0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος geobarb

  • ***
  • 184
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia rsvr 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Rotax V60 big bore kit
« - : Σεπτέμβριος 30, 2015, 05:07:16 μμ »
Γεια σου φίλε,έχεις κάνει εντυπωσιακή δουλειά στο εργαλείο σου.
Θα ήθελα αρχικά να σε συγχαρώ για την όλη προσπάθεια σου που απαιτεί άπειρο χρόνο και πολύ χρήμα.
Μαλλον έχω κολλήσει και εγώ αυτό το μικρόβιο και γενικός ψάχνομαι για βελτιώσεις.
Ανέφερες πιο πάνω για bigbore μοτέρ,και θα με ενδιέφερε πάρα πολύ η γνώμη σου όσον αφορά την αξιοπιστία και την υλοποίηση του στην Ελλάδα.
Επειδή είμαι σιγουρος ότι θα το έχεις ψάξει,οποιαδήποτε συμβουλή υπερπολυτιμη




*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Rotax V60 big bore kit
« Απάντηση #1 - : Σεπτέμβριος 30, 2015, 07:40:48 μμ »
Καλησπέρα και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...θα μιλούσα για το μοτέρ αργότερα αλλά μιας και το έθιξες μπορώ να πω μερικά πράγματα για τα big bore και την εμπειρία που είχα μέχρι να αποφασίσω.

Βασικά υπάρχουν αρκετές επιλογές στην αγορά όσον αφορά τη βελτίωση του κινητήρα με δομικές αλλαγές όπως είναι για παράδειγμα τα πιστόνια. Ειδικά σήμερα "βρωμάει" ο τόπος από βελτιωμένα ROTAX και υπάρχουν μερικά υπέροχα παραδείγματα ακόμα και στη χώρα μας. Η πρώτη και οικονομικότερη επιλογή είναι να αλλαχτούν τα εργοστασιακά πιστόνια με άλλα ίδιας διαμέτρου (97mm) αλλά μεγαλύτερης συμπίεσης με πιο γνωστή επιλογή να είναι εκείνα της Ιταλικής Pistal Racing. Με αυτά τα σφυρήλατα πιστόνια που κάνουν για τα μοντέλα όλων των ετών ανεβάζεις συμπίεση στο 12.8 περίπου και μαζί κερδίζεις ιπποδύναμη δίχως να χάνεις ευστροφία μιας και έχουν το ίδιο βάρος με τα εργοστασιακά. Τα Pistal τα είχα χρησιμοποιήσει και ήμουν αρκετά ευχαριστημένος από την ποιότητα τους.




Η δεύτερη επιλογή που ήταν και ιδιαίτερα διαδεδομένη μέχρι και πριν από μια δεκαετία ήταν να τοποθετηθούν πιστόνια μεγαλύτερης κατά 2mm διαμέτρου στα 100mm που ανεβάζουν τη χωρητικότητα στα 1060cc την ιπποδύναμη κατά 10 ίππους αλλά και τη ροπή. Πρώτος τα έφτιαξε ο Αμερικάνος Aaron Clark και για να μπουν στο μοτέρ θα πρέπει να μεγαλώσουν ανάλογα οι κύλινδροι αλλά και να ξαναγίνει η επίστρωση nikasil που έχουν από το εργοστάσιο πράγμα που είναι δύσκολο στη χώρα μας μιας και δε το κάνει κανείς. Βέβαια πλέον πουλάνε έτοιμα κιτ ακόμα και στο AF1 Racing και δε χρειάζεται να ανησυχείς μιας και είναι bolt on διαδικασία.



Τα πράγματα σοβάρεψαν από πλευράς απόδοσης τη τελευταία 5ετία μιας και μερικοί βελτιωτές ξεκίνησαν να πειραματίζονται με πιστόνια διαμέτρου 102mm!!! Νομίζω ότι οι πρώτοι που το έκαναν ήταν ο Γερμανός βελτιωτής Kaemna ο οποίος ακόμα και σήμερα προσφέρει Big bore κιτ με πιστόνια 102mm της Pistal Racing που φτάνουν το κυβισμό στα 1103cc και προσθέτουν σύμφωνα με τους Γερμανούς περίπου 15-20 άλογα στο τροχό. Αυτοί μεγαλώνουν ξανά τα κύλινδρα και περνάνε τα τοιχώματα με nikasil αντίθετα με τις επόμενες δυο επιλογές.



Η πιο "φρέσκια" big bore λύση είναι εκείνη της Σουηδικής Spoon Racing η οποία έφτιαξε ένα εντυπωσιακό Mille με κυβισμό που φτάνει στα 1127cc και για να πετύχει αυτό έχει φτιάξει μεγαλύτερα πιστόνια αλλά στους κυλίνδρους που έχουν μεγαλώσει επίσης έχει τοποθετήσει χυτώνια όπως κάνουν και στα φτιαγμένα μοτέρ των αυτοκινήτων.



Εγώ επέλεξα κάτι ενδιάμεσο που θεωρώ ότι συνδυάζει τα καλύτερα χαρακτηριστικά από κάθε προσέγγιση. Πήγα στη λύση των 1103cc αλλά χρησιμοποίησα το κιτ του Amauri που έχει και αυτό χυτώνια για μεγαλύτερη αξιοπιστία.




*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Απ: Rotax V60 big bore kit
« Απάντηση #2 - : Σεπτέμβριος 30, 2015, 08:03:56 μμ »
Καλησπέρα και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...θα μιλούσα για το μοτέρ αργότερα αλλά μιας και το έθιξες μπορώ να πω μερικά πράγματα για τα big bore και την εμπειρία που είχα μέχρι να αποφασίσω.

Βασικά υπάρχουν αρκετές επιλογές στην αγορά όσον αφορά τη βελτίωση του κινητήρα με δομικές αλλαγές όπως είναι για παράδειγμα τα πιστόνια. Ειδικά σήμερα "βρωμάει" ο τόπος από βελτιωμένα ROTAX και υπάρχουν μερικά υπέροχα παραδείγματα ακόμα και στη χώρα μας. Η πρώτη και οικονομικότερη επιλογή είναι να αλλαχτούν τα εργοστασιακά πιστόνια με άλλα ίδιας διαμέτρου (97mm) αλλά μεγαλύτερης συμπίεσης με πιο γνωστή επιλογή να είναι εκείνα της Ιταλικής Pistal Racing. Με αυτά τα σφυρήλατα πιστόνια που κάνουν για τα μοντέλα όλων των ετών ανεβάζεις συμπίεση στο 12.8 περίπου και μαζί κερδίζεις ιπποδύναμη δίχως να χάνεις ευστροφία μιας και έχουν το ίδιο βάρος με τα εργοστασιακά. Τα Pistal τα είχα χρησιμοποιήσει και ήμουν αρκετά ευχαριστημένος από την ποιότητα τους.




Η δεύτερη επιλογή που ήταν και ιδιαίτερα διαδεδομένη μέχρι και πριν από μια δεκαετία ήταν να τοποθετηθούν πιστόνια μεγαλύτερης κατά 2mm διαμέτρου στα 100mm που ανεβάζουν τη χωρητικότητα στα 1060cc την ιπποδύναμη κατά 10 ίππους αλλά και τη ροπή. Πρώτος τα έφτιαξε ο Αμερικάνος Aaron Clark και για να μπουν στο μοτέρ θα πρέπει να μεγαλώσουν ανάλογα οι κύλινδροι αλλά και να ξαναγίνει η επίστρωση nikasil που έχουν από το εργοστάσιο πράγμα που είναι δύσκολο στη χώρα μας μιας και δε το κάνει κανείς. Βέβαια πλέον πουλάνε έτοιμα κιτ ακόμα και στο AF1 Racing και δε χρειάζεται να ανησυχείς μιας και είναι bolt on διαδικασία.



Τα πράγματα σοβάρεψαν από πλευράς απόδοσης τη τελευταία 5ετία μιας και μερικοί βελτιωτές ξεκίνησαν να πειραματίζονται με πιστόνια διαμέτρου 102mm!!! Νομίζω ότι οι πρώτοι που το έκαναν ήταν ο Γερμανός βελτιωτής Kaemna ο οποίος ακόμα και σήμερα προσφέρει Big bore κιτ με πιστόνια 102mm της Pistal Racing που φτάνουν το κυβισμό στα 1103cc και προσθέτουν σύμφωνα με τους Γερμανούς περίπου 15-20 άλογα στο τροχό. Αυτοί μεγαλώνουν ξανά τα κύλινδρα και περνάνε τα τοιχώματα με nikasil αντίθετα με τις επόμενες δυο επιλογές.



Η πιο "φρέσκια" big bore λύση είναι εκείνη της Σουηδικής Spoon Racing η οποία έφτιαξε ένα εντυπωσιακό Mille με κυβισμό που φτάνει στα 1127cc και για να πετύχει αυτό έχει φτιάξει μεγαλύτερα πιστόνια αλλά στους κυλίνδρους που έχουν μεγαλώσει επίσης έχει τοποθετήσει χυτώνια όπως κάνουν και στα φτιαγμένα μοτέρ των αυτοκινήτων.



Εγώ επέλεξα κάτι ενδιάμεσο που θεωρώ ότι συνδυάζει τα καλύτερα χαρακτηριστικά από κάθε προσέγγιση. Πήγα στη λύση των 1103cc αλλά χρησιμοποίησα το κιτ του Amauri που έχει και αυτό χυτώνια για μεγαλύτερη αξιοπιστία.





Ε συνέχισε ντε,μη μας κρατάς σε αγωνία,πόσο κόστισε η επιλογή σου,άλογα,διαδικασία να το φέρεις από αμέρικα,δούλεμα κινητήρα,χαμηλά-ψηλά-μεσαία-χαμηλομεσαία-μεσαιοψηλά-χαμηλομεσαιοψηλά.....κτεο περνάει; :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Rotax V60 big bore kit
« Απάντηση #3 - : Σεπτέμβριος 30, 2015, 08:12:07 μμ »
Καλησπέρα και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...θα μιλούσα για το μοτέρ αργότερα αλλά μιας και το έθιξες μπορώ να πω μερικά πράγματα για τα big bore και την εμπειρία που είχα μέχρι να αποφασίσω.

Βασικά υπάρχουν αρκετές επιλογές στην αγορά όσον αφορά τη βελτίωση του κινητήρα με δομικές αλλαγές όπως είναι για παράδειγμα τα πιστόνια. Ειδικά σήμερα "βρωμάει" ο τόπος από βελτιωμένα ROTAX και υπάρχουν μερικά υπέροχα παραδείγματα ακόμα και στη χώρα μας. Η πρώτη και οικονομικότερη επιλογή είναι να αλλαχτούν τα εργοστασιακά πιστόνια με άλλα ίδιας διαμέτρου (97mm) αλλά μεγαλύτερης συμπίεσης με πιο γνωστή επιλογή να είναι εκείνα της Ιταλικής Pistal Racing. Με αυτά τα σφυρήλατα πιστόνια που κάνουν για τα μοντέλα όλων των ετών ανεβάζεις συμπίεση στο 12.8 περίπου και μαζί κερδίζεις ιπποδύναμη δίχως να χάνεις ευστροφία μιας και έχουν το ίδιο βάρος με τα εργοστασιακά. Τα Pistal τα είχα χρησιμοποιήσει και ήμουν αρκετά ευχαριστημένος από την ποιότητα τους.




Η δεύτερη επιλογή που ήταν και ιδιαίτερα διαδεδομένη μέχρι και πριν από μια δεκαετία ήταν να τοποθετηθούν πιστόνια μεγαλύτερης κατά 2mm διαμέτρου στα 100mm που ανεβάζουν τη χωρητικότητα στα 1060cc την ιπποδύναμη κατά 10 ίππους αλλά και τη ροπή. Πρώτος τα έφτιαξε ο Αμερικάνος Aaron Clark και για να μπουν στο μοτέρ θα πρέπει να μεγαλώσουν ανάλογα οι κύλινδροι αλλά και να ξαναγίνει η επίστρωση nikasil που έχουν από το εργοστάσιο πράγμα που είναι δύσκολο στη χώρα μας μιας και δε το κάνει κανείς. Βέβαια πλέον πουλάνε έτοιμα κιτ ακόμα και στο AF1 Racing και δε χρειάζεται να ανησυχείς μιας και είναι bolt on διαδικασία.



Τα πράγματα σοβάρεψαν από πλευράς απόδοσης τη τελευταία 5ετία μιας και μερικοί βελτιωτές ξεκίνησαν να πειραματίζονται με πιστόνια διαμέτρου 102mm!!! Νομίζω ότι οι πρώτοι που το έκαναν ήταν ο Γερμανός βελτιωτής Kaemna ο οποίος ακόμα και σήμερα προσφέρει Big bore κιτ με πιστόνια 102mm της Pistal Racing που φτάνουν το κυβισμό στα 1103cc και προσθέτουν σύμφωνα με τους Γερμανούς περίπου 15-20 άλογα στο τροχό. Αυτοί μεγαλώνουν ξανά τα κύλινδρα και περνάνε τα τοιχώματα με nikasil αντίθετα με τις επόμενες δυο επιλογές.



Η πιο "φρέσκια" big bore λύση είναι εκείνη της Σουηδικής Spoon Racing η οποία έφτιαξε ένα εντυπωσιακό Mille με κυβισμό που φτάνει στα 1127cc και για να πετύχει αυτό έχει φτιάξει μεγαλύτερα πιστόνια αλλά στους κυλίνδρους που έχουν μεγαλώσει επίσης έχει τοποθετήσει χυτώνια όπως κάνουν και στα φτιαγμένα μοτέρ των αυτοκινήτων.



Εγώ επέλεξα κάτι ενδιάμεσο που θεωρώ ότι συνδυάζει τα καλύτερα χαρακτηριστικά από κάθε προσέγγιση. Πήγα στη λύση των 1103cc αλλά χρησιμοποίησα το κιτ του Amauri που έχει και αυτό χυτώνια για μεγαλύτερη αξιοπιστία.





Ε συνέχισε ντε,μη μας κρατάς σε αγωνία,πόσο κόστισε η επιλογή σου,άλογα,διαδικασία να το φέρεις από αμέρικα,δούλεμα κινητήρα,χαμηλά-ψηλά-μεσαία-χαμηλομεσαία-μεσαιοψηλά-χαμηλομεσαιοψηλά.....κτεο περνάει; :tez:


για πες , για πες  ....... :thnk: αυτο γινεται και στο CAPO ???  χρειαζεται και κεφαλες - σωματα ψεκασμου μεγαλυτερα ?? η και με τα ιδια

κανεις δουλεια , π.χ.  μονο με τα κυλινδροπιστονα σαν πρωτη φαση ?? !!! :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος geobarb

  • ***
  • 184
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia rsvr 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Rotax V60 big bore kit
« Απάντηση #4 - : Σεπτέμβριος 30, 2015, 08:20:57 μμ »
Φίλε από ότι κατάλαβα τώρα είσαι στην διαδικασία της τοποθέτησης,αφού κάπου διάβασα ότι έχεις το μοτέρ λυμένο.
Από τα διάφορα απριλια φόρουμ,πράγματι όλοι λένε ότι η ασφαλέστερη περίπτωση είναι το 1102 με τα χιτώνια.
Από ότι συνέλεξα,η πραγματική διαφορά στην απόδοση βρίσκεται στις μεσαίες,που μπορεί να παίρνει μέχρι και 25 ίππους!!! :ohmy:
Το έχει κάνει κανένας Ελλάδα για να δούμε αξιοπιστία σε βάθος χρόνου και σε ελληνικές συνθήκες
Το θέμα της αξιοπιστίας είναι το παν για μένα και πιστεύω για ολους μας,και οποιαδήποτε έκπτωση σε αυτό το θέμα θα ήταν αποτρεπτική.
Έχεις κάποια εικόνα για το πόσο θα φτάσει το κόστος?
Πάει δεν θα κοιμηθούμε σήμερα : :D ;)

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Απ: Rotax V60 big bore kit
« Απάντηση #5 - : Σεπτέμβριος 30, 2015, 08:21:17 μμ »
ΛΕΓΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ,ΞΕΡΑΣΕ ΤΑ ΟΛΑ :prm

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Rotax V60 big bore kit
« Απάντηση #6 - : Σεπτέμβριος 30, 2015, 08:34:06 μμ »
Η βασική δομή του μοτέρ του Capo ειναι ίδια όπως σε όλα τα V2 της Rotax. Ο Bill ξέρει περισσότερα για αυτο αλλα ειναι τόσα τα πραγματα που μπορείς να κανεις στο Capo για να πάρει δύναμη που το big bore ειναι εσχάτη λύση

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Rotax V60 big bore kit
« Απάντηση #7 - : Σεπτέμβριος 30, 2015, 08:41:58 μμ »
Big bore Rotax έχουν φτιαχτεί ξανά εδώ...και 1060 εχει παιξει και δουλεύει ακομα με καλα αποτελέσματα αλλα και 1103 εχει φτιαχτεί αλλα με νικασιλ και όχι χιτώνια.

Ειναι αλήθεια ότι το μοτέρ μου ειναι προς δέσιμο με το κατω μέρος να ειναι ήδη έτοιμο. Περιμένω να βρω λιγο χρόνο για να ξεκινήσει να δεθεί και το πάνω μέρος...περιμένω μερικές βίδες αλουμινίου. Το κόστος απο τον Amauri ήταν περίπου €1600 για το κιτ και πιο σκληρά ελατήρια βαλβίδων.

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Rotax V60 big bore kit
« Απάντηση #8 - : Σεπτέμβριος 30, 2015, 08:43:42 μμ »
Αν δω πάνω πάνω απο 150 άλογα θα είμαι ευχαριστημένος...αν πλησιάσω τα 160, που δε νομίζω, θα κάνω burnout στο Σύνταγμα!!!

*

Αποσυνδεδεμένος geobarb

  • ***
  • 184
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia rsvr 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Rotax V60 big bore kit
« Απάντηση #9 - : Σεπτέμβριος 30, 2015, 08:55:25 μμ »
Πιστεύω ότι κανένας μας δεν κυνηγάει την απόλυτη ιπποδύναμη.
Όσοι αγοράσαμε δικύλινδρο ενδιαφερομαστε πρωτίστως για ροπή στις μεσαίες,και σε αυτόν τον τομέα πιστεύω ότι θα σου μακρύνει τα χέρια.
Επισήμως αυτοανακηρύχθηκες πεδίο δοκιμών για ολους μας,και σε ευχαριστούμε πιστεύω όλοι για αυτό.
Περιμένουμε εναγωνίως τις εξελίξεις.

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Rotax V60 big bore kit
« Απάντηση #10 - : Σεπτέμβριος 30, 2015, 08:58:53 μμ »
Αφού σε ενδιαφέρει η ροπή να σου πω τότε ότι το 1103 που φτιάχτηκε έβγαλε δε Dynojet 12.5 κιλά ροπή!!!

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Rotax V60 big bore kit
« Απάντηση #11 - : Σεπτέμβριος 30, 2015, 09:03:18 μμ »
Η βασική δομή του μοτέρ του Capo ειναι ίδια όπως σε όλα τα V2 της Rotax. Ο Bill ξέρει περισσότερα για αυτο αλλα ειναι τόσα τα πραγματα που μπορείς να κανεις στο Capo για να πάρει δύναμη που το big bore ειναι εσχάτη λύση

 τι δυναμη να παρει ?? !!  νομιζω οτι για να την ακουσει καλα μονο με ανεβασμα κυβισμου βλεπεις  καλη διαφορα, ολα τα αλλα π.χ. 

 φιλτρα, εξατμισεις, βολαν, γραναζια, κ.λ.π. ειναι περισσοτερο για το ματι και το αυτι  :)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 30, 2015, 09:05:25 μμ από Anestis »

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Rotax V60 big bore kit
« Απάντηση #12 - : Σεπτέμβριος 30, 2015, 09:09:54 μμ »
Καλα αν κουμπώσεις ένα μοτερακι απο Mille με τα μαμά σώματα θα δεις διαφορα. Αλλιώς βάζεις πιστόνια εκκεντροφορους απο RSV και σώματα ψεκασμού και θα ξυπνήσει λιγο

*

Αποσυνδεδεμένος geobarb

  • ***
  • 184
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia rsvr 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Rotax V60 big bore kit
« Απάντηση #13 - : Σεπτέμβριος 30, 2015, 09:16:42 μμ »
12.5 είναι τεράστιο νούμερο,επιπέδου ducati1199.
Αν υπαρχει αξιοπιστία,πρέπει να αρχίσω να αποταμιεύω γιατι ερχονται εξοδα :D
Μπλεξαμε μου φαίνεται  ;)

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Rotax V60 big bore kit
« Απάντηση #14 - : Σεπτέμβριος 30, 2015, 09:18:59 μμ »
Μπα όχι ιδιαίτερα...τεράστιο ειναι τα 15 κιλά ροπή που έβγαλε το KTM1290 ενός φίλου με ολόσωμη, PC και φιλτροκούτι  :tez:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης