0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τι λέτε γαμω την τρέλα μου; Ο τελευταίος φιμπερ κατά την τοποθέτηση, μπαίνει με τα αυλάκια του, ΕΝΑ ΚΤΕΝΙ ΤΗΣ ΚΑΜΠΑΝΑΣ, μετα. Η τοποθέτηση ονομάζεται offset εν σχέση με όλους τους άλλους...Επίσης ksaplostra, το πάχος σε νοιάζει, εκτός κ έχουν μπλεδισει οι μεταλλικοί ή έχουν στραβωσει. Edit.Στα 45 καλά είσαι.Κοφτερή κ λεία γωνια, έχουν οι μεταλλικοι.
Κομματι κομματι ισως πουλιουνται αυτοι απο τα rsv-tuono 2ης γενιας.Τα 2 μανιουαλ των rotax που εχω δινουν το εξης:μοτερ 2001: μινιμουμ παχος δισκων (φιμπερ+μεταλλικοι) στα 44.9mmμοτερ 2003: μινιμουμ παχος δισκων (φιμπερ+μεταλλικοι) στα 46.3mmαμφοτερα γραφουν για 9 φιμπερ και 10 μεταλλικουςΕπισης, στα 2 μανιουαλ δινει αλλες μετρησεις για τα ελατηρια.Ακομη, οι καμπανες εχουν αλλους κωδικους στα μοντελα caponord 2001-2003 και 2004+.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι