0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Αλλαγή Λαδιών
« - : Αύγουστος 29, 2014, 09:08:47 πμ »
Διαβάζοντας λοιπόν μία ανάρτηση του catfish στο AF1 γράφει
Παράθεση
1. Oil-tank level (warm at idle) should be between the minimum-level line & bottom of sight glass. If much over the min level line, you may be getting excess oil into the airbox (crankcase vents via head to airbox). This is probably the source of blue smoke at start up. 141k miles on mine & no blue smoke at start up.
Με μια γρηγορη μεταφραση λέει ότι το ύψος της στάθμης θα πρέπει να ειναι ανάμεσα στο min και τον πάτο του σωλήνα ενδειξης....

Για να ακούσω γνώμες!!! :srry:   
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 29, 2014, 09:09:48 πμ από Argyris »


"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

DimitrisPleias

Απ: Αλλαγή Λαδιών
« Απάντηση #1 - : Αύγουστος 29, 2014, 12:40:30 μμ »
Βαλε 200γρ λιγοτερα - παρε το μηχανακι βολτα να ζεσταθει - γυριζεις το αφηνεις λιγο να κατσει και αναλογα συμπληρωνεις μεχρι καννα ποντο κατω απο το max

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Αλλαγή Λαδιών
« Απάντηση #2 - : Αύγουστος 29, 2014, 12:42:22 μμ »
Βαλε 200γρ λιγοτερα - παρε το μηχανακι βολτα να ζεσταθει - γυριζεις το αφηνεις λιγο να κατσει και αναλογα συμπληρωνεις μεχρι καννα ποντο κατω απο το max
Έτσι ακριβώς μου τα αλλάζει και ο bill ;)
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Αλλαγή Λαδιών
« Απάντηση #3 - : Αύγουστος 29, 2014, 04:05:45 μμ »
Δεν μπορώ να καταλάβω για πιο μπλε καπνό μιλάει ο catfish ?  :thnk:

Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό του .
Δλδ αν έχει λάδια κανονικά ( και όχι πάνω απο το max ) αυτά περνάνε στο φιλτροκούτι και όταν βάζουμε μπροστά περνάνε στο θάλαμο κάυσης και βγάζει μπλε καπνό ?  :pray:

Εγώ , βάζω ανάμεσα στο min και το Max με το δείκτη να είναι πιο κοντά στο Min παρά στο max .
Μπλε καπνούς και λοιπές ιστορίες δεν ξέρω ...  ;)


*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Αλλαγή Λαδιών
« Απάντηση #4 - : Αύγουστος 29, 2014, 04:09:40 μμ »
Βαλε 200γρ λιγοτερα - παρε το μηχανακι βολτα να ζεσταθει - γυριζεις το αφηνεις λιγο να κατσει και αναλογα συμπληρωνεις μεχρι καννα ποντο κατω απο το max


Tην διαδικασία την γνωρίζω. Μου φαινεται περίεργο όμως αυτο που προτεινει ο catfish


Δεν μπορώ να καταλάβω για πιο μπλε καπνό μιλάει ο catfish ?  :thnk:

Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό του .
Δλδ αν έχει λάδια κανονικά ( και όχι πάνω απο το max ) αυτά περνάνε στο φιλτροκούτι και όταν βάζουμε μπροστά περνάνε στο θάλαμο κάυσης και βγάζει μπλε καπνό ?  :pray:

Εγώ , βάζω ανάμεσα στο min και το Max με το δείκτη να είναι πιο κοντά στο Min παρά στο max .
Μπλε καπνούς και λοιπές ιστορίες δεν ξέρω ...  ;)




Εγώ πάλι το έχω με το δείκτη να τείνει στην γραμμη του max έχω κάποια λαδίλα στο φιλτροκούτι αλλά όχι κάτι σπουδαίο. Σίγουρα πάντος δεν μιλάμε για καπνο και όλο αυτο που περιγράφει ο catfish.


Απο την άλλη δεν ξέρω πως κρίνει ότι η σωστη στάθμη πρέπει να ειναι έτσι όπως αναφέρει
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Αλλαγή Λαδιών
« Απάντηση #5 - : Αύγουστος 29, 2014, 04:18:04 μμ »
Και καλά κάνεις  :ohyes:

Ο μόνος λόγος που το έχω προς το Min (εγώ) είναι επειδή πολλές φορές , διαβάζοντας και διάφορες αρλούμπες παλιών χρηστών περί χωρητικότητας λαδιού στο caponord , κατέληγα να βάζω πάνω από το max .   :D

Δεν υπάρχει caponord στο πλανήτη που να μην έχει λαδίλα στο φιλτροκούτι  :ohyes:
όπως και σε χιλιάδες άλλους κινητήρες από μοτοσυκλέτες μέχρι τρένα .


*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αλλαγή Λαδιών
« Απάντηση #6 - : Αύγουστος 29, 2014, 06:12:43 μμ »
Εγω βαζω 2 λιτρα γιατι εχω δει οτι με τοσα δουλευει, αρα μπορω και κανω 2 αλλαγες στο ιδιο διαστημα συντηρησης με την εξοικονομηση.



Bonus: τα πολλα λαδια στον rotax προκαλουν αντιστασεις στα κινουμενα μερη.

Για να σας δω................................................ :cl%
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Αλλαγή Λαδιών
« Απάντηση #7 - : Αύγουστος 29, 2014, 06:25:49 μμ »
Βαλε και 1 λίτρο , πάλι θα δουλέψει .

Μετά πήγαινε να κάνεις καμιά 800αρια χλμ συνεχόμενα .... και το βράδυ πάρε με τηλέφωνο να σου πω πόσο στο δίνω το μοτέρ που έχω spare .  :hha%

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αλλαγή Λαδιών
« Απάντηση #8 - : Αύγουστος 29, 2014, 08:14:03 μμ »
Αυτο που βλεπω ειναι οτι δεν ξερετε τι λεω και γενικως δεν φιλτραρετε τα λεγομενα καποιων.



ps. Μιλησα για 2 λιτρα, οχι 1. Επισης εχω κανει 800χλμ, με 4 λιτρα και εσπασε το μοτερ. Μην τα ξαναλεμε.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Αλλαγή Λαδιών
« Απάντηση #9 - : Αύγουστος 29, 2014, 08:32:17 μμ »
Επίσης δεν μας είπες τι σχέση έχουν αυτά που γράφεις περί 2 λίτρων με το μπλε καπνό που αναφέρει το θέμα αρχικά  ?  :thnk:

Έχεις μπλε καπνό εσύ ?  :bonjour:


*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αλλαγή Λαδιών
« Απάντηση #10 - : Αύγουστος 29, 2014, 08:50:13 μμ »
Αφου δεν ξερεις για ποιον καπνο λεει :oo!
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Αλλαγή Λαδιών
« Απάντηση #11 - : Αύγουστος 29, 2014, 08:52:44 μμ »
Πως δεν ξέρω ρε ?

Για το μπλε καπνό λέει , στην εκκίνηση .  :P

Και πως το έλυσε , βάζοντας κάτω από το Min λάδια , υπονοώντας ότι ο καπνός προέρχοταν από τα λάδια στο φιλτροκούτι .  :pray:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αλλαγή Λαδιών
« Απάντηση #12 - : Αύγουστος 29, 2014, 09:05:03 μμ »
Προερχεται, επειδη δεν σφραγιζουν καλα οι χοανες με τα σωματα ψεκασμου και τα λαδια του μπουρδελου μοτερ ανεβαινουν κατα αρκετα ml στο φιλτροκουτι και πεφτουν προς την πεταλουδα του πισω κυλινδρου.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Αλλαγή Λαδιών
« Απάντηση #13 - : Αύγουστος 30, 2014, 01:01:57 πμ »
 με  αλλαγη  φιλτρου  λαδιου  βαζω  4,5 λιτρα λαδι,  ερχεται  λιγο πιο  κατω  απο το  max  δεν  εχω  ιδιαιτερο

προβλημα  στο  φιλτροκουτι  εως  και καθολου !!!  ουτε  καπνιλα  στις  εξατμησεις,  σημειωτεον  δεν  εχω περασει

τον  χαρτη  γατοψαρο .  :ohyes: ;)     

*

Αποσυνδεδεμένος makis_caponord

  • *
  • 17
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αλλαγή Λαδιών
« Απάντηση #14 - : Σεπτέμβριος 02, 2014, 08:40:56 πμ »
Oλοι οι κατασκευαστές όταν μιλάνε για χωρητικότητα λαδιού εννοούν λάδι σε θερμοκρασία 80c.Αν ανατρέξουμε στην σχολική μας φυσική θα καταλάβουμε την διαφορά στον όγκο μεταξύ 15c που το αγοράζουμε και 80c που το μετράμε.Συμφωνώ με τον bross το capo δουλεύει τέλεια με λιγότερο λάδι.Δεν λερώνει,στην υπερστροφία δεν πατινάρει,έχει καλύτερη απόκριση στο γκάζι.Αν αγνοήσεις το ψυχολογικό που τη στάθμη τη βλέπεις όταν ζεσταθεί,όλα είναι καλύτερα.Να πω και κάτι προσωπικό.Το μοτέρ μου έχει 110000 χλμ και ποτέ δεν έκαψε λάδι.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης