0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
1. Oil-tank level (warm at idle) should be between the minimum-level line & bottom of sight glass. If much over the min level line, you may be getting excess oil into the airbox (crankcase vents via head to airbox). This is probably the source of blue smoke at start up. 141k miles on mine & no blue smoke at start up.
Βαλε 200γρ λιγοτερα - παρε το μηχανακι βολτα να ζεσταθει - γυριζεις το αφηνεις λιγο να κατσει και αναλογα συμπληρωνεις μεχρι καννα ποντο κατω απο το max
Δεν μπορώ να καταλάβω για πιο μπλε καπνό μιλάει ο catfish ? Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό του . Δλδ αν έχει λάδια κανονικά ( και όχι πάνω απο το max ) αυτά περνάνε στο φιλτροκούτι και όταν βάζουμε μπροστά περνάνε στο θάλαμο κάυσης και βγάζει μπλε καπνό ? Εγώ , βάζω ανάμεσα στο min και το Max με το δείκτη να είναι πιο κοντά στο Min παρά στο max . Μπλε καπνούς και λοιπές ιστορίες δεν ξέρω ...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι