Αρχική
Forum
Βοήθεια
Gallery
Σύνδεση
Εγγραφή
Μετά τον Πήγασο τί;
APRILIA BIKERS HELLAS
Αγορές
Γενικές αγορές
Μετά τον Πήγασο τί;
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
2
Κάτω
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
REVOLVER
42
Φύλο:
apriliabikers.gr
Μοντέλο μηχανής: APRILIA SHIVER 750
Αντιδράσεις:
+45
Μετά τον Πήγασο τί;
«
- :
Απρίλιος 04, 2021, 11:32:35 πμ »
Καλημέρα στο club και καλή Κυριακή σε όλους.
Πριν από μία εβδομάδα πούλησα τον Πήγασο (factory), ένα πολύ τίμιο μηχανάκι (60000 χλμ) το οποίο έκανε τα πάντα με περίσσια ευκολία, όμως θυσιάστηκε για να έρθει το επόμενο Aprilia.
Διακαής πόθος ήταν πάντα το shiver 750, θέλω να περάσω χρόνια από το μηχανάκι αυτό, όπως καλοβλέπω και 2 caponord που υπάρχουν στο car.
Έχοντας διαβάσει τις αδυναμίες των μοντέλων, θα ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις όπως, αρχικά για το shiver,
σε όλα τα μοντέλα έχει παρατηρηθεί υγρασία στον πίνακα οργάνων?
επίσης το πρόβλημα με την εκκίνηση στο πολύ κρύο ήταν θέμα μπαταρίας ή θέλει καλωδίωση κτλ.
caponord
όλοι ξέρουμε τα προβλήματα που είχαν τα capo και έχουνε ξεπεραστεί από τους ιδιοκτήτες, όπως υπάρχει κάτι άλλο που χρίζει προσοχής, όπως υπάρχουν και εκεί προβλήματα με υγρασίες στα όργανα κτλ?
ευχαριστώ για το χρόνο σας,
Νίκος.
Καταγράφηκε
faraway
3187
Φύλο:
Αντιδράσεις:
+395
Απ: Μετά τον Πήγασο τί;
«
Απάντηση #1 - :
Απρίλιος 04, 2021, 11:44:13 πμ »
Βάλε κάτι παραπάνω και πάρε ένα tiger 800
Καταγράφηκε
babis88
196
Φύλο:
apriliabikers.gr
Μοντέλο μηχανής: aprilia caponord
Αντιδράσεις:
+117
Απ: Μετά τον Πήγασο τί;
«
Απάντηση #2 - :
Απρίλιος 04, 2021, 12:10:19 μμ »
Η παράδοση του φόρουμ φίλε λέει ότι μετά από Πήγασο πάμε σε caponord.
Έτσι κάναμε όλοι. Το caponord είναι ένα vfm μηχανάκι που μπορείς να το φέρεις μέτρα σού και να σου εκπληρώσει κάθε σου επιθυμία.
50.000 χλμ με το caponord χωρίς κανένα πρόβλημα.
Καταγράφηκε
dorso
379
Φύλο:
Μοντέλο μηχανής: TUONO BLUEDREAM
Αντιδράσεις:
+32
Απ: Μετά τον Πήγασο τί;
«
Απάντηση #3 - :
Απρίλιος 04, 2021, 01:04:21 μμ »
Η υγρασία στο shiver είναι απυροελαχιστη χωρίς να δημιουργεί κάποιο πρόβλημα..Είχα κ shiver κ dorso κ τα παρκαρα έξω κ ποτέ δεν είχα θέμα με την υγρασία αλλά ποτέ δεν τα έπλενα με πιεστικο.. Το πρόβλημα με το κρύο δεν ξέρω πως λύνεται ούτε έχει βρεθεί οριστική λύση,εγώ απλά έδινα μηζιες μέχρι να πάρει.. Αθήνα βέβαια δεν έχει κ το πολύ κρύο.
Καταγράφηκε
Μητσαρας
1719
Φύλο:
bike_me aprilia
Αντιδράσεις:
+162
Απ: Μετά τον Πήγασο τί;
«
Απάντηση #4 - :
Απρίλιος 04, 2021, 02:02:20 μμ »
Εγώ θα το σκεφτόμουν και δεύτερη φορά πάντως πριν κάνω κίνηση για χιλιαρι 20ετιας σα βασικη μηχανή μου
Καταγράφηκε
GRAZIE ITALIA ! ! !
dorso
379
Φύλο:
Μοντέλο μηχανής: TUONO BLUEDREAM
Αντιδράσεις:
+32
Απ: Μετά τον Πήγασο τί;
«
Απάντηση #5 - :
Απρίλιος 04, 2021, 03:00:46 μμ »
Ένα shiver gt πιστεύω είναι ιδανικό, απλά δυσεύρετο πλέον..
Καταγράφηκε
bros400pgm
8418
Φύλο:
ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
Αντιδράσεις:
+255
Απ: Μετά τον Πήγασο τί;
«
Απάντηση #6 - :
Απρίλιος 04, 2021, 03:19:16 μμ »
Τριτωσε. Εάν δεν έχεις λεφτά, είναι καλό το caponord: δεν κοστίζει τίποτα να το αγοράσεις και σε γενικές γραμμές δεν χαλάει. Αλλά εν έτη 2021, παίρνεις μηχανάκι του 2001 στην ουσία.
Εγώ θα σου ελεγα να δεις το tiger 800, κάνα gs800 η και γιαΜΑΠΑ tracer. Μείνε μακριά από caponord εάν σε παίρνει
Καταγράφηκε
APRILIA
CAPONORD
RULESSSSSSSSSSS
unocapo
889
Φύλο:
Μοντέλο μηχανής: Caponord
Αντιδράσεις:
+641
Απ: Μετά τον Πήγασο τί;
«
Απάντηση #7 - :
Απρίλιος 04, 2021, 04:52:05 μμ »
Φιλε μου, όλα έχουν να κάνουν με το τι θες να κάνεις με το μηχανάκι σου.
Εφυγες απο Πήγασο, αλλά το Shiver με το Capo απέχουν πολύ σε χρήση, τρόπο οδήγησης, ευκολίας μανουβραρίσματος και άλλα.
Γενικά είναι δύο διαφορετικές κατηγορίες εντελώς.
Για το shiver δεν ξέρω πολλά. Θα σου απαντήσουν άλλοι πιο αρμόδιοι.
Σαν κάτοχος Caponord δύο φορές θα σου πω πως είναι μηχανάρα για αυτά που κοστίζει να την αγοράσεις και πως αν έχει διορθωμένες τις γνωστές ασθένειες είναι μηχανή που δεν θα σε προδώσει. Αλλά είναι κατασταλλαγμένη επιλογή. Ανήκει σε μια κατηγορία μοτοσυκλετών που πλέον βγαίνουν ελάχιστες. Capo/Vara/Stelvio/XTZ1200 και όλα αυτά τα υπερογκώδη δήθεν ον οφ , ανήκουν σε μια άλλη εποχή. Εμένα με βολεύει καθότι 1,94 και πάντα ψάχνω μεγάλα μηχανάκια. Οσο πάνε όμως τα μικραίνουν.
Αν δεν σε ψήνουν συνειδητά οι λόγοι για να πάρεις ένα τέτοιο μηχάνημα, κοιτα και τίποτα νεώτερο.
Καταγράφηκε
Πυξιδας
4098
Φύλο:
apriliabikers.gr
Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
Αντιδράσεις:
+2301
Απ: Μετά τον Πήγασο τί;
«
Απάντηση #8 - :
Απρίλιος 04, 2021, 06:03:44 μμ »
Αφού έχεις καψούρα με το σιβερ,βουρ
Καταγράφηκε
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει
https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks
Pegaso Rider
22
Φύλο:
apriliabikers.gr
Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso Strada 650 '07
Αντιδράσεις:
+21
Απ: Μετά τον Πήγασο τί;
«
Απάντηση #9 - :
Απρίλιος 04, 2021, 10:13:16 μμ »
Δεδομένου ότι πάντα στην επόμενη αγορά κοιτάμε για κάτι καλύτερο ή πιο καινούργιο "συνήθως" και ας πούμε με ένα budget όσο πιάσει το factory και κατιτίς παραπάνω γιατί είμαστε και σε δύσκολες εποχές κι απ' ότι βλέπω η κατηγορία που θες να παίξεις είναι λίγο πιο ψηλά μηχανάκια adv-sport touring κτλ. Προσωπικά θα πήγαινα στις αξιόπιστες και δοκιμασμένες Ιαπωνικές δικύλινδρες λύσεις Kawasaki Versys 650, Suzuki V-Strom 650, Yamaha TDM 900, υπάρχουν σε πληθώρα μεταχειρισμένα. Με το Shiver GT δεν έχω ασχοληθεί αλλά σίγουρα είναι πανέμορφο και φαίνεται να είναι εκπληκτικά στημένο, αν η μεταπώληση είναι κάτι που δεν σε αφορά γιατί σκέφτεσαι να κατασταλάξεις εκεί τότε η Ιταλίδα είναι μια καλή επιλογή. Αν θες να δώσεις κάτι παραπάνω για πιο καινούργια μηχανή νομίζω το Tracer το οποίο λιγουρεύομαι(700 ή 900) είναι μονόδρομος. Αν τέλος οι επιδόσεις είναι κάτι που δεν σε ενδιαφέρει πολύ κι απλά θες κάτι πιο καινούργιο και με τεχνολογικά καλούδια να τα κάνει λίγο πολύ όλα να μη σπάει να μη χαλάει και να είναι κάπου στο μέσο όρο τότε CB500X δαγκωτό. Επιλογές υπάρχουν.
Καταγράφηκε
P for pegaso
495
Φύλο:
apriliabikers.gr
Μοντέλο μηχανής: pegaso strada 650
Αντιδράσεις:
+176
Απ: Μετά τον Πήγασο τί;
«
Απάντηση #10 - :
Απρίλιος 05, 2021, 02:26:42 πμ »
Aν και δεν ξέρω τι χρήση πρόκειται να κάνεις και τι χρήματα διαθέτεις, εγώ θα πρότεινα τις εξής:
-Τriumph tiger 800 ή 1050 (όποιο σου αρέσει περισσότερο)- Καλή αναβάθμιση από pegaso και με παρόμοιο στυλ.
- ΒΜW F 800 st- Aν και με πιο touring χαρακτήρα κάνει μια χαρά τόσο για πόλη όσο και για έξω. Και μαλιστα με καλή οικονομία καυσίμου.
- Yamaha mt-09- Πιο σπόρ επιλογή αλλά δοκιμασμένο μηχανάκι και οικονομικό.
Aν βέβαια καίγεσαι για το shiver, τότε βούρ γι΄αυτό. Γιατί σημασία έχει και να γουστάρουμε αυτό που καβαλάμε. Το μόνο πρόβλημα είναι η aprilia βεβαια και η μη υποστήριξη των μοντέλων της σε βάθος χρόνου. Πρέπει να το έχεις κι αυτό υπόψιν. Οσο γiα το capo στο είπε και ο φίλος πιο πάνω. Κοντεύει να περάσει την 20ετία....
Για καινούρια, σε περίπτωση που δεν σε ενδιαφέρει να έχεις περισσότερα αλόγατα, παίζει πολύ δυνατά τα τελευταία χρόνια και το Benelli ΤRK502.
«
Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 05, 2021, 02:29:31 πμ από P for pegaso
»
Καταγράφηκε
john_kerasi
913
Αντιδράσεις:
+1842
Απ: Μετά τον Πήγασο τί;
«
Απάντηση #11 - :
Απρίλιος 05, 2021, 11:31:20 πμ »
Μετά τον Πήγασο Το χάος! Δε βγαίνουν πια λαϊκα μονοκυλινδρα all around μηχανάκια που τα κάνουν όλα και συμφέρουν. Να ναι καλά οι προδιαγραφές euro... από τα 2 που λες εγω θα σου πω να πας για σιβερ γιατί όπως λες, πάντα ήθελες να βρεθείς πάνω του. Κι εγω όταν ο πηγασος παραδώσει πνεύμα για σιβερ θα πάω αν και φοβαμαι ότι μέχρι να συμβεί αυτό, ακόμα και τα σιβερ 900 δύσκολα θα τα βρίσκω σε αποδεκτά χλμ.
Καταγράφηκε
cool
598
Φύλο:
Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
Αντιδράσεις:
+64
Απ: Μετά τον Πήγασο τί;
«
Απάντηση #12 - :
Απρίλιος 06, 2021, 07:19:06 πμ »
μπορεις να κοιταξεις και kawasaki versys 650 μοντελο απο 15 και μετα που εχει και τα ωραια μουτρα με διπλα φαναρια.πολυ οικονομικο σε καυσιμο με καλο γκαζι και απιστευτο στριψιμο ρυθμιζομενες αναρτησεις και με φθηνη συντηρηση,2 κιλα λαδι θελει στο service,απο ζημιες τιποτα
Καταγράφηκε
θανασης ΛΑΜΙΑ
xristos69
1474
Φύλο:
Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV 1000 abs
Αντιδράσεις:
+72
Απ: Μετά τον Πήγασο τί;
«
Απάντηση #13 - :
Απρίλιος 06, 2021, 10:11:31 πμ »
Καλημέρα. Να πω και εγώ τα δικά μου. Βασικά δεν θα διαφωνήσω με κανένα εδώ μέσα. Όλοι έχουν δίκιο, ο καθένας από την σκοπιά του. Έχοντας και εγώ CAPONORD 15+ χρόνια και πάνω από 187. 000 χλμ. και για να λέμε την αλήθεια, ότι προβλήματα έχουν βγάλει όλα τα CPONORD της Ελλάδας, για να μην πω και ολόκληρης της Ευρώπης, τα έχει βγάλει το δικό μου. Όμως παρόλα αυτά είμαστε ακόμη μαζί, έχοντας μία σχέση αγάπης και μίσους
και από ότι λέω θα πεθάνω με αυτό. Βασικά ότι πληρώνεις παίρνεις. Σίγουρα είναι ξεπερασμένο (τεχνολογικά) γιατί από εμφάνιση είναι μακράν των περισσοτέρων ομορφότερο (αυτό είναι υποκειμενικό). Όμως για να πάρεις ένα αντίστοιχο μηχανάκι με αυτά που σου προσφέρει, από την θέση οδήγησης μέχρι και την ασφάλεια του ενεργητική και παθητική, θέλεις αρκετά χρήματα παραπάνω. Τώρα αν με ρωτούσες εμένα αν είχα λεφτά αν θα το άλλαζα, ΝΑΙ θα το άλλαζα, αλλά για να πάρω κάτι αντίστοιχο σε μεταχειρισμένο πάντα θέλω τουλάχιστον 8.000 ευρώ και δεν υπάρχουν. Όσο για εσένα, αν δεν θέλεις να ξεφύγεις οικονομικά, πράγματι, υπάρχουν 2-3- καλά μηχανάκια μέσα στο car. Και φυσικά θα διάλεγα το πιο φορτωμένο, γιατί είναι δύσκολο να βρεις τα αξεσουάρ του πλέον.
«
Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 06, 2021, 10:20:49 πμ από xristos69
»
Καταγράφηκε
REVOLVER
42
Φύλο:
apriliabikers.gr
Μοντέλο μηχανής: APRILIA SHIVER 750
Αντιδράσεις:
+45
Απ: Μετά τον Πήγασο τί;
«
Απάντηση #14 - :
Απρίλιος 15, 2021, 02:57:48 μμ »
Καλησπέρα σε όλους, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τον χρόνο που διαθέσατε και γράψατε την προσωπική σας άποψη αλλά και την εμπειρία από τις μοτοσυκλέτες σας. Μετά από σκέψη και λαμβάνοντας υπόψιν τις απόψεις σας, προχώρησα στη αγορά ενός shiver 750.
Η πρώτη εντύπωση πολύ καλή, δεμένο μηχανάκι, με πολύ καλό γκάζι, αλλά και πολύ καλά φρένα. Μόλις μπορέσω θα κάνω και ένα θέμα στις παρουσιάσεις.
Μια γνώμη από κάποιον κάτοχο shiver για λάδια?
Σας ευχαριστώ όλους και πάλι.
«
Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 15, 2021, 03:02:00 μμ από REVOLVER
»
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
2
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
Αρχική Σελίδα
Όροι Χρήσης