0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4679
Aprilia RSV4 XTRENTA - Μοντέλο περιορισμένης παραγωγής!
« - : Σεπτέμβριος 04, 2022, 01:36:46 μμ »


Από το αγωνιστικό τμήμα της Aprilia και την εμπειρία των MotoGP, έρχεται η πιο extreme, υψηλών επιδόσεων μοτοσικλέτα σε περιορισμένη παραγωγή!

Με αρκετή δουλειά στο αεροδυναμικό κομμάτι και πρωτοποριακή υλοποίηση, η XTRENTA είναι η πρώτη μοτοσικλέτα παραγωγής που έρχεται με αεροδυναμικά βοηθήματα στην ουρά αλλά και στο κάτω μέρος πίσω από την ποδιά (πίσω και κάτω φτερά).

Η μοτοσικλέτα έχει να επιδείξει πρωτοφανείς επιδόσεις με 230 άλογα ιπποδύναμη και βάρος μόλις 166kg για μέγιστη διασκέδαση στην πίστα, που αποτελεί και το φυσικό της περιβάλλον! 0,72kg ανα ίππο! Ένα φανταστικό νούμερο!

Η μοτοσικλέτα συνοδεύεται επίσης από αγωνιστικά ηλεκτρονικά και αναρτήσεις, εξάτμιση sc-project και setup αγωνιστικής μοτοσικλέτας.

Η XTRENTA σχεδιάστηκε για τον εορτασμό των 30 ετών από την κατάκτηση του πρώτου παγκόσμιου τίτλου της aprilia και θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 100 μονάδων για ελάχιστους τυχερούς!

Μετά τη μεγάλη επιτυχία του RSV4 X, που παρουσιάστηκε το 2019, και του Tuono X, της πιο ισχυρής και ελαφρύτερης supernaked μοτοσυκλέτας όλων των εποχών, η Aprilia Racing επιστρέφει στη δράση με το εξαιρετικό project V4 παρουσιάζοντας την Aprilia RSV4 XTrenta, μια απολύτως μοναδική δημιουργία για να γιορτάσει την 30ή επέτειο από τον πρώτο τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της Aprilia.


Το RSV4 XTrenta κατασκευάζεται από το Noale Racing Department αξιοποιώντας τεχνολογίες που δεν ήταν ποτέ τόσο κοντά σε αυτές που χρησιμοποιούνται στο MotoGP όσον αφορά τα υλικά, τα εξαρτήματα, τα ηλεκτρονικά, την προσοχή στη λεπτομέρεια και κυρίως την αεροδυναμική, ένας τομέας που έχει αποκτήσει θεμελιώδη σημασία τα τελευταία χρόνια και στην οποία η Aprilia Racing έχει αποδειχθεί ότι βρίσκεται στην πρώτη γραμμή με την RS-GP της τρέχουσας σεζόν του 2022.


Πηγή: ΕΔΩ
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 04, 2022, 02:43:01 μμ από zisakos_1986 »


Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4679
Απ: Aprilia RSV4 XTRENTA - Μοντέλο περιορισμένης παραγωγής!
« Απάντηση #1 - : Σεπτέμβριος 04, 2022, 01:45:07 μμ »
Ποτέ άλλοτε μια μοτοσικλέτα προς πώληση στο κοινό δεν μπόρεσε να καυχηθεί  για μια τόσο εκλεπτυσμένη και λεπτομερή αεροδυναμική μελέτη.
Όλα τα μέρη του ανθρακονιμάτινου φέρινγκ είναι κατασκευασμένα από την PAN Compositi χρησιμοποιώντας τις ίδιες διαδικασίες που χρησιμοποιούνται στο MotoGP και ενσωματώνουν τόσο τα πρόσφατα σχεδιασμένα μπροστινά φτερά, ικανά να εγγυηθούν περισσότερο φορτίο και ταυτόχρονα λιγότερη αντίσταση, όσο και τα ολοκαίνουργια πίσω φτερά, στην ουρά.

Αλλά δεν είναι μόνο αυτό: το RSV4 XTrenta είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο που τοποθετεί το «κάτω φτερό» στο ψαλίδι, το κάτω φτερό που εξοπλίζει τις μοτοσυκλέτες RS-GP από το 2019 και ονομάζεται συνήθως «κουτάλι» στο MotoGP. Τα αποτελέσματα της νέας διαμόρφωσης μιλούν από μόνα τους: το αεροδυναμικό φορτίο αυξάνεται κατά 25%, ενώ μειώνεται η αντίσταση κατά 4%.


Ξεκινώντας από την ήδη εξαιρετική βάση του Aprilia RSV4 Factory 2022, οι παρεμβάσεις της Aprilia Racing έχουν καλύψει κάθε τομέα, ξεκινώντας από τον κινητήρα, ο οποίος αγγίζει την εκπληκτική επίδοση των 230 ίππων. Αυτό οφείλεται στην αύξηση της σχέσης συμπίεσης, η οποία λειτουργεί σε συνδυασμό με ένα συγκεκριμένο σύστημα εξάτμισης τιτανίου και άνθρακα που δημιουργήθηκε από τον συνεργάτη SC-Project, που φροντίζει και αναπτύσσει όλες τις εξατμίσεις της Aprilia Racing.


Ένα φίλτρο αέρα Sprint Filter που χρησιμοποιεί υλικά προδιαγραφών MotoGP και Formula 1 ολοκληρώνει το πακέτο. Επίσης θα διατίθεται προαιρετικά εξάτμιση τιτανίου (εξ ολοκλήρου) της οποίας η σχεδίαση προέρχεται απευθείας από την αντίστοιχη που χρησιμοποιείται στο MotoGP. Λαμβάνοντας υπόψη τις υψηλές επιδόσεις και την εκτενή χρήση σε πίστα, τα ψυγεία νερού και λαδιού είναι Taleo Tecnoracing που προέρχονται από τα Superbike.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 04, 2022, 02:42:38 μμ από zisakos_1986 »
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4679
Απ: Aprilia RSV4 XTRENTA - Μοντέλο περιορισμένης παραγωγής!
« Απάντηση #2 - : Σεπτέμβριος 04, 2022, 01:59:12 μμ »
Τις επιδόσεις του ιταλικού V4 διαχειρίζεται μια ειδικά βαθμονομημένη μονάδα ελέγχου Magneti Marelli (ECU), ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει γρανάζι τιτανίου με το σήμα της PBR (αποκλειστικά για την XTrenta). Η ηλεκτρονική σουίτα του RSV4 XTrenta ελέγχεται από έναν αγωνιστικό πίνακα JetPrime, ενώ τα αξεσουάρ περιλαμβάνουν ποδοστήρια, προστατευτικούς μοχλούς τιμονιού και τάπα καυσίμου CNC της Spider.


Από την πλευρά του πλαισίου, το πλαίσιο του RSV4 έχει υποστεί εκτενείς παρεμβάσεις σε συνδυασμό με την ανάρτηση Ohlins που τροποποιήθηκε από την Andreani σε συνεργασία με τους μηχανικούς της Aprilia MotoGP. Η πλάκα τιμονιού billet είναι αποκλειστικής παραγωγής της Aprilia Racing.
 
Το σύστημα πέδησης είναι το κορυφαίο διαθέσιμο στην αγορά, με την επωνυμία Brembo, που αποτελείται στο μπροστινό μέρος από δαγκάνες monobloc billet GP4-MS και δίσκους T-drive 330 mm. Οι ζάντες Marchesini M7R GENESI από σφυρήλατο μαγνήσιο συνδυάζονται με ελαστικά Pirelli Diablo SBK slick σε μεγέθη 120/70 και 200/65, με SC-1 μπροστά και SC-X πίσω. Η μείωση του βάρους του τροχού είναι περίπου 2 κιλά σε σύγκριση με τις στάνταρ ζάντες.


Τα χρώματα της νέας Aprilia RSV4 XTrenta, εμπνεύστηκε από αυτά που χρησιμοποίησε ο Lorenzo Savadori στο GP της Αυστρίας, και αντιπροσωπεύει μια σύγχρονη ερμηνεία της Aprilia που αγωνίστηκε το 1992 στην κατηγορία MotoGP των 125cc, με την ευκαιρία του πρώτου από τους 54 παγκόσμιους τίτλους που συγκαταλέγονται στο παλμαρέ της. Ένα από τα πλουσιότερα σε τίτλους στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 04, 2022, 02:02:12 μμ από zisakos_1986 »
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4679
Απ: Aprilia RSV4 XTRENTA - Μοντέλο περιορισμένης παραγωγής!
« Απάντηση #3 - : Σεπτέμβριος 04, 2022, 02:07:31 μμ »
Διαθεσιμότητα και τιμή

Κάθε μία από τις αριθμημένες 100 μονάδες της Aprilia RSV4 XTrenta, που προσφέρεται στην τιμή των 50.000 € συν ΦΠΑ, θα μπορεί να γίνει παραγγελία αποκλειστικά μέσω Διαδικτύου από τις 6 Σεπτεμβρίου, στη διεύθυνση factoryworks.aprilia.com. Οι τυχεροί αγοραστές θα έχουν επίσης την ευκαιρία να παραλάβουν το μοντέλο τους από την Aprilia Racing, με μια αποκλειστική επίσκεψη στο αγωνιστικό τμήμα του Noale , ενώ θα παραλάβουν όχι μόνο την περιορισμένη και αριθμημένη έκδοση του RSV4 αλλά και το ειδικό κάλυμμα και χαλάκι μοτοσικλέτας που τη συνοδεύει.

Η RSV4 XTrenta αποτελεί μέρος του προγράμματος Factory Works που ξεκίνησε από την Aprilia Racing με τη λογική να είναι η μοναδική στον κόσμο που καθιστά διαθέσιμη την ίδια τεχνολογία που αναπτύχθηκε στον αγώνες, σε όσους σκοπεύουν να αγωνιστούν στα υψηλότερα επίπεδα στα πρωταθλήματα μοτοσικλετών παραγωγής ή που επιθυμούν να έχουν την RSV4 ή το Tuono V4 με κορυφαία απόδοση καθαρά για χρήση στην πίστα.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 04, 2022, 02:34:29 μμ από zisakos_1986 »
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης