0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
bill έγραψε:θεωρητικα μειωνει το φρενο του κινητηρα.το βαρος στο βολαν εχει να κανει με δυναμεις αδρανειας κ μονο.ειναι αποθηκευση ενεργειας στον στροφαλο.καταναλωνει ενεργεια για να περιστραφει μαζι με τον στροφαλο,σε μια γρηγορη αλλαγη ταχυτητας που ριχνουμε τον στροφαλο βιαια 1000 στροφες κατω εκει το βαρος μας δινει την αποθηκευμενη του ενεργεια γιατι μαζι με τον στροφαλο πρεπει να φρεναρουμε και αυτο το βαρους που περιστρεφετε.3 πραγματα χανουμε αφαιροντας το.1ον μια γραμμικοτητα που προσφερει σε ολο το φασμα λειτουργειας 2ον λιγοτερη δυναμη στο ρελαντι.με βαρυ στροφαλο εχεις αποθηκευμενη ενεργεια και χρειαζεσε λιγοτερο ανοιγμα γκαζιου για να ξεκινησεις (χαλαρα ενοειτε)και 3ον δυσκολια διατηρησης μεγιστης τελικης ταχυτητας απο αλλαγη εξωτερικων συνθηκων,πχ ελαφρια ανηφορα,κοντρα ανεμο κτλ.κερδιζεις βεβαια σε χρονο επιτευξης της τελικης ταχυτηταςη ευστροφια και η ροπη στρεψης που κερδιζεις δεν συγκρινετε με τα παραπανω.και ενα πολυ ωραιο και σημαντικο πλεονεκτημα ειναι η μειωση του σκορτσαρισματος γιατι υπαρχει λιγοτερη "δραση-αντιδραση" αναμεσα στους νεκρους χρονους του V60 γιατι σαν 2κυλινδρος αλλα και σε διαταξη 60μοιρων που ειναι εχουμε 240 μοιρες διαφορα των ενεργων χρονων.και θεωρητικα παντα εχεις ταχυτερη εκκινηση του κινητηρα,λιγοτερη καταπονηση της μιζας και συναμα του ευαισθητου κομπλερ μιας και ελαφρωνει καπως το εργο τους να εκκινησουν σε ταχυτητα 300 στροφων το λεπτο τον στροφαλο απο στασηαξιζει τον κοπο
omerta69 έγραψε:katarxhn xronia polla se olous tous aprilia bikers...erothsh sto tuono 2005 afereite?
backys έγραψε:Θα τρεξεις πουθενα φετος?
και ολα αυτα τα καταφερνουμε χωρις να μας τα πρηξουν για την εγγυηση στα εξουσιοδοτημενα συνεργεια?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι