρίς να είμαι απόλυτος  :bye:

Νομιζω οτι με τα καρμπυρατερ που λες εχεις ενα λαθος, συνηθως τα προβληματα τα ειχαμε οταν πειραζαμε τις βελονες τα ζιγκλερ κ.λ.π.

με μεγαλυτερα καρμπυρατερ εκανες καλυτερη δουλεια, αρκει να γινοταν καλη ρυθμιση

τωρα για τα σωματα δεν ξερω μπορει και να εχεις δικιο
Εννοώ ότι τα ζιγκλέρ έχουν κάποια μυστικά και άμα διαβάσεις λίγο βρίσκεις άκρη, ενώ τα μεγαλύτερα καρμπυριλίκια εγώ τουλάχιστον το έβρισκα πιο δύσκολο να τα κάνω να δώσουν καλύτερες ροπές και γενικά καλύτερα αποτελέσματα από τα μαμά.
Πιστεύω ότι ήταν η μείωση της ταχύτητας του αέρα στην εισαγωγή.
Στα κουτουρούκου δεν παίζεις με τα ζιγκλέρ.


Πεταλούδες πού βρίσκουμε;;;;;;  :thnk:


(ΥΓ. Ανέστη μην μου πείς στο δάσος γιατί ........... δεν έχω Capo  :D )


Αμα δεις τις δικες μου πεταλουδες θα βαλεις τα κλαματα  :ohyes: :ohyes: :ohyes: ;)

Στις πεταλούδες φτάσαμε κιόλας;  Εγώ ακόμα περιμένω να μου δείξεις τους ......... πολλαπλασιαστές σου  :tez:
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 02, 2016, 03:29:20 μμ από ifylios72 »
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος fotis kefalonia

  • **
  • 42
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Ζητούνται για Tuono 1ης γενιάς
« Απάντηση #8 - : Δεκέμβριος 02, 2016, 03:40:05 μμ »
Οποίος λέει ότι τα 57αρια είναι χειρότερα. ..πολύ απλά είναι άσχετος

Στάλθηκε από το SM-T530 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

666 the number of the beast

*

Αποσυνδεδεμένος fotis kefalonia

  • **
  • 42
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Ζητούνται για Tuono 1ης γενιάς
« Απάντηση #9 - : Δεκέμβριος 02, 2016, 03:44:26 μμ »
Τα σώματα από ebay τα πείρα κομπλέ μαζί με μπεκ.....δεν έχει σχέση με τα 51 και δουλεύουν ακόμη καλύτερα με εξατμίσεις 2σε2.....Αυτά! !

Στάλθηκε από το SM-T530 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

666 the number of the beast

*

Αποσυνδεδεμένος makerm

  • ***
  • 182
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ζητούνται για Tuono 1ης γενιάς
« Απάντηση #10 - : Δεκέμβριος 02, 2016, 04:30:47 μμ »
Τα σώματα από ebay τα πείρα κομπλέ μαζί με μπεκ.....δεν έχει σχέση με τα 51 και δουλεύουν ακόμη καλύτερα με εξατμίσεις 2σε2.....Αυτά! !

Στάλθηκε από το SM-T530 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Θα συμφωνήσω με τον Φώτη στα 57mm με μια καλή ρύθμιση δεν θα έχεις πρόβλημα. Εγώ με το autotune όταν έκανα το πρόγραμμα το μόνο που δεν κατάφερα να φτιάξω ήταν μια μικρή τρύπα στις 2.500 με 3000 στροφές που δεν με ενοχλούσε καθόλου και μόνο στο σημείο αυτό θεωρώ ότι τα 54mm θα ήταν καλύτερα.

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Απ: Ζητούνται για Tuono 1ης γενιάς
« Απάντηση #11 - : Δεκέμβριος 02, 2016, 07:24:28 μμ »
Σεβαστή η άποψή σας και σας ευχαριστώ.

Πάντως σε φίλου με 57άρια 2σε2 και Gabro F255, κι εμένα μαμά με 2σε1 με την μόντα 51 χιλ και Gabro F255 η διαφορά ήταν πολύ μικρή. Μου έφευγε λίγο στην εκκίνηση αλλά μετά πηγαίναμε μαζί. Δεν είχε αυτό που κάνει την διαφορά να απομακρυνθεί έστω και λίγο έστω και αργά αργά.

Ερώτηση: τα 57άρια εκτός από τα μπριζάκια και τα χωνιά που δεν ταιριάζουν και θέλουν άλλαγμα τα σωληνάκια είναι ίδια;

Οι αισθητήρες ταιριάζουν; (βίσματα και προδιαγραφές);

Τι άλλο χρειάζεται;
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 02, 2016, 07:26:51 μμ από ifylios72 »
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος makerm

  • ***
  • 182
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ζητούνται για Tuono 1ης γενιάς
« Απάντηση #12 - : Δεκέμβριος 02, 2016, 08:51:52 μμ »
Αντώνη μου μιλάς για μηχανές που έχουν ένα πρόγραμμα κονσέρβα. Στο δικό σου μπορεί να έκατσε καλά και στο άλλο όχι. Δεν έχω πρόσβαση στον υπολογιστή μου τώρα για να σου στείλω να δεις πόσο άλλαξε το autotune το πρόγραμμα του gabro για τη μηχανή μου. εγώ σε άνοιγμα με Tuono gen2  με τα 57mm χρονισμο εκεντροφορων χωρίς να έχω πειράξει κεφαλές και του ανοιγα συνεχώς την διαφορά μέχρι την τελική και με μεγάλη διαφορά.

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Απ: Ζητούνται για Tuono 1ης γενιάς
« Απάντηση #13 - : Δεκέμβριος 03, 2016, 12:02:45 πμ »
Αντώνη μου μιλάς για μηχανές που έχουν ένα πρόγραμμα κονσέρβα. Στο δικό σου μπορεί να έκατσε καλά και στο άλλο όχι. Δεν έχω πρόσβαση στον υπολογιστή μου τώρα για να σου στείλω να δεις πόσο άλλαξε το autotune το πρόγραμμα του gabro για τη μηχανή μου. εγώ σε άνοιγμα με Tuono gen2  με τα 57mm χρονισμο εκεντροφορων χωρίς να έχω πειράξει κεφαλές και του ανοιγα συνεχώς την διαφορά μέχρι την τελική και με μεγάλη διαφορά.

Mike κάθε άλλο παρά αμφισβητώ την γνώμη σου αφού ξέρω ότι έχεις ψάξει το 1ης γενιάς όσο πολύ λίγοι.

Αν έχεις Autotune το τσιπάκι παίζει πιά τον ελάχιστο ρόλο αφού διορθώνει σε πραγματικό χρόνο όλες τις περιοχές στροφών, θέσης γκαζιού σε όσο πλούσιο μείγμα του έχεις ρυθμίσει κοιτώντας ακόμη και την ταχύτητα ανοίγματος του γκαζιού. Καθαρά άλλη υπόθεση και κατά την γνώμη μου ότι καλύτερο μπορείς να κάνεις σε κάθε μοτέρ.

Επίσης ο χρονισμός των εκκεντροφόρων έχει φανερή διαφορά και δεν έχει αλλαχτεί σε κανένα από τα δύο.

Το Tuono του φίλου μου έχει επίσης δύο εκκεντροφόρους εισαγωγής αντί ένα και ένα και το έχουμε δοκιμάσει (όπως και το δικό μου) με Factory-Pro, Gabro, Dr-Rossi και SBK το οποίο είναι ότι πιο άγριο και άπαιχτο και θανατηφόρο έχω αισθανθεί σε Tuono.  :ohyes:

Μία αλλαγή που κάναμε πρόσφατα στου φίλου μου και δείχνει να πηγαίνει όπως περιγράφεις και να μου φεύγει μπροστά είναι κλειστό φιλτροκούτι με άνοιγμα τρύπας στη διάμετρο και στο σημείο του επάνω μέρους του Κ&Ν. Επίσης σε τελική μου έχει ρίξει 8 Χλμ. 268 εκείνου με 260 το δικό μου με ίδιο γρανάζωμα 16 - 42 ενώ ο φίλος φοράει 2 σε 2 Acrapovic κι εγώ μονή Leovince.

Τέλος πάντων, επειδή πιστεύω ότι τα 57άρια αξίζει να γίνουν με ροϊκή και μεταβολή χρονισμού αν μπορέσω θέλω προτού πάω σε 57 να δοκιμάσω 54 χιλ. :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 03, 2016, 12:07:34 πμ από ifylios72 »
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος bip-bip manos

  • *****
  • 928
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: tuono 07
  • Αντιδράσεις: +153
Απ: Ζητούνται για Tuono 1ης γενιάς
« Απάντηση #14 - : Δεκέμβριος 03, 2016, 04:34:21 μμ »
Μυριζω εμφύλιο πόλεμο ....... Tuono gen1 - tuono gen2......
Το μόνο που δν ξέρω είναι ο dikaios με ποιους θα είναι!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης