0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ειναι και λιγοτεροι εχουν και πιο πολυ παχος ;;; δηλαδη να τους ξαναβαλω παλι !!!ο ενας ο μεταλλικος ειναι πιο λεπτος και με ενα σημαδι, αυτος ειναι ο τελευταιος η ο πρωτος οπως τους βαζουμε , γιατι δεν θυμαμαι
Πρώτος μπαίνει.
Στο aprilia parts uk στο σχεδιάγραμμα πάντως δίνει 8 φιμπερ κ 9 μεταλλικούς.Το τρελό πατιναρισμα το κάνει Μόλις πλησιάζει τη θερμοκρασία λειτουργίας 75c και μετά.Όταν είναι κρύο Όχι τόσο,απλα δεν ροπιαζει κ τρελαΣτάλθηκε από το Power μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παράθεση από: bros400pgm στις Ιούλιος 17, 2016, 04:05:35 μμΠρώτος μπαίνει. απο μεσα η απο εξω ;; και το σημαδι εχει καποιο σημειο που παει στην καμπανα ;; μιλα πριν σε παρω τηλεφωνο
Δεν έχει σημασία τι δείχνει ούτε τί δίνει. Αυτό που σε απασχολεί είναι να έχει το σωστό πάχος για να μπορεί η πλάκα πίεσης να τους πιέζει.Μπορεί να έχεις 7 φιμπερ και 12-13 μεταλλικους και να είναι οκ. Μέτρα το συνολικό πάχος λοιπόν κ βλέπεις. Επίσης μέτρα και το μήκος των ελατηρίων ή βάλε καινούρια. Τους μεταλλικούς θα βάλεις τους ίδιους; Τριψτους καλα με scotchbrite πρασινο (όχι αυτό που είναι κιτρινο-πρασινο), πλυνε τους καλά μετά με σαπουναδα και βαλτους πάνω.Λεπτομέρειες: Εχε υπόψιν σου οτι οι σιδερένιοι έχουν από την μία μεριά, την γωνία τους στρογγυλεμένη, κ πρέπει να κοιτάει προς το εσωτερικό του κινητήρα. Επίσης, ο τελευταίος φιμπερ, μπαίνει μία θέση offset εν σχέση με τους αλλους
Γιατί να βάλεις πανω φιμπερ μεταχειρο; Βενζίνη δε νομίζω πως κάνει Καλό.Στάλθηκε από το Power μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εννοώ ένα δόντι διαφορετικά στα χτένια τής καμπάνας.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι