0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
περιμενα την απαντηση σου πως και πως.αν απαντουσες πως οχι δεν το εχω βγαλει το βολαν θα σου ελεγα ευγενικοτατα "μας δουλευεις ρε φιλε" μας εκανες ολοκληρη διατριβη περι βολαν χωρις να εχεις καν προσωπικη εμπειρια?φυσικα αυτο θα ηταν η extreme εκδοχη της αρνητικης απαντησης σου.(οχι βεβαια πως θα σου ελεγα κατι τετοιο,θα στο λεγα μαλλον απλα λιγο πιο ευγενικα)λογω διατυπωσης απο την μερια σου και λογω παρερμηνευσης απο την μερια μου εβγαλα λαθος συμπερασμα. sorry:)
Παράθεση από: nestoras στις Αύγουστος 26, 2008, 11:03:40 μμπεριμενα την απαντηση σου πως και πως.αν απαντουσες πως οχι δεν το εχω βγαλει το βολαν θα σου ελεγα ευγενικοτατα "μας δουλευεις ρε φιλε" μας εκανες ολοκληρη διατριβη περι βολαν χωρις να εχεις καν προσωπικη εμπειρια?φυσικα αυτο θα ηταν η extreme εκδοχη της αρνητικης απαντησης σου.(οχι βεβαια πως θα σου ελεγα κατι τετοιο,θα στο λεγα μαλλον απλα λιγο πιο ευγενικα)λογω διατυπωσης απο την μερια σου και λογω παρερμηνευσης απο την μερια μου εβγαλα λαθος συμπερασμα. sorry:) Τωρα καταλαβα.................................Λες να πλακωνομασταν κιολας??
Καλημερα σε όλους.Είμαι νέος στο φόρουμ αλλά βλεποντας αυτό το θέμα και καταννοώντας την λαχτάρα μας για "δύναμη" "στροφάρισμα" κλπ,είπα να μοιραστώ μια δική μου εμπειρία.Για 2,5 χρόνια είχα μαζί με το mille και ένα monster S4.Ολοι θα έχετε ακούσει για το "φοβερό άρπαγμα" των Ducati. Δεν ισχυρίζομαι οτι ανακάλυψα τον τροχό,αλλά κοιτώντας την γκαζιέρα του (είναι πού πιο "γρήγορη"),ψύλοι στ'αυτιά μου μπήκανε.Αν δείτε κάποιο Ducati,παρατηρήστε τη διάμετρο της γκαζιέρας του και δείτε και αυτήν από το mille.Ορμώμενος λοιπόν από αυτήν την παρατήρηση έβγαλα την γκαζιέρα του S4 και φτιάχνοντας ντίζες, την έβαλα στο mille. Η μεταμόρφωση,γιατί για μεταμόρφωση πρόκειται, ήταν πέρα από κάθε φαντασία!Ετσι, αγόρασα μια Domino από Ιταλία και το μηχανάκι πετάει πραγματικά.Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το πήρε βόλτα κι έπαθε πλάκα.Γύρισε και με ρωτούσε τι έκανα στο μηχανάκι.Δεν το αναγνώριζε.Σίγουρα δεν "πήρε" άλογα, η αίσθηση όμως δεν έχει σχέση με πρίν.Πιστεύω πραγματικά οτι η αίσθηση μιας μοτοσυκλέτας είναι πολύ πιο σημαντική από τα 5 η τα 10 άλογα. Άν έχεις 100 αλογάκια μπορείς να πας πραγματικά γρήγορα.Και στο κάτω-κάτω,δεν γράφω χρόνους,την πλάκα μου κάνω.Δεν ήταν λίγες οι φορές που με το S4 πήγαινα πιο γρήγορα από Busa και GSXR k8.Να σημειώσω οτι το Μille φοράει Arrow titanium(τελικά),φίλτρο και map2Σημ.2 : Οταν έβαλα την γκαζιέρα του mille στο S4,και αυτό μεταμορφώθηκε...προς το χειρότερο.Σημ.3 : Είναι αλήθεια πως τώρα θέλει να "έχεις το νου σου" στο άνοιγμα του γκαζιού,ειδικά όταν υπάρχει ελλειπής πρόσφηση.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι